מנופי הרמה בחיפה והצפון. אילוסטרציה ממאגר תמונות Shutterstock
מנופי הרמה בחיפה והצפון. אילוסטרציה ממאגר תמונות Shutterstock

מנופי הרמה בחיפה והצפון

רק בכדי לעשות לכם את החיים הרבה יותר פשוטים במעבר דירה- ריכזנו עבורכם מספר שירותי מנופים באזור חיפה והצפון שיעשו לכם את המעבר הקליל והיעיל ביותר

פורסם בתאריך: 21.4.19 14:16

פאי פתרונות הרמה – שירות מנופים

מנוף הוא אינו מוצר מדף המיועד להשכרה או לרכישה כפי שהוא, משום שהוא מכשור שמצריך הכוונה ושירות של בעל ניסיון הן בתכנון העבודה והן בביצוע שלו.

מפעיל המנוף הינו חלק בלתי נפרד ממקשה זו ולכן ההתפשרות בתחום זה היא דבר שלא בא בחשבון. כמו כן, הקושי מתגבר כשצריך למצוא בעל מקצוע מוסמך שיש לו שליטה אבסולטית במנוף ושיתן מענה מהיר, אמין ומקצועי.

אלעד לפני כעשר שנים החל לעבוד בעסק זה ומתחילת דרכו מה שמנהל אותו זה הרצון לתת ללקוחותיו את השירות המהיר והטוב ביותר עבורם.

"פאי פתרונות הרמה" מציעים לכם מנופי הרמה, זרוע וסל אדם שיכולים להתנשא למקומות גבוהים . בנוסף לכך, הם עובדים עם קבלנות, נגרות, אלומיניום, חשמל, הובלות ועוד, גם בארגונים גדולים וגם עם לקוחות פרטיים.

פאי פתרונות הרמה

פאי פתרונות הרמה

לפני שמגיע אליכם איש מקצוע, אלעד נוהג לוודא עם כל לקוחותיו את כלל פרטי ההזמנה, מבקש לצלם וידיאו במידת הצורך על מנת לקבל מידע על אזורכם ובכדי לספק את המנוף שיתן לכם את המענה הדרוש.

הצוות של "פאי פתרונות הרמה" מכיל ארבעה נהגים מוסמכים שעובדים כבר שנים בתחום, בשיתופי פעולה עם הובלות נוספות, ויחד עם מכשור טכנולוגי מתקדם וציוד מהשורה הראשונה, הם יספקו לכם את השירות הטוב ביותר ובכל שעות היממה.

אלעד מספר: "חשוב לי להגיע בזמן לכל לקוח. אני מתחשב בלקוח שהזמין אותי ובזמן שלו ויודע שהוא תלוי בעוד אנשי מקצוע ולכן חשוב לי להיות הראשון להגיע. זה אחד הדברים הכי ייחודיים אצלנו ולקוחות רבים מודים לנו על כך באופן יומיומי מאחר וזה האני מאמין שלי – להיות מקצועי ומהיר."

אז אחרי כל זה, אין לכם עוד בשביל מה להתלבט.

"פאי פתרונות הרמה" כאן בשבילכם לתת לכם את המענה הטוב ביותר.

מעבר לדף הפייסבוק

טלפון: 054-7851318

פאי פתרונות הרמה


סתיו הובלות הרמות

כמה מאתנו נתקלו במצב שבו חפץ שיקר לנו נהרס בעת מעבר דירה?

מי שכן, חבל, מי שלא מזל. אבל ככה או ככה אחד הדברים המדאיגים ביותר במעבר כזה הוא בטחון החפצים שלנו. בכדי להסיר דאגה זו מליבכם, הבאנו לכם את "סתיו הובלות והרמות" שיתנו לכם שירות מרגע האריזה ועד לרגע ההובלה שתגיע ליעד בבטחה.

עופר, בעל העסק מגיע מהתחום ועובד בו כבר עשרים ואחת שנה כאשר פתח את עסקו "סתיו הובלות והרמות" לפני כשניים-עשר שנים ונותן לכם שירות שיתאים בדיוק לסוג המעבר שיש לכם. עסק זה עובד כמוביל ראשי של רשת רהיטי היוקרה- "דיבאני סנטר", אלביט, רפאל, חברת חשמל וכמובן ללקוחות פרטיים ומעברי דירות.

סתיו הובלות והרמות

סתיו הובלות והרמות

בהקשר להובלה עצמה, ישנה האפשרות להעביר הובלה רגילה באמצעות משאית, או על ידי מנופים ובמות הרמה כשאחד בגובה שמונה קומות והשני בגובה שבע עשרה קומות. בנוסף, אפשר לשלב בין סוגי דרכי העברת הציוד כדי להבטיח לעצמכם מעבר מוצלח.

"סתיו הבלות והרמות" מציע לכם שירות שמחולק למספר צוותים בעסק. בין צוותי העובדים: מפעיל מנוף, מוביל דירות, אחראי משאית, אחסנת דירות, נגר מקצועי, אורזות ומסדרות ארונות שיתנו לכם שירות מקצועי ואדיב ללא פשרות.

בפן הלא עסקי, "סתיו הובלות והרמות" מובילים במחירי עלות חפצים לסטודנטים ממקום למקום, עובדים למען הקהילה, עושים שירות הובלות לנזקקים, אוטיסטים ובתי כנסת, פועלים למען שיקום בקרן של חוסים ותורמים מעצמם המון.

אז אם אתם עוד מתלבטים, זה הזמן להתקשר כדי לקבל מהשירות האיכותי והאדיב שלהם. עובדים 24 שעות ביממה ובכל חלקי הארץ.

טלפון: 052-4883035

מעבר לאתר 

מעבר לדף הפייסבוק

סתיו הובלות והרמות

סתיו הובלות והרמות


במה ברמה: שירות מנופים 

שינוי בחיים זה דבר שקשה לנו להתרגל אליו, אולי בגלל העובדה שאנחנו אוהבים את ההרגלים שבהם. אך למרות החשש משינויים, יש משהו משמח ומרגש בהתחלות חדשות, אחת מהן זה מעבר דירה, דבר אשר לרוב מלווה בלחץ מאוד גדול.

בכדי להקל לכם על המעבר, הן מהבחינה הפיזית והן מהבחינה הנפשית ריכזנו עבורכם מספר עסקים שזה תחום המומחיות שלהם- לזרז את התהליך ולהעביר את החפצים שלכם בבטחה.

במה ברמה: שירותי מנופים

במה ברמה: שירותי מנופים

שלום נכנס לתחום המנופים לפני מס' שנים בדרכי אביו, לאחר שנתן שירות ללקוחות במגוון תחומי ההרמות והשינוע באמצעות מנופים מעל 30 שנה. וכיום, שלום מנהל את העסק ״במה ברמה״ ומרכז לכם את כל פתרונות ההרמה והשינוע במקום אחד, באהבה רבה ושירות אדיב ללקוחות.

ברשות החברה שני סוגי מנופים-מנופי משא ומנוף סל אדם. הראשון, מנופי משא, שמטרתם להרים תכולה וציוד לדירה כשאחד מהם מתנשא לגובה של 8 קומות והשני, הגדול מבניהם לגובה של עד 15 קומות (45 מטר). מטרת מנופי המשא כשמם כן, הינה הרמת תכולה/ציוד עבור הלקוח לכל נקודה בגובה שיבחר, לדוגמא דירה בקומה 15.

סוג המנוף השני הוא מנוף סל אדם ומטרתו הינה הרנת אדם בגובה עד 17 מטר וזאת על מנת לבצע עבודות בגובה כמו תיקונים, צביעה, גיזום עצים, התקנת שילוט ועוד.

לפני שאתם ממהרים להזמין מנופאי, יש לשים לב שהדירה שלכם בעלת נגישות לפתיחת המנוף והרמת התכולה אליה, דבר ששלום דואג לברר מראש עם כל לקוח ומברר פרטים נוספים כמו סוג המנוף המתאים לדרישות הלקוח בכדי לתת לו את השירות המקצועי והיעיל ביותר.

אחד היתרונות שיש ל"במה ברמה" זה הזמינות שלהם ללקוחותיהם. השירות שלהם מקנה זמינות של 24 שעות מלבד שבתות לכל צורך שיש, הובלה קטנה עד גדולה, הרמות כל סוגי המשאות והרמת אדם לביצוע עבודות בגובה.

שלום עובד מכל הלב, הדאגה והזמינות ללקוחות שלו גורמות לו להרגיש סיפוק רב. לא סתם אנשים מכל רחבי הארץ מבקשים את שירותו למרות שהוא עובד רק בצפון הארץ, וגם במקרה הזה הוא מצליח למצוא פתרון.

אז אם אתם מחפשים אדם מסור ומוסמך שיעביר את הדירה שלכם בקלות ובנוחות, שלום זמין עבורכם לתת את השירות הטוב ביותר.

טלפון: 052-5587457

מעבר לדף הפייסבוק

מנופי במה ברמה

מנופי במה ברמה


איזי ליפט

״דברים שרואים מכאן לא רואים משם״, משפט שאולי כל מנופאי יתחבר אליו, והוא הולך ומתעצם כאשר עולים עוד ועוד בגובה המנוף. העבודה כמנופאי מאפשרת לראות נופים יפים, אך לא רק, גם מקצועיות, שירותיות, ארגון מחדש ועזרה לזולת הוא חלק ניכר ממקצוע זה.

קווין, מנופאי מוסמך, עבד למעלה מ10 שנים בחברת הובלות של אביו וכיום כבר שנתיים בעל חברת המנופים ״איזי ליפט״. חברה זו מציעה במות הרמה ומנופים המתנשאים לכל גובה ועד קומה 18 שתוכלו להיעזר בהם כשאין מעלית בבניין, אם יש זפת בגג או שמדובר באתר שעדיין בבניה.

״איזי ליפט״ עובדים עם לקוחות פרטיים וקבועים ומציעים מנופים בשלל גבהים וגם אם יש צורך בסבלים נוספים לצורך מעבר – תוכלו לקבל את השירות הזה מהם.

כששאלתי את קווין על ה״אני מאמין״ של העסק, מבלי להסהס הוא ענה לי: ״בטיחות״. הוא לא יקח עבודה שעלולה לסכן את הלקוח, את העובד או את הציוד. הוא תמיד יציע פתרון אחר, גם אם הוא יקח יותר זמן.

איזי ליפט

איזי ליפט

בין הדברים המעניינים והחדשניים ש ״איזי ליפט״ מציעה ללקוחותיה יש את הפתיחות הלא קונבנציונליות. כלומר, אם יש צורך במנוף באיזור עם בניינים ללא גישה, מדרגות, או אפילו על הר- הם מוצאים את הדרך להגיע ליעד תוך שימוש בכל אמצעי הבטיחות.

עוד פתרון הם מציעים לסמטאות, שבילים וגינות ללא גישה והוא עגלה נגררת למנוף. מאחר וישנם איזורים שלמים שבלתי אפשרי להיכנס אליהם עם משאית, העגלה הנגררת מתחברת לרכב קטן ונותנת מענה למצוקה זו.

דבר נוסף ש ״איזי ליפט״ מציעים זה פלטה מסתובבת ב360 מעלות. מאחר ורוב הבמות הן לרוחב, הבמה הזו היא יתרון כי היא יכולה להסתובב לאורך ופותרת המון מצבים של פתיחות מנופים בעייתיות אם לדוגמא המרפסות קרובות אחת לשניה בגלל צפיפות הבניינים.

קווין מספר: ״אני אוהב את המקצוע שלי ואני מגיע לכל מקום שלקוח יבקש ממני. אני חושב עבור אנשים מה יהיה הדבר הכי נוח ומשתלם עבורם. מעבר לזה אני זמין 24 שעות ביממה כל ימות השבוע. חשוב לי להיות זמין ללקוחות שלי״.

אז אם הפיצ׳רים הקטנים האלה מתאימים בדיוק כדי לפתור לכם את בעיות הגישה ואת המעבר, ואתם מחפשים חברה אמינה שבה הלקוח הוא במקום הראשון – זו חברת המנופים בשבילכם.

איזי ליפט

טלפון: 053-4253356

דוא"ל: [email protected]

מעבר לעמוד הפייסבוק

איזי ליפט

איזי ליפט


סאלם הרמות – מכוון גבוה

סאלם בשארה עבד במשך שנים ארוכות כקבלן שיפוצים. כשחיפש איך לשנות כיוון בחיים, הוא החליט שבמקום לעבוד בתוך המבנים, הוא רוצה לעלות מדרגה; כלומר לעלות גבוה גבוה עם מנוף הרמות.

נושא השימוש במנוף הרמות לא היה זר עבור סאלם. כקבלן שיפוצים שנעזר בשירותיהם של מנופאים, סאלם ידע כמה חשוב לעבוד עם בעל מנופאי אמין, אחראי ומקצועי. כשאתה מפקיד ציוד יקר- לעתים בשווי עשרות אלפי שקלים – בידיו של מי שאמון על הרמתו לגובה, אתה חייב להיות סמוך ובטוח שכל מה שהועמס למטה, יגיע באותו המצב בדיוק למעלה.

סאלם הרמות

סאלם הרמות

המוטו והאוטו

כשסאלם עבר לצד השני – מקבלן שמזמין את העבודה מהמנופאי, אל עיסוקו החדש כבעל המנוף, הוא ידע מעבר לכל ספק כי עבורו הבטיחות והאחריות בעבודה יעמדו מעל לכל. סאלם הצטייד במשאית ובמנוף חדיש ויצא לדרכו החדשה כמנופאי שמכוון גבוה. אם מוסיפים לכך את ההקפדה המוחלטת על עמידה בלוחות הזמנים, האמינות והשירותיות של סאלם, מבינים את המשמעות של המוטו שלו – לכוון גבוה, להגיע רחוק.

סאלם מגיע אל הלקוחות במשאית קטנה וקומפקטית; בנוף העירוני הצפוף המוכר לנו כל כך בארץ, זהו יתרון משמעותי כשצריך לפלס דרך בדרכים צדדיות ושבילים צרים. אך אל תתנו למשאית הקטנה להטעות אתכם: הציוד המועמס עליה הוא חדיש, והמנוף בו משתמש סאלם הוא מתקדם ומותאם לשימוש בכל סוגי ההרמות לגובה.

סאלם הוא אמנם שחקן חדש יחסית במגרש המנופאים באזור חיפה והקריות, אבל כשאתה עושה עבודה טובה, המוניטין נצבר מהר, וסאלם כבר הספיק לגבש חוג לקוחות קבוע של מובילים, קבלני שיפוצים וחנויות רהיטים.

לצד הלקוחות המסחריים, סאלם עובד גם עבור לקוחות פרטיים. אחרי שנים של עבודה כקבלן שיפוצים וניסיון בעבודה עם אנשים במקום היקר להם מכל – הבית שלהם, הוא מבין כמה חשוב לנהוג ברכושם של הלקוחות במלוא הכבוד והאחריות הנדרשים, כך שכל לקוח שלו ידע בביטחון שאצלו,  'סטנדרטים גבוהים' זה לא רק ביטוי, אלא באמת עבודה לפי דרישות מחמירות וכללים ברורים המבטיחים בטיחות מקסימלית.

ואם אתם עוברים דירה בשעות לא סטנדרטיות, או צריכים מנוף דווקא בלילה, בוודאי תשמחו לשמוע שסאלם, המשאית והמנוף זמינים תמיד, עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. סטנדרטים גבוהים כבר אמרנו?

סאלם הרמות

טלפון – 058-716-5555

מעבר לעמוד הפייסבוק

סאלם הרמות

סאלם הרמות


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר