דיג'יים בחיפה והקריות. תמונה ממאגר Ingimage
דיג'יים בחיפה והקריות. תמונה ממאגר Ingimage

דיג'יים מומלצים בחיפה והקריות

איזה כיף זה להגיע לאירוע שהמוזיקה בו גורמת לכם לרקוד שעות רבות? לכן, חשוב שבחגיגה שלכם יהיה דיג'יי מקצועי ומנוסה, אשר יידע להתאים את התוכנית המוזיקלית לקהל היעד הרלוונטי. אך מיהם הדיג'יים הנחשבים ביותר באזור חיפה והקריות? הכנו עבורכם סקירה קצרה

פורסם בתאריך: 25.3.19 08:58

דיג'יי דין אלימלך-  DJ Dino

דיג'יי הוא אחד האנשים החשובים ביותר בכל אירוע, והוא יכול להפוך את האירוע שלכם לערב בלתי נשכח. לכן חשוב מאוד שלקראת האירוע החשוב בחייכם תבחרו דיג'יי לא פחות ממעולה, עם הרבה מאוד ניסיון באירועים, שיודע לקרוא את הקהל שלכם נכון ויכול לתת לכם טיפים לאירוע מוצלח. דיג'יי דין אלימלך (D.J Dino) הוא בדיוק כזה. דין ינק את האהבה למוזיקה מהיום שנולד, והוא חי את העולם הזה מאז שהוא זוכר את עצמו. אביו הוא אחד מהחלוצים בסצנת הדיג'ייז לאירועים של שנות ה-80-90, וכילד היה דין מצטרף אליו, סופג את האווירה ולומד הכל מהיסוד. כך צבר ניסיון רב בגיל צעיר מאוד, ובהדרגה התחיל לנגן באירועים ולצבור לקוחות.

הדרך שעשה מגיל צעיר הופכת את דין לדיג'יי מיוחד בנוף, שמצד אחד יש לו הרבה שנות ניסיון, ומצד שני הוא דיג'יי צעיר, מעודכן, שיודע לתקשר עם קהלים שונים ומגוונים.
"דיג'יי צריך לדעת לתת שירות, לתת לזוגות תחושה שהוא איתם לאורך כל הדרך", אומר דין, "חתונה או כל אירוע משפחתי הוא אירוע מאוד מרגש, ופעמים רבות הזוג מתפזר וקצת מאבד את הדרך. אני מסביר שהם חייבים להיות ברחבה, כי האורחים באים בשבילם. אני גם אחראי על הסדר באירוע, בודק מראש שהכל מתפקד ושלא חסר שום דבר. אני לא בא לשים מוזיקה וללכת, אני הרבה יותר מעורב, נותן טיפים, ממליץ על ספקים שיש לי ניסיון טוב איתם וכדומה".

בא להרים את האווירה - דיג'יי דינו.

בא להרים את האווירה – דיג'יי דינו.

נשאר מעודכן תמיד
במקביל לקריירה שלו כדיג'יי באירועים, דין ניגן בכל המועדונים המיתולוגים של חיפה והצפון: החורבה, הסיטי הול, וורטיגו ועוד ועוד. בנוסף למד דין הפקה אלקטרונית ובנה אולפן הקלטות בביתו, בו הוא מקליט גם לקוחות שרוצים להקליט שיר לכבוד האירוע . דיג'יי דין מדריך אותם, עובד על ההקלטה כך שתשמע מקצועית לגמרי וכמובן יודע בדיוק מתי לשלב את ההקלטה באירוע עצמו.

מוזיקה מבחינתו היא לא עבודה, אלא החיים עצמם, והוא ממשיך להתפתח וליצור כל הזמן.  לאחרונה קיבל תכנית רדיו ברדיו חיפה, בשם "מסיבת הצהריים". התכנית משודרת בשעות  12.00-14.00, עם מיקסים שלו בלייב, ואווירה ממש כמו במסיבות המועדונים בהם ניגן.

אז אם אתם מחפשים דיג'יי שמבין מוזיקה, ולא פחות חשוב – מבין מה הקהל שלכם אוהב – דיג'יי דין צריך להיות הבחירה שלכם.

טלפון: 052-4258998
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם

משאיר אנשים על הרחבה עד השעות הקטנות של הלילה.


דיג'יי איציק בן-חמו

דיג'יי איציק בן-חמו הוא די.ג'יי בתחום החתונות, בר מצוות ואירועי קונספט, ששומר על מעמדו כדי.ג'יי מבוקש ומצליח כבר יותר מ- 20 שנה.

את דרכו התחיל כדי.ג'יי במועדונים בכל רחבי הארץ, אז התאהב בתחום והחליט להמשיך ולהרים את הרחבה באירועים המרגשים ביותר בחייהם של אנשים. בהמשך, פנו אליו חברות שונות, והיום הוא מופיע גם באירועי קונספט של חברות מובילות בתחומים רבים כמו קופת חולים כללית, קופת חולים מכבי, ארגון יועצי המס, משרד החקלאות ועוד ועוד.

אירועי בר המצווה, בת המצווה, החתונות ואירועי הקונספט הרבים בהם הוא מנגן, משאירים אותו מעודכן בכל סוגי המוזיקה האפשריים. הוא יודע לקרוא את הקהל שלו באותו ערב, ולהשמיע לו בדיוק את מה שיעשה שמח וידליק את הרחבה. אם למשל, מדובר בקהל של ילדי בר מצווה, איציק יודע בדיוק מהם השירים הכי חמים, ומי הם האלילים שהם מעריצים. "מה שהופך אירוע למוצלח הוא אם הדי.ג'יי יודע לקרוא את הקהל, ולהתאים לו במקום את המוזיקה הנכונה", אומר איציק, " חתונה זו לא בר מצווה, בכל אירוע צריך ליצור אווירה שונה, שמתאימה לו".

אירועים משפחתיים כמו חתונות או בר מצוות, כוללים פגישת מוזיקה לפני האירוע, בה הזוג או המשפחה בוחרים את סוג המוזיקה או שירים מסוימים שחשוב להם שיושמעו, ואיציק יודע בדיוק איך ומתי לשלב את השירים שנבחרו. עוד אפשרות מרגשת שמציע איציק, היא הקלטת ברכה או שיר באולפן ההקלטות המקצועי שלו, שיכול לשדרג כל אירוע ולהביא אותו לשיא הרגש.

די ג'י איציק בן חמו. צילום:דויד טרה

די ג'י איציק בן חמו. צילום: דויד טרה

לקוחות חוזרים

אחד הדברים שהכי מרגשים את איציק בעבודה הם הלקוחות שחוזרים אליו כמה שנים אחרי שניגן באירוע שלהם, ומבקשים שיהיה חלק מהשמחה שלהם באירוע נוסף. זו יכולה להיות ילדת בת מצווה שפונה אליו כדי שינגן בחתונה שלה, אימא שחוגגת אחרי כמה שנים אירוע לילד נוסף, ועוד סיפורים שמצליחים לרגש אותו בכל פעם מחדש גם אחרי הרבה שנים בתחום.

איציק מתכוון להמשיך להפוך כל אירוע של הלקוחות שלו לסיפור הצלחה, לרגש ולהתרגש כל פעם מחדש.

איציק בן חמו

נייד:052-6836838

פייסבוק

דוא"ל

המלצה על די ג'י איציק בן חמו מדף הפייסבוק שלו


דיג'יי אביב בונאן – כשלומדים מהטובים ביותר

כולנו זוכרים את הפעם הראשונה שאמרו לנו את המשפט: "יש לך את זה". מאותו הרגע, ידענו שאותו התחביב יכול להפוך בהמשך החיים למקצוע העיקרי שלנו. המשפט הנ"ל, נאמר לדיג'יי וליועץ המוזיקלי אביב בונאן בגיל מאוד מוקדם ולכן, כבר אז הוא ידע מה צופן לו העתיד.

אביב מספר שהכל התחיל מבילוי בכמה מועדונים בגיל 18: "באותה התקופה, אהבתי מאוד מוזיקה שחורה והיפ הופ וכשנכחתי באירועים למיניהם, לא יכולתי להוריד את העיניים מהדיג'יים. רציתי לדעת כיצד הם מפרקים את הלהיטים שכל כך אהבתי ובונים מהם רמיקס סוחפים ושונים כל כך מהמקור. באותם הרגעים, ידעתי שהמקום שלי הוא בעמדת הדיג'יי".

מאז עברו 16 שנים, שבהם רכש אביב ידע וניסיון רב. המקצועיות והיצירתיות של אביב, אשר באות לידי ביטוי בעבודתו, התפתחו בעקבות הזכות הגדולה שנפלה בחלקו. בתחילת דרכו, היה אביב פרי טיפוחיהם של דיג'יים ואמנים מוזיקליים מהשורה הראשונה בארץ. הודות לקשר העמוק שנרקם בינו לבינם, רכש אביב מיומנויות וכלים רבים, אשר פיתחו אותו מבחינה מקצועית והביאו אותו להצלחה מסחררת.

ההצלחה של אביב באה לידי ביטוי בכך שכבש כל פסגה אפשרית בתחום המועדונים. "ניגנתי בהשקות גדולות של מפורסמים, בפסטיבלים למיניהם ובאירועים, כגון: עיר הנוער, פסטיבל המחולות כרמיאל וכו'. כמו כן, עבדתי, בין היתר, עם 'להקת KYD' המוכשרת. שיתופי הפעולה הרבים שביצעתי, תרמו לי רבות מבחינה מקצועית ועזרו לי להגיע לאיפה שאני נמצא כיום".

די ג'י אביב בונאן. צילום: גל יאסנקוב ("גלושא צלמים").

די ג'י אביב בונאן. צילום: גל יאסנקוב ("גלושא צלמים").

תהליך העבודה של אביב מורכב משלבים רבים ומצריך מידה רבה של ריכוז וחשיבה מחוץ לקופסא. "חשוב עבורי ליצור את המיקס המתאים ביותר עבור הלהיט הרלוונטי, מבלי לגרוע מנקודות החוזק שלו. לשם כך, אני יושב ימים כלילות על המחשב ועובר תהליך של ניסוי וטעייה, עד לקבלת התוצאה המושלמת".

אביב מעניק שירות אישי למגוון עצום של לקוחות מכל רחבי הארץ ומקפיד על התאמת התוכנית המוזיקלית לצרכי הלקוח ולקהל היעד: "אני מאוד קשוב אל הלקוחות ומשתף אותם בכל החלטותיי. כמו כן, הודות לניסיון הרב שיש לי בתחום האירועים ולהיכרות העמוקה שלי עם בעלי מקצוע מהתחום, אני יכול לייעץ ולהדריך את הלקוח, כך שכלל מרכיבי החגיגה יענו על צרכיו האישיים".

יותר מכל, אביב הוא בן אדם טוב שמושיט יד לאנשים במצוקה. הוא מתנדב כחובש ב"מגן דוד אדום" ומציל את חייהם של אינספור פצועים וחולים. "מבחינתי, יש קשר ישיר בין המקצוע שלי להתנדבות הזו. בסופו של דבר, הכל מגיע מתוך אהבה גדולה לבני אדם. הייעוד שלי בחיים הוא לגרום לכמה שיותר אנשים לחיות חיים מאושרים ומלאי אמונה עצמית".

דיג'יי אביב בונאן

טלפון: 052-4373533

קישור לאתר

קישור למייל

די.ג'יי וציוד הגברה לאירועים

צילום: משה טולדנו ("קסם צלמים"), עיצוב גרפי: "בידרנט - עיצוב גרפי ומיתוג עסקים".

צילום: משה טולדנו ("קסם צלמים"), עיצוב גרפי: "בידרנט – עיצוב גרפי ומיתוג עסקים".

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אוביקטיביות בטוח אין כאן. כתבה בעלות גבוהה. בשביל כסף מקבלים פרסום.

  2. גל

    חחח כמה כסף קבלתם עבור הפרסום הזה ???
    חבל שספקים נופלים בשטויות שלכם ……
    ואני לא ספק או בעל אינטרס ,סתם חושב בהיגיון ושכל ישר שאם אתה כזה טוב למה אתה צריך את הכתבה המגמתית הזאת…. ובכל זאת בהצלחה לספקים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר