מרפסת באולמי הנסיכה. קרדיט: קליק צילומים
מרפסת באולמי הנסיכה. קרדיט: קליק צילומים

החורף הזה תלבשו לבן באולמי הנסיכה במתחם חוצות המפרץ

המסע לעבר סגירת אולם מושלם יכול להיות מאוד מתיש. באולמי הנסיכה במתחם חוצות המפרץ המציאו את הפתרון המושלם: קומפלקס של שלושה אולמות בסגנונות שונים במקום אחד

פורסם בתאריך: 20.11.18 09:30

אולם "הקשתות" לדוגמא, מתאים לאירועים קטנים ואינטימיים של עד 300 אורחים. אולם "האחוזה" מתאים לאירועים של עד 600 אורחים ונחשב לאולם האהוב על זוגות צעירים, כנראה בזכות מסכי הלדים והתאורה הפסיכודלית שיוצרים תחושה של מועדון לילה תל-אביבי. "הקלאסית החדשה" מתאימה לאירועי ענק של עד 1200 אורחים וכוללת רחבת ריקודים מטורפת כאשר לאחרונה עברה שיפוץ אינטנסיבי- יש בופה ענק, מקומות ישיבה מרווחים ובר משקאות מסחרר במרכז הרחבה. בכל האולמות יש מרפסת עם מפלים זורמים וצמחייה ירוקה בהן מתקיימות קבלת הפנים והחופה. דרך אגב, החתונה האחרונה באולם "הקלאסית" הייתה של בתו של ראש עיריית קריית מוצקין חיים צורי.

תמיד עם הפנים קדימה

"אולם הנסיכה חוגג בקרוב 25 שנה, ולמרות השמועות שהאולם עומד להיסגר, אנחנו תמיד עם הפנים קדימה" מספר יוסי טולדנו מנכ"ל האולם. "אנחנו נענים לדרישות הלקוחות ומקימים בקרוב מרפסת בגודל 500 מטרים המיועדות לקבלות פנים ענקיות". יוסי טולדנו עובד באולם כבר 21 שנים, התחיל בתור מלצר ומכהן כיום כמנכ"ל. השאלה הנשאלת היא מה גורם לאדם לעשות כל כך הרבה זמן את מה שהוא עושה? "אני יכול לגלות לך שאשתי מאוד כועסת שאני עובד כבר שנים בלילות, אבל הסיפוק בעבודה שלי גובר" מספר יוסי. "אני מאוד אוהב את המקצוע, זה מרגש אותי להוציא זוגות מאושרים".

אוכל טוב בהגשה אמריקאית

כאמור, אהרון חן הקים את האולם לפני 25 שנה, ועוד לפני כן היה בעלים של אולם "דפנה" בעיר כרמיאל. עם ניסיון כזה, לא פלא ששמים דגש רב על האוכל, אופן ההגשה ורמת חומרי הגלם. ההגשה בנסיכה היא בסגנון אמריקאי, כל לקוח בוחר את המנה ומקבל אותה ישירות לשולחן. כל המנות מתבשלות בזמן האירוע ולא עוברות חימום , הטבחים מוציאים באופן קבוע עד 500 סטייקים מהגריל באותו הזמן (ואו) והכל טרי-טרי ממש כמו במסעדת גורמה. כולנו מסכימים שבמיוחד היום בעידן האינסטגרם, הדבר היחיד שאנחנו זוכרים הוא האוכל, אז כדי שלא תשתעממו, השפים של אולמי הנסיכה מחדשים את התפריט כל עונה ועונה וכוללים בו מגוון הפתעות קולינריות. מנה שיצאה לאחרונה היא שיפוד נתח קצבים שאותו האורח מקבל ישירות אל הצלחת (מנה שמגרה כל אזור בחך). לכם נותר להתענג על כל ביס ולפרוש בשיא. אם אתם מאלה שאוהבים ספוילרים, אז נספר לכם שבקרוב "הנסיכה" מתכננים להפתיע בקינוח אישי לכל אורח תוצרת השף. יש למה לצפות.

יוסי טולדנו מנכ"ל אולמי הנסיכה. צילום: קליק צילומים

יוסי טולדנו מנכ"ל אולמי הנסיכה. צילום: קליק צילומים

קינוחים באולמי הנסיכה. קרדיט: קליק צילומים

קינוחים באולמי הנסיכה. קרדיט: קליק צילומים

הכי שווה להתחתן פה בחורף

גם אנחנו בדיוק כמוכם שאלנו איך זה הגיוני. אז הפתעה! יוסי סבור כי כמות ההגעה של האורחים בחורף הרבה יותר גדולה מהקיץ. "בחורף אין חופשות וטיסות ואנשים בדרך כלל תקועים בבית. אין הרבה הזמנות לחתונות כך שיש יש יותר כסף פנוי ולכן מגיעים יותר לאירועים" יוסי מספר כי בחורף רמת המחירים יורדת: "בחורף תהיה הוזלת מחירים של בערך 40 שקלים על המנות, ויש מבצעים חורפיים גם אצל שאר נותני השירות".

ליווי מא' ועד ת'

אז אם עד עכשיו התלהבתם, בטח תשמחו לשמוע שבאולמי הנסיכה תקבלו לווי ושירות אישי מהפגישה הראשונה ועד אחרון האורחים בחתונה. צוות הליווי בראשו של יוסי טולדנו ילווה אתכם ויעזור בבניית התפריט, לוח הזמנים, ויחסוך לכם לא מעט זמן ועלויות. לכל זוג מוצמד איש צוות שאליו הוא יכול לפנות בכל שעה ושעה ומעצבת אישית שמלווה אותו עד יום החתונה ודואגת לפרחים, לחופה ולכל הנוגע לעיצוב האירוע. ואם כל זה לא מספיק, רק באולמי הנסיכה דואגים לפרחים טריים כחלק מהעיצוב וללא תשלום. לגמרי שווה! אגב, הצוות מומחה בהגשמת חלומות אז אם יש לכם בקשה מיוחדת אל תהססו לבקש, יפנקו אתכם באהבה וללא תוספת מחיר. אנשי הצוות צעירים וגמישים מחשבתית כך שתרגישו שאתם מתנהלים מול חברים שלכם מהבית וזה אוטומטית יותר נעים לא? חשוב לציין כי בקרבת האולם אוטובוסים ותחנת רכבת ולמגיעים באופן עצמאי יש חנייה בשפע כאשר בקרוב עתיד להיבנות חניון נוסף בגודל 5000 מטרים לנוחיותכם.

כבר 25 שנים שזוגות בוחרים לשבור את הכוס באולמי הנסיכה כאשר האורחים שמגיעים להתארח מזמינים אירוע משלהם בעקבות השירות, היחס האישי והמקצועיות של אנשי הצוות. אז אם החלטתם שהחורף תגשימו חלום ותהפכו לנסיך ונסיכה לערב אחד, תהיו בטוחים שאולמי הנסיכה יכינו לכם אירוע שלא תוכלו לשכוח. שיהיה במזל ונתראה באולם.

 

קישור לאתר

טלפון: 04-8729006

כתובת: החרושת 6 חיפה מתחם חוצות המפרץ


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם אולמי הנסיכה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר