מועדוני יאכטות וקורסי שיט בצפון. תמונה ממאגר Ingimage
מועדוני יאכטות וקורסי שיט בצפון. תמונה ממאגר Ingimage

קורסי שיט מומלצים בצפון

אם אתם אנשים של ים הגיע הזמן לעזוב את החוף ולהכנס ל"עמוקים". הדקו את חגורות ההצלה וקחו נשימה עמוקה, אנחנו יוצאים לסיור בין בתי הספר השווים ביותר בצפון שילמדו אתכם כיצד להשיט סירה לגמרי לבד

פורסם בתאריך: 17.4.19 06:23

אם חשבתם שקורס שיט הוא משהו שאתם צריכים למשכן בשבילו את הבית ולעבור לגור בסירה, תחשבו שוב. כיום ישנם לא מעט בתי ספר שישמחו ללמד אתכם כיצד להשיט יאכטה ולהגיע לכל מקום שתרצו על כדור הארץ בו יש מים (למעט האמבטיה בבית). אספנו עבורכם את בתי הספר המובילים באזור הצפון, כדי שתוכלו להגשים את החלום.

בית ספר לשיט – ורדי לה

להפליג על יאכטה ולשוט בכל רחבי העולם נשמע כמו החלום הורוד של מרבית האנשים, אך האמת היא שמעטים מאיתנו באמת עושים את הצעד הראשון אל עבר הגשמת החלום. בית הספר לשייט "ורדי ולה" השוכן בנמל עכו מעניק הזדמנות מדהימה לכל אותם האנשים שתמיד חלמו לגלות את העולם מכיוון הים.

"ורדי ולה" – בית ספר לסקיפרים, הוקם לפני קרוב לעשור בידיי איש ים וחובב שייט ידוע – ארז ורדי ואשתו איריס אשוח. בית הספר שהתחיל כיוזמה של ארז בה העביר סדנאות שייט לילדים, צבר תאוצה ולאור ההצלחה המסחררת שלו, החל לאחר כשנה להציע לימודי שייט לכל מי שמעוניין להגשים את החלום ולשוט בחופשיות על הים.

סירת הדגל של "ורדי לה". צילום: קהילת שייטי כרמל

סירת הדגל של "ורדי לה". צילום: קהילת שייטי כרמל

"כבר 50 שנה שאני נושם את הים, עוד מאז שהייתי ילד קטן. להפליג ולצאת לחופשה על הגלים היא הרגשה פשוט מדהימה שקשה לתאר במילים, ובתור אחד שמבין את התשוקה לים, אני חושב שזו זכות ללמד אנשים להפליג ולרדוף אחר החלום כי אני יודע מה המשמעות של זה עבור האנשים". משתף ארז.

הקורסים שאותם מעביר בית הספר לשייט מושלמים עבור כל מי שרוצה לחיות חיים של חופש וכיף. לאחר תקופת לימודים קצרה ומרוכזת, גם אתם תוכלו להיות סקיפרים מוסמכים ולהשיט כל כלי שייט המגיע עד לאורך של 24 מטרים. ברגע שתדעו כיצד להשיט סירה בעצמכם, השמיים עדיין יהיו הגבול אבל הים בהחלט יהיה פתוח עבורכם לטיולים בין חופי ישראל, קפריסין, יוון וכל מקום אחר בעולם בו תחשוק נפשכם.

"על מנת להקל על האנשים שמגיעים אלינו ללמוד, חיברנו שני מסלולים המותאמים לאנשים בעלי צרכים שונים כשבסופם מקבלים התלמידים רשיון משיט בינלאומי של ISSA." מספר ארז.

המסלול הראשון הוא קורס מרוכז המציע לימודים של שבוע בלבד, המתקיים בארץ או במקומות אקזוטיים אחרים בחו"ל (כמו קפריסין, יוון, האיים הקנרים, קרואטיה וכדומה), בו מתרכז כל החומר הלימודי לכ-60 שעות (מינימום) המתפרסות על שבעה ימים. במהלך הקורס עוברים התלמידים את כל החומר הלימודי ובסופו ניתן לגשת לבחינה המסכמת ולקבל את הרישיון הבינלאומי. זהו פיתרון נפלא לכל מי שמעוניין לזרז תהליכים ויש לו שבוע פנוי, אותו יוכל להשקיע בקורס ולהינות מלימוד מעשי בים.
המסלול השני פורס את החומר הלימודי על פני תקופה ארוכה יותר בה מגיעים ל-4 שעות בכל מפגש. מסלול זה הוא גמיש ומותאם לקצב האישי של כל אחד. בתום 60-100 שעות אימוני הפלגה המשלבים לימודי תאוריה, ניתן לגשת לבחינה ההסמכה הסופית לסקיפר בינלאומי של ISSA.

בניווטים. צילום: איריס אשוח

בניווטים. צילום: איריס אשוח

"אצלנו לומדים להפליג בעיקר בסירה, לא בכיתה מול הלוח, כך שהתלמידים לומדים את החומר הלכה למעשה". מסביר ארז עם חיוך.
"אנחנו לא מביאים לכאן אנשים כדי לתת להם תעודה ולשחרר אותם לדרכם, חשוב לנו שכשאנשים מתכננים טיול או יוצאים לים יהיו להם את כל הכלים וכמובן את הביטחון לצאת להפלגה. התלמידים מקבלים את כל הידע שהם צריכים ללא יוצא מן הכלל ובנוסף גם את המעטפת של כל הקשור בהשכרה והשטת סירות.
"מעבר לידע הנרכש אצלנו בהשטת כלי השייט, אנו משלבים את הניסיון שלנו ונותנים לאנשים את כל הכלים שהם צריכים, החל מתפעול והשטת יאכטה, וניווט והגדרת מיקום על המפה, דרך עגינה, ונהלי כניסה ויציאה מנמלים, ועד תיכנון מסע הפלגה מבחינת כמות מזון, מים, ניהול של אנשי הצוות ואפילו הגנה על הסביבה".

אחד היתרונות העיקריים של קורס סקיפרים ב"ורדי לה", הוא קבלת רישיון משיט בינלאומי של ISSA, אותו ניתן להמיר לרשיון ישראלי – משיט 30 – בתהליך המרה מסודר של משרד התחבורה.
יתרון נוסף הוא כי את רשיון הסקיפר של ISSA ניתן לקבל מגיל 16 ואז להשלים את הרשיון הישראלי בגיל 18, כאשר בינתיים ניתן לצבור עוד נסיון בהפלגות בחו"ל. הרישיון הבינלאומי מאפשר לכל אדם המעוניין להפליג בחו"ל, לשכור יאכטה ולצאת לדרך בכל מקום בו חשקה נפשו בעולם, בעוד שהרישיון הישראלי משלים ומשלב גם את החלק של ההפלגות בארץ.

בין אם החלום להשיט סירה היה אצלכם במגירה בשנים האחרונות ובין אם זה חלום חדש שחשבתם עליו רק לאחרונה, ב"ורדי לה" תוכלו לקבל את כל הכלים להשיט סירה בעצמכם ולהפליג אל עבר השקיעה.

כתובת: מרינה עכו 
טלפונים:
איריס – 052-8541079
ארז – 050-2885518

שעות פעילות:
א-ה: 20:00-08:00
ו': 16:00-08:00
שבת: 08:00-20:00

קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק

עוד יום של כיף על הסירה. צילום: איריס אשוח

קורס שיט מרוכז ביוון. צילום: איריס אשוח


דרך הים

האהבה לים שולחת אנשים למקומות הרחוקים ביותר על כדור הארץ, לגלות מקומות חדשים ולהפליג על שבעת הימים. את שליו זומר, שהתחיל להפליג עוד בגיל 11, האהבה לים שלחה עד לבית הספר לשייט "דרך הים" בו הוא עבד במשך מספר שנים כמדריך, עד שלקח את גלגל ההגה לידיו ב-2013, ונכנס כמנהל ובעלי המקום.

כיום מעביר שליו את ימיו בבית הספר כמדריך שייט מקצועי האמון על התכנים ועל הלימודים במקום. יחד עם תלמידיו הוא יוצא אל הים ומלמד אותם כיצד להפוך את השייט על הים לטבע השני שלהם ואת הים לבית החדש שלהם.

"האהבה לים התחילה אצלי בגיל צעיר מאוד ולאורך השנים התווספה אליה גם האהבה ללימוד וזו הסיבה שהגעתי ל-'דרך הים'. זכיתי לשלב בין שתי האהבות הגדולות ביותר שלי ולהראות לאנשים את הדרך שבה אפשר להפוך את הים לחלק מהחיים". מספר שליו.
"מגיעים אלינו אנשים מכל סיבה שניתן לחשוב עליה, בין אם זה אנשים שאוהבים ספורט אקסטרים או כאלה שזה היה החלום שלהם מאז ומתמיד. נוסף על כך מגיעים גם חבר'ה שרוצים ללמוד להשיט יאכטה, לצאת לשייט יחד עם המשפחה ולגלות מקומות אקזוטים, או אפילו חיילים משוחררים וחבר'ה צעירים שרוצים לעבוד בתחום".

כולם יכולים להגשים את החלום. צילום: שליו זומר

כולם יכולים להגשים את החלום. צילום: שליו זומר

אם אתם נמנים עם אותם האנשים שמגיעים ל"דרך הים", בית הספר המומלץ לשייט ששוכן במרינה שביט שבחיפה, ודאי תשמחו לגלות כי המקום מציע קורסים לכל הרמות, החל ממתחילים ועד לאנשים שרוצים להרחיב ולשדרג רישיון שייט קיים.

לפני שאתם מגיעים לבית הספר תוכלו לחשוב ולהחליט מה המטרה שלכם ובהתאם לכך תלכו עם המסלול שהכי מתאים לכם על מנת לקבל את הרישיון שאתם רוצים.
מי שמעוניין להפליג לעיתים תכופות יותר יכול לעשות קורס של 7 חודשים, כשבסופו הוא יקבל רישיון משיט 30 המאפשר שייט בין חופי ישראל ושייט בחופים אחרים. לאחר מכן ניתן להרחיב את הרישיון למשיט 60, מה שכבר מאפשר להשיט את היאכטה ממדינה למדינה וכמובן לצאת מגבולות ישראל.
אם מה שמדבר אליכם יותר הוא להגיע למדינה אחרת ושם להשכיר יאכטה, תוכלו לקצר תהליכים עוד יותר ולעשות רישיון בינלאומי של ארגון IYT. את הרישיון הזה תוכלו לעשות בזמן שיא של שלושה שבועות, כשבסוף הלימודים תוכלו להגיע לכל מקום בעולם ולהשיט יאכטה ביחד עם החברים או המשפחה.

"בית הספר, כמו גם הקורסים בו, נותן מענה מושלם עבור כל מי שרוצה לצאת להפלגה וחשוב לו לדעת כיצד לתפעל הכל באופן עצמאי ובביטחון מלא. הקורסים המקיפים שהתלמידים עוברים אצלנו מעניקים להם את כל הכלים הפרקטיים שהם צריכים, בעוד שבית הספר עצמו דואג גם למסגרת חברתית וקהילה חמה". משתף שליו.
"המועדון שפתחנו פה מספק פתרון מושלם עבור אנשים שאוהבים להפליג על בסיס קבוע ומחפשים קהילה של אנשים כיפים החולקים את אותה התשוקה כמוהם. מי שמחפש הרפתקאות ואוהב להכיר אנשים חדשים יכול לחבור לחבר'ה פה ולצאת להפלגות בשביל הכיף או בשביל לתרגל ולהעמיק את הידע. לעומת זאת מי שיותר בכיוון של הפלגה אינטימית יכול פשוט להשכיר יאכטה עם המשפחה או לצאת להפלגה רומנטית למספר שעות קסומות במפרץ. כך או כך, מהים תמיד חוזרים עם חיוך גדול על הפנים."

להשכיר יאכטה ולצאת לטיול. צילום: שליו זומר

להשכיר יאכטה ולצאת לטיול. צילום: שליו זומר

נוסף על הקורס והקהילה הענפה שמציע "דרך הים", מציע בית הספר גם טיולים מאורגנים בהם שטים בין יקבי יין שונים ביוון ואפילו מארגן טיולי שיט בין מבשלות וויסקי בסקוטלנד היפיפייה, כך שגם אם בא לכם לשוט ממקום למקום אבל לא בא לכם להיות בעמדת הפיקוד 24/7 תוכלו להצטרף למסע מופלא ומיוחד וליהנות מחוויה יוצאת דופן.

לסיכום, אם התשוקה לים בוערת בכם ואתם לא יכולים כבר לחכות לרגע שבו תשכירו יאכטה ותפליגו אל עבר השקיעה, בית הספר לשיט "דרך הים" יכול להיות אופציה נהדרת עבורכם.

כתובת: מרינה שביט בחיפה
טלפון: 04-8413841

שעות פעילות:
א-ה: 21:00-09:00
ו': 16:00-09:00
שבת: בהתאם להזמנות.

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם

מגיעים לכל מקום על הגלובוס, אפילו ליוון. צילום: שליו זומר

מגיעים לכל מקום על הגלובוס, אפילו ליוון. צילום: שליו זומר


"תשוט – לשוט על העולם" – לימודי שייט במסלול מהיר ומותאם אישית

לכל אחד מאיתנו יש חלומות. אך במידה ונניח בצד את השאיפות העסקיות והמשפחתיות, נשים לב לכך שקיימים גם המון חלומות קטנים, שתמיד שאפנו לממש, אך לא הצלחנו להוציא לפועל מפאת עצלנות, קוצר בזמן או חוסר מוטיבציה. אחת מהשאיפות הפופולריות ביותר מסוג זה, הינה הוצאת רישיון שייט. למזלכם, במקרה הנ"ל, קיימת עבורכם אפשרות מעולה, אשר תגרום לכם לזרוק את כל התירוצים ישירות אל תוך הים.

בסניף חיפה ברשת הוותיקה והמובילה בישראל "תשוט", תוכלו ליהנות מהיצע רחב של קורסים ייחודיים למקום, אשר מתאימים לכל אדם השואף להוציא רישיון שייט. בין אם אתם מעוניינים בקורס מקצועי ומורחב, ובין אם אתם רוצים קורס קצר וממוקד, בסניף "תשוט" שבחיפה, תוכלו למצוא את כל העולה על דעתכם.

קןרסי שיט בצפון: מרכז תשוט

קןרסי שיט בצפון: מרכז תשוט

בית הספר ומועדון השייט של סניף "תשוט" בחיפה, מציע עבורכם שלושה קורסים מרכזיים, המתקיימים על אחד מתשעת כלי השייט האיכותיים של המרכז (לדוגמת "יאכטה") ומועברים ע"י צוות מדריכים (בוגרי חיל הים) בעלי ניסיון רב בהדרכה עיונית ומעשית:

  1. קורס סקיפרים לתעודת משיט 30 – קבלת רישיון שייט מטעם משרד התחבורה, המיועד להפלגה בספינות בגודל של עד 24 מטר. מדובר בקורס רחב ומקיף, אשר במסגרתו תלמדו את כל מקצועות התיאוריה (ימאות, ניווט חופי, ניווט מכשירים ומכונאות יאכטות) ואף תיהנו מהפלגות מעשיות על היאכטה. כמו כן, בניגוד לשאר בתי הספר לשייט בארץ, הלימודים בקורס זה מתקיימים במתכונת פרטנית (אחד על אחד), המאפשרת הענקת תשומת לב מירבית והתאמת מסלול אישי לכל משתתף.
  2. קורס שייט בסיסי על יאכטת 7 מטר – חוויה ייחודית, מדהימה ומגבשת. קורס זה מתאים לזוגות, משפחות, קבוצות חברים ובודדים, אשר מעוניינים בקורס מעשי, פשוט וממוקד. פרק הזמן הקצר של הקורס, נובע מכך שהפלגה על יאכטת 7 מטר אינה מצריכה קבלת רישיון רשמי מטעם משרד התחבורה ולכן, הלימודים נעשים במתכונת קצרה וממוקדת. כמו כן, הקורס כולל 6 מפגשים מעשיים (כל אחד אורך כ-3 שעות) המתקיימים בלב הים בזמנים הנוחים עבורכם וניתנים לביצוע בקבוצה של 3-4 אנשים, בזוג או באופן פרטי.
  3. קורס סקיפרים לתעודת “ASA” (American Sailing Association) – אם בא לכם לצאת לחופשת שייט באזור כלשהו ברחבי העולם, מבלי לעבור קורס ארוך ומייגע, זהו המסלול בשבילכם. מדובר בקורס מעשי פשוט וקצר מאוד, אשר בסיומו, תוכלו לשכור יאכטה בכל מקום בעולם, פרט לישראל. יתרה מזאת, החוויה מתקיימת בקבוצות קטנות ומבוצעת בתמורה לתשלום מזערי ושווה לכל כיס.

"מרכז תשוט"

כשאתם שוכרים את שירותיהם של רשת "תשוט", אתם לא מקבלים רק חוויה מיוחדת ורישיון שייט, אלא גם אפשרויות חינמיות רבות ומגוונות, ביניהן קבלת עזרה מקצועית לאורך כל שעות פעילות הסניף, אופציה להפלגה בשני סניפי הרשת (בחיפה ובהרצליה) ומעבר שיעורים עיוניים ומעשיים עד לקבלת הרישיון, גם במידה ולא עברתם את מבחני ההסמכה.

הקורסים הייחודים של סניף "תשוט" בחיפה, מושכים אליהם קבוצות חברים, זוגות, משפחות ורבים נוספים, הנהנים מחווייה מיוחדת, מקורית, מאתגרת ומגבשת. הודות לאפשרויות המסעירות שהמרכז מציע, בעלי המקצוע הזורמים והאדיבים והעוגן הכלכלי האיתן של הרשת, תוכלו לשוט אל עבר הרישיון בבטחה, תוך זמן קצר ומבלי להיתקל בסופות מייגעות.

סניף "תשוט" בחיפה – לשוט על העולם

בואו אלינו להפלגת היכרות ללא תשלום! לפרטים נוספים, מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון 04-8811440.

קישור לאתר רשת "תשוט"
קישור לפייסבוק רשת "תשוט"
קישור למייל סניף חיפה



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. כתבה דלילה ביותר... שכחתם כמה בתי ספר ימיים מהמובילים והמצליחים הפועלים בצפון/חיפה - מעגן הדיג !

    בריזה
    דרך הים
    שיא גל SEA GAL
    בית ספר ארצי לשייט

    יש עוד כמה קטנים באיזור עכו/נהריה.

    ובתי ספר במרכז:
    BLUE WAVE
    אדווה סייל
    YAM SAILING

  2. תודה למגיבים ! עכשיו התמונה הרבה יותר ברורה !

    עכשיו אפשר לבדוק ולהשוות בין כל בתי הספר הימיים

  3. יפה שהתחלתם לעדכן את הכתבה

    גם אם זו כתבה פרסומית אי אפשר להתעלם מ-90% מבתי הספר הימיים !

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר