הפעלות לילדים בחיפה והצפון. תמונה ממאגר Ingimage
הפעלות לילדים בחיפה והצפון. תמונה ממאגר Ingimage

מפעילי ימי הולדת מומלצים בצפון

הפעלות לילדים הפכו להיות אירוע של ממש, וכשמדובר בילדים שלכם אתם רוצים בשבילם את החוויה המיוחדת ביותר. לקראת האירוע הבא, אספנו בשבילכם את מפעילי האירועים המומלצים ביותר באזור חיפה והצפון, שישאירו את ילדיכם עם חיוך מאוזן לאוזן

פורסם בתאריך: 11.4.19 14:06

בלון שלי: בלונים מעוצבים והפעלות לאירועים וימי הולדת

בשנים האחרונות, תחום הקישוטים ועיצוב אולמות האירועים פונה יותר ויותר לשימוש בבלונים.

על ידי בלונים מעוצבים אישית, ניתן לקשט כל אולם ולהעשיר כל אירוע, על פי עולם התוכן שלו. בלונים מגיעים במבחר צבעים וגוונים, גדלים, צורות, וחומרים. הם יפיפיים, מרשימים ביותר והופכים את האירוע להרבה יותר נוצץ, עשיר וחי.

שלומי וגלית, מנהלים את בית העסק 'בלון שלי', בלונים מעוצבים בהזמנה מראש לאירועים ולמסיבות, וכן הפעלות ואיפור לימי הולדת.

עבור חתונות, בר/בת מצוות, בריתות, מסיבות אירוסין, מסיבות רווקים, אירועי חברה ועוד, הם מספקים בלונים בהתאמה אישית על פי סוג האירוע. הבלונים יכולים להגיע בגדלים עצומים, בעיצוב קשת בכניסה לאולם, בלונים צפים על התקרה, בעיצוב של בעלי חיים ענקיים וכד'.

את העסק המשותף הם הקימו לפני כעשור, בעת ששלומי נחשף את לתחום במסיבת יום הולדת בה השתתפה בתו. לבקשתה, הוא הכין בלון עבורה בצורה של חיה תוך לימוד מהאינטרנט, וכשהבין את משיכתו למקצוע, החליט להתמקצע בו ברצינות.

שלומי מספר: "עברתי קורס בעיצוב בלונים ובקוסמות ואני קוסם מוסמך עם תעודות. לצד עבודתי בהייטק, התחלתי לעצב בלונים ולערוך הפעלה של קוסמות בימי הולדת לילדים. אשתי גלית, התמקצעה בתחום האיפור, ובאירועים וימי הולדת היא מאפרת את הילדים במגוון סגנונות מרהיבים".

בלונים בהזמנה אישית

בלונים בהזמנה אישית

אילו סוגים של בלונים לקישוט אתם מכינים עבור אירועים?

"עיצוב הבלונים נעשה בכל הצורות והצבעים. אנו מקשטים אולמות ובתים לבריתות למשל כשעל כל שולחן אנו מציבים קישוט דקורטיבי של מוצצים עגלות וכו' או זר פרחים לחתונות ובר/בת מצוות, בלוני הליום או כל עיצוב אחר מבלונים. אנו מעצבים גם באמצעות 'מיילר' – סוג של בלון קשיח יותר שנרכש מראש וניתן לניפוח הרבה לפני האירוע.

בכניסה לאולם ישנם מגוון אפשרויות לעיצוב. לברית לדוגמה, עיצבנו קשת גדולה בכניסה עם מוצצים או בקבוקי חלב ומיקי מאוס שמחובר אליה מסביב. לאירוע אחר, יצרנו חסידה בגובה 3 מטרים שמחזיקה תינוק – זה מרשים בצורה שקשה להסביר". אומר שלומי ומוסיף: "בחתונות אנו מעצבים בלוני ענק בצורה של חתן וכלה המוצבים בכניסה. במהלך האירוע, אנו מחלקים כובעי בלונים ובלונים מתפוצצים. יש 4 בלוני ענק שבתוכם ישנם המון בלוני הליום בצורת לבבות ולי יש את משדר, וכאשר הכלה מבקשת את הרגע החשוב במילה משיר מסוים או ברגע מסוים שנקבע מראש, אני מפעיל את המשדר והבלונים הגדולים מתפוצצים יחד ועשרות בלוני לבבות עולים יחד לתקרה".

הפעלות ימי הולדת בחיפה והצפון: בלון שלי

הפעלות ימי הולדת בחיפה והצפון: בלון שלי

מה לגבי הפעלות לימי הולדת, בריתות בר/ת מצווה וחתונות?

"אנו עורכים הפעלות לבריתות, בר/בת מצוות, חתונות ולימי הולדת לגילאי 3-9.

ההפעלות בנוסף לקישוטי הבלונים כוללים איפור הילדים לדמויות של חיות, פרחים, פרפרים, גיבורי על וכד', אשר גלית מבצעת. היא מקצועית בתחום ועוסקת בכך שנים רבות.

אני מעביר את מופע הקסמים לילדים, הכולל העלמת חפצים, מטפחות, הפיכת מקל לחבל ושלל הפתעות נוספות. במהלך ההפעלה, אני מעביר סדנת ריקוד לילדים, פותח מצנח לריקודים, ובתום האירוע, אני מכין לכל ילד בלון בצורה מיוחדת על פי בקשתו. ההפעלות נערכות כשעה וחצי, כולל חלוקת הבלונים בסיום.

לגבי חתונות – המומחיות שלנו היא יצירת כובעי בלונים מרהיבים וחלוקתם ברחבת הריקודים".

על ההיענות הרבה להפעלות של שלומי, הוא מספר. "במקום העבודה שלי, במפעל, יש כ 1500 עובדים, ובאירועי חברה בהם מוזמנים משפחות העובדים וילדיהם, בוחרים בי לבצע את ההפעלה מדי שנה. בתי מצטרפת אליי ועוזרת לי, ואנו מכינים מראש אלפי בלונים משמחים לחלוקה לילדים".

את ההפעלות וקישוטי הבלונים עורכים שלומי וגלית בכל אזור הצפון, במרכז, ובדרום עד לאשדוד.

עמוד הפייסבוק 'בלון שלי'

טלפון ליצירת קשר: 052-3533270, 052-6440320

מעבר לאתר


קרן בשן – הפעלת תכשיטנות לימי הולדת

הורים רבים מוצאים את עצמם באותה בעיה שוב ושוב, כמה שבועות לפני יום ההולדת של הילד או הילדה – איך מחדשים? איך מארגנים לילדים מסיבה עם הפעלה מהנה שגם הילדים וגם האורחים שלהם יזכרו? אם גם לכם מתחשק לחדש השנה ביום ההולדת, נסו להפתיע את הילדים עם חגיגת יום הולדת יצירתית במיוחד – יום הולדת תכשיטנות, אותו עורכת קרן בשן, מורה לאומנות ותכשיטנית. "אני עושה הפעלות לימי הולדת, מגיל 7 ומעלה. בהפעלה כל משתתפת מכינה 2 תכשיטים לעצמה, אני מציעה לילדת יום ההולדת ולאמא שלה את אפשרות הבחירה בין מגוון שילובים כמו צמיד ושרשרת, או צמיד ועגילים ומכינה בהתאם את החומרים לכל המשתתפות.  המשתתפות תמיד מתלהבות וישר עונדות את התכשיט כשהן מסיימות להכין"

מה קורה בדיוק בסדנה כזאת?

אחד הדברים המהנים הוא להגיע למסיבה ולקבל מתנות שאפשר לקחת הביתה, וזה עוד יותר מהנה כאשר מדובר במתנה שאתם עיצבתם והכנתם בעצמכם. במהלך הסדנה תקבלנה המשתתפות הנחיות והסבר על אופן ההכנה, אבל משם – הדרך פתוחה. כל משתתפת בוחרת לעצמה מתוך מגוון החרוזים הענק שקרן מביאה עמה. "אני מביאה מגוון גדול מאד של חומרים" מספרת קרן "וכל אחת בוחרת לפי הטעם האישי שלה. כך, בסופו של דבר, יוצאת כל אחת עם משהו שונה, התכשיטים לא נראים אותו הדבר. בהמשך אנחנו גם מכינות יחדיו מתנה לילדת יום ההולדת, שנקראת "צמיד הברכות והמשאלות". כל ילדה בוחרת שניים או שלושה חרוזים, מצרפת את החרוזים לצמיד ומברכת את החוגגת באיחול חגיגי. זה תמיד יפה ומרגש, ההורים מצלמים וילדת יום ההולדת גם נהנית מתשומת הלב וגם מקבלת עוד מתנה מהחברות".

קרן בשן – הפעלת תכשיטנות לימי הולדת

קרן בשן – הפעלת תכשיטנות לימי הולדת

איך התחלת לערוך את הסדנאות האלה?

"אני מורה לאומנות ולמדתי בנוסף גם צורפות ותכשיטנות. אני מלמדת אומנות במשרד החינוך וגם מעבירה חוגי תכשטינות לילדות בבתי ספר בחיפה. כשהבנות שלי היו בכיתה א', ערכתי להן יום הולדת תכשיטנות וזה היה ממש מוצלח, אנשים אהבו את זה מאד. גיליתי שילדות, במיוחד בגיל היסודי, מאד נהנות מנושא היצירה, מתלהבות מהתכשיטים, וכך התחלתי להציע את שירותיי".

הסדנאות נערכות בקבוצות בגדלים שונים, החל מעשרה ילדים ולפעמים אפילו עד 60 ילדים, בסדנאות שנערכות בבת מצווה. כמו כן, קרן גם עורכת סדנאות משולבות לאימהות וילדות שאוהבות ליצור ביחד.

ומה שונות הסדנאות מחוג התכשיטנות?

"בחוג אני ממש מלמדת מגוון רחב של טכניקות, הסברים על החומרים, מתנסים במגוון מאד גדול של חומרים, וזה נערך פעם בשבוע למשך שנה. בסדנה ביום ההולדת אני מביאה משהו כיפי וקל, כדי שכולן ייהנו יספיקו להכין. המטרה היא לעבוד בצורה פשוטה ומהנה, כדי שכל אחת תצא בסוף הסדנה עם שני תכשיטים עבודת יד. גם בחוגים וגם בסדנה, עבודת התכשיטנות תורמת לפיתוח המוטוריקה העדינה וליכולות קשב וריכוז, כך שזה גם תורם וגם מהנה".

האם כל המשתתפות לוקחות את התכשיטים הביתה?

"האמת היא שקרה לי כבר כמה פעמים שהגעתי לחגיגת בת מצווה וילדת יום ההולדת, בשיתוף עם ההורים, ביקשה לתרום את התכשיטים שהכינו. זה מקסים. זה ממש לא בא ממני, הן בעצמן מבקשות את זה, פעם אחת אני יודעת שהן תרמו למקלט לנשים מוכות, וזה מרגש".

קרן בשן – הפעלת תכשיטנות לימי הולדת

נייד: 052-2668162

דוא"ל: [email protected]

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

קרן בשן: הפעלות ימי הולדת בחיפה והצפון

קרן בשן: הפעלות ימי הולדת בחיפה והצפון

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עידו

    שלומי וגלית מ -"בלון שלי" פשוט מדהימים!! הילדים בעננים! מומלץ מאוד!!!

  2. מירב

    הזמנתי את שלומי לחגיגת יומולדת של שני הילדים שלי והיה פשוט מושלם!!
    הילדים מאוד נהנו, מומלץ בחום!!!

  3. סדנת תכשיטים

    אנחנו רוצים להמליץ על הפעלה חוויתית ליום הולדת- או יותר נכון לבת מצווה.
    סדנת תכשיטים. מי שמעבירה את הסדנה היא אוריה לוי – אתם יכולים לראות יותר פרטים באתר שלה – https://www.omanutmitgalgelet.com
    ממש מומלץ לי שרוצה משהו קצת יותר מעניין ולא באנלי!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר