כלניות 9 – עולים קומה
כלניות 9 – עולים קומה

כלניות 9 – עולים קומה

הושלם בהצלחה שלב בניה נוסף בפרויקט הבוטיק כלניות 9, הממוקם במרחק פסיעה מהאודיטוריום, על מגרש מישורי מול נוף ים פתוח, בחלק המערבי של הכרמל הוותיק

פורסם בתאריך: 26.2.19 18:06

בימים אלו הושלם שלב חיזוק הבניין כנגד רעידות אדמה לפי תקן 413 וכעת החלה הקמת קומת המגורים ה- 4 בבניין מתוך 6 קומות בסך הכל. בביצוע הבניה שולבו שיטות הנדסיות ייחודיות בין היתר הוקם פיר מעלית יצוק בטון בלב גרעין המבנה המקורי, בוצע ביסוס תת קרקעי ושולבו כל תשתיות הבניין מחדש.

הכלניות 9

הכלניות 9

הכלניות 9

הכלניות 9

"הקמת דירות מגורים בלב אזור ביקוש יוקרתי קיים היא חלום שמתגשם בזכות תמ"א 38, כי כבר אין מגרשים פנויים שאפשר לבנות עליהם ברחוב כלניות היוקרתי וכך גם אין בסביבתו". כך מתאר מוטי דורפברגר, מנכ"ל דורפברגר יזום ניהול והשקעות בע"מ.

"לקחנו בניין היסטורי משנות ה – 70, למדנו אותו לעומק, הכנו תכניות עבודה יסודיות ועשינו הרבה הכנה מוקדמת, הכל כדי שבשלב הביצוע נוכל להתקדם ללא עיכובים כדי לשמור על רצף של התקדמות, באופן שמשאיר אותנו פנויים לרצונות מיוחדים יותר או פחות מצד הרוכשים".

דורפברגר מוסיף: "אנו מוגדרים חברת בוטיק ליזום ובניה ואחד המאפיינים הנובעים מכך הוא שאנחנו מאוד בררנים בבחירת הפרויקטים אליהם אנו נכנסים, אבל כשאנחנו כבר נכנסים אז עושים את זה ביסודיות והשקעה גבוהים מהרגיל בתחום, אנו מגיעים אל כל פרויקט שלנו עם המון אהבה וחדוות יצירה, בפרויקט הבוטיק כלניות 9 זה בכלל משהו מיוחד, אנו נהנים משיתוף פעולה פורה עם אדריכל אילן ויטנר שמביא אתו ניסיון רב וגם זווית מעניינת ואיכותית של עיצוב קלאסי. במקביל לכך, אנו מפיקים תועלת רבה משורת היועצים המקצועיים בהם אנו נעזרים באופן שוטף. כך בשילוב הגורמים אנו מצליחים לייצר פסיפס מקסים שכיף ליצור ולא פחות חשוב, אנו יוצרים חווית מגורים שתאפשר מגורים נעימים ואיכותיים לאורך שנים ובאותו הזמן, גם יהיה נעים פשוט לעמוד מול הבניין וליהנות מהעיצוב".

הכלניות 9, מבט מבפנים. קרדיט: "קתרינה"

הכלניות 9, מבט מבפנים. קרדיט: "קתרינה"

הכלניות 9, מבט מבפנים. קרדיט: "קתרינה"

במקביל להקמת פרויקט כלניות 9, חברת דורפברגר יזום ניהול והשקעות בע"מ השלימה לאחרונה את הקמת שלד הבניין  מרח' צלפים 8 שברוממה הישנה, בו מוצעות דירות מעוצבות בנות 4-5 חדרים.

באתר החברה ניתן לעיין בתכניות דירות אותן מציעה החברה למכירה וכך גם ניתן להשאיר פרטים לבדיקת התאמת בניינים משותפים ליישום תמ"א 38:  www.dorfberger.co.il

הכלניות 9, מבט מבחוץ. קרדיט: "קתרינה"

הכלניות 9, מבט מבחוץ. קרדיט: "קתרינה"

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר