מרקוס פיצה ומטבח איטלקי בחיפה. צילום: עדן בן דוד
מרקוס פיצה ומטבח איטלקי בחיפה. צילום: עדן בן דוד

מרקוס פיצה: העצירה הכי טעימה על כביש החוף, רגע ממחלף עתלית

מרקוס פיצה היא השילוב המושלם בין האיכות של מטבח בוטיק איטלקי כשר למהדרין לבין האופי החם והמפנק של פיצריה משפחתית. כל הטוב הזה מחכה לכם במרחק חצי דקת נסיעה ממחלף עתלית, וכן – הם עושים גם משלוחים

פורסם בתאריך: 30.11.20 17:59

כשרואים ושומעים על המנות של מרקוס פיצה, קשה להתעלם מהתיאבון שמתעורר. התפריט המגוון, שכולל פיצות, פוקאצ'ות, פסטות, ניוקי, רביולי, סלטים וקינוחים – כולם נעשים במקום, בעבודת יד – לא רק נראה מעולה, אלא גם טעים בצורה יוצאת דופן, כיאה להשקעה ולאהבה שמושקעות בכל מנה ומנה.

קולקציית פיצות מרהיבות. צילום: עדן בן דוד

קולקציית פיצות מרהיבות. צילום: עדן בן דוד

על התפריט אחראי השף אסף בן דוד, אשר הקים את המקום לפני כשנתיים ומנהל אותו יחד עם הדודים שלו, ניסים ושירה. האווירה המשפחתית החמה שמשרים השלושה, יחד עם צוות העובדים הנהדר, מורגשת היטב במקום ומאפשרת ללקוחות ליהנות ממטבח בוטיק באיכות הגבוהה ביותר, מבלי להידרש לרשמיות ול"כללי הטקס" של מסעדת יוקרה מעונבת.

מרקוס פיצה - משלוחים, take away ואירועים. צילום: עדן בן דוד

מרקוס פיצה – משלוחים, take away ואירועים. צילום: עדן בן דוד

אוכל איטלקי ברמה הכי גבוהה שיש

את פיצה מרקוס הקים בן דוד לאחר עשר שנים בהן פעל כזכיין של רשת פיצה פדאל הוותיקה, אשר אל שורותיה נכנס כבר בגיל צעיר. "התחלתי את דרכי בתחום כבר בגיל 17, כשהייתי עדיין תלמיד תיכון, וניהלתי סניף של רשת פיצה פדאל. בהתחלה המקום היה קטן ומאולתר אבל לאט לאט העסק השתדרג, עברנו למיקום אחר ובהמשך הגענו למיקום הנוכחי, בקניון דרך הים בעתלית".

מתי החלטת לצאת לדרך חדשה עם מקום משלך?

עם השנים הרגשתי שאני צריך להתפתח גם ברמה המקצועית וגם ברמה האישית, ועברתי תהליך שהלך והתבשל עד להחלטה לעשות שינוי, להקים מקום משלי ולייצר בו פיצת בוטיק איכותית. למדתי המון, נעזרתי באנשי מקצוע בארץ ובחו"ל, למדתי באיטליה והתמקצעתי אצל חבר שמנהל פיצריה ביוון כבר המון שנים. עשיתי הרבה טסטים וניסיונות עד שגיבשתי את הטעמים שחיפשתי, כי רציתי שמי שמגיע אלי יקבל את האוכל האיטלקי ברמה הכי גבוהה שיש".

מרקוס פיצה ומטבח איטלקי בחיפה. צילום: אסף בן דוד

מרקוס פיצה ומטבח איטלקי בחיפה. צילום: אסף בן דוד

לא קופאים על השמרים

גם בתקופת הקורונה הקשה והמאתגרת, מרקוס פיצה ממשיכה להשתדרג ולהציע ללקוחותיה עוד ועוד אפשרויות טעימות. לאחרונה השיקו קולקציית פיצות מרהיבות ביופיין ומענגות בטעמן, הכוללת פיצת סלק, פולנטה, שום, ירקות ועוד, והם מספקים משלוחים לכל אזור חוף הכרמל.

לצד קולקציית הפיצות החדשה, הכניס בן דוד לתפריט קינוח חדש ואטרקטיבי במיוחד – כנאפה חמה ומתוקה עם גלידה תורכית מפנקת שמגיעה במארז נפרד. "רציתי לרענן את הקינוחים הסטנדרטיים של המטבח האיטלקי, הרגשתי שהם מיצו את עצמם ושהם כבר לא מסעירים את הלקוחות, וחיפשתי משהו שאנשים באמת יתרגשו וייהנו ממנו. זה גם קינוח קצת שונה בנוף המקומי, גם במסגרת הנישה שלנו וגם בכלל – אין באזור שלנו עוד מקומות שמציעים משלוח של כנאפה עד הבית".

מרקוס פיצה - פיצת בוטיק איכותית. צילום: קרן אביאל

מרקוס פיצה – פיצת בוטיק איכותית. צילום: קרן אביאל

איך אתם מתמודדים עם התקופה הנוכחית?

"התקופה האחרונה לא פשוטה לאף אחד", מספר בן דוד, "אבל אני מאמין שמי שנרדם ולא עושה שינויים מיידיים בהתאם למצב יהיה לו קשה מאוד לשרוד. אנחנו עשינו הרבה שינויים בחודשים האחרונים, גם בתפריט עצמו וגם במערך המשלוחים, וכרגע זה עיקר העבודה שלנו – משלוחים, take away וכמובן האירועים שאנחנו עושים".

כן, אם אתם לא מסתפקים בפיצה או כנאפה עד הבית ומעדיפים פשוט להזמין את השף בעצמו, תשמחו לדעת שפיצה מרקוס עורכת אירועי חוץ גם בימים כתיקונם, ובעיקר בתקופה זו, כדי לאפשר לתושבי האזור את מעט החגיגות המתאפשרות תחת הגבלות הקורונה. "אני מגיע עם טאבון, עם כל הציוד, עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר ומכין את המנות במקום. אם זה ימי הולדת, מסיבות רווקים/ רווקות, אירועי חברה – אנחנו מביאים את המטבח שלנו עד הבתים והגינות של אנשים, עבור אירועים מכל הסוגים".

כשר למהדרין

שעות פתיחה:

א' עד ה' 10:00 – 0:00

שבת 17:30 – 0:00

כתובת: קניון דרך הים, דרך הים 2, עתלית

טלפון: 04-7799844

לאתר: פיצה מרקוס

לפייסבוק: Marcos – מרקוס

https://www.facebook.com/marcos.atlit/

לאינסטגרם: marcos_events

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר