אופק צפון – שומעים עולם בע"מ, מכדיקי שמיעה המתקדמים בעולם. צילום: באדיבות חברת Phonak
אופק צפון – שומעים עולם בע"מ, מכדיקי שמיעה המתקדמים בעולם. צילום: באדיבות חברת Phonak

התאמת מכשירי שמיעה ב"אופק צפון": המכשירים המתקדמים בעולם עכשיו במחירים חסרי תקדים

כיצד מתאימים מכשירי שמיעה? מה כוללים המכשירים המתקדמים ביותר? בחברת אופק צפון – שומעים עולם בע"מ תוכלו ליהנות משירות אדיב ומקצועי וממוצרים מהשורה הראשונה בעולם – חלקם אפילו בחינם

פורסם בתאריך: 15.1.21 12:07

ד לפני מספר שנים, אנשים המתמודדים עם ירידה בשמיעה בכל הגילאים, נאלצו להסתפק במכשירי שמיעה מגושמים ומסורבלים. כיום, עם ההתפתחות הטכנולוגית האדירה בתחום, מכשירי השמיעה המקובלים הם אסתטיים, זעירים וכמעט אינם נראים. לצד העיצוב הנוח, כוללים מכשירי השמיעה פיצ'רים מתקדמים המשפרים משמעותית את איכות חייו של המשתמש, אך עלותם עשויה להגיע לעשרות אלפי שקלים.

כעת, בעקבות אישור מכרז המאפשר לחברי קופות החולים השונות ליהנות ממכשירי השמיעה המשוכללים והחדישים ביותר במחירי רצפה ואף בחינם, מחכים לכם ב"אופק צפון – שומעים עולם בע"מ" מכשירי השמיעה המשוכללים והיוקרתיים ביותר, והם לגמרי בהישג ידכם.

אופק צפון – שומעים עולם בע"מ, מכדיקי שמיעה המתקדמים בעולם. צילום: באדיבות חברת Phonak

אופק צפון – שומעים עולם בע"מ, מכדיקי שמיעה המתקדמים בעולם. צילום: באדיבות חברת Phonak

כיצד מתאימים מכשיר שמיעה?

השלב הראשון בהתאמת מכשיר שמיעה הוא ביצוע בדיקת שמיעה, אותה תוכלו לעבור הן על ידי הצוות המקצועי של "אופק צפון" והן בקופת החולים. במהלך הבדיקה יושמעו לכם צלילים בתדירויות משתנות, אליהם תתבקשו להגיב על פי ההנחיות על מנת לקבוע את סף הצלילים שלכם – העוצמה החלשה ביותר בה אתם מצליחים לשמוע כל צליל.

לאחר הבדיקה, מתבצעת התאמת המכשיר ללקוח על פי שלושה קריטריונים עיקריים:

  • נתונים שמיעתיים ומבניים – התאמת מכשיר השמיעה תתבצע בהתאם למצב השמיעה שלכם: עומק ירידת השמיעה, אופי הירידה ומידת הדיסקרימינציה. בנוסף, יילקח בחשבון גם מבנה האוזן עצמה ומבנה תעלת השמע בפרט, על מנת להבין מהו סוג המכשיר שיהיה נכון ונוח ביותר לשימוש.
  • הרגלים וצרכים תקשורתיים – אורח חייכם, תחום העיסוק שלכם ואפילו התחביבים שלכם ישפיעו גם הם על בחירת מכשיר השמיעה על מנת להפיק ממנו תועלת גדולה ככל היותר ולהפוך אותו לחלק אינטגרלי מתהליך שיקום השמיעה המלא. תוכלו לבחור מכשיר שמתחבר ישירות לסמארטפון, לנגן המוזיקה או לטלוויזיה שלכם וליהנות ממגוון פיצ'רים מתקדמים שיקלו על חייכם וישפרו את איכות החיים שלכם משמעותית.
  • העדפה אסתטית – כיוון שהדגמים השונים הקיימים היום מגיעים במבחר אדיר של גדלים, צורות וצבעים, ובשל הרגישות המובנת של רבים מהאנשים המבקשים להיעזר במכשיר שמיעה, יינתן משקל גדול להעדפותיכם האסתטיות. תוכלו לבחור מכשיר נסתר החבוי ממש בתעלת השמע, מכשיר דק שנמצא מאחורי האוזן וכמעט בלתי נראה, מכשיר המתמזג עם צבע העור או עם צבע השיער ועוד.

הגברת שמיעה טבעית, יעילה וזולה

בעבר, היו רבים מסתפקים במכשיר שמיעה אחד בלבד, בעיקר משיקולים תקציביים. כיום, עם המכרז החדש של קופות החולים, ניתן להתאים לכם שני מכשירים מצוינים שיבטיחו לכם הגברה טבעית ויעילה יותר והתמצאות קלה יותר במרחב. "על מנת לסבר את האוזן", מספרת יונה אופנבך, מייסדת ומנהלת מכון "אופק צפון", "מכשיר השמיעה המשוכלל ביותר שקיים היום בשוק נמכר בעולם במחיר של כ-20 אלף שקלים. אצלנו, בעקבות המכרז, יכולים חברי כל קופות החולים לקבל אותו בעלות של 1300 עד 1700 שקלים. בנוסף, יש לנו מכשירים רבים אחרים, שאולי לא כוללים את כל הפיצ'רים הכי מתקדמים אך הם לא פחות טובים ואמינים, ואותם ניתן לקבל בחינם לחלוטין".

ב"אופק צפון – שומעים עולם בע"מ" תקבלו שירות סבלני, נעים ואדיב ומקצועיות חסרת פשרות. במסגרת תהליך התאמת מכשירי השמיעה במכון, תקבלו הדרכה מפורטת על אופן השימוש במכשיר וכן תקופת ניסיון בת חודשיים בה אינכם מחויבים לבצע רכישה, על מנת לוודא מעל לכל ספק את שביעות רצונכם. גם לאחר הרכישה ילווה אתכם הצוות המקצועי של המכון לאורך כל תהליך ההסתגלות למכשיר, ויהיה זמין לכל שאלה, פנייה או בקשה מצידכם.

אופק צפון – שומעים עולם בע"מ

שעות פעילות: ימים א'-ד': 9:00 – 17:00. יום ה': 9:00 – 14:00

כתובת: דרך עכו 140, קריית ביאליק

 טלפקס: 04-8719999

וואטסאפ עסקי: 054-4411375

 אימייל: [email protected]

 לאתר: https://ofek-north.co.il/

 לפייסבוק: https://www.facebook.com/OfekNorthSO/

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר