ישראל סביון וד"ר נתן פורמן. בעבודה כמו בעבודה (צילום: אורלי זיילר)
ישראל סביון וד"ר נתן פורמן. בעבודה כמו בעבודה (צילום: אורלי זיילר)

סקנדל בהרמת הכוסית של מפלגת העבודה (וידאו)

בעבודה כמו בעבודה: לאחר שלא ניתנה לו ההזדמנות לנאום קרא המועמד לראשות העיר ד"ר נתן פורמן לעבר מזכיר המחוז ישראל סביון: "פוטין! פוטין!"

פורסם בתאריך: 22.3.18 08:35

אתמול (רביעי) ערך מחוז חיפה של מפלגת העבודה טקס הרמת כוסית לכבוד חג הפסח, ואת זה אף אחד מבכירי המפלגה לא הרשה לעצמו לפספס. היו שם יו"ר העבודה אבי גבאי, המזכ"ל ערן חרמוני, חה"כ איציק שמולי, יעל כהן פארן, איילת נחמיאס ורבין, עומר בר לב, איתן ברושי ולאה פדידה, וגם אושיות מקומיות עם שאיפות פוליטיות כמו ניר שובר, נעמה לזימי, גילה זמיר, איתי גלבוע ועודד דוניץ. אבל את העניין יצר דווקא ד"ר נתן פורמן, שכבר בתחילת ינואר הכריז על ריצתו לתפקיד ראש העיר. פורמן צעק לעברו של מזכיר המחוז ישראל סביון "פוטין! פוטין!" וניסה לקחת ממנו את המיקרופון אך ללא הצלחה.

 

 

 

פורמן, הקרמלין זה כאן?

"סביון הכריז על עצמו פוטין החדש, ולחברים אחרים נמאס כבר מהון-שלטון ומהכרזות על כך שהוא מחליט מה יקרה במחוז. הוא הכריז בהרמת הכוסית שהוא יוביל את מפלגת העבודה לבחירות המוניציפליות, שיש לו תמיכה מחברים אחרים שיש מאחוריהם עשייה וכל מיני סיפורים כאלה שאני לא יודע מאלו שרוולים הוא מוציא אותם. הגיע הזמן שמפלגת העבודה תופיע כמפלגת העבודה, ללא כל ההתקשרויות של הון-שלטון. אם סביון רוצה להוביל את המפלגה אז שיוביל אותה לראשות העיר ולא למועצת העיר. אחריו עלה היו"ר גבאי והעיר לו שלא כדאי לו לצאת בהצהרות ושזה לא הזמן לכך. יש למפלגת העבודה מוסדות, והם יחליטו מי יוביל. אני רואה בחומרה רבה את ההשתלטות של איש אחד כאילו 'המפלגה זה אני'. אז אמרתי 'הנה, עוד פוטין נולד בחיפה'. הוא לא אפשר לי לדבר וזה מהלך ממש לא דמוקרטי. הוא דיבר ושיבח את עצמו במשך 20 דקות, וכשביקשתי רשות להגיד כמה מילים לא נתנו לי".

סביון, פוטין החדש?

"אמרתי שאין זה סוד לאן פני מועדות. אין תופסים אדם בצערו. הופתעתי שד"ר פורמן התנהג בבריונות וניסה לחטוף את המיקרופון בזמן שהוא כלל לא היה רשום בסדר הדוברים ולא היתה הצדקה שהוא יהיה בסדר הדוברים. אין לו כל סטטוס רשמי במפלגה במחוז חיפה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר