הובלות ופינוי דירות בחיפה והצפון. תמונה ממאגר Ingimage

הובלות בחיפה: כך תמצאו חברת הובלות באזור

מעבר דירה זה אחד הדברים האינטסיביים והלחוצים שאפשר לחוות. הכל חייב להיות במקום, מסודר ובזמן, ולנו, לא תמיד יש את הזמן לזה. בכדי שתוכלו להתמקד בעיקר, ריכזנו מספר חברות הובלות בחיפה שיוכלו לעזור לכם מרגע האריזה ועד להובלה עצמה

פורסם בתאריך: 21.4.19 14:10

חברת ההובלות שלכם מחזיקה בכוח עצום: הרכוש שלכם. לכן, לא ניתן לראות את שלב ההובלה כתחנה קטנה וזניחה בדרך לדירה החדשה, אלא כצעד משמעותי שיש להתייחס אליו ברצינות יתרה. ואם כעת הובלה נשמעת לכם כמו צעד גדול ומפחיד, הגיע הזמן להסיר כל דאגה מליבכם, שכן הכנו עבורכם צ'ק ליסט לבחירת חברת הובלות נחשבת ומקצועית.

ניסיון הוא מילת מפתח בענף ההובלות. ככל שהחברה מחזיקה בשנות ניסיון רבות יותר, כך היא תוכל להעניק מענה מהיר ומקצועי יותר למצבים מורכבים אליהם ניתן להיקלע, כמו לדוגמה: ציוד כבד מאוד, בעיות נגישות לדירה וכדו'. אז לפני שאתם בוחרים את החברה, בדקו על הוותק שלה בתחום וזכרו: ככל המרבה, הרי זה משובח.

רבים זקוקים לשירותי הובלות נלווים וכלל אינם מודעים לכך. לכן, חשוב שתבררו האם ההובלה שלכם מצריכה עזרים למיניהם. לדוגמה, במידה ואתם גרים בקומה גבוהה, יש לוודא כי החברה מעניקה שירותי מנוף. עוד דוגמה שכיחה לצורך נלווה, היא שירותי פירוק והרכבה (נגרות), החיוניים לרהיטים גדולים, מורכבים ועדינים.

בשביל להיות בטוחים לגמרי בחברת ההובלות שלכם, רק ביטוח יכול להבטיח את שלוותכם. חברת הובלות איכותית מספקת ללקוחותיה פוליסת ביטוח, המעניקה כיסוי כספי בגין נזקים פוטנציאליים. ולמרות שלא קל לדמיין את החפצים החשובים לכם נפגעים, חשוב להבין שגם אם החברה מקצועית ביותר, לא ניתן למזער את הסיכון באופן מוחלט.

מפגש פנים מול פנים הוא הדובדבן שבקצפת. התחושה הכללית שלכם לגבי האדם העומד מולכם, היא זו שאומרת את המילה האחרונה וקובעת את ההחלטה הסופית. בכמה דקות של שיחה, ניתן להבין האם מדובר באדם עדין, מקצועי וקשוב לצרכיכם ולהחליט: האם פנינו מועדות לחברת הובלות אחרת, או שמא מצאנו בדיוק את מה שאנו מחפשים.

הובלות בן דוד

מעבר דירה זה אחד הרגעים המרגשים והמרעננים בחיים אך עם זאת גם המייגעים והארוכים שאדם צריך לעבור ברגע שהוא בוחר לעשות את השינוי הזה בחייו. מעבר כזה מצריך המון סדר וארגון ובעיקר זמן פנוי להשתלט על הכל.

בכדי להקל עליכם ולחסוך לכם זמן יקר – הובלות ״בן-דוד״ נמצאים כאן לשירותכם מרגע האריזה עד לרגע הפריקה בביתכם החדש.

אריאל, בעל העסק הובלות ״בן-דוד״ הקים את העסק באופן עצמאי לפני כ6 שנים לאחר שעבד עם אביו בעסק המשפחתי להובלות. כבר מגיל 15 התמקצע וצבר ניסיון ולכן החליט לפתוח עסק ולהצליח בזכות עצמו.

הובלות ״בן דוד״ מציעים סיפוק קרטונים לאחסון, שירותי אריזה של תכולת ביתכם, פירוק והרכבות באופן ייסודי, עטיפה ושמירה על חפצים והובלתם ליעד שתחפצו בו.

הובלות בן דוד

הובלות בן דוד

הצוות בעסק עובד למעלה מעשרים שנה בתחום, עובדים שעבדו גם בעבר אצל אביו של אריאל מה שמראה על מקצועיות ומסירות רבה.

כמו כן, תוכלו לבחור כל שעה שעולה לכם לראש לצורך מעבר זה משום שהזמינות שלהם היא 24 שעות ביממה (לא כולל שבת).

אריאל מספר כי הם מומחים בהעברת פסנתרים ושכבר שנים הם עובדים עם בתי ספר לכלי נגינה שמבקשים את שירותיהם. בין היתר, הוא עובד עם תנועות צופים שיש להם קומונות בכל הארץ שקוראים לשירותיו בכל פעם שיש צורך.

אריאל מספר: ״יש המון מקרים בהם עשיתי עבודה טובה ומישהו התהלב מזה ואז מצאתי את עצמי מעביר את כל הבניין, או את כל השכונה. דוגמא לכך קרתה לי לפני 4 שנים בקיבוץ ליד בית שאן כאשר ביקשו ממני הצעת מחיר להובלה של דירה בתוך הקיבוץ לצורך פרוייקט חדש. הם כ״כ שמחו על השירות שנתתי להם שהם לא מפסיקים לקרוא לי עד היום. וככה יצא שלאורך ארבע השנים האחרונות עשיתי בקיבוץ קרוב למאה הובלות״.

הצוות של הובלות ״בן דוד״ מתחייב על ביטוח ואחריות מלאה על דפיקה של ציוד ועובד בחיוך ובשמחה למרות העבודה הקשה והמייגעת שהתפקיד הזה דורש. מרבית הלקוחות פונים אליהם בעקבות השירות האמין שלהם ומהמלצות חיוביות.

פתאום זה לא נשמע כזה מכביד לעבור דירה כשיש הובלה מקצועית שמקלה עליכם.

טלפון: 052-3473123

מעבר לדף הפייסבוק

הובלות בן דוד: הובלות ופינוי תכולה בחיפה והצפון

הובלות בן דוד: הובלות ופינוי תכולה בחיפה והצפון


"הובלות יעקב" – יש על מי לסמוך

לעתים קרובות, ניתן לאמוד את רמת המקצועיות והאמינות של בעל מקצוע כלשהו כבר מהפגישה הראשונית עמו. זהו מן חוש שישי שחבוי בתוך כל אחד מאיתנו ובזכותו, אנו יכולים לקבל תמונה כללית על האדם שעומד מולנו, כעבור דקות אחדות בלבד. יעקב, מנהל ומייסד חברת "הובלות יעקב", הוא אדם שכבר משיחה קצרה עמו, ניתן לדעת בוודאות כי מדובר בבעל מקצוע הגון וישר.

בזכות הצבת ערכי האמינות, ההגינות והמקצועיות בראש סדר העדיפויות, מצליחה חברת "הובלות יעקב" לשמור על מוניטין גבוה כבר למעלה מ-35 שנים. הלקוחות הקבועים הרבים של החברה נהנים משירותי אריזה, נגרות, העמסה, פריקה ואחסון בסטנדרט הגבוה ביותר, ואינם מוכנים להתפשר על אף חברה הובלות אחרת מלבד "הובלות יעקב".

יעקב מספר לנו כי הזיקה העמוקה שחש לתחום ההובלות התפתחה אצלו כבר מגיל קטן: "אני ממש נולדתי לתחום, וזאת לא קלישאה. אחי ודודיי עבדו בתחום ההובלות בתפקידים בכירים ובילדותי, העברתי עמם הרבה זמן, הן כעובד בחברות שלהם והן כצופה מהצד. מלבד המיומנויות הרבות שרכשתי מהם, הם הטמיעו בי ערך משמעותי, אשר תרם לבניית התפיסה המקצועית שלי ולעיצוב אישיותי- כבוד לבני אדם".

תפיסת העבודה של יעקב היא הוכחה חיה לאפקטיביות הגלומה בהתנהלות ישירה, הוגנת ומקצועית מול הלקוח. לקוחות עסקיים ופרטיים רבים מאזורי הצפון והמרכז משבחים את יעקב ועובדיו על מקצועיותם הרבה והצעות המחיר ההוגנות. אחד מלקוחות החברה מספר: "ביצעו את העבודה על הצד הטוב ביותר. יום ההובלה עבר בנעימות ובקלות בזכות הצוות כולו. אעבוד איתם בשמחה בעתיד".

תהליך ההובלה מותאם באופן אישי עבור כל לקוח, על פי אופי הציוד, רצונותיו האישיים וסוג המעבר. "הכל מתחיל מהפגישה הראשונית. אני מברר עם הלקוח את כל הפרטים הנחוצים ומתייעץ עמו על כל רבדי העבודה. כבר בסוף המפגש הראשוני, אני בונה תוכנית עבודה מסודרת התואמת את צרכי הלקוח באופן מדויק ונותן הצעת מחיר הוגנת".

צמד המילים שיעקב חזר עליו בשיחה איתנו הייתה "בלי חארטות" והאמת היא, שהביטוי הנ"ל מייצג באופן מושלם את תפיסת החברה. חברת "הובלות יעקב" היא חברה מקצועית ואמינה שלא רק תענה על הציפיות הגבוהות שלכם, אלא אף תתעלה עליהן. ואם אתם עדיין לא מאמינים לנו, תוכלו לשוחח עם אינספור הלקוחות המרוצים של החברה והם כבר יגידו לכם שכשמדובר במעבר דירה או משרד, אין כמו "הובלות יעקב".

 

"הובלות יעקב"

טלפון: 050-6692000

קישור לאתר

קישור למייל

הובלות יעקב. אילוסטרציה: מאגר Ingimage

הובלות יעקב. אילוסטרציה: מאגר Ingimage


"הלורד הובלות ולוגיסטיקה בע"מ" – כל לקוח חייב לצאת מרוצה

ישנם בעלי מקצוע שחייבים לגרום לכל לקוח להיות מאושר בסיום העבודה. למעשה, אלה הם נותני השירות שכל אחד מאיתנו משתוקק למצוא. אדם שכזה יקפיד על כל האספקטים של העבודה: עמידה מלאה בלוחות הזמנים, יצירת קשר מקצועי הדוק בין הלקוח לנותן השירות, הענקת מענה זמין לכל טענה או בקשה של הלקוח, בקשת תשלום הוגנת עבור העבודה ועוד המון.

"הלורד הובלות ולוגיסטיקה בע"מ" היא דוגמה לחברה שתעשה הכל בשביל שתצאו מרוצים. עובדי העסק מקפידים על יישום כלל המאפיינים הנ"ל, אולם זהו אינו סוד ההצלחה של "הלורד הובלות". מה שבאמת מייחד את העסק הוא האנשים טובים שעובדים במקום ואשר ייעודם המרכזי הוא לעזור לבני אדם באחד מהרגעים המשמעותיים ביותר בחייהם.

חברת "הלורד הובלות" מעניקה שירותי הובלות, אריזה, מנוף, פירוק והרכבה בסטנדרט גבוה מאוד. אל החברה פונים מידי שנה מגוון עצום של לקוחות עסקיים ופרטיים מכל חלקי הארץ, אשר נהנים מהיצע השירותים הרחב שמספקת "הלורד הובלות" ומהיחס האישי שמעניקים עובדי החברה לכלל לקוחותיהם.

"הלורד הובלות ולוגיסטיקה בע"מ"

"הלורד הובלות ולוגיסטיקה בע"מ"

"הלורד הובלות" עובדת בשיתוף פעולה עם מספר חברות, כמו למשל "איקאה". אז יכול להיות שבעבר, נהניתם משירותיה המקצועיים של החברה ואתם לא זוכרים זאת. אולם, קשה לשכוח את "הלורד הובלות", שכן לחברה קיימים אינספור יתרונות בולטים שמבדילים אותה משמעותית משאר חברות ההובלות הקיימות ברחבי הארץ.

צוות עובדים כמו שיש ל"הלורד הובלות", לא תמצאו בשום מקום אחר. מדובר באנשים מנוסים, אדיבים ובעלי מוסר עבודה גבוה, אשר ישמרו על הציוד שלהם כאילו הוא הרכוש הפרטי שלהם. ובתכל'ס, באירוע חשוב כל כך כמו מעבר דירה או משרד, אין ספק שזוהי בדיוק התכונה שאתם מחפשים.

ל"הלורד הובלות" יש מטרה אחת ויחידה- שתצאו מבסוטים. והאם הם משיגים זאת? ובכן, אינספור הלקוחות המרוצים ששכרו את שירותיה של החברה, יכולים להעיד על כך שהחברה עומדת ביעדה בהצלחה רבה. הדבר אף משרת את החברה, שכן כל לקוח מאושר, גורם גם לעובדים להעלות חיוך על פניהם.

מידי שנה, החברה מושכת אליה לקוחות רבים ששמעו את ההמלצות החמות על החברה וכעת, רוצים ליהנות גם הם משירותיה של החברה. כך, מצליחה החברה להגדיל את היקפי פעילותה וכיום, הלו"ז של "הלורד הובלות" עמוס מתמיד. לכן, במידה ואתם מעוניינים בשירותי הובלות, כדאי שתתקשרו עוד היום לחברה ותבטיחו את מקומכם.

"הלורד הובלות ולוגיסטיקה בע"מ"

טלפון: 054-7769432

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

לוג הובלות הלורד

לוג הובלות הלורד. עיצוב: נגם טנטור


הובלות ברלסון

חברת ההובלות 'ברלסון' פועלת בחיפה והקריות קרוב ל-20 שנה. החברה מעבירה דירות, מובילה משרדים ובעת הצורך ניתן גם להעביר פריטים בודדים במחיר נוח והוגן. במשאית ההובלה מותקנת רמפה המאפשרת להעמיס מכשור, משטחים וסחורות תעשייתיות.

"אנחנו הרבה זמן בעסק ויודעים את העבודה, הבחורים שלנו הם עובדים טובים ואנחנו נבצע כל מה שהלקוח רוצה", אומר אלכסנדר ברלסון, בעלי החברה. "אנחנו יכולים לבוא לדירה או למשרד כשהכל כבר ארוז ולהעביר, אבל אם יש צורך באריזה אנחנו יכולים גם לארוז בעצמנו וגם לפרק ולהרכיב את הרהיטים, הכל לפי רצון הלקוח". אלכס והחבר'ה שלו פועלים בכל ימות השבוע, ונותנים מענה זמין ונוח לאנשים עובדים שעוברים דירה ומעדיפים לבצע את המעבר במשך סוף השבוע.

"יש לנו ביטוח על תכולת המשאית ואני יודע שזה חשוב לאנשים שמעבירים את הדברים שלהם, הם רוצים שהתכולה תבוטח ובמקרה של נזק רציני אפשר יהיה לקבל פיצוי מחברת ביטוח", מסביר אלכס. "אנחנו אנשים רציניים, אמינים, ומקצוענים. החבר'ה שלי מסתדרים עם הלקוחות והמחירים שלנו סבירים. תרשמו את הטלפון שלי וכשתצטרכו לעבור דירה, להעביר משרד או אפילו פריט אחד, או במקרה שתזדקקו למשאית ומובילים לסחורות כמו ציוד, מכשור או משטחים, תתקשרו אלינו. אנחנו נעניק לכם את השירות שאתם צריכים", מציין ברלסון.

ברלסון מזכיר כי במעבר דירה רצוי קודם כל לעשות סדר בראש, להבין מה ואיך אורזים ולדאוג לאריזה מתאימה. חשוב להגדיר למובילים את המשימה בבירור כדי לתאם ציפיות ולהימנע מהפתעות בשטח: "כאשר אורזים ארגזים ושקים, חייבים לזכור, שהמשקל שהם יכולים לשאת מוגבל, וכאשר מרימים את הארגז מהרצפה הוא עלול להתפורר במידה והמשקל בתוכו גדול מדי, אפילו אם שמתם נייר דבק מסביב", מסביר ברלסון, "דברים שבירים חייבים להיארז בקפידה ובאריזה מתאימה. ניתן למשל לרפד את הארגז בפצפצים, לעטוף את הדברים בפרטי בגדים או במגבות מטבח. רצוי לציין על גבי האריזה שהיא דורשת זהירות יתר".

ככל שהתכנון יהיה טוב, כך המעבר יהיה יותר חלק וקל, בייחוד כאשר הוא מבוצע ע"י "הובלות ברלסון".

"הובלות ברלסון"

טלפון 052-4777990

דוא"ל: [email protected]

מקצועיות מקסימלית. צילום: Ingimage

מקצועיות מקסימלית. צילום: Ingimage


"הובלות דימה" – מלח הארץ

מוביל מקצועי ונחשב בתחומו זקוק לכמה תכונות אופי חשובות, כמו למשל יכולת ליצור יחסי אנוש טובים עם הלקוחות, כושר עבודה, עמידה בזמנים, התמודדות נכונה עם אתגרים לא צפויים ועוד המון. אך יש מאפיין אחד שבלעדיו לא ניתן להתפתח בתחום וליצור קהל לקוחות רחב, והוא כמובן כושר גופני.

בסופו של יום, עבודתו העיקרית של המוביל מסתכמת בסחיבת חפצים רבים, אשר חלקם יכולים להיות כבדים מאוד. לכן, רק אדם בעל חוסן יכול לטפל בכלל הפריטים בצורה תקינה ומבלי לפגוע בהם. אגב, לא מדובר רק בחוסן פיזי, אלא גם בחוזק נפשי, שכן לא כל אחד יכול להתמודד עם עבודה ארוכה ואינטנסיבית תחת השמש הקופחת של ארצנו.

בחברת "הובלות דימה" תוכלו למצוא צוות חזק, מדויק ומקצועי, אשר עוסק כבר שנים רבות בתחום ויודע להתמודד עם כל מצב מאתגר פיזית באשר הוא. אז גם אם אתם גרים בבניין רב קומות ללא מעלית או זקוקים להובלה גדולה לאזור רחוק, צוות העובדים המהוקצע של "הובלות דימה" יידע להעניק עבורכם שירות מקצועי ואיכותי.

מעבר לאורח החיים הבריא עליו שומרים כל עובדי העסק, מדובר באנשים שקודם כל אוהבים את תחום ההובלות. דימה, מנכ"ל החברה, מסביר לנו שלדעתו הבסיס לעבודה יעילה המניבה פירות הינו עובדים הגונים בעלי תשוקה לתחום בו הם עוסקים.

לטענת דימה, אותה האהבה היא זו שמניעה את עובדיו לשמור על מקצועיות ולהמשיך לעבוד גם במצבים מאתגרים. הוא מסביר כי החוכמה היא לדעת לשמור על חיוך במיוחד בסיטואציות כאלו על מנת להשרות את אותה התחושה על הלקוח, אשר ככל הנראה נמצא בסיטואציה לחוצה של מעבר ויכול לספוג את האווירה החיובית ששוררת בין המובילים.

ב"הובלות דימה", הגינות היא שם המשחק. צוות העובדים של "הובלות דימה" הם מלח הארץ- אנשים איכותיים שמבצעים את עבודתם על הצד הטוב ביותר ושואפים לקבל על כך תמורה הוגנת. ולא רק שצוות העובדים של "הובלות דימה" מקפיד על מקצועיות רבה לאורך מתן השירות, אלא גם מעניק לכל לקוח אך ורק את השירותים להם הוא זקוק.

כיאה לבני אדם שאוהבים את עבודתם, שעות העבודה של "הובלות דימה" הן גמישות באופן יוצא דופן. בלילות, בשבתות או בחגים, עובדי "הובלות דימה" יוכלו להיות זמינים לרשותכם בתיאום מראש. כמו כן, חשוב לציין כי החברה פועלת בכל איזור הצפון ולעיתים מגיעה אפילו עד נתניה, כך שרוב תושבי המדינה יוכלו ליהנות מאותו שירות הובלות מיוחד במינו.

"הובלות דימה"

טלפון: 053-2250848

אילוסטרציה ממאגר Ingimage

אילוסטרציה ממאגר Ingimage


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מור חיימוביץ

    מוזר שבכתבה כזאת לא מוזכרת חברת ההובלות של רוזנבאום. חברה שקיימת בעיר עשרות שנים והעבירה גם את אמא שלי לפני יותר מעשור וגם אותי לפני מס חודשים. בכל אופן ממליצה בחום!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    א. עובדיה שולט הכל תחום ההובלות בחיפה. יש לו מלא אתרים בעמוד ראשון

  3. שרה

    חחחחח מספר חברות
    2 זה לא מספר
    איפה אחים לוי הובלות
    איפה ג'וניור
    איפה רוזנבאום
    מעניין כמה הם שילמו לכם שהתפרסמו אותם
    מצחיקים חכו תכינו שיעורי בית ואז תכינו כתבה רצינית

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה עם חברת "הובלות המושבניקים". כול המשפחה שלי עשתה ועושה איתם הובלות ובעיני הם מספר 1. בשוק

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר