חנות רהיטים בחיפה והקריות: הכירו את רהיטי דוד. עיצוב גרפי וצילום: סטודיו צ'ירס
חנות רהיטים בחיפה והקריות: הכירו את רהיטי דוד. עיצוב גרפי וצילום: סטודיו צ'ירס

חנות רהיטים בחיפה והקריות: הכירו את "רהיטי דוד" המיתולוגית שהפכה למותג

אחת התחנות הראשונות בדרך לעיצוב הבית היא כמובן חנות הרהיטים. בכתבה הבאה תגלו איך חנות קטנה ומשפחתית הצליחה לעשות היסטוריה בעולם העיצוב

פורסם בתאריך: 19.1.20 17:45

אי שם בשנות ה-80, הוקמה חנות רהיטים קטנה ברחוב הרצל שבחיפה. זו הייתה מן פינה קטנה ומשפחתית, שבה ניתן היה לרכוש רהיטים איכותיים במיוחד, לצד סלוני עור ייחודיים ועמידים תוצרת איטליה. אלי דוד, שהקים את החנות, לא ידע שהמקום הקטן שפתח בשביל להעניק לקהל הרחב פתרונות ריהוט באיכות יוצאת מן הכלל, ייזכר לכל כך הרבה שנים ושהוא עצמו יהפוך לאושיה מוכרת בתחום הרהיטים.

כמה עשרות שנים לאחר מכן, נער בגיל הטיפש עשרה העונה לשם רפי, פיתח את כישרונותיו בתחום הנגרות. הוא התחיל לעבוד בנגרייה של אביו ולאחר מכן עבר ללימודי עיצוב פנים. כשהפך רפי לאדם צעיר ומלא מוטיבציה, הוא החליט להשתלב בחנות הרהיטים שכל כך הוקיר ואהב, הלוא היא כמובן "רהיטי דוד".

את התדמית המפוארת של "רהיטי דוד", אשר כיום נמצאת בצ'ק פוסט, ראוי לזקוף לזכותו של אדם אחד: אלי דוד. כיום, משמש דוד בתור מנהל החנות בפועל, לצד לא אחר מאשר רפי שמונה למנכ"ל המתחם. רפי נתן למקום טאץ' ייחודי נוסף, בדמות הנגרייה שלו, אשר מייצרת בעבודת יד עבור לקוחותיה של חנות "רהיטי דוד" רהיטים איכותיים בהזמנה אישית, לעתים אפילו בהתאם לתוכנית אדריכלית מובנית מראש.

עיצוב גרפי וצילום: סטודיו קובו רוסו

עיצוב גרפי וצילום: סטודיו קובו רוסו

החנות ממשיכה במסע ההצלחה הכביר שלה, הודות לשמירה על איכות בלתי מתפשרת בכל הרהיטים. החברה ידועה בראש ובראשונה בסלוני העור האיכותיים שלה, מתוצרת איטלקית משובחת וידועים בעמידות שלהם לאורך זמן רב. אם אתם לא מאמינים לנו, תשאלו את הלקוחות הרבים שמשתמשים בסלוני העור היפהפיים הללו כבר עשרות שנים.

נוסף על סלוני העור, החנות מייבאת רהיטים רבים מטעם מספר מותגים איכותיים: "קובו רוסו" (יצרנית איטלקית של מערכות ישיבה מבד ומעור), "פרדייז" (חברת מזרונים ישראלית וותיקה), "צ'ירס" (חברה המייצרת ספות עם מנגנוני ריקליינר, שמאפשרים ללקוח לשלוט על הטלוויזיה מתוך הרהיט) ועוד כמה חברות ישראליות מובילות בתחומן.

למעלה מ-40 שנים עברו מאז שאותה פינה קטנה וחמודה ברחוב הרצל פתחה את שעריה לראשונה. מאז, הספיקה החנות לעבור לאזור הצ'ק פוסט (שם היא נמצאת כבר למעלה מ-30 שנים), להשתלט על שידורי הרדיו באמצעות פרסומות אייקוניות אותם מזכירים להם הלקוחות עד היום וכמובן לשבות את לבם של אנשים רבים, אשר התחברו לקסם של המקום ולאשף הרהיטים האדיב שמנצח על התזמורת: אלי דוד.

 

"רהיטי דוד"

כתובת: רחוב מרקוני 9, צ'ק פוסט, חיפה.

טלפון: 04-8411022

שעות פעילות: ימים א'-ה' 9:30-20:00, יום ו' 9:30-14:00, יום שבת 19:30-22:00.

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

עיצוב גרפי וצילום: סטודיו קובו רוסו

עיצוב גרפי וצילום: סטודיו קובו רוסו


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר