Dog House
Dog House

נקניקיות או לא להיות: איציק ביטון חוזר

איציק ביטון, לשעבר הבעלים של מסעדת פסטו בכיכר ספר ושל מסעדת MEAT במרכז הכרמל, פתח ברחוב שער פלמר בעיר התחתית את Dog House שמתמחה בנקניקיות ובכריכים מיוחדים: "אני מאמין במוצר ובמיקום. זהו קונספט חדש של אוכל רחוב אמיתי ואיכותי ברמה הכי גבוהה"

פורסם בתאריך: 21.2.21 14:46

ממש היום (ראשון) פתח איציק ביטון ברחוב שער פלמר את Dog House – מקום שמתמחה בנקניקיות ובכריכים מיוחדים. ביטון היה בעליה של מסעדת פסטו בכיכר ספר במשך שנים רבות, בהמשך של מסעדת MEAT במרכז הכרמל, לפני כשנתיים הוא פתח מסעדת בשרים גדולה ברמת פולג בנתניה, וממש לפני הקורונה הוא מכר אותה. עכשיו הוא חוזר לחיפה.

ביטון, אמיץ לפתוח מקום חדש בעיצומו של משבר הקורונה.

"אני מאמין במוצר ובמיקום. זהו קונספט חדש של אוכל רחוב אמיתי ואיכותי ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. הכריכים שלנו הם מיוחדים מאוד, וכך גם הרטבים שאנחנו מכינים במקום כמו איולי מעושן, קטשופ קארי וחרדל חזרת. גם התיבול והציפוי של השניצל הם לא שגרתיים, והכל מוגש בג'בטה איטלקית גדולה שנאפית עבורנו. נוסף על כך יש לנו מבחר גדול של נקניקיות שמכינים לנו אותם באופן בלעדי מנתחי אנגוס, וכמובן צ'וריסוס, נקניקיות מרגז, נקניקיות עגל וכמה סוג נקניקיות עוף. הנקניקייה מוגשת בלחמנייה של חברת וויינר שאופה לנו לפי הזמנה, עם תוספות של בצל מטוגן, כרוב כבוש בבישול ארוך וקורנישונים".

ולמי שלא אוכל לחם?

"יש תבשיל צ'ילי הוט דוג של נקניקיות מרגז עם שעועית אדומה, שיפוד נקניקיות בבלילת בצק בירה, טבעות נקניקיות שמוגשות עם כרוב, אומלט עם נקניקיות שמוגש לצד תפוחי אדמה מדורה, ועוד כל מיני דברים מיוחדים. לרגל הפתיחה יש דילים של ארוחות ודיל לילדים".

 

 

תפריט הכריכים כולל אסאדו עגל מפורק (47 שקל), רוסטביף (42 שקל) שניצל עוף שמוגש עם מטבוחה וקורנישונים (39 שקל) ושניצל וינאי מנתח שייטל עגל (49 שקל). התוספות הן צ'יפס, צ'יפס בטטה, הום פרייז, טבעות בצל, תפוח אדמה מדורה, סלט אישי וארטישוק מטוגן (18-10 שקל).

תפריט הנקניקיות כולל עוף קנקר (19 שקל), מיקס של נקניקיות צ'וריסוס, אנגוס, עגל, בראטוורסט ומרגז עם כרוב כבוש וקורנישונים (29 שקל), צ'ילי הוטדוג (44 שקל), אומלט הוטדוג (39 שקל), שיפוד הוטדוג (17 שקל) וטבעות נקניקיות (44 שקל). התוספות על הנקניקיות הן בייקון טלה, ביצת עין ומעדן אווז (חמישה-שמונה שקלים).

רחוב שער פלמר 3, טלפון למשלוחים ולטייק אוויי: 04-6242447. פתוח בימים ראשון-חמישי בשעות 2:00-12:00, בימי שישי בשעות 15:00-12:00 ובמוצאי שבת בשעות 2:00-20:00.

 

Dog House

Dog House

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר