זיהום האוויר על פני המפרץ (שי אילן)
זיהום האוויר על פני המפרץ (שי אילן)

אדם, טבע ודין הגיש רשימת דרישות לקראת הבחירות

בדוח שהכין ארגון אדם, טבע ודין לקראת הבחירות הקרובות לכנסת מוצגות בפני חברי הממשלה הבאה דרישות ליצירת שינויים, ובהם עדכון התוכנית הלאומית להפחתת זיהום אוויר משנת 2003, הפחתת זיהום האוויר מתחבורה והגדלה משמעותית של ייצור חשמל ממקורות של אנרגיה מתחדשת

פורסם בתאריך: 11.3.19 13:16

רשימת דרישות רלוונטיות לחיפה לשינוי המציאות בתחום זיהום האוויר מוצגת בדוח חדש שהכין ארגון אדם, טבע ודין לקראת הבחירות הקרובות לכנסת. מטרת הדוח, הקרוי "דוח הלחץ – בחירות 2019 ואתגרים לממשלה הבאה", היא להציג את הנתונים ואת הבעיות בתחומי איכות הסביבה, להציג את עבודת הארגון לשיפור המציאות ולהציב בפני מקבלי ההחלטות שירכיבו את הממשלה הבאה דרישות ברורות ליצירת שינויים.

 

 

בפרק העוסק בזיהום האוויר הוצגו דרישות מהממשלה הבאה להטמעת מהלכים שונים, ובהם עדכון התוכנית הלאומית שאושרה בממשלה בשנת 2003 להפחתת זיהום אוויר, כך ש"התוכנית המעודכנת תהיה שאפתנית הרבה יותר מהקודמת". עוד נדרש בדוח קידום תוכניות קונקרטיות להפחתת זיהום האוויר מתחבורה, בפרט במרכזי הערים. בהקשר זה הודגש בדוח כי יש צורך בצמצום ניכר של הנסועה (הקילומטראז') בכלי רכב פרטיים, וזאת "לטובת מערכות הסעת המונים יעילות, נגישות וזולות לציבור". הדוח דורש גם הגדלה משמעותית של ייצור חשמל ממקורות של אנרגיה מתחדשת.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר