מועדון צניחה בצפון (קרדיט: "הצנחניה - צניחה חופשית")
מועדון צניחה בצפון (קרדיט: "הצנחניה - צניחה חופשית")

"הצנחניה": מועדון צניחה בצפון שאתם חייבים להכיר

צניחה חופשית היא אחת החוויות המסעירות והפופולריות ביותר שאדם עובר בחייו. מועדון ובית הספר לצניחה חופשית 'הצנחניה' הפועל בצפון הארץ, פותח בפניכם עולם חדש של ספורט אקסטרים חוויתי, שיכול להפוך גם למקצוע

פורסם בתאריך: 22.10.18 15:41

אנשים מבצעים צניחה חופשית מסיבות שונות. יש כאלו הצונחים במסיבת יום הולדת, אחרים מבצעים צניחה כדי לגייס כסף לצדקה, ויש "מכורי אדרנלין" המחפשים את הריגוש הבא שלהם. אחרים פשוט סקרנים לגלות כיצד זה מרגיש ליפול ולעוף.

מה שרוב הצונחים המתחילים אינם יודעים הוא, כי צניחה חופשית היא הרבה יותר מאשר לקפוץ ממטוס. מדובר בחוויה שאין כמוה, הכוללת ארסנל תחושות מהמדהימות ביותר שהגוף שלכם יחוש אי פעם ובספורט אקסטרים מסודר. הצניחה היא ענף ספורט לכל דבר ועניין, עם מגוון תחומים תחרותיים ואליפויות ברחבי העולם, עם קהילה ענפה, הכוללת מועדונים רבים, חברויות, תקנים בטיחותיים מחמירים ואישורים מוסדרים.

את "הצנחניה" – מועדון ובית ספר לצניחה חופשית הקימו מספר צנחנים מנוסים שצברו אלפי צניחות חופשיות כל אחד, מתוך מטרה לאפשר לקהילת הצנחנים המקצועיים בישראל להתקדם ולפתח את הענף בארץ, שעד אותה עת נשלט בידי שני מועדונים בלבד.
מדריכי "הצנחניה" מאוד מנוסים, לרובם למעלה מ- 2,000 צניחות וכל אחד מהם מחזיקי ברישיונות של האגודה הישראלית וגם האמריקאית לצניחה חופשית".

אפילו קאקה בחר בהם (קרדיט: "הצנחניה" - מועדון צניחה)

אפילו קאקה בחר בהם (קרדיט: "הצנחניה" – מועדון צניחה)

"הצנחניה" הוקמה בקיבוץ שמרת בשנת 2014. "רצינו להכניס משהו שונה לענף הצניחה החופשית, כשבזמנו היו שני מועדוני צניחה בלבד בישראל, שלא היו מנוהלים ע"י צנחנים אלא על ידי אנשי עסקים. החזון שלנו היה לפתח את הספורט ולייצר ולהרחיב את הקהילה הקיימת בארץ". אומר יוגב, אחד ממדריכי הצניחה של המועדון.

כיצד מקימים מועדון צניחה?

"הקמה של מועדון צניחה חופשית, אינו תהליך פשוט והוא לוקח זמן רב. זה מצריך אישורים רבים מגופים שונים, ביניהם חיל האוויר, רשות התעופה האזרחית ועוד. מדובר בתחום מוסדר ויש מקומות ספציפיים בלבד שאפשר לצנוח בהם בארץ. בחרנו לפתוח את המועדון בקיבוץ שמרת בגליל המערבי ליד עכו מאחר וזו נקודה ייחודית".

מדוע בחרתם בנקודה זו?

"הצניחה מתבצעת מעל קו החוף של הגליל המערבי, בין מפרץ עכו לחוף אכזיב. הנוף הנשקף לעיני הצונחים הוא נוף הכרמל, מפרץ עכו, חיפה, ואכזיב. אנו רוצים שצונחים שלנו ייהנו מכל מה שיש לארץ להציע. במהלך הטיסה לגובה והצניחה ניתן לראות את הר החרמון ואת הכנרת ואף עד לבנון. לדעתי זו נקודת הצניחה היפה בישראל, המשלבת נוף אורבני עתיק (עכו), מראה ירוק (המפרץ) ואקלים משתנה ומרהיב (נוף החרמון המושלג בחורף)".

אילו חבילות צניחה מוצעות לצונחים?

"ישנן כמה חבילות לבחירה והמחירים משתנים בהתאם לגבהי הצניחה השונים וסוג הצילום. ככל שהצניחה נעשית מגובה רב יותר, כך היא אורכת יותר זמן והנוף נפתח יותר ויותר והחוויה מתעצמת.
הצניחות שלנו הן מגבהים של בין 9,000-15,000 רגל, כאשר צניחה חופשית מגובה של 15,000 רגל היא הצניחה החופשית הכי גבוהה בישראל, דבר ייחודי למועדון שלנו. כלל חבילות הצניחה כוללות טיסת חווית יחודית מעל כל אזור הגליל המערבי על שהמטוס מגיע לגובה הצניחה הייעודי.
קיימת אפשרות להוסיף תיעוד איכותי של הצניחה ע"י צנחן-צלם מקצועי שיצלם ויתעד את החוויה מתחילתה ועד סופה. צלם צניחה זהו מקצוע בפני עצמו, לכל צנחן-צלם יש כמה מאות עד אלפי צניחות והם הוסמכו ע"י בית הספר שלנו לבצע את העבודה הייחודית הזו. אופציה נוספת לתיעוד הצניחה היא ע"י מצלמת כף יד, צילום המכונה סלפי, כאשר מדריך הצניחה מתעד את כל התהליך באמצעות מצלמת אקסטרים קטנה ".

למי זה מתאים?

"צניחה חופשית יכול לבצע כל אדם מגיל 12 ומעלה וללא הגבלת גיל! כל עוד הצונח בבריאות תקינה. אנו מאמינים כי כל אחד יכול לצנוח ותפקיד מדריך הצניחה רק לעזור ולהגשים את החלום בצורה בטוחה ביותר.
ב'הצנחניה' אנחנו מצניחים אנשים בכל גיל, והמבוגרים ביותר מעל גיל 90. לאחרונה הצנחנו אדם שחגג את יום הולדתו ה- 95, זו הייתה צניחה מרגשת מאחר והצונח ניצול שואה שראה כמה אירועים היסטוריים בחייו עד שעלה ארץ לפני מספר שנים. בנוסף, אנו מאמינים שגם אנשים בעלי מוגבלויות צריכים ליהנות מחוויה, קטועי גפיים, משותקים ועוד. לכן, אנו בוחנים כל מקרה לגופו ומעת לעת מגשימים חלום גם לאלו שחשבו שצניחה חופשית זה לא דבר אפשרי עבורם. אנו מאמינים כי צניחה זהו תחום פורץ גבולות וכל אחד צריך להתנסות בחוויה. כמובן שכל מקרה לגופו, אם זה מתאפשר בטיחותית, אנחנו נענים לבקשות. "

 יש מפורסמים שצונחים?

"בהחלט. הרבה מאוד כוכבים מפורסמים ואנשים שרוצים לעשות צניחה חופשית 'בוטיק', פונים אלינו. היחס שלנו לכל אחד הוא אישי מקצה לקצה לכל צונח. לדוגמא, כדורגלן העל קאקה צנח אצלנו לא מזמן יחד עם בת הזוג שלו כשביקר בישראל".

מה לגבי הכשרת צנחנים?

"הצנחניה הוא גם בית ספר לצניחה לכל דבר. אנחנו מכשירים בכל חודש צנחנים רבים שמבצעים דרכנו קורס צניחה מרוכז של ארבעה ימים אשר לאחריו ניתן להשלים ולהוציא רישיון צניחה בינלאומי. בהמשך הדרך לאחר שקיבלו את רישיון הצניחה הבסיסי הם צוברים ניסיון וצניחות ולאט לאט מתקדמים בענף בכדי להיות חונכים של צנחנים חדשים, צלמי צניחה, ועד להכשרתם כמדריכי צניחה מנוסים".

קישור לאתר המועדון
טלפון לבירורים והזמנות: 073-224-8386
דף הפייסבוק של המועדון


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם "הצנחניה"


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר