צ'יפס, נקניקיה ובירה בביירן מרקט- השילוב המושלם. צילום: אנטולי מיכאלו
צ'יפס, נקניקיה ובירה בביירן מרקט- השילוב המושלם. צילום: אנטולי מיכאלו

ביירן מרקט – עושים כבוד לנקניקייה

פורסם בתאריך: 30.12.18 07:10

בקניון הסינמול בלב המפרץ ממוקם דוכן אוכל בווארי שעושה כבוד לנקניקייה. הכירו את ביירן מרקט סינמול לב המפרץ – הסניף הצפוני של הרשת הבווארית המצליחה הפועלת
במרכז הארץ החל מ- 2013. בואו לעשות קפיצה קטנה לבוואריה, אולם מבלי הצורך לעלות על טיסה.

רשת ביירן מרקט בבעלות משותפת של קבוצת פרימרו (מחזיקה ומנהלת מותגי הסעדה שונים כגון רשת המסעדות אנגוס ואנגוסרי) יחד עם אביעד יצחקי ועופר וולפהיים. הסניף הצפוני הוא סניף בבעלות הזכיינים :אלירז לבאן המנהל בפועל את הסניף, עופר פניגר ושחר שדה.

הרשת מבוססת על קונספט ייחודי המשלב בין אוכל רחוב גרמני קלאסי למנות מודרנית שכולם אוהבים, הסניף מציע שלל מנות מיוחדות ביניהן מגוון נקניקיות במבחר סוגים וטעמים המוגשות עם תוספות מעניינות ורטבים ייחודיים. לצד זה ניתן למצוא במקום מנות שניצל מעולות , תפוחי אדמה בשלל וריאציות שלא ישאירו אתכם אדישים.

ביירן בקניון סינמול. צילום: אלירז לבאן

ביירן בקניון סינמול. צילום: אלירז לבאן

ממש כמו בדוכני רחוב, גם כאן, את האוכל מכינים לנגד עיניכם, לצלילים של מוזיקה קופצנית ולצד שפע של בירות מהחבית.
בסגנון האוכל האופנתי היום- אוכל רחוב, ניתן להבחין כי ביירן מרקט הבאוורית מהווה בישראל נציגות כמעט בלעדית לז'אנר הנקניקיות האהוב.

לכן לאחר שלוש שנים בהם צבר הסניף הראשון שהוקם בתל אביב קהל מעריצים הוחלט לפתוח סניפים נוספים וכיום הרשת צומחת ומתפתחת עם סניפים ברחבי הארץ : לב המפרץ, תל אביב, ראשון לציון, נתניה , בקרוב יפתח סניף נוסף בשדה התעופה בן גוריון ופוד טראק נייד שיישמש לאירועים ופסטיבלים.

כשהוקמה הרשת, מביני עניין סברו כי אין קשר בין האוכל הגרמני לישראל. אבל במהרה הבינו כי הקהל הישראלי אוהב נקניקיות , צ'יפס, בירה צוננת ושניצלים- ועם הצלחה וטעם טוב לא מתווכחים.

השלוחה הצפונית של הרשת הממוקמת בסינמול בסמוך למתחם הקולנוע נפתחה לפני שנתיים ומצליחה לגעת בטעמם של תושבי הצפון ובכך לשרת מאות לקוחות ביום, החל מעובדי הקניון להם מוגש תפריט עובדים עם שירות משלוחים עד פתח החנות, תושבי הסביבה ולקוחות המנצלים את קרבת הרכבת לסניף ומגיעים ממקומות שונים בארץ כגון רחבי עמק יזרעאל ויישובי הצפון, אזור חדרה, פרדס חנה ועוד.

בימים אלו משיק הסניף שירות משלוחים חדש ובקרוב מאוד יושק מועדון לקוחות רשתי אפליקטיבי אשר יעניק שלל הטבות בלעדיות ללקוחות המצטרפים.

הסניף פתוח בכל ימות השבוע בשעות פעילות הקניון.

תעשו טובה לעצמכם ולכו לעשות כבוד לנקניקייה.

נקניקיה ובירה במסעדת ביירן מרקט. צילום: אנטולי מיכאלו

שניצל במסעדת ביירן מרקט. צילום: אנטולי מיכאלו

שניצל במסעדת ביירן מרקט. צילום: אנטולי מיכאלו

מסעדת ביירן מרקט. צילום: אנטולי מיכאלו

מסעדת ביירן מרקט. צילום: אנטולי מיכאלו


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר