במכבי ערוכים לשגרה החדשה בחיפה. בתמונה: מרפאת מכבי בחיפה. צילום: דוברות מכבי
במכבי ערוכים לשגרה החדשה בחיפה. בתמונה: מרפאת מכבי בחיפה. צילום: דוברות מכבי

במכבי ערוכים לשגרה החדשה בחיפה

בצל החזרה לשגרה, במכבי קוראים לציבור לא להזניח טיפולים ומתאימים את קבלת השירותים למגבלות ולהנחיות הנדרשות

פורסם בתאריך: 5.5.20 13:26

לאור החזרה ההדרגתית לשגרה, במכבי מתאימים את מגוון השירותים בחיפה לטובת החברים, כאשר כל המרפאות בעיר חזרו לפעילות מלאה. בכדי להעניק את כלל הטיפולים למען תושבי העיר ועל מנת לצמצם את רמת הסיכון להידבקות באופן משמעותי, במכבי נוקטים במספר דרכים:

  • בכניסה לכל מרכז רפואי יוצב איש צוות שיתשאל את כל הנכנסים למרפאה, במטרה לקדם טיפולים דחופים ולבודד אנשים עם סימני מחלה נשימתית משאר הממתינים
  • הכוונה אישית תינתן לכל מטופל בכניסה בכדי למנוע תורים שייצרו התקהלות
  • מטופלים שיציגו תסמינים נשימתיים ייבדקו בחדר ייעודי ומבודד בהקדם האפשרי

במכבי מדגישים כי כלל הצוותים במרפאה עובדים בצורה ממוגנת על פי ההנחיות וכל צוותי הניקיון מקפידים על חיטוי על פי הנהלים המחמירים ביותר. מטופלים המעוניינים לזמן תורים לרופאים השונים יכולים לפנות למוקד טרם ההגעה במגוון ערוצים כדי לברר אם ישנן אופציות לקבלת שירותים מהבית, כמו תור בווידאו ותור טלפוני.

מטופלים המעוניינים לעבור בדיקת קורונה בשל הופעת תסמיני המחלה, מוזמנים לפנות לרופא המטפל דרך האפליקציה או בתור טלפוני. במידה והמטופלים יעמדו בקריטריונים, באפשרות הרופא להפנות אותם לבדיקה באחד ממתחמי מכבי הייעודיים לנושא: מתחמי דרייב אין, עמדות ניידות ואף ביקורי בית למקרים המתאימים. התשובות לבדיקה מתקבלות בתוך 24 שעות ומופיעות בתיק האישי של החבר באתר או באפליקציה.

בתי המרקחת של "מכבי פארם" פתוחים לשירות החברים, עם אופציה לקבלת מרשמים דיגיטליים וכן משלוחי תרופות עד הבית במידה והמטופל עומד בקריטריונים.

ראש מחוז הצפון, ד"ר גלית קאופמן: "אנחנו מזמינים את חברי מכבי להגיע למרכזים הרפואיים על פי צורך לקבלת שירותים רפואיים. אנו פועלים לפי כל ההנחיות המחמירות ולכן אין לכם סיבה לחשוש מהגעה למרפאות. מטופלים המעוניינים לזמן תורים טרם ההגעה מוזמנים לפנות באמצעיים הדיגיטליים המגוונים. חשוב שנעבור תקופה זו יחד באופן אחראי, לא נזניח מחלות כרוניות וצרכים בריאותיים נוספים. אנחנו כאן בכדי להעניק לכם שרותי רפואה מקצועיים המותאמים לכם ולתקופה מאתגרת זו".


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר