קוסמטיקאית בקריות: הכירו את לינדה בן הרוש לטיפולי עור ונפש. תמונה ממאגר Ingimage
קוסמטיקאית בקריות: הכירו את לינדה בן הרוש לטיפולי עור ונפש. תמונה ממאגר Ingimage

קוסמטיקאית בקריות: הכירו את לינדה בן הרוש לטיפולי עור ונפש

”כל אחד מאתנו צריך לתחזק ולטפח את העור שלו. תחזוקה מונעת תאפשר התמודדות טובה יותר עם הזדקנות העור ומגוון בעיות רפואיות אחרות שהעור חווה במהלך החיים". הכירו את לינדה בן הרוש, קוסמטיקאית מוסמכת בעלת ניסיון של יותר משלושים וארבע שנים בתחום

פורסם בתאריך: 20.8.20 16:45

לינדה הינה בעלת תעודת קוסמטיקאית מטעם משרד העבודה. לאורך השנים למדה קוסמטיקה פרא-רפואית, השתתפה במגוון הכשרות, ביניהן במחלות עור, אנטי אייג'ינג ופיגמנטציה, לצד השתלמויות בנושאים התומכים בטיפול בעור, ומאפשרים טיפול מקיף, כדוגמת טיפול בשמנים אתריים, טיפול בצמחי מרפא, תזונה והשפעתה על העור, רוקחות טבעית והשפעת מזהמי מעיים.

עם השנים ולאור הניסיון הרב שצברה, החלה לינדה לרקוח בעצמה מוצרים ייחודיים המעניקים מענים ספציפיים, לדוגמא תכשיר לטיפול בהרפס. בשנים האחרונות למדה לינדה רפואה אלטרנטיבית ואימון רגשי. הידע שרכשה בתחום מאפשר לה להיות קשובה ומכוונת יותר למטופליה ולצרכיהם האישיים. כיום, לצד טיפולי הקוסמטיקה, מלווה לינדה נשים וגברים בתהליך אימון רגשי.

מומחית לטיפול במחלות העור אקנה, סבוראה ורוזציאה

לינדה הינה מומחית בטיפול במחלות עור. ניסיונה רב השנים בתחום הוא שמאפשר לה להתאים את הטיפול לבעיה הרפואית, תוך שימוש בחומרים המעניקים תוצאות מיידיות. טיפול בבעיות עור מתחיל באבחון הבעיה ממנה סובל המטופל ולינדה מעניקה ייעוץ ראשוני ללא תשלום. לאחר מכן מתאימה לינדה למטופל תכנית טיפולים, הכוללת טיפול בקליניקה, באמצעות חומרים ייחודיים המותאמים לסוג העור ולמצבו, ולצד זאת היא מנחה את המטופל להמשך טיפול בבית, באמצעות תכשירים ייעודיים המכילים מגוון חומרים פעילים.

לינדה משלבת בטיפול גם ייעוץ לתזונה נכונה. מומחיותה של לינדה בטיפול בסבוריאה הינה תוצאה של סיפורה האישי. "כשבתי הייתה נערה צעירה, היא אובחנה עם סבוריאה קשה. שמתי לעצמי למטרה למצוא את הפתרון שיצליח לרפא אותה והתחלתי להעמיק בתחום. בדקתי מגוון מוצרים לטיפול בסבוראה ולאורך הדרך רכשתי ידע נרחב בנושא ולא נחתי עד שמצאתי לה את המענה שמאפשר לה לחיות עם עור בריא", היא מספרת.

לינדה בן הרוש – טיפולים לעור ולנפש במקום אחד (צילום: יעל אסף)

שימור העור ומניעת תופעות הגיל

עור הפנים שלנו חשוף לשינויי מזג האוויר ואין לנו דרך לכסות אותו. חשוב לטפל בעור שלנו, להבין למה הוא זקוק ולהתאים לו את המענה המדויק. כשאתם מטפלים בעור שלכם, הקפידו לקבל טיפול מקוסמטיקאית מומחית בתחום, שהינה בעלת הידע והניסיון הנדרש וכן מעודכנת בכל החידושים בתחום טיפולי הפנים" מדגישה לינדה.

לינדה מקפידה להמשיך ללמוד ולהשאר מעודכנת ומעורה גם כיום בכל החידושים בתחום שימור העור והאטת ההזדקנות. טיפולי האנטי אייג'ינג ומיצוק העור של לינדה משולבים בחומרים ייחודיים – פילינג, קרמים הבונים קולגן בעור ומשפרים את גמישות ומרקם העור. בקליניקה לינדה עושה שימוש במכשור פילינג יהלום,  המאפשר חידוש העור ומקנה לו זוהר, וכן במכשירים נוספים שמשפרים את איכות העור ומסייע במיצוק ובהחדרת חומרים, בהתאם לצורך ולסוג העור.

הסרת שיער באפילציה

אפילציה היא שיטה להרחקת שיער בעזרת מחט חשמלית. אפילציה משמשת לטיפול בשטחים קטנים וממוקדים, בעיקר באזור הפנים ומתאימה לכל אדם המעוניין בהסרת שיער, גם למטופלים בעלי שיער לבן ואף לטיפול באזורים הורמונליים. מספר הטיפולים משתנה מאדם לאדם בהתאם לאזור הטיפול ולסוג השערה. הטיפול באפילציה מעניק תוצאות טובות ומשביעות רצון.

אימון רגשי

"לאורך השנים מטופלים רבים שהגיעו לטיפולים קוסמטיים נפתחו בפניי ושיתפו אותי בחייהם ובקשיים עמם הם מתמודדים. זה הוביל אותי להחלטה ללמוד את תחום הטיפול הרגשי, מתוך רצון להיות שם עבור המטופלים שלי ולאפשר להם מענה בעל ערך", מספרת לינדה.

לינדה למדה אימון רגשי בשיטת התדר, וכיום היא מקיימת מפגשי אימון למטופלים בקליניקה. האימון כולל סדרת מפגשים, ומתחיל באבחון התדר שיש למטופל. מטרת האימון הינה לסייע למטופל להבין מדוע הוא בוחר לנהל את חייו באופן הנוכחי, לסייע לו לגבור על תסכולים, להעניק לו כלים לפתרון קונפליקטים, תסכול וכעסים, לרפא מערכות יחסים ולהאיר לו את הדרך.

האימון הינו ללא התחייבות, וניתן לקיים מפגשים לפי הצורך ובהתאם לרצונו של המטופל.

לינדה בן הרוש – קוסמטיקאית

כתובת: הגנים 4, קרית ביאליק

טלפון: 052-5568391

פייסבוק

אינסטגרם

לינדה בן הרוש – טיפולים לעור ולנפש במקום אחד (צילום: יעל אסף)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר