דוד מגן. "מפלגה לא יכולה להרשות לעצמה להפנות עורף לבכיריה"
דוד מגן. "מפלגה לא יכולה להרשות לעצמה להפנות עורף לבכיריה"

מגן לגבאי: "תובעים מכם להתייצב מאחורי סביון"

דוד מגן, יד ימינו של ישראל סביון, מחתים תומכים על מכתב שיישלח ליו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי ובו תשבחות על פועלו של סביון ודרישה לתמוך בו לראשות העיר חיפה

פורסם בתאריך: 4.7.18 13:01

כידוע, לא מעט מחנות מתחרים על תמיכתה של מפלגת העבודה בבחירות הקרובות: נעמה לזימי מצעירי המפלגה וממקורביו של יו"ר העבודה אבי גבאי שרואה עצמה ראויה להוביל אותה, עינת קליש רותם שתמיכת המפלגה תיתן לה רוח גבית מול יונה יהב במירוץ לראשות העיר, ניר שובר שנמנה עם הכוחות הצעירים של המפלגה ומתמודד על ראשות העיר, ומזכיר המחוז בשני העשורים האחרונים ישראל סביון שהכריז על ריצתו לראשות העיר גם אם מפלגת האם שלו לא תתמוך בו.

בימים הקרובים צפויה העבודה להחליט במי לתמוך, ובשטח העניינים מגיעים לנקודת רתיחה. הבוקר (רביעי) שלח דוד מגן, יד ימינו של סביון, הודעת ווטסאפ לחברי מועצת המחוז שבו הוא כתב: “אני פונה אליך בגלל חברותך במועצת המחוז של מפלגת העבודה בחיפה. בימים אלה אמורה להחליט המפלגה מי יהיה מועמדה לראשות העיר. אנחנו, קבוצת חברי מפלגה ותיקים, מעוניינים לשלוח את המכתב המצ"ב ליו"ר המפלגה ולמזכ"ל. נשמח לחתימתך על המסמך. יש רק צורך לרשום לנו אישור כאן בוואסטאפ, ואנו נצרף את שמך".

 

 

לידי השיפוד הגיע הנוסח המלא של המכתב שאותו מתכוון מגן לשלוח לגבאי ולמזכ"ל ערן חרמוני, וזו לשונו: "אנו, צירי ועידה וחברי מועצת מחוז חיפה במפלגת העבודה, מתייצבים כמקשה אחת אחרי מועמדותו של ישראל סביון כמועמד מטעם סיעת אוהבי חיפה-מפלגת העבודה ובלתי מפלגתיים לראשות העיר חיפה. כיו"ר מחוז חיפה של מפלגת העבודה בשני העשורים האחרונים יהיה זה בלתי קולגיאלי וגם לא נכון פוליטית שמפלגת העבודה תפנה עורף לנבחריה ולבכיריה. סביון הוכיח מעבר לכל ספק את נאמנותו למפלגה והוליך את מחוז חיפה, שהוא הגדול במחוזות המפלגה, בכל מסעות הבחירות בהצלחה רבה. סביון הוא דמות מוערכת וחשובה בחיפה, אשר בין שאר פועליו הציבוריים שימש בתפקידים בכירים מאוד בתחום המוניציפאלי, הכלכלי והחברתי, ובכלל אלה מנכ"ל העירייה, חבר מועצת העיר, סגן ראש העיר, יו"ר ועדת החינוך, יו"ר מועצת המנהלים של תיאטרון חיפה, מנכ"ל הגרנד קניון ודירקטור בחברות כלכליות חשובות. הוא אדם שהקדיש את כל חייו למפלגה ולכן הוא חייב לקבל את תמיכתה, גם בזכות התביעה להחזרת עטרה ליושנה כי חיפה היתה תמיד הדגל של העבודה ואנחנו לא רואים סיבה שלא להניפו שוב".

לאחר שלל התשבחות הסתיים המכתב במילים: "לפיכך אנו מבקשים ואפילו תובעים מכם ומכל סיעת העבודה בכנסת להתייצב כגוף אחד מאחורי מועמדותו של סביון. מפלגה לא יכולה להרשות לעצמה להפנות עורף לבכיריה שהוכיחו מעל לכל ספק את יכולתם הביצועית גם בתחום הפוליטי בשם מפלגת העבודה וגם מבחינה ציבורית לטובת תושבי העיר".

מגן, המשיח הגיע ולא סיפרו לנו על זה?

"אני עומד מאחורי המכתב הזה. אני חושב שהניסיון של סביון צריך להכריע את הכף. האיש תרם יותר מ-40 שנה של עשייה עבור מפלגת העבודה. עכשיו, כשיש הזדמנות לחילופי שלטון, זו ההזדמנות של המפלגה להחזיר לסביון ולתמוך בו כמועמד שלה לראשות העיר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. דיון מיותר, כמו סביון ויונה

    עם או בלי תמיכת מפ' העבודה עינת קאליש תהיה ראש עיר. למה, כי היא הכי טובה מבין כל המועמדים.
    כל הבורובסקים למיניהם יכולים לרוץ אחרי העבודה/ההסתדרות… /מעשני הקנאביס… אנחנו מזמן לא בימים שהמוכתאר של הכפר עובר בין הבתים אוסף תעודות זהות, מצביע, ומחזיר אותן.

  2. רק רשימה גדולה מול הדינוזאורים

    עינת ועציוני צריכים להתאחד, לא צריך את העבודה ואת סביון וכל הדינוזאורים, גם שובר הצעקן הוא לא יותר מקוריוז.
    העיר צריכה רשימה מאוחדת גדולה שתביס את הדינוזאורים כמו יונה אבוחצרונה וסביונה.
    אם מפלגת העבודה לא תשכיל להבין זאת, הם ישארו עם 0 מושבים.

  3. רמי חן

    עוד מסמר בארון הקבורה של מפלגת העבודה שלא מצליחה להתאושש. גם במישור המוניציפאלי היא מאכזבת. וחבל!!

  4. ערן שרון

    סביון ימשיך לאכול טוב במסעדות שלו אבל מחוץ למועצת העיר חיפה

  5. תושב ותיק

    יש רק בעיה פעוטה אחת, – תושבי העיר לא מעוניינים בגברדיה הישנה ומעדיפים מנהיגות רעננה בדמותה של ד"ר עינת קליש רותם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר