כירורגיים פלסטיים בחיפה. תמונה מאגר Shutterstock
כירורגיים פלסטיים בחיפה. תמונה מאגר Shutterstock

כירורגים פלסטיים בחיפה והצפון שכדאי להכיר

הקדמה הטכנולוגית בתחום הכירורגיה הפלסטית, מאפשרת לבצע טיפולים אסתטיים ורפואיים בצורה חדשנית ומתקדמת, עם תוצאות מצוינות ובמינימום כאבים. הכירו מנתחים פלסטיים באזור הצפון, שיסייעו לכם להשיג את המראה הצעיר, הבריא והאסתטי

פורסם בתאריך: 26.3.19 22:23

עדכון אחרון: 1.6.20 13:58

ד"ר מנאר קעואר

בשנים האחרונות, יותר יותר אנשים פונים לניתוחים פלסטיים כדי לשפר את המראה החיצוני. כיום, ידוע לכל, כי המראה החיצוני האסתטי הוא כרטיס הביקור שלנו ומקדם אותנו בכלל תחומי החיים: הקריירה, הקשרים, הזוגיות ואפילו בהיבט המנטלי – אנשים שמרגישים טוב עם עצמם ועם המראה שלהם, מאושרים יותר, פרודוקטיביים יותר ונעים להיות בסביבתם.

ד"ר מנאר קעואר, המנתח עם הקסם האישי, הוא מנתח מיומן ומצליח בעל רקורד ומוניטין שיש לו את היכולת המבורכת להפוך כל פגם לתוך יצירת אמנות יפה.

ד"ר קעואר החל את דרכו ברפואה בבית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים, שם למד וקיבל את התואר. את ההתמחות שלו בכירורגיה פלסטית, ביצע בבית בחולים איכילוב בתל אביב. במהלך התמחותו, צבר ידע וניסיון רב בתחום הכירורגיה הפלסטית והמשחזרת, בהדרכת חלק ממיטב הפלסטיקאים בישראל בתחומים השונים.

עם יותר מ- 11 שנות ניסיון בתחום הפלסטיקה וניתוחי הגוף, ד"ר קעואר ביצע כמות גדולה של ניתוחי פנים, חזה, בטן, שאיבות שומן, הזרקות שומן, והזרקות בטיפולי פנים. הוא משמש רופא בכיר בבית חולים מאיר בכפר סבא ואחראי על תחום עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל. עובד כרופא בכיר בקופת חולים מכבי באזור חיפה, בטיפול בגידולים בפנים וגידולים סרטניים בעור ועובד כמנתח פלסטי בכיר ברשת פרופורציה. בנוסף לעבודתו בבית החולים ד"ר קעואר עובד במרפאותיו הפרטיות בחיפה ובנצרת.

את הניתוחים הפרטיים מבצע ד"ר קעואר בבית חולים אלישע בחיפה, ובמרכז רפואי שי ברמת גן.

ניתוחי חזה

ד"ר קעואר מומחה בניתוחי חזה: הגדלה, הקטנה והרמת חזה. הוא אומר: "מדובר בניתוחים הפלסטיים השכיחים ביותר בקרב נשים. הגדלות חזה יכולות להתבצע באמצעות החדרת שתלי סיליקון או ע"י הזרקות שומן".

כיצד מתבצע ניתוח הזרקת שומן להגדלת החזה?

"אנחנו למעשה שואבים את השומן ממקום אחר (מבטן או המותניים) ומזריקים לחזה. הניתוח הזה מתאים למי שלא רוצה לעשות הגדלה גדולה מאוד, והתהליך של שאיבת השומן ומילוי החזה נעשה בניתוח אחד, כלומר שני ניתוחים בניתוח אחד. מדובר בניתוח ארוך יותר מאשר הגדלת החזה ע"י שתלי סיליקון, אך זהו ניתוח מוצלח מאוד וכרוך בצלקות זעירות בלבד. אם מדובר בהגדלה מינימלית (עד 100-150סמ״ק לכל שד), ניתן אפילו לבצע את הניתוח במרפאתי הפרטית. אם זו הגדלה גדולה יותר, אבצע את הניתוח בבית חולים בתיאום מראש".

מהם הגילאים של הנשים שבוחרות בניתוחי חזה?

"ניתוחים אלו מתחילים בגיל 18 ומעלה. הגדלות חזה בדרך כלל נעשות עד אמצע גיל 40, אפילו עד סוף גיל 40, והקטנות והרמות גם בגילאים יותר מבוגרים".

מה חשוב לדעת על הניתוחים הללו?

"צריך לבדוק שהמטופלת מבינה מהן המשמעויות של הניתוח. למשל, כשמבצעים הגדלת חזה באמצעות שתלי סיליקון, צריך שתהיה התאמה בין הגודל והרוחב של גוף המטופלת ובין גודל השתל. מישהי עם גוף קטן צריכה שתל מתאים ולא עצום. המוטו שלנו הוא, שההגדלה צריכה להיראות כמה שיותר טבעית.

במקרה של הגדלות חזה ע"י הזרקות שומן צריך שיהיה שומן בגוף. כמו כן, הניתוח לא מתאים להגדלה גדולה, אלא תוספת קטנה יחסית של כ: 200-300 CC ויצירת סימטריות בשדיים.

הכל צריך להתאים לגוף ולרצון המטופלת. אני מבצע עבורה הדמיה תלת ממדית בטכנולוגיה של מציאות מדומה, כך שהיא יכולה לראות על המסך איך היא צפויה להיראות לאחר הניתוח וכך היא יכולה לבחור את הגודל המתאים עבורה".

הקטנות והרמות חזה

"כל הקטנת חזה בהגדרה היא גם הרמת חזה. במקרה של הרמת שדיים יש יותר קריטריונים ניתוחיים לעומת הגדלת חזה: השד צריך להיות נפול, ולפעמים בנוסף להרמה צריך גם להקטין או להגדיל כדי לתת מראה טבעי יותר .

ישנן נשים שמגיעות עם חזה מרוקן, שהתרוקן לאחר הלידות וההנקות והוא נפול. במקרה כזה צריך לא רק להרים אלא גם למלא (להגדיל) את החזה".

כמה זמן אורכת ההחלמה מהניתוח?

"זה משתנה בין סוג הניתוח ובין מטופלת ומטופלת. בדרך כלל, ההחלמה מניתוחי הגדלת חזה היא עד שבוע/שבועיים שאז אפשר לחזור לגמרי לשגרה. ישנן נשים שחוזרות לעבודה משרדית כבר לאחר מספר ימים. בניתוחי הרמות והקטנות, מדובר בניתוח יותר גדול וההחלמה יותר ארוכה, שבועיים שלושה בממוצע".

מתיחת בטן

"מתיחת בטן נעשית בניתוח שבו מבצעים בדרך כלל הסרת עודפי עור מהבטן במטרה להשיג בטן שטוחה". אומר ד"ר קעואר.

כיצד הניתוח מבוצע?

"בניתוח עצמו אפשר לעשות שאיבת שומן ולהדק את שרירי הבטן, במיוחד לאחר הריונות כשיש חולשה של דופן הבטן. במקרים אלו, מתקבל מראה שטוח יותר ומותניים יותר צרות".

מהם הקריטריונים לניתוח?

"צריך שיהיו עודפי עור, כמובן, שצריך להיבדק ע״י המנתח כדי להתאים את סוג ניתוח המתיחה למטופל. יש מתיחות בטן קטנות בהן יש עודף קטן מתחת לטבור וישנן כאלו בהם מבצעים כריתת עור בדגש על החלק הקדמי של הבטן, וכאשר יש חולשה של דופן הבטן, אנו מבצעים מתיחת בטן שלמה. יש מתיחת בטן היקפית המיועדת לנשים או גברים שירדו הרבה במשקל בעיקר אחרי ניתוחים להשמנת יתר. במקרה כזה, עודפי העור לא מסתכמים רק בחלק הקדמי של הבטן אלא גם בגב ולכן, המתיחה כוללת את הבטן, הגב, וגם הרמת עכוזים במקרה שצריך".

מהו זמן ההחלמה?

"זמן החלמה נע בין שבועיים לשלושה שבועות, אז ניתן לחזור לפעילות קלה. חזרה לפעילות ספורטיבית לאחר מתיחת בטן היא לרוב לאחר חודש/חודש וחצי ויש לשים חגורת בטן כדי לוודא שהעור יתייצב במקומו ויתכווץ כמו שצריך. הניתוחים הללו משפרים מאוד את איכות החיים".

אילו יתרונות אתה מספק למטופליך?

"ראשית כמובן, הוותק והמוניטין המקצועי. ההתמחות העיקרית שלי היא בניתוחי גוף ואני מומחה בתחום. בנוסף, במרפאותיי אני משתמש בטכנולוגיות המתקדמות והחדשניות ביותר ובמכשור הכי מתקדם שיש, כמו לדוגמה ההדמיה התלת ממדית המאפשרת למטופלות לעשות "נסיעת מבחן" ולראות כיצד יראו לאחר הניתוח ולבחור את היקף הניתוח בהתאם. אני מבצע את הניתוחים בשלמות ומקפיד שהתוצאה תיראה טבעית ככל האפשר, שאנשים לא ישימו לב בכלל שהמטופל/ת עבר/ה ניתוח".

כתובת מרפאות ד"ר קעואר:

בן גוריון 6, חיפה, ישראל

נצרת, דרך חיפה 57

טלפון: 053-5243911

מעבר לאתר 

מעבר לעמוד הפייסבוק

ד"ר קעואר

ד"ר קעואר


ד"ר תמיר גיל

ד"ר תמיר גיל, מומחה בכירורגיה פלסטית, מסביר על ניתוח הרמת פנים להשגת מראה אסתטי וצעיר ועל ניתוח מוס (MOHS) להסרה שלמה ומדויקת של גידול בפנים בשילוב ניתוח פלסטי

מראה הפנים הוא הנדבך העיקרי באסתטיקה ומהווה את כרטיס הביקור שלנו בכל אירוע ומול כל אדם בו אנו פוגשים. לכן, אנשים אשר חווים שינויים לא סימפטיים בעור הפנים, כגון: קמטים, התדלדלות העור והזדקנותו, נפילת עור, או חלילה גידולים מסוגים שונים, ממהרים למצוא פתרונות שישיבו את המראה האסתטי לקדמותו ואפילו ישפרו אותו.

ד"ר תמיר גיל, מומחה בכירורגיה פלסטית מזה שש שנים, אחראי על שירות ניתוחי מוס בקופת חולים כללית ובעלים של שתי מרפאות פרטיות לכירורגיה פלסטית ורפואה אסתטית בחיפה ובקריות, מסביר על שתי פרוצדורות ניתוחיות מתקדמות באזור הפנים.

מתיחת פנים וצוואר

"הזדקנות והתבגרות הפנים הם תהליכים הניכרים לעין יום אחר יום בהסתכלות במראה, בעת צחצוח שיניים, במהלך האיפור, בעת טיפולי פנים, וכד'. אחת לתקופה מתגלה קמט חדש, מחמירה הצניחה, מופיע עודף עור בצוואר, והעור מאבד מהאלסטיות אשר אפיינה אותו בצעירותנו". אומר ד"ר תמיר גיל. "אנו נלחמים בהתבגרות ע”י טיפולים קוסמטיים, מניעת חשיפה לשמש, אורך חיים בריא ואף הזרקות שאכן דוחות את הופעת סימני ההזדקנות, אך לבסוף אין אלא להודות, הפנים צנחו".

כיצד אנשים מטפלים בכך, בשלב ראשון?

"בשלב הראשון, בדרך כלל אנשים בוחרים בטיפולי הזרקות, בוטוקס וחוטים. אלו שיטות שביכולתן להביא להצערה קלה וזמנית, בעלות כספית רבה החוזרת ונשנית אחת למספר חודשים. הרופאים המזריקים, באם ינהגו בהגינות, יכירו כי הזרקות אינן תחליף לניתוח ולא מסוגלות לנפק תוצאות מקבילות.

יותר ויותר רופאים העוסקים באסתטיקה רפואית מכירים בגבול יכולת ההזרקות ומפנים מטופלות ומטופלים למרפאתי לניתוח מתיחת פנים וצוואר".

מדוע בעצם, השיטות הלא פולשניות יעילות פחות?

"הפימה הצווארית, רצועות שרירי הצוואר, הצניחה בקו הלסת, עודף העור, הם שינויים מבניים של הפנים הניתנים לטיפול באופן אפקטיבי וארוך טווח רק באמצעות ניתוח הרמת פנים וצוואר. אופנת המילויים והבוטוקס לא הפחיתה את הביקוש לניתוח פנים וצוואר – ההיפך הוא הנכון, פופולריות הניתוחים נמצאה במגמת בעליה. נשים וגברים מבוגרים המרגישים צעירים ברוחם מתקשים לקבל יחס החברה סביבם הרואה אותם כזקנים, פחות אטרקטיביים ופחות מוערכים במקומות העבודה.

ניתוח הרמת פנים בהם התמקצעתי בהשתלמויות ובניסיון רב, מביא להצערה משמעותית ביותר המחזיקה שנים רבות. גם מחיר הניתוח היום שווה לכל נפש".

כיצד מבוצע הניתוח?

"הניתוח מבוצע בהרדמה מקומית וטשטוש או בהרדמה כללית ואורך כשעתיים וחצי. הוא מבוסס על החזרת המבנים העמוקים של הפנים למקומם הטבעי. בניתוח אני מהדק את שרירי הצוואר הנפולים – שרירי הפלטיזמה למקומם וממלא בשומן עצמי את מדורי השומן של הפנים שאיבדו מנפחם עם ההתבגרות. המונחים 'הרמת פנים' ו'מתיחת פנים' הם שמות נרדפים לאותה הפרוצדורה. ההחלמה מהניתוח אורכת כשבועיים-שלושה, בהם אני בקשר רצוף עם המטופל. חשוב לציין כי, כחמישה עשר מניתוחי הפנים בפרקטיקה שלי מבוצעים בגברים".

ניתוח מוס/מוז (MOHS)

"במקרים של גידול סרטני בעור הפנים עשוי להתקיים הרס הרקמות הסמוכות, ונוצרת סכנה בריאותית ואסתטית לאברי הפנים (כגון: אף, עפעפיים, שפתיים ואוזניים)". אומר ד"ר גיל.

"בניתוח רגיל של הסרת הגידול ללא בקרה של השוליים, עלולות להתפספס שאריות המובילות לחזרתו של הגידול. לעתים אף רקמות בריאות מוסרות ללא צורך, ונוצר פגם אסתטי חמור. את המענה הטוב ביותר לבעיות אלו מספק ניתוח מוס/מוז (MOHS), בו מבצעים הסרה שלמה ומאוד מדויקת של הגידול ביום אחד.

השיטה פותחה ע"י ד"ר פרדריק MOHS בארה"ב לפני כשמונים שנה. היא אפקטיבית במיוחד לגידוליSCC   ו – BCC (קרצינומה של תאי הבסיס ושל תאי הקשקש), ובעלת שיעור הריפוי הגבוה ביותר בהשוואה לטיפולים אחרים לסרטן העור".

מה מייחד אותה לעומת שיטות אחרות?

"מה שמייחד אותה היא האפשרות לביצוע של בדיקה מיקרוסקופית מידית ושלמה של כל שולי הרקמה שהוסרה, במעבדה שנמצאת ליד חדר הניתוחים. אם בהסתכלות תחת המיקרוסקופ אני מוצא שאריות של גידול בהיקף או בעומק, אני אסיר מיד את שוליי הפגם הנגועים וכבר באותו היום נזכה לריפוי שלם.

במידה וחלילה נותרה שארית של גידול באחד מהשוליים אני יודע כמנתח/פתולוג לחזור למיקום המדויק בו נותרה השארית ולהסירה באותה הרגע. בו ביום, מושלם תהליך הסרת הגידול ומתאפשרת סגירה ושחזור האיבר בפנים בביטחון רב שהגידול לא יחזור. במקרה של BCC, אחוזי הריפוי הם למעלה מ 99%. בתם הסרת הגידול בשלמותו, אנו משחזרים את האיבר המנותח בפנים תוך הבנה ורגישות לחשיבות האסתטית המיוחדת של אברי הפנים, כגון אף, שפתיים, עפעפיים ואוזניים. הסרת הגידול בשלבים ולפי מיקום שלוחות הגידול בלבד, מאפשר לשמר רקמה בריאה ככל הניתן ובכך לצמצם נזק אסתטי בפנים".

מי מבצע את הניתוחים הללו?

"ניתוחי מוס מבוצעים רק ע"י כירורגים פלסטיים ורופאי עור בעלי הכשרה ספציפית בניתוחי מוס/מוז (MOHS) והכשרה הולמת בפתולוגיה של העור. אני בוגר השתלמות רשמית של החברה האמריקאית לניתוח מוס בסן דייגו ארה"ב, וחבר האיגוד לניתוחי מוס (ASMS). עבודתי נתונה לפיקוח האיגוד ומדי שנה אני מגיש מקרים להערכה ובחינה בארה"ב. עד כה בצעתי כ 1500 ניתוחי מוס כמנתח- פתולוג. בתחום הכירורגיה הפלסטית אין תחליף לניסיון".

ד"ר תמיר גיל הוא בוגר בית הספר לרפואה בהדסה עין כרם (האונ' העברית) ובוגר התמחות בכירורגיה פלסטית בבית חולים כרמל בחיפה. הוא מנהל מרפאה באלישע ובקריות שהינן ייעודיות לפרוצדורות אלו, הזרקות ומגוון הניתוחים האסתטיים של הפנים והגוף.

כתובת המרפאות:

  • ביח אלישע, רחוב יאיר כ"ץ 12 חיפה, קומת מרפאות, חדר 301
  • רחוב אח"י אילת 15, קרית חיים

מעבר לאתר 

טלפון: 0546933797

ד"ר גיל. צילום: אורית דוב.

ד"ר גיל. צילום: אורית דוב.


ד"ר צח שרוני

ד"ר צח שרוני בראיון מיוחד על פעילותו רבת השנים כמנתח פלסטי עם רקורד מוכח ותחרותי. הוא  מספר על דרכו האקדמית וכיצד הוא קיבל השראה להיות רופא, וצולל אל תוך הניתוחים המובילים והנבחרים במיוחד

ד"ר שרוני הוא אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים באזור הצפון. הוא ידוע בזכות הצטיינותו המקצועית ורקורד מרשים של מאות ניתוחים מוצלחים שביצע במהלך שני עשורים בהם הוא עוסק בתחום. הוא מנהל קליניקה מפוארת במרכז הכרמל, ומבצע ניתוחים פלסטיים ממגוון תחומים, בעיקרם ניתוחי אף וניתוחי חזה. שוחחנו עמו באשר להתפתחותו המקצועית ולניתוחים המועדפים על נשים וגברים כיום.

כמה זמן אתה עוסק בתחום הכירורגיה הפלסטית?

"הקשר עם המחלקה לכירורגיה פלסטית נוצר בזמן לימודי הרפואה, והתבסס בזמן הסטאז' ברמב"ם ב-1998.  מאז לא נותק הקשר, וגם במהלך שנות השירות הצבאי כרופא בצה"ל הייתי מגיע למחלקה בחופשים, עושה תורנויות בסופי שבוע, ועורך מחקרים בתחום הפלסטיקה".

היכן ממוקמות המרפאות שלך?

"כבר בסיום ההתמחות פתחתי קליניקה פרטית שגדלה והתפתחה במהירות. לפני ארבע שנים החלטתי 'ללכת בגדול' ולפתוח קליניקה מפוארת ויוקרתית במרכז הכרמל. המיקום, הגודל, העיצוב והשירות, חוברים יחד להענקת חוויה אקסקלוסיבית ללקוחות".

מה עמד מאחורי ההחלטה לעסוק ברפואה בכלל ובכירורגיה פלסטית בפרט?

"כבר בגיל 15 עשיתי לעצמי ניתוח ציפורן חודרנית, אז כנראה שהכירורגיה בטבע שלי", צוחק שרוני. "האמת שבתחילה, חשבתי על כירורגיה כללית, אבל בשנים האחרונות ללימודים, נחשפתי לפלסטיקה, וגיליתי מקצוע מרתק ומגוון מאין כמוהו". למדתי רפואה בטכניון, ואת ההתמחות בפלסטיקה עשיתי בביה"ח רמב"ם בחיפה, ומרגע סיום ההתמחות ועד היום, אני נמנה על צוות הרופאים הבכירים במחלקה.  עיקר העיסוק שלי ברמב"ם הוא בניתוחי מומים של שפה שסועה וחך שסוע בילדים, ובניתוחי אפים מורכבים".

ניתוחי שדיים: הניתוחים השכיחים ביותר

על הניתוחים השכיחים והמובילים ביותר בתחום השדיים, מספר ד"ר שרוני: "הניתוח הנפוץ ביותר בתחום השדיים הוא הגדלת חזה, אליו מגיעות בנות החל מגיל 17 ועד גיל 40 (ולעיתים מאוחר יותר).  במקום השני בשכיחותו, ממוקם ניתוח הרמה והגדלה, אליו מגיעות לרוב נשים בסביבות גיל 40, אך גם צעירות יותר לאחר ירידה במשקל או סיבות גנטיות, ולבסוף, הקטנת חזה, המבוצע החל מגיל 17 ועד לשנות השישים".

"בשנים האחרונות, נכנסו הזרקות השומן גם לתחום השדיים, גם כתוספת לשתל סיליקון וגם כתחליף. כך, ניתן לשאוב שומן ממקומות אחרים בגוף כגון הבטן או הירכיים, ולהזריק לשדיים.  כמחצית מהשומן המוזרק נקלט ונשאר בשד, ולאחר מספר חודשים ניתן לחזור על הפעולה.  באותו האופן ניתן גם להחליף שתל סיליקון קיים בשומן, או לתקן פגמים ועיוותים בשד (עם וללא סיליקון).  היות ומדובר במספר ניתוחים לאורך תקופה, לצורך השגת תוצאה מספקת, מרבית הבנות מעדיפות ניתוח אחד קצר ופשוט יחסית, כמו הגדלת חזה עם שתלי סיליקון".

כיצד מתבצע התהליך, מהו זמן ההחלמה מהניתוח?

"קצרה היריעה מלפרט על כל ניתוח בנפרד. הסברים מפורטים נמצאים באתר הקליניקה שלי.  ניתן לומר בקצרה, כי ניתוח הגדלת חזה הוא ניתוח פשוט וקצר יותר הכרוך בצלקת מינימלית מתחת לשד, בעוד שהרמה והקטנה הם ניתוחים מורכבים וממושכים הרבה יותר וכרוכים בד"כ בצלקות נראות לעין.  זמן ההחלמה מכל סוגי ניתוחי החזה הוא כשבועיים בהם יש כאבים משמעותיים יותר, וחודשיים בהם הכאבים פחותים אך עדיין קיימת הגבלה בתפקוד הפיזי".

תיקון אף שבוצע ע"י ד"ר שרוני

תיקון אף שבוצע ע"י ד"ר שרוני

ניתוחי אף

ניתוחי אף, אף הם מובילים ושכיחים בין הניתוחים הפלסטיים. ד"ר צח שרוני מרחיב לגבי הפרוצדורה.

עם אילו תלונות לקוחות מגיעים לגבי האף שלהם?

"תלונות על מראה האף מגיעות גם מנשים וגם מגברים, אך הן נפוצות יותר בנשים (שקיבלו את האף של אבא…). בנוסף, קיימות תלונות על בעיות רפואיות כגון הפרעה בנשימה דרך האף".

אילו סוגי ניתוחי אף קוסמטיים קיימים?

"קיימים שני סוגים של ניתוחי אף קוסמטיים: ניתוח אף סגור וניתוח אף פתוח.  לשיפור הנשימה, ניתן לבצע ניתוח מחיצה וקונכיות (מבוצע ע"י אא"ג או פלסטיקאים המתמחים בנושא).  בנוסף, קיים ניתוח אף משחזר-  ניתוח מורכב ביותר בו בונים את האף מחדש תוך שימוש בסחוסים מהמחיצה, מהאוזן או מצלע.  זהו ניתוח המיועד למקרים בהם קיים עיוות מולד באף, נזק מתאונה, או נזק מניתוחים קוסמטיים קודמים.  ניתוח זה כולל בד"כ גם תיקון מחיצה".

מהם היתרונות שאתה מספק ללקוחותיך כמומחה בתחום?

"לדעתי, היתרון הגדול ביותר שניתן לספק ללקוחות הוא הניסיון.  בניגוד למנתחים רבים החושבים שמנתח טוב צריך לדעת לעשות את כל סוגי הניתוחים, אני חושב ההפך-  אין צורך לדעת לעשות הכל, אבל את כל שעושים, יש לעשות טוב, ולכן אני מתמקד במגוון ספציפי של ניתוחים, אבל עושה אותם הרבה.  הלקוחות בסופו של דבר נהנים מניסיון של שנים, עם מאות ניתוחים בשנה.

ספציפית בתחום ניתוחי האף, לקוחותיי נהנים ממספר יתרונות:

  • אני מבצע ניתוח אף בשיטה הפתוחה. היתרון העצום בשיטה זאת היא שהמנתח רואה באופן ישיר מה הוא עושה, והפתיחה נותנת אפשרות לביצוע מספר רב ומגוון של פעולות לעיצוב האף, אשר לא קיימות בשיטה הסגורה.  הסיבוכים בשיטה זאת פחותים משמעותית, כמו גם שיעור הניתוחים החוזרים.
  • אני מבצע ניתוח משולב, רפואי וקוסמטי, הכולל במידת הצורך גם שיפור מעבר האוויר ע"י יישור המחיצה והקטנת הקונכיות.
  • אני מבצע ניתוחים מתקנים לאחר ניתוחי אף כושלים, תחום בו למנתחים בודדים יש ידע וניסיון.

כתובת הקליניקה: שדרות הנשיא 134 חיפה

טלפון:  050-4544453

מעבר לאתר

מעבר לדף הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

ד"ר צח שרוני. צילום: רונן פדידה

ד"ר צח שרוני. צילום: רונן פדידה


ד"ר רון עזריה וד"ר רועי ענבר

מתיחת פנים או Facelift, היא הליך כירורגי במהלכו מבצעים הידוק של המבנה הבסיסי והסרת עור רפוי ומדולל מאזורי הפנים והצוואר. מטופלים רבים בוחרים בהליך זה כדי לחדש את מראה הפנים, לקבל מראה הדוק וצעיר יותר, להיפטר מקמטים ומראה נפול ועייף של עור הפנים. בין כל מאות ואלפי המנתחים הפלסטיים המבצעים את ההליך בשגרה, ישנם כאלו המטמיעים שיטות חדשניות, יצירתיות ומתקדמות יותר, להשגת תוצאות מיטביות שיישמרו לאורך זמן, ולקיצור משמעותי של הניתוח וזמן ההחלמה.

ד"ר רון עזריה וד"ר רועי ענבר, עובדים יחד במרפאתם הפרטית מזה 14 שנה. ד"ר ענבר משמש אף כגזבר של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, וד"ר עזריה משמש מזכיר האיגוד.

ד"ר רון עזריה הוא בוגר הפקולטה לרפואה בבית ספר לרפואה ע"ש סאקלר, אוניברסיטת תל אביב. בשנת 2004 סיים ד"ר עזריה את התמחותו בכירורגיה פלסטית בבית החולים בילינסון וב – 12 שנים האחרונות עוסק בתחום כרופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית. במהלך השנים הוא ביצע ניתוחים שחזוריים רבים ביניהם שחזורי שד, שיחזור ותיקון חסרים שונים של רקמות על – ידי שימוש בטכניקות כירורגיות שונות. כיום הוא מתמחה בניתוחי מתיחות פנים וצוואר, ניתוחי חזה וניתוחים פוסט בריאטיריים לעיצוב הגוף, וכן מקדם שיטות חדשניות לשאיבות שומן.

ד"ר רועי ענבר, מומחה לכירורגיה פלסטית וכוויות. הוא בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית "הדסה", ירושלים. את התמחותו בתחום כירורגיה פלסטית וכוויות סיים במרכז הרפואי "רבין" (בי"ח ביילינסון). ד"ר ענבר בעל ידע וניסיון מקצועי רב בתחום הכירורגיה הפלסטית ומומחה בכירורגיה פלסטית אסתטית של פנים, חזה וגוף, כירורגיה משחזרת וטיפולים אסתטיים

בשנת 2006 הקימו ד"ר עזריה וד"ר רועי ענבר מרפאה פרטית לכירורגיה פלסטית ואסתטית, הקליניקות ממוקמות בתל אביב ובחיפה.

על המרפאות

המרפאות של ד"ר עזריה וד"ר ענבר ממוקמות בתל אביב – רמת החייל, ובשדרות בן גוריון בחיפה. אל המרפאה בחיפה משתייך סיפור מעניין ומקורי, ד"ר עזריה מספר: "רכשתי בניין טמפלרי ישן ועבדתי על השחזור שלו, כך שבניין המרפאה מקורי, אומנותי ויוצא דופן. הוא מרהיב ביופיו, ומספק שילוב מרתק בין בניין עתיק ומודרני, בשל השיפוץ. בתחתית הבניין ישנה גלידריה והלקוחות יכולים ליהנות ולהתפנק על הטעמים המרעננים במהלך ההמתנה ולאחר הטיפולים. המרפאה כוללת ארבעה חדרים, מזכירות ולובי מרווח, והכל בטוב טעם ובמראה חדשני ואסתטי".

פרטי התקשרות

שדרות בן גוריון 25, קומה 1, חיפה

מעבר לאתר

טלפון נייד: 052-576-7998

 


האמור בכתבה אינו מהווה משום המלצה או חוות דעת מקצועית והוא אינו מהווה תחליף להתייעצות עם גורם מוסמך בתחום.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר