ד"ר אליאס מטאנס בתקופת כהונתו כסגן ראש העיר (צילום: אסף אורן)
ד"ר אליאס מטאנס בתקופת כהונתו כסגן ראש העיר (צילום: אסף אורן)

גלאון ביקשה ממטאנס לעמוד בראש רשימת מר"צ בחיפה

יו"ר מר"צ ביקשה מסגן ראש העיר לשעבר ד"ר אליאס מטאנס לעמוד בראש הרשימה בבחירות המוניצפליות. מטאנס הודיע שימתין לבחירת יו"ר המפלגה החדש ולעריכת סקר שיבחן את סיכוייו

פורסם בתאריך: 18.2.18 17:45

יו"ר מר"צ זהבה גלאון ביקשה מד"ר אליאס מטאנס, שכיהן כסגן ראש העיר בקדנציה הראשונה של יונה יהב, לעמוד בראש רשימת מר"צ למועצת העיר בבחירות המוניציפליות הקרובות – כך אמר מטאנס ל"כלבו – חיפה והצפון". לדבריו, בשיחה בין השניים שהתקיימה בשבוע שעבר בחיפה הפצירה גלאון במטאנס שיסכים להוביל את רשימת המפלגה.

גלאון הגיעה לחיפה למפגש עם הציבור בפאב הסינקופה. "אמרתי לגלאון ברורות שאני מבקש להמתין לתום הבחירות הפנימיות ליו"ר המפלגה כדי להחליט", אמר מטאנס, "אחרי שייבחר יו"ר, אנחנו, כל אנשי הסניף ביחד עם יו"ר הסניף והפעילים, נרצה לקיים פגישה משותפת עם מזכ"ל המפלגה החדש, ונבקש לערוך סקר שאחת השאלות שלו תכלול את האפשרות שאני אעמוד בראש הרשימה למועצת העיר. אני יודע שהרבה פעילים בסניף רוצים שארוץ, אבל אני לא מתלהב. אם הסקר יראה שלרשימת מר"צ למועצת העיר בראשותי יש סיכוי להיכנס אקבל את דין התנועה ואשקול זאת בחיוב".

 

 

כלומר החלטתך אם לרוץ למועצת העיר תלויה אך ורק בסקר.

"לא אקפוץ לבריכה בלי לדעת לשחות, כלומר בלי שאדע מה יהיו התוצאות של מהלך כזה".

יצוין שבמפגש בחיפה חשפה גלאון את נתוני המפקד למפלגה ולפיהם יש בה כ-30,000 חברים, ובהם כ-1,200 מחיפה. לדבריו של מטאנס, סניף חיפה נחשב לאחד מהמעוזים החזקים של יו"ר מר"צ הנוכחית.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר