משלוחים בחיפה והסביבה. צילום: מקס מורון
משלוחים בחיפה והסביבה. צילום: מקס מורון

משלוחים בחיפה והסביבה: הכירו את המאכלים הביתיים השווים ביותר

הביקוש הצרכני לארוחות מבושלות טריות המוגשות עד לפתח הבית, הולך וגדל. בהתאם לכך, מסעדות, מזנונים ומבשלים ביתיים פונים יותר ויותר לפתרונות של משלוחים עד הדלת. להלן כמה מהעסקים המובילים בחיפה וסביבתה להכנת ארוחות טריות עם משלוח ישיר - לא תצטרכו לצאת מהבית

פורסם בתאריך: 20.3.19 14:21

מהמטבח של אלה באהבה

במטבח של אלה מכינים באהבה אוכל ביתי מושקע,  דל שומן, טרי ואיכותי, לשעות הצהריים ולערב, לארוחות ביתיות, לעבודה ולילדים. והכל נעשה באהבה, בהשקעה מקסימלית ועם המון טעם

בישול ביתי הוא אחד הטרנדים הקולינריים המובילים בישראל כמו גם בכל העולם, בשנים האחרונות.

ארוחה ביתית טרייה ומזינה הנשלחת ישירות לביתכם, היא אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח חסכון בזמן בישולים וניקיונות מבלי לוותר על תזונה איכותית ובריאה. תשכחו מפיצה או פלאפל וכל מזון מהיר זה או אחר, כשאוכלים באופן קבוע, צריך לאכול בריא! ויש פתרונות גם לאלו שאין להם זמן לבשל.

'מהמטבח של אלה באהבה' הופכים כל ארוחה לחוויה קולינרית, טעימה, בריאה ואותנטית ודואגים לספק לכם את כל שתצטרכו מהיום למחר, ובלחיצת כפתור דרך המחשב. הם יפטרו אתכם מהעיסוק בקניות המוצרים, בהכנתם, בבישול ובניקיון לאחר מכן, וישלחו אליכם מגוון עצום של מנות טריות וטעימות עד פתח הבית. אין צורך לצאת מהבית, רק תכנון קצר של יום אחד מראש.

מה בתפריט? דוגמאות נבחרות מתוך מבחר גדול:

ב'לאנץ' בוקס לכולם', תקבלו קופסא מחולקת ל- 3 מנות הכוללת ארוחת צהריים שאפשר לקחת למשרד ו/או להשאיר לילדים לצהריים. רק לחמם במיקרוגל וליהנות מארוחה ביתית מלאה. בין המנות ב'לאנץ' בוקס לכולם': קופסא מחולקת ל-3 מנות כאשר האפשרויות הן בלתי מוגבלות: שניצל, תפוחי אדמה אפויים, ברוקולי מוקפץ, קציצות עוף או בקר ברוטב, אורז, אפונה ירוקה, פילה מושט, פירה תפוחי אדמה, שעועית ירוקה מוקפצת, פסטה ברוטב פטריות, אנטיפסטי, כרובית מוקפצת, קציצות עדשים ועוד ועוד.

'הדיל המשפחתי של אלה' כולל את מיטב המנות שאלה מכינה, לכל המשפחה ובמחיר משתלם במיוחד. הדיל מתאים ל-6-7 ארוחות וכולל בחירה בין מנות עיקריות כגון: גולש עם תפוחי אדמה בבישול ארוך, קוביות סלמון בסויה, שבלולי בצק במילוי בשר טחון, תפוחי אדמה וצנוברים, פאי רועים, פלפלים או קישואים במילוי אורז וירקות ברוטב עגבניות, בלינצ'ס במילוי פטריות או ירקות מוקפצים. ועוד ועוד.

באתר תוכלו לבחור לא פחות מ- 80 מנות שונות וכולן מצוינות לבחירה.

על 'המטבח של אלה באהבה', מספרים בני הזוג ומנהלי המטבח – אלה ויעקב סלע:  "שנינו פרשנו מהעבודה מתוך אילוצים והחלטנו להמשיך לעבוד ביחד, ולהקים עסק מצליח משלנו". הגיל אינו משחק תפקיד אצל בני הזוג סלע, ולא התחייבויות נוספות. וכך, הם מצליחים להישאר זמינים לטיפול בנכדים, לדאוג לצרכי הילדים שגדלו, ולנהל עסק מקוון ומצליח המגיע לכל בית באזור חיפה והקריות.

מהמטבח של אלה באהבה. צילום: מקס מורון

קינוחים שווים מהמטבח של אלה באהבה. צילום: מקס מורון

עד איזה טווח אתם מספקים משלוחים?

"אנחנו שולחים מנות ברדיוס של עד 20 ק"מ מחיפה, לכל כיוון".

מאיזה מטבח אתם באים בעצם?

"המטבח שלנו הוא מזרח אירופאי עם נגיעות לכיוון צפון אפריקה. יש לנו ילדים עם משפחות מעורבות, כך שאנו מכירים מגוון מנות ממטבחים שונים. זה התחיל מבישול לילדים ולנכדים על פי טעמם האישי והתרחב לעסק של בישול ביתי שמגיע לכל בית ועסק באזור".

מה לגבי הכשרות וטריות המנות?

"המטבח שלנו בחזקת כשר ובהתאם לכך, את קניות המוצרים אנחנו עושים במקומות כשרים הנושאים תעודת כשרות. קניות המוצרים נעשות בהתאם להזמנות, כך שהכל תמיד טרי".

כיצד מזמינים את המנות?

"אנו עובדים על פלטפורמה ייעודית מקוונת למשלוחי ארוחות שנקראת "יאמי". דרך אתר "יאמי" אפשר לבחור ולהזמין כל מנה, להתעדכן במחירים, בתמונות ובסוגי המאכלים. הפלטפורמה האינטרנטית מספקת לנו גישה ללקוחות, ועל גביה אנחנו למעשה מקימים את המנות שלנו לפי קטגוריות שישנן באתר, והלקוחות מזמינים באונליין".

מי בעיקר מזמין דרככם?

"זה מכל וכל. אנשים מזמינים ארוחות לכל השבוע לילדים או לקחת איתם לעבודה. אם יש ארוחת ערב משפחתית או מפגש צהריים של כמה סועדים ואין זמן לבשל, מזמינים דרכנו כמות של מנות יום או יומיים מראש ואנו מספקים את כל המנות עד הבית או למקומות אחרים. לדוגמא: בשבוע שעבר סיפקנו ארוחת ערב להופעה של יובל דיין באודיטוריום בחיפה.

העיקרון המוביל אותנו הוא שהלקוחות היו מרוצים בסוף, וזה מה שבעצם הכי חשוב".

להזמנות: 'מהמטבח של אלה באהבה'

מהמטבח של אלה באהבה. צילום: מקס מורון

מהמטבח של אלה באהבה. צילום: מקס מורון


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר