עורך דין פלילי בכרמיאל – עו"ד תומר יפרח (צילום: אולגה יפרח)
עורך דין פלילי בכרמיאל – עו"ד תומר יפרח (צילום: אולגה יפרח)

עורך דין פלילי בכרמיאל – עו"ד תומר יפרח

כתובע פלילי במשטרה לשעבר, מכיר עו"ד תומר יפרח - עורך דין פלילי בכרמיאל, את תחום המשפט הפלילי על שני צדדיו, כאשר היום הוא בעל משרד בוטיק המעניק הגנה משפטית ללקוחותיו, עקב מעידה חד-פעמית, שימוש בסמים, מעורבות בתאונות דרכים, עברות צווארון לבן, עבירות רכוש ועוד

פורסם בתאריך: 10.1.21 17:20

עורכי דין הם חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו, ולרובנו יצא לא פעם להיעזר בשירותיהם עבור כתיבת חוזים או היוועצות משפטית בדינים שונים. אולם חשיבותם של עורכי דין פליליים חשובה פי כמה, עבור אותם אנשים שמצאו עצמם בצרה עקב מעידה חד פעמית או אף האשמה פלילית במעשה שלא נעשה. כינסנו לשיחה את עו"ד תומר יפרח, תובע פלילי במשטרה לשעבר, וכיום בעל משרד פרטי, שיתן אור על אופו העבודה כעורך דין פלילי בכרמיאל.

עם ותק של כ-15 שנה בעריכת דין, התמחות בתחום הפלילי, כולל עבודה בתור תובע פלילי משטרתי, מכיר עו"ד תומר יפרח את התחום על בוריו מקרוב משני צידי המטבע, שכן הקריירה שלו כללה התנסות בעבודה הן כתובע והן כסניגור.

עו"ד תומר יפרח (צילום: אולגה יפרח)

עו"ד תומר יפרח (צילום: אולגה יפרח)

כיצד עובד התהליך מול הלקוח

"כאשר לקוח פונה אלי", מספר עו"ד יפרח, "אני מתחיל בתשאול מדוקדק של פרטי המקרה ומנסה לבדוק היכן בדיוק הוא צריך עזרה. בהתאם לפרטי המקרה בעברו של האדם ושאר המאפיינים, אני בונה אסטרטגיה ראשונית, משתף את הלקוח במה אני חושב שאפשר וצריך לעשות, ומשם מתקדמים".

עו"ד יפרח מסביר, כי בניגוד לתפיסה הרווחת, קיימים לא מעט לקוחות הפונים אליו שניהלו לפני המקרה או האירוע חיים נורמטיביים לחלוטין: "לרוב פונים אלי אנשים נורמטיביים שמעדו, למשל כאלה שנתפסו על סמים, היו מעורבים בתאונות דרכים, עברות צווארון לבן, עבירות רכוש ועוד. בדרך כלל לא פונים אלי אנשים שכל 'הקריירה' שלהם היא כעבריינים, אולי בגלל העבר שלי בתור תובע במשטרה". עו"ד תומר יפרח חוזר ומסביר את הגישה המקצועית שלו בנוגע לטיפול במקרים שמגיעים אליו: "בסופו של יום, כשלקוח פונה אלי ואני מנסה לחשוב איך לעזור לו, אני מסתכל על ראיות, אלה חוקי המשחק. גם לאדם שמעד מגיע ייצוג, יש לו זכויות".

עו"ד פרטי אל מול הסניגוריה הציבורית

עו"ד תומר יפרח מדגיש בשיחה, כי קיים הבדל מהותי בין איכות הטיפול במקרים שמגיעים לידיו ולעורכי דין פרטיים באופן כללי, לבין מקרים המגיעים אל הסניגוריה הציבורית: "כל לקוח אצלי הוא עולם ומלואו", הוא מסביר, "לעומת הסנגוריה הציבורית, המתאפיינת בעומס רב של תיקים לטיפול. מטבע הדברים, כאשר יש עומס של תיקים לא ניתן לשבת עם כל לקוח לשיחות ארוכות, ובעיקר לא להשקיע בכל לקוח את ה-100% שלך. לי כעו"ד פרטי גם מאוד אכפת מהצלחת התיקים, כי זה המוניטין שלי, אלה הפנים שלי והמשרד שלי. בכל רגע נתון יש אצלי מספר תיקים בודדים, ואני במכוון משאיר זאת כך. כמובן שתיקים נסגרים ותיקים חדשים נכנסים במקומם, אבל בכל מקרה אני בוחר את התיקים שלי בפינצטה".

העבודה בשיתוף פעולה עם קולגות

למרות שמשרדו של עו"ד יפרח הוא משרד בוטיק בו הוא פועל לרוב לבדו, הוא מייצר לא פעם שיתופי פעולה עם קולגות. "אני אוהב לעבוד לבד", הוא מספר, "אבל זה לא אומר שאני לא משתף פעולה עם קולגות כשצריך, במיוחד במקרים מורכבים. אנו עובדים בהפריה הדדית וגם הלקוח מרוויח מזה. בנוסף, ישנם מקרים שאני לא יכול או לא מעוניין לקחת את הטיפול בתיק ואני מעביר בשמחה לקולגות אחרים שעליהם אני סומך, כדי לדאוג שמי שפונה אליי יקבל ייצוג הולם, גם אם לא בעזרתי".  אמנם משרדו של עו"ד יפרח נמצא בקריות אך אם עולה צורך בשירותי עורך דין בכרמיאל או בכל אזור הצפון, הוא מתייצב בשמחה ובמהירות ומעניק את שירותיו.

עו"ד תומר יפרח (צילום: אולגה יפרח)

עו"ד תומר יפרח (צילום: אולגה יפרח)

הסיפוק הקיים בעבודה

עו"ד תומר יפרח מעיד כי היכולת לסייע ללקוחות שנמצאים בצרה זה הסיפוק הגדול ביותר בעבודה. "צריך לזכור שלקוח הפונה אלי עושה זאת בדרך כלל לאחר שהחיים שלו נעצרו, נבלמו, וכשאני מצליח לעזור לבן אדם, זה בהחלט מספק. אבל אני מדגיש, יש לי קו אדום – מקרים של עבירות מין בילדים שבהם אני לא שש לטפל, או מקרים של עבירות ביטחוניות. יש יוצאים מן הכלל, כשאדם טוען שעושים לו עוול ואני רואה שבאמת יש בעיה, אני צריך לבחון ולשקול את התיק. בכל מקרה, צריך לזכור שאני עוסק בסופו של יום בדיני נפשות, זה תחום שאין שני לו".

עו"ד פלילי תומר יפרח

כתובת: דרך עכו 178, קריית ביאליק

טלפון: 052-5655584

לאתר

לפייסבוק

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר