לייזר טאג בחיפה: כל האקשן במקום אחדץ צילום באדיבות לייזר טקטיקל
לייזר טאג בחיפה: כל האקשן במקום אחדץ צילום באדיבות לייזר טקטיקל

לייזר טאג בחיפה: כל האקשן במקום אחד

משחק סוחף וממכר, שדורש מהמשתתפים גם הפעלת חשיבה טקטית מורכבת, מתחם "אקסטרים טקטיקל" מביא את בשורת משחקי האימונים והדינמיקה הקבוצתית לצפון

פורסם בתאריך: 31.12.19 12:44

האם אתם זוכרים את הפעם האחרונה שבה הרגשתם כמו ילדים, בחוויה סוחפת כל כך עד ששכחתם לכמה שעות את המשימות והדאגות המעסיקות אתכם ביומיום? כולנו מכירים היטב את סוג החוויות הללו ויודעים בדיוק במה מדובר, אך משום מה אנשים רבים אינם מסוגלים להיזכר מתי היתה הפעם האחרונה שהם בעצמם עברו חוויה כזו. למרבה המזל, יש מי שדואג להזכיר לנו מדי פעם להיות ילדים, או לחילופין- מבוגרים באמצע קרב מסעיר, במתחם המשחקים הענק "אקסטרים טקטיקל" שבקרית חיים.

נעים להכיר: מתחם המשחקים הגדול בקריות

מתחם "אקסטרים טקטיקל" הוקם מתוך כוונה להביא את בשורת משחקי האימונים והדינמיקה הקבוצתית לצפון, ומאז הוקם ועד היום ביקרו בו עשרות אלפי ילדים ומבוגרים – בהם רבים הפוקדים אותו שוב ושוב (כן, יש גם לא מעט מבוגרים במחלקת "הנוסע המתמיד"). המתחם מציע משחקי פיינטבול, לייזר טאג, קארטינג שטח ומטווחי ירי תחרותי, כאשר רק אזור הלייזר טאג עצמו כולל 3 מגרשי ענק המעוצבים בתפאורות שונות, ובמעמד הכניסה מתבקשת הקבוצה לבחור באחד מהתרחישים הרבים שיקבעו את חוקי המשחק.

מלבד המשחקים (הממכרים) המתקיימים במקום, מתחם "אקסטרים טקטיקל" מציע גם שירותי "ייבוא" של צוות מקצועי וציוד איכותי לקיום משחקים אתגריים דומים, לכל מקום בארץ.

כמו משחק מחשב עתידני, רק כזה שמתרחש במציאות

למי שלא מכיר, הגדרתו המדויקת של משחק הלייזר טאג היא סימולציית לחימה בשטח בנוי, בו היריות נפלטות מתוך רובי אינפרה אדום הבטוחים לחלוטין למגע עם העיניים. זוהי למעשה שיטת אימונים אמיתית שפיתח הצבא האמריקאי, וחיילים ברחבי העולם מתרגלים אותה עד היום בשגרת האימונים שלהם – כך שהמשחק אולי אינו מהווה קרב אמיתי, אך הוא בהחלט משמש כאימון צבאי לכל דבר.

אקסטרים טקטיקל: אימון צבאי לכל דבר. צילום באדיבות אקסטרים טקטיקל

אקסטרים טקטיקל: אימון צבאי לכל דבר. צילום באדיבות אקסטרים טקטיקל

כבר נדבקתם בחיידק הלייזר טאג?

אז למה לצפות כשנכנסים למתחם? הצוות המקצועי של המקום מעיד כי להרבה מבקרים לא תמיד ברור לאן הם הגיעו בפעם הראשונה, אך מהר מאד הם מבינים כי לא מדובר רק במשחק סוחף וממכר, אלא גם בהפעלת חשיבה טקטית מורכבת, ובפיתוח אסטרטגיות אישיות וקבוצתיות המפתחות כישורים בתחומים רבים אחרים. באופן מסורתי, התפאורה בכל מתחם לייזר טאג היא מרהיבה ומושקעת, אך נראה כי ממש כמו שם המקום, ב"אקסטרים טקטיקל" לקחו את האתגר העיצובי צעד אחד קדימה – ותוכלו למצוא בו העתקים מציאותיים לחלוטין של מתחמי לחימה, בהם טנקים, בונקרים, בריקדות, חביות בלב שטח האש ועוד.

האם זה בטוח?

קרני הלייזר כאמור אינן מזיקות לעיניים בכל מתחם בו מתקיימים משחקי לייזר טאג, ולמעשה אין להן אף כל השפעה על הגוף – לרבות הסיכון שבחשיפה לקרינה. ובאופן ספציפי, השימוש בקרני הלייזר ב"אקסטרים טקטיקל" מאושר על ידי מכון התקנים הישראלי, וכן הוא משתייך לרשת laser war האמריקאית, רשת משחקי הלייזר טאג הגדולה ביותר בעולם.

מה בעצם ההבדל בין לייזר טאג לפיינטבול?

אנשים רבים המתעניינים בפעילות במתחם "אקסטרים טקטיקל" בפעם הראשונה שואלים לא פעם את הצוות מה עדיף, פיינטבול או לייזר טאג. תשובתם הקבועה היא כי בכל בנוגע לפן הטכני, התשובה לכך פשוטה: לייזר טאג אינו מלכלך או פוגע פיזית בגוף לעומת כדורי הפיינטבול, מה שהופך אותו למתאים במיוחד לילדים (אל דאגה, גם כדורי הפיינטבול של המתחם עשויים מחומרים נעימים במיוחד למגע, ואפילו מתכלים, ללא טעם או ריח, כך שהפגיעה בגוף תהיה מינימלית). מעבר לכך, למעשה מדובר בשתי חוויות שבסיסן דומה אך היישום שלהן שונה בתכלית – לייזר טאג מתמקד בלוחמה בשטח בנוי, בעוד שמשחקי הפיינטבול נעשים בדרך כלל בזירות פחות צפופות. בנוסף, טווח הפגיעה של קרני הלייזר הוא רחוק הרבה יותר מזה של כדורי הפיינטבול (300 מטרים בלייר טאג לעומת 20-30 בפיינטבול), ולכן מדובר באסטרטגיית משחק שונה בתכלית, המשפיעה על מבנה וטקטיקת המשחק באופן דרמטי.

אך יחד עם זאת, אנשי הצוות במתחם מחדדים את העובדה כי לא משנה באיזה מהשניים תבחרו, כמובן אין הכרעה בנוגע למשחק ה"טוב" יותר מבין השניים, שכן לכל אחד היתרונות הייחודיים לו, וההשלכות הישירות הנוגעות מתוקף כך למשחק עצמו, כך שבכל הנוגע למשחק הבא שלכם במקום, תהיו חייבים פשוט לבוא ולהחליט בעצמכם. אבל צוות "אקסטרים טקטיקל" מבטיח – כך או כך, אתם תיהנו!

אקסטרים טקטיקל
כתובת: כברי 1, קריית חיים. פיינטבול קריית חיים
טלפון: 072-3954459
קישור לאתר
קישור לעמוד הפייסבוק

אקסטרים טקטיקל חיפה. הנאה מובטחת. צילום באדיבות אקסטרים טקטיקל

אקסטרים טקטיקל חיפה. הנאה מובטחת. צילום באדיבות אקסטרים טקטיקל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עדי

    לייזר טאג -משחק מאוד מומלץ!!
    היינו בחברת לייזר טאג קלאב ומאוד נהננו! מי שרוצה יכול להיכנס לאתר שלהם יש להם ציוד מאוד איכותי ומקצועי.
    https://lzrtag.co.il

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר