לימודים במכללת ג'ון ברייס. תמונה ממאגר Shutterstock
לימודים במכללת ג'ון ברייס. תמונה ממאגר Shutterstock

הזדמנות חד פעמית: הכניסה שלכם לעולם ההייטק במימון מלא של המדינה

חושבים לעשות הסבה לתחום ההייטק ולא יודעים היכן להתחיל? מכללת ג'ון ברייס סניף חיפה, מכללת ההייטק המובילה בצפון, מציעה קורסים במקצועות המחשב במימון מלא של המדינה

פורסם בתאריך: 17.3.19 09:44

באפריל הקרוב, מכללת ג'ון ברייס מציעה מסלולי לימוד מקיפים ופרקטיים בפיקוח משרד העבודה והרווחה ובמימון מלא של המדינה. מעל לחמישה עשר אלף בוגרים הוכשרו עד היום במכללת ג'ון ברייס, ונהנו מכלים מעשיים, ציוד ברמה גבוה ומרחבי למידה אידאליים.

בסיום הלימודים, הבוגרים מקבלים סיוע במציאת עבודה ממחלקת ההשמה של הסניף שזוכה מדי יום באחוזי השמה גבוהים ביותר.

מדובר בהזדמנות חד פעמית לכניסה לעולם ההייטק בקלות ובמהירות: בוגרים רבים כבר איישו משרות בחברות מובילות בצפון כגון רפאל, אלביט, אינטל, מייקרוסופט ועוד.

אין זה משנה היכן אתם נמצאים על סקלת חיפוש העבודה: בין אם אתם מחוסרי עבודה או שנגמרה זכאותכם לאבטלה, בג'ון ברייס תוכלו לבחור מה אתם רוצים ללמוד וליהנות משלל התנאים המעולים, וכל זאת במימון מלא של המדינה.

התכניות המוצעות במימון המדינה, נלמדות במתכונת יומית וכוללת כמות שעות גדולה יותר מהרגיל. תכנית הלימודים נבנתה על פי התאמות של משרד העבודה והרווחה, כך שהרווח שלכם כפול: במקום ללמוד את הקורס במשך שנה שלמה, תוכלו לצאת עם מקצוע ביד תוך ארבעה חודשים בלבד!

הקורסים במימון המדינה של מכללת ג'ון ברייס חיפה

בודקי תוכנה QA הסמכת ISTQB

הקורס יעסוק בנושאים החשובים הנדרשים כיום מאיש ה–QA: היכרות עם  בסיסי נתונים, הכרות עם שפות תכנה והכרות עם תחום ניתוח מערכות, מתודולוגיות פיתוח תוכנה ובדיקה (ובכלל זה Agile ו- SCRUM), תכנון בדיקות בכלי בדיקה אוטומטיים, ועולמות ה-WEB  והמובייל.

טלפון למתעניינים:  074-7600712

מפתחי תוכנה – JAVA

שפת JAVA  הינה אחת משפות התכנות הפופולאריות ביותר המשמשת כיום מיליוני מתכנתים בארץ וברחבי העולם לבניית אפליקציות. JAVA מספקת יכולות מלאות לבניית אפליקציות PC אך עיקר העיסוק בה הוא פיתוח בתעשיית ההמונים המאפיינת את עידן האינטרנט.

טלפון למתעניינים:  074-7600712

מנהל קמפיינים ממומנים – PPC

מדובר בקורס מעשי המקנה את הידע והניסיון הנדרשים לניהול יעיל של קמפיינים ממומנים. זהו הקורס היחיד בתחום שמלמד פלטפורמות לבניית דפי נחיתה ואתרים של  וויקס על מנת לאפשר לסטודנט ליהנות מיתרון ומקדמה רצינית על מתחרים בשוק ויכולת להציע סל רחב של פתרונות ומוצרים.

טלפון למתעניינים: 074-7600720

איך מתקבלים?

הצעד הראשון שעליכם לעשות הוא לגשת לשירות התעסוקה במקום מגוריכם ולבקש טופס הפניה לקורס במימון המדינה. לאחר שמילאתם את הטופס, גשו אל המכללה ובצעו מבדק התאמה. במידה ועברתם את מבחן ההתאמה בהצלחה, תזומנו לוועדת קבלה שמתקיימת בסמוך לפתיחת הקורס, בה מפקח מטעם משרד העבודה, נציג משירות התעסוקה ונציג מהמכללה יבחנו מוטיבציה ויכולות הצלחה בתחום.

מוזמנים לתאם פגישת ייעוץ ומבדק התאמה כבר היום בטלפון 074-7600-702

מעבר לאתר

 

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. Adirom-tech

    מי שבאמת רואה את המגמות הנכונות יודע שהעולם הולך לכיוון האינטרנט ומי שלא נמצא שם פשוט לא יוכל להתקיים בטווח של ה- 10 שנים הבאות עלינו לטובה.
    מאוד ממליץ על כיוון של בניית אתרים או קידום אתרים אורגני וממומן. זהו תחום מאוד שופע ויש המון לאן להתקדם שם.
    לפרטים נוספים אתם יכולים לבקר אצלינו באתר – https://www.adirom-tech.space

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר