עיריית חיפה (צילום: יפית שקאלו)
עיריית חיפה (צילום: יפית שקאלו)

מכרז לאיוש תפקידים נוספים באחריות מינהלת 2030

עיריית חיפה פרסמה מכרז שמזמין להגיש מועמדות להיכלל במאגר נותני שירותים בתחומי שיווק, פרסום, מיתוג, עיצוב ובניית אתרים. את מאגר נותני השירותים תקים מינהלת 2030, שלאחרונה פורסמו מכרזים נוספים לאיוש תפקידי ייעוץ חיצוני במסגרתה

פורסם בתאריך: 20.11.19 08:06

עיריית חיפה פרסמה אתמול מכרז לאיוש תפקידים נוספים באחריותה של מינהלת 2030, אשר פועלת בלשכת ראש העיר עינת קליש רותם, והפעם בתחומי השיווק והמיתוג. במסמכי המכרז צוין כי העירייה מזמינה הגשת מועמדות להיכלל במאגר נותני שירותים בתחומי שיווק, פרסום, מיתוג, עיצוב, כתיבה, עריכה ותרגום תוכן, צילום וידאו וסטילס, עיצוב ובניית אתרים ודפי נחיתה וקידום דיגיטל.

לפי מסמכי המכרז מבקשת העירייה להקים את מאגר נותני השירותים באמצעות מינהלת 2030, והזוכים במכרז יעניקו שירותים לעירייה ולמוסדות העירוניים. עוד צוין במסמכי המכרז כי "לאחר הקמת המאגר ולצורך קבלת השירותים, כולם או חלקם, תפנה העירייה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, אל אחד או יותר מנותני השירותים הכלולים במאגר לצורך הזמנת עבודה".

תקופת ההתקשרות תהיה לשנה אחת, אך לעירייה שמורה האפשרות להאריך את תקופת ההתקשרות לתקופה נוספת עד לשלוש שנים מקסימום.

 

 

במסמכי המכרז נקבעו תנאי סף להשתתפות במכרז, ובהם ידע וניסיון מוכח בהפקת סרטי תדמית ובקידום אירועים, אג'נדות ויח"צ למציעים בתחום הווידאו, וניסיון של שלוש שנים לפחות (בשנים 2018-2016) במתן שירותי קידום דיגיטלי לגופים עסקיים או ציבוריים למציעים בתחום הדיגיטל. המכרז החדש מתווסף להליכי מכרזים נוספים שניהלה העירייה בתקופה האחרונה לשכירת שירותי ייעוץ חיצוני בתחומים נוספים באחריותה של המינהלת.

בישיבת מועצת העיר שנערכה בסוף חודש יוני הודיעה קליש רותם על הקמתה של מינהלת 2030, שהופקדה על קידום תחומי הכלכלה, התעסוקה ואיכות הסביבה בעיר. על ההשתלבות של יחידה עירונית חדשה במערך הארגוני הקיים של העירייה אמרה אז ראש העיר: "המינהלת תקום תחת לשכת ראש העיר, במקומה הטבעי. היא תציג ותקדם את האסטרטגיה העירונית להתחדשות – דבר שאותו חייב להוביל ראש עיר. המינהלת תהיה רזה מאוד מבחינת תפקידים ותכיל מספר עובדים מצומצם ומקצועי. אין בכוונתה להיכנס בנעלי עובדי העירייה הקיימים שעושים את עבודתם נאמנה ובמסירות. לא יהיו כפילויות ולא תהיה עבודה מקבילה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. קובי

    הכותרת לא נכונה! צריכה להיות כך:
    מכרז למאגר שירותים שבהם תעשה העירייה שימוש לפי הצורך.
    והבאת דבריה של קליש: "המינהלת תהיה רזה מאוד מבחינת תפקידים ותכיל מספר עובדים מצומצם ומקצועי." – כניגוד למטרת המכרז – הוא לא מדוייק!
    'כלבו' – לא מתאים לכם לעוות !

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר