קייטרינג בחיפה והצפון. תמונה ממאגר Shutterstock
קייטרינג בחיפה והצפון. תמונה ממאגר Shutterstock

קייטרינג בחיפה והצפון: האנשים שיהפכו לכם את האירוע לחוויה קולינרית

אם נהיה כנים עם עצמנו, כנראה שכולנו נודה שהדבר העיקרי שנזכור מאירוע מוצלח, חתונה, בר מצווה, חגיגת יום הולדת או ארוחת חג הפסח, זה את האוכל. אין כמו ליהנות מהשפע המוגש אל השולחן, מהריחות, מהצבעים, לטעום דברים שמוגשים לנו, ולשאול את בעלי האירוע "תגידו - מי עשה לכם את הקייטרינג?"

פורסם בתאריך: 25.3.19 21:25

אצל השף קיזלר

מזה שנים רבות השף איתן קיזלר מציע מטבח ישראלי חדש עם נטיות מזרח תיכוניות, ובתקופת חג הפסח הוא מבוקש במיוחד. איתן נמצא בענף הקייטרינג מעל 30 שנה, ובמהלך השנים קנה לעצמו שם של קייטרינג מוביל ואיכותי בקרב לקוחות פרטיים, לצד מוסדות עסקיים. את דרכו בתחום הוא התחיל לאחר שהשתלם במסעדת שלושה כוכבי משלן בנסיכות ליכטנשטיין.

המטבח של קיזלר נמצא בבניין ערבי עתיק ויפה, ברחוב השומר בחיפה המוביל לשוק.  כיאה למוצאו האוסטרי, הוא משמר במטבח שלו את הבישול המסורתי, בו כל מאכל נעשה ללא קיצורי דרך- מהלחם שנאפה במקום, הרטבים השונים, הכנת הבשר משלב ההשריה ועד לבישול איטי ומוקפד, השף לא מוותר על אף שלב בתהליך. בניגוד למסעדות העמוסות, שצריכות לספק לסועדים את המנות בזמן קצר, בקייטרינג קיזלר לא ממהרים לשום מקום ונותנים כבוד לתהליך ההכנה והבישול לכל המטעמים שיוצאים מהמטבח.

על אותו בישול מסורתי ואיכותי הוא מקפיד בין כשהוא עורך אירועים למוסדות מובילים כמו אירוח אח"מים של  הטכניון וארוחות לתורמי UJA בארה"ב, ובין כשהוא מוזמן ללקוחותיו הפרטיים.

איתן קיזלר (צילום: אורה כהן). צילום של המנותצ: לנה לוין.

איתן קיזלר. צילום: אורה כהן. צילום של המנות: לנה לוין.

שמירה על מסורת של איכות 

לקראת חג הפסח זורמות הזמנות רבות ממשפחות שרוצות לחגוג את ארוחת החג עם מטעמים ביתיים. את המנות שלו לפסח מגדיר השף קיזלר כקלאסיות עם טאצ' מעניין. לפרגיות הממולאות למשל הוא מוסיף רוטב פיסטוקים ואגוזים או רוטב פירות יבשים, לצלי הבשר הוא מוסיף רוטב מרלו או דיז'ון, לקדרת עגל וירקות שורש הוא מוסיף כופתאות קמח מצה ועוד ועוד ועוד.

בנוסף: "פסח הוא חג משפחתי ומסורתי, וישנם אנשים שאוהבים לאכול אוכל קלאסי שמזכיר להם את בית ההורים ולאו דווקא מאכלים שאינם מכירים", אומר איתן "ואני מבשל אוכל עם טעם מוכר שכזה". לדבריו, בתקופה האחרונה ישנה נטייה לעבר טבעונות-צמחונות, " יש לי מאכל טעים כמנה עיקרית משביעה, עשויה מירקות ועדשים מונבטים, לצד הסלטים והתוספות שבחלקם טבעונים".

איתן מציע תפריט פסח עשיר, ממנו ניתן לבחור פריטים בודדים או לבנות בעזרתו אורחה שלמה: גפילטע פיש, מנות דג, בשר ברטבים שונים, פרגיות, קציצות בקר ועוף, מספר סלטים קלאסיים, אורז, צימעס, לביבות, מציות ועוד.

אפשר ומומלץ ליצור קשר עם השף לפני ההזמנה, או להיכנס לתפריט, לפעול על פי ההוראות הרשומות ולהזמין. אנא הקדימו הזמנותיכם, המטבח אינו תעשייתי ולא תתקבלנה הזמנות של הרגע האחרון. 

אז אם אתם מתגעגעים לארוחת החג המסורתית של אימא, אם אתם מעוניינים בארוחה בעלת מעוף, אם אתם צמחונים-טבעונים, בכל מקרה – אתם מחפשים אחר איכות וטעם נפלא של מטבח ביתי,  ושף איתן קיזלר ישמח לעמוד לרשותכם.

ביום שישי, 5.4.2019 החל מ-10:00 בבוקר, ניתן יהיה לקנות לארוחת שבת חלק מתפריט החג, כדי שתהיו משוכנעים מה תרצו להזמין. יש לתאם עם איתן בטלפון: 052-4430202.

שמירה על מסורת של איכות. צילום: לנה לוין

שמירה על מסורת של איכות. צילום: לנה לוין


כשהטעם מנצח – קייטרינג ליאורה

טעים טעים ושוב טעים, אלה הם העקרונות המנחים של ליאוריה יאירי, הבעלים של "ליאורה קייטרינג", והיא עושה הכל כדי לשמור על העיקרון הזה בכל ביס שהיא מגישה. בין אם מדובר באוכל בשרי, חלבי, אסיאתי או אוכל ישראלי מודרני, ליאורה בוחרת ברכיבים האיכותיים ביותר כדי להרכיב מנה שהיא גם יפה, גם עשירה וגם, ובעיקר טעימה. "שני הדברים שמאפיינים את הקייטרינג שלי זה טעם והקשבה ללקוח" אומרת ליאורה. "אני מאד קשובה למה שהלקוח אוהב, רוצה, מה שמשמח אותו, ואני מתאימה את המנות שלי בהתאם לכך. אני לא פועלת כפס ייצור, הכל נבנה עבור הלקוח ובהתאם לסוג האירוע".

המקצוע שבוחר בך

את דרכה החלה ליאורה בכלל בתחום המחשבים אותו למדה ולאחר מכן עסקה בו במשך כמה שנים, אך ב-15 השנה האחרונות היא כל כולה בעולם הקולינריה. "האוכל פשוט השתלט עליי" היא מספרת. "זה לא מקצוע שבוחרים, זה מקצוע שבוחר בך". את דרכה בעולם האוכל החלה בתחום הקונדיטוריה, לאחר מכן הייתה בעלת מסעדה ואז הקימה את "ליאורה קייטרינג". היא למדה בבית הספר "בישולים" ובקורסים של השף ישראל אהרוני. "גם היום אני לא מפסיקה ללמוד ולוקחת קורסים, החל מהקורדון בלו בפריז ועד לכל מה שיש לארץ ישראל להציע".

צילום: ליאורה יאירי

כשהטעם מנצח – קייטרינג ליאורה. צילום: ליאורה יאירי

לכל מי שרוצה אוכל טוב

האירועים של ליאורה מאופיינים במנות מקוריות ואיכותיות, שמשלבות מגוון רחב של עולמות ונוגעות באיזון העדין בין אוכל אותנטי לאוכל גורמה. ליאורה מתמחה באירועים פרטיים או עסקיים, החל מ-20 אורחים ועד 150 אורחים, בכל מקום בארץ. "קהל היעד שלי", אומרת ליאורה "הוא כל מי שרוצה לחגוג עם אוכל טעים ואיכותי".

מסדרת לכם את החגים

שירותי הקייטרינג של ליאורה מגיעים בחבילה מודולרית. הלקוחות יכולים לבחור אם הם מעדיפים לקבל רק את האוכל, ארוז ומוכן להגשה, או שהם מעוניינים בשירות מלא עם ציוד מלא לאירוע, כולל כסאות ושולחנות, הגשה עם מלצרים, שירותי בר ועוד. בנוסף, ליאורה מציעה ארוחות לחגים.

"עכשיו לפני פסח אני עושה מנות מיוחדות לחג החל מעשר ארוחות ומעלה, עם מנות מיוחדות כמו תבשיל אסאדו פטריות וערמונים ברוטב יין אדום וציר בקר עשיר, קדירת אורז עם פרגיות ופירות יבשים, וקינוחים מיוחדים כמו מוס לימון ופירות יער. אבל כדי לשמור על האיכות הגבוהה, אני מגבילה את כמות ההזמנות שלי, אז כדאי להזמין ממש בקרוב".

רוצים להזמין את ארוחת החג שלכם או לסגור קייטרינג איכותי לאירוע הקרוב?

ליאורה קייטרינג

טלפון להזמנות: 052-8797011

צילום: ליאורה יאירי


קייטרינג בוסה- קייטרינג חלבי, מגשי אירוח ומכירה ללקוחות

במהלך השנים שהם עובדים בתחום הקייטרינג והאירועים, אגרו גלעד מוטעי , הקונדיטורית איילת כהן והשף חיים סבג, כולם מקייטרינג מעשייה, אין סוף רעיונות ומתכונים למנות מיוחדות וחלמו להקים קייטרינג שיציע לישראלים משהו חדש שונה. אחרי שהרגישו מבושלים מספיק, החליטו להקים את קייטרינג בוסה- קייטרינג חלבי, המספק גם מגשי אירוח מיוחדים.

לפני שנתיים יצאו לדרך חדשה; " אנחנו חולמים בגדול ואוהבים שמאתגרים אותנו", אומר גלעד, "אנחנו רוצים ליצור חוויה שונה. כולנו אנשים של שירות ואוכל, זה זורם לנו בדם".

לקייטרינג בוסה אין תפריט קבוע, לכן כל אירוע נבנה ממש מההתחלה. גלעד מקפיד על ירידה לפרטי האירוע, כמו מי יהיו האורחים, מה שעת האירוע, מהם הטעמים שהקהל אוהב, מהו הגיל הממוצע של האורחים, אם יהיו ילדים באירוע ועוד. התשובות לשאלות יעזרו לו לגבש את התפריט המתאים ביותר ללקוחות. אם למשל מדובר באירוע פרישה, תהיה יותר הקפדה על מזון בריא, בלי יותר מידי פחמימות, אירוע עם ילדים יכלול הפתעות שילדים אוהבים, "לכל אירוע אנחנו בונים את הסיפור המתאים לו", אומר גלעד, "זה המפתח לאירוע מוצלח".

מגשי האירוח הוא מוצר ביניים שהופך יותר ויותר פופולארי בשנים האחרונות, ויכול להיות פתרון מעולה לתקציב מוגבל בחגיגות בר מצווה או בת מצווה, וגם לאירועים עסקיים או כיבוד בחדרי ישיבות. מגשי האירוח של בוסה הם חגיגה של פינגר פוד, וגם מטעמים מורכבים יותר כמו קישים, לזניות מיוחדות, גבינות איכותיות, מאפים מיוחדים, דגים כבושים, אנטי פסטי, לזניות, קישים, ומתוקים פשוט לא מן העולם הזה כמו רחת לוקום עבודת יד , סופלה טחינה וטארטים של פיסטוק ושוקולד.

כנאפה מושלמת. צילום: שאולי לנדר

כנאפה חם מהתנור. צילום: שאולי לנדר

קייטרינג בוסה- קייטרינג חלבי, מגשי אירוח ומכירה ללקוחות

צילום: בן יוסטר

אירוח חלבי- כבר לא נדיר

בעבר קייטרינג חלבי היה מחזה נדיר בנוף הקייטרינג הישראלי, אבל היום התמונה שונה לחלוטין. זוגות ומשפחות רבות מעדיפות את האפשרות של אירוח על טהרת החלבי והדגים, וגם האורחים כבר יודעים שמאכלים חלביים יכולים להיות הנאה צרופה של מאכלים שהם פחות מכירים. גלעד משוכנע שההקפדה שלהם על התאמת המנות לקהל האורחים, הופכת את האירועים שלהם להצלחה גדולה. גם העובדה שבקייטרינג בוסה הכל נעשה בעבודת יד בלבד ובסמוך לאירוע, הופכת את המטעמים שלהם למשהו שהאורחים עוד לא פגשו, "אין אצלנו מלאי, הכל נעשה באותו יום, ונשלח לכל רחבי הארץ", מסביר גלעד.

קייטרינג בוסה הפך להיות מותג מוכר בכל הארץ, אבל גלעד מדגיש את החיבור שלהם לאזור,  לנופים הירוקים, האווירה המיוחדת והספקים המעולים. ביוקנעם והסביבה כבר מכירים את הקייטרינג, ולאחר אין סוף בקשות, החליטו בבוסה להציע את המוצרים המעולים שלהם לקהל הרחב. אז אם אתם רוצים להכיר את בוסה או שכבר טעמתם ואתם רוצים עוד, אתם מוזמנים להיכנס לעולם של הפתעות מלוחות ומתוקות שפשוט אפשר לסרב להם.

מעבר לאתר
מעבר לדף הפייסבוק
מעבר לעמוד האינסטגרם
טלפון- 050-4422903
כתובת – רחוב אגרה, מרכז יקנעם המושבה
קייטרינג בוסה- קייטרינג חלבי, מגשי אירוח ומכירה ללקוחות

קייטרינג בוסה- קייטרינג חלבי, מגשי אירוח ומכירה ללקוחות


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר