מערכות ישיבה בחיפה. צילום: KERMRS DIVANI ITALY
מערכות ישיבה בחיפה. צילום: KERMRS DIVANI ITALY

מערכות ישיבה בחיפה: כשאיכות ומחירים הוגנים נפגשים

פורסם בתאריך: 20.3.19 14:38

אולטימה- הרשת הגדולה לריהוט איטלקי בכל הבית

הכל מלבד סטנדרטי: רשת הריהוט האיטלקי " אולטימה" מציעה לכם לצאת מהקופסא ולבחור במערכות ישיבה נועזות. מאז 1969, אולטימה בוחרת במותגי העיצוב הטובים ביותר בעולם.

ברגישות אמנותית ובכישרון פנומנלי לעיצוב, האיטלקים נחשבים כמכתיבי מגמות עולמיים. גם בתחום עיצוב הרהיטים, אין ספק כי העיצוב האיטלקי מתווה את הסטנדרטים הגבוהים של העיצוב. ברשת הריהוט האיטלקי 'אולטימה' יודעים זאת היטב, ומשימתם היא להביא את איכות העיצוב  האיטלקי המודרני לכולם.

אם נוסיף לכך את העובדה כי הסלון הוא אחד האזורים האטרקטיביים ביותר בבית, והחלל בו אנו מבלים את רוב זמננו, זה טבעי כי נבחר לעצבו בצורה נוחה, יפה, מהווה השראה ומזמינה. בעת עיצוב הסלון, מומלץ להתחיל מבחירת ספה או מערכת ישיבה. לא בטוחים באיזה קו עיצובי לבחור? רשת רהיטי Ultima תספק לכם את הייעוץ והלווי הייחודי לו תזדקקו, והכל בהתאמה אישית לצרכים שלכם, לחלומות ולאורך חייכם.

אולטימה: דגם אורבן. צילום: לאון טקאץ

אולטימה: דגם אורבן. צילום: לאון טקאץ

דגם "אורבן" שמציעה רשת הריהוט האיטלקי Ultima, מקולקציית 2019 שמציגה בימים אלה הרשת בסניפיה ברחבי הארץ, מדגיש את השימוש שנעשה באלמנטים גיאומטריים, סופר עכשווי בצבעוניות המשלבת מספר גוונים פסטליים יחד.

דגם זה, עשוי מעץ אורן, בעל רצועות שתי וערב כולל ריקליינר.

בנוסף, ישנה  אפשרות ל-4 עיצובים שונים ואף מגיע בבדי Pet  Friendly Fabric – בד שמגיע בטכנולוגיה חדשה בבדי מערכות הישיבה המותאמים לחיות מחמד ודוחים כתמים עקשניים אותם קשה להוריד, כגון: אלכוהול, מזון, דיו –

מדובר על שימוש בבד חדיש בעל תכונות ייחודיות שמאפשרות סוף סוף לחיות המחמד ליהנות ביחד אתנו מרביצה נוחה על הספות.

הבד כחלק מתהליך הייצור שלו , פותח בטכנולוגיה חדישה הכולל  שימוש בסיבי אלומיניום, מה שגורם לכך שחיות המחמד לא תוכלנה לקרוע או לשרוט אותו.

אולטימה: דגם אורבן. אחרי הנחה: צילום לאון טקאץ

אולטימה: דגם אורבן. אחרי הנחה: צילום לאון טקאץ

דגם "פרלה" שמציעה רשת הריהוט האיטלקי Ultima, מקולקציית 2019 שמציגה בימים אלה הרשת בסניפיה ברחבי הארץ, מדגיש את השימוש בקולור בלוק ובעיקר בצבעוניות שמאפיינת את האביב הקרוב.

גוונים עזים של צבעי אדום וורוד פודרה, שגם נראו מעל במות האופנה הבינלאומיות. דגם זה עשוי מעץ, מחופה כולו בבד איכותי, made in Italy שמגיע גם באופצייה של  Pet  Friendly Fabric – בד שמגיע בטכנולוגיה חדשה בבדי מערכות הישיבה המותאמים לחיות מחמד ודוחים כתמים עקשניים אותם קשה להוריד, כגון: אלכוהול, מזון, דיו –

מדובר על שימוש בבד חדיש בעל תכונות ייחודיות שמאפשרות סוף סוף לחיות המחמד ליהנות ביחד אתנו מרביצה נוחה על הספות.

הבד כחלק מתהליך הייצור שלו , פותח בטכנולוגיה חדישה הכולל  שימוש בסיבי אלומיניום, מה שגורם לכך שחיות המחמד לא תוכלנה לקרוע או לשרוט אותו.

דגם פרלה רשת רהיטי אולטימה. צילום: לאון טקאץ'

דגם פרלה רשת רהיטי אולטימה. צילום: לאון טקאץ'

טרדנים איטלקיים לשנת 2019

רשת רהיטי Ultima, מייבאת למעלה משלושה דורות וחמישה עשורים, מותגי

ריהוט איטלקיים מובילים המייצגים את מיטב הטרנדים והיצירתיות של העיצוב האיטלקי, ומציגה את הטרנדים והחידושים לשנת 2019 שנכנסים אלינו לחלל הביתי .

הרשת מייצגת בבלעדיות את המותגים Kermes, Vittorio Franco ו- Nias ולאחרונה זכתה גם בייצוג בבלעדיות של קבוצת  Colombini – הקבוצה הגדולה ביותר באיטליה ובין השלוש הגדולות באירופה, שמובילה בקונספט עיצוב איטלקי עדכני עבור כל חללי הבית עם המותגים, FEBAL CASA  Colombini casa.

מירב החידושים של רשת Ultima לשנת 2019:

  • ניתן לרהט את כל הבית באותו עיצוב מותאם בצורה מושלמת מאיטליה כלומר  עיצוב המטבח מחובר לעיצוב המזנון כולל חיבור עיצובי היוצר יחידה אחת.
  • פתרונות ריהוט פונקציונאליים לדירות קטנות מאד הכוללים את כל הריהוט הנדרש לדירה  החל משטח דירה  של 25 מ"ר.
  • Pet Friendly Fabric  -בד שמגיע בטכנולוגיה חדשה בבדי מערכות הישיבה המותאמים לחיות מחמד ודוחים כתמים עקשניים אותם קשה להוריד.
  • סגנונות שונים של מערכת ישיבה פינתית המתאימה לסלון בחלל קטן-

למערכת ישיבה בסגנון פינתי יש יתרונות רבים והיא מגיעה בצורות שונות ועשויה מחומרי גלם שונים. ישנם סוגים שונים של בדים המגיעים בשלל צבעים, ישנם סוגים שונים של עור המגיע באיכויות שונות. יש ספות מעץ מלא, נמוכות או גבוהות יותר, יש כאלו בהן משולבת מתכת היוצרת עיצוב אלגנטי, וכן ישנן מערכות ישיבה מודולריות שאת עיצובן ניתן להזיז ולהחליף בסלון כאשר רוצים שינוי.

  • פתרונות חכמים ליחידות שינה ( Space saving) – לדוגמא: מיטות הנפתחות מהקיר, לשימוש באופן יומיומי לניצול שטח קטן באופן האופטימלי ביותר, לצד פתרונות ריהוט פונקציונאליים לדירות קטנות  מאד הכוללים את כל הריהוט הנדרש לדירה  החל משטח דירה  של 25 מ"ר.

רשת רהיטי אולטימה / ULTIMA סניפים ברחבי הארץ:

ראשון לציון בית UMI -רח' משה לוי 11
נתניה מתחם הום דיזיין – רח' הגביש 10
חיפה צ'ק פוסט- רח' מרקוני 18
חיפה – חוצות המפרץ ליד הרכבת
באר שבע- רח' האורגים 3
רחובות- שרה ושמואל גוטהילף 1 מתחם הרכבת

מעבר לאתר

טלפון לבירורים: 072-3902731

למידע נוסף על סלונים פינתיים

רשת רהיטי אולטימה_צילום יחצ

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר