זאזא כהן וענבל אלנקווה. "לא פשוט לחבר בין שתי לביאות"

לא רק חברות: זאזא כהן וענבל אלנקווה נכנסו לשותפות

לאחר ההצלחה של חנות הפופ אפ שלה במרכז קסטרא החליטה זאזא כהן לעשות זאת שוב, וביום שני תיפתח חנות הפופ אפ החדשה שלה בקריון. ככוח עזר היא צירפה אליה את חברתה הטובה ענבל אלנקווה

פורסם בתאריך: 29.8.18 16:37

מעתה זאזא כהן וענבל אלנקווה הן לא רק חברות טובות אלא גם שותפות. לאחר ההצלחה של חנות הפופ אפ שלה במרכז קסטרא החליטה כהן לעשות זאת שוב, והפעם לטובת נשות הקריות. ביום שני תיפתח חנות הפופ אפ החדשה שלה בקריון, וכהן צירפה אליה את אלנקווה ככוח עזר. החנות תיפתח למשך חודש ותציע מותגים כמו סבן סבנטי, ארקטה ולילך אלגרבלי.

כהן, טובות השתיים? 

"מעבר לכך שענבל היא חברה טובה שלי היא גם אשת עסקים ותיקה ומצליחה שמכירה את התחום מגיל צעיר. אמא שלה היא מעצבת אופנה ובעלת בוטיק ידועה בחיפה, וענבל גדלה לתוך עולם של אופנה ועסקים. היא התוספת הנדרשת מכל הבחינות לניהול עסק כזה".

 

 

אלנקווה, התוספת הנדרשת?

"זאזא היתה עבורי מודל אופנה עוד מילדותי – הכלאה של שיק וסטייל, יופי וחוכמה. זה היה מתבקש ומחייב להתחבר גם ברמה העסקית. זוהי תחילתה של שותפות בין שתי נשות קריירה רעבות. לא פשוט לחבר בין שתי לביאות, והיופי בנו הוא ההשלמה האחת של השנייה. חלוקת תפקידים ברורה ומוצלחת תזניק את המיזם למקומות גבוהים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר