תמי ברק ודוד עציוני. "כשאחליט מה שאחליט - אודיע" (צילום: מיכה בריקמן)
תמי ברק ודוד עציוני. "כשאחליט מה שאחליט - אודיע" (צילום: מיכה בריקמן)

כל אנשי עציוני תומכים בכחלון? לא כל כך מהר

תמי ברק, חברת מועצת העיר מטעם סיעת חיפה מתחדשת, לא אהבה את הודעתו של יו"ר הסיעה דוד עציוני ולפיה הסיעה "תתמוך בבחירות הקרובות במפלגת כולנו של משה כחלון", וענתה לו: "אני לא תומכת אז אל תכתוב שכל הסיעה תומכת". וגם: האם היא תעזוב את העבודה?

פורסם בתאריך: 22.1.19 10:21

אתמול (שני) פרסם סגן ראש העיר דוד עציוני הודעה שבה הוא הכריז כי "סיעת חיפה מתחדשת בראשותי תתמוך בבחירות הקרובות במפלגת כולנו של משה כחלון", והמטיר אין ספור מחמאות על שר האוצר, שכזכור כלל לא תמך בו במירוץ לראשות העיר (אלא ביונה יהב) וגם לא למועצת העיר (לאחר שהעניק חסות למתמודד אלעד אטיאס). באין נציגות לכחלון במישור המוניציפלי עם הדחתו של יהב, ששימש בבחירות כראש המטה של כולנו בחיפה, ועם כישלונו של אטיאס להיכנס למועצת העיר, הטיל כחלון את תפקיד ראש מטה הבחירות שלו על עציוני, שבלע את העלבון הפוליטי שהאכיל אותו השר בבחירות ולא היסס להרים את הכפפה.

אבל מתברר שלא כל חברי חיפה מתחדשת מיישרים קו עם דבריו של עציוני. חברת מועצת העיר תמי ברק, שהיא מספר 3 בסיעה, נחשפה גם היא להכרזתו של עציוני על תמיכתה של הסיעה בכחלון, והודיעה לו שעם כל הכבוד ליד הקלה על המקלדת היא עדיין לא קיבלה כל החלטה ושידבר בשם עצמו, לפחות לעת עתה.

ומדוע לעת עתה? כי ברק, המשמשת גם יו"ר נעמ"ת במרחב, שוקלת לעזוב את מפלגת העבודה אחרי עשרות שנות חברות בה. את הקריירה הפוליטית שלה היא החלה עוד בהיותה סטודנטית כשנבחרה למועצת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה מטעם תא סלע, ומשם הדרך לסגנית יו"ר המשמרת הצעירה של העבודה היתה מהירה. אחרי שמילאה תפקידים שונים במפלגה היא מונתה על ידי ראש הממשלה דאז יצחק רבין למנהלת משרד ראש הממשלה בחיפה והצפון. בשנת 2005 החלה ברק לעבוד בהסתדרות כמנהלת נכסים, בשנת 2012 היא נבחרה ליו"ר נעמ"ת במרחב, וכעת היא מכהנת בתפקיד זו הקדנציה השנייה.

מפלגת העבודה היא זו ששולטת ביד רמה במוסדות ההסתדרות, ויושבי הראש של ההסתדרות לדורותיהם מזוהים לחלוטין עם המפלגה, וכך גם יושבות הראש של נעמ"ת בארץ ובמרחבים. לכן צעד זה של ברק, אם אכן ייצא אל הפועל, יביא עמו השלכות שאין להקל בהן ראש.

 

 

ברק, החלטת לעזוב את הבית?

"לא, עוד לא. אני בצומת דרכים ועדיין לא החלטתי".

עציוני כתב שכל הסיעה תומכת בכחלון.

"אחרי שהוא כתב את זה כתבתי לו 'אני לא תומכת אז אל תכתוב שכל הסיעה תומכת'. כשאחליט מה שאחליט – אודיע".

אם מי שניהלה את לשכתו של רבין בחיפה תעבור לכחלון זה יהיה בבחינת "נפל דבר".

"אני 30 שנה במפלגת העבודה. בכל מקרה, עדיין לא החלטתי. אני עוד לא יודעת מה אעשה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר