תדהר טויכר ויוסי שלום. מלחמת אוחצ'ות
תדהר טויכר ויוסי שלום. מלחמת אוחצ'ות

מדוע החרים תדהר טויכר את אירוע הסיום של מצעד הגאווה?

השנה הצדיעו המארגנים לליינים שפונים אל הקהילה הגאה וצירפו אל הליין אפ של האירוע המרכזי די.ג'ייז שמתקלטים בהם. כשתדהר טויכר הבין שדי.ג'יי צ'ארמי שלו לא תנגן שם, הוא בחר להיות במקום אחר

פורסם בתאריך: 24.6.18 18:09

ועוד קצת מאחורי הקלעים של מצעד הגאווה ואירוע הסיום שלו. השנה הצדיעו המארגנים לליינים שפונים אל הקהילה הגאה וצירפו אל הליין אפ של האירוע המרכזי די.ג'ייז שמתקלטים בהם. מי שהיעדרותו הורגשה מאוד בגן האם הוא תדהר טויכר – אחד מהנציגים הבולטים בקהילה שגם הפיק וקידם את המצעד הרבה לפני שעיריית חיפה פרשה עליו את חסותה. טויכר, הבעלים של קפה פאזל ברחוב מסדה בהדר ושל ליין מסיבות הגייז אוברקיטש בפאב הסינקופה בעיר התחתית, היה אחראי לאחת מתוך שתי המשאיות שעיטרו את המצעד ושעליה תקלטה די.ג'יי צ'ארמי. הוא ביקש להכניס אותה לליין אפ של התקליטנים וטוען שעד הרגע האחרון משכו אותו, וכשכבר ניתן לה האישור להופיע זה קרה בדיוק אחרי שנטע ברזילי ירדה מהבמה – אות ברור לכל החוגגים שהאירוע הסתיים.

 

 

טויכר, מלחמת אוחצ'ות?

"היתה לי משאית במצעד, ועם כל הכבוד לנטע ברזילי היתה לי עבודה לפרק את הטיל הגדול שהיה על המשאית. שחררתי את הצוות, ליוויתי את המשאית, ואחרי שני מצעדים ושתי משאיות גם בחיפה וגם בתל אביב החלטתי שהגיע הזמן לנוח".

ונראה לך שנאמין שזה מה שקרה?

"תשאל את הממונים".

יוסי שלום, מחזיק תיק הגאווה בעירייה, אתה זה הממונים?

"מההתחלה היא לא היתה אמורה להיות בליין אפ. פנינו לשלושה ליינים של מסיבות גייז שישלחו את התקליטנים שלהם להופיע, והמטרה היתה שהם יופיעו בתחילת האירוע. תדהר לא היה יכול להעלות אותה לפני כן ואמר שיש לו די.ג'אית אחת שנמצאת על המשאית ושהיא לא תספיק להופיע בשני המקומות, אז אמרו לו שהיא תנגן בסוף המופע. אבל חייבים לפרגן לתדהר שעשה עבודה יפה מאוד ועבד ועזר לנו בכל מה שהיינו צריכים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר