ליאת להט ואוזי זולטק. "התייחסו אליה בזלזול כי להיות חירש זה לא סקסי בריאליטי" (צילום: ארז דה דרזנר)
ליאת להט ואוזי זולטק. "התייחסו אליה בזלזול כי להיות חירש זה לא סקסי בריאליטי" (צילום: ארז דה דרזנר)

"בגיל 40 חוויתי קרייסס ואז גיליתי את עצמי מחדש"

ליאת להט, לשעבר הבעלים של מזללת באניס במרכז הכרמל, מצאה עיסוק חדש. מעכשיו היא משמשת כמנהלת האמנותית של כוכבת הדארק רוק אוזי זולטק

פורסם בתאריך: 27.8.18 14:04

ליאת להט היתה אושיית לילה לוהטת כשפתחה את המזללה באניס במרכז הכרמל, ואפילו השתתפה בתוכנית "מהפכה במטבח" בפריים טיים כאשר אסף גרניט הגיע לעשות לה קצת סדר בניהול העסק. אלא שזמן קצר לאחר מכן עלתה המזללה באש, להט חיפשה עיסוק חדש, ועכשיו היא גם מצאה אותו. חוץ מתוכנית בילויים ברדיו קול נשר, מעתה היא משמשת כמנהלת האמנותית של כוכבת הדארק רוק אוזי זולטק, שהיא במקרה גם חברתה הטובה.

 

 

להט, מה לך ולניהול אמנותי?

"בגיל 40, פתאום באמצע החיים, חוויתי קרייסס ואז גיליתי את עצמי מחדש. גיליתי דברים יפים שלא ידעתי על עצמי ועולם ישן-חדש שבעצם חזרתי אליו. כשאוזי פנתה אלי בפעם הראשונה וביקשה שאייצג ואנהל אותה לא היה לי זמן בגלל המסעדה, אבל כשהתפנה לי הזמן והחלטתי לעשות שינוי כיוון פשוט לקחתי את ההזדמנות הזו בשתי ידיים כדי שהיא תקבל את היחס הראוי לה. יש פה סוג של אבסורד כי היא חירשת, אבל היא זמרת ווקלית מדהימה. לצערי הרב, בתעשייה הזאת ובאודישנים שהיא השתתפה בהם לא כיבדו את היותה כבדת שמיעה והתייחסו אליה בזלזול כי להיות חירש זה לא סקסי בריאליטי. וזה בדיוק הדבר שאני רוצה לדאוג לו – שכל הצעירים שסובלים מלקויות שמיעה יידעו שיש מי שתומך בהם ושהם יכולים לצאת מחושך אל האור ולהיות כמו כולם".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר