הקרן לחיפה תמכה במימון נסיעת משלחת היזמים הצעירים מחיפה לתחרות בינלאומית בלטביה
הקרן לחיפה תמכה במימון נסיעת משלחת היזמים הצעירים מחיפה לתחרות בינלאומית בלטביה

הקרן לחיפה תמכה במימון נסיעת משלחת היזמים הצעירים מחיפה לתחרות בינלאומית בלטביה

הקרן לחיפה תמכה במימון נסיעתם של היזמים הצעירים של חטה"ב שקד בתיכון קרית חיים שנטלה חלק ביריד מדעים ותחרות בינ"ל בריגה, לטביה

פורסם בתאריך: 21.4.19 14:51

בשורה מרגשת לתושבי חיפה והצפון, התקבלה עם בחירתם של נבחרת  "היזמים הצעירים"  של אשכול הפיס, חטה"ב 'שקד' בתיכון קריית חיים, להשתתפות בתחרות חדשנות בינלאומית בכנס חדשנות בריגה שבלטביה, שהתקיים השבוע.

חברי הנבחרת רשמו היסטוריה, כאשר נבחרו לפני חודשים אחדים לייצג את מדינת ישראל בתחרות, בעקבות כך שפיתחו ושיווקו מוצר ייחודי בשם "בנג'י". הזוכים הם בוגרי החינוך המיוחד של בית הספר וזו הפעם הראשונה שנבחרת כזו של תלמידים יוצאת לייצג את המדינה.

הקרן לחיפה, הפועלת מזה 35 שנה באמצעות תורמים פילנתרופיים במטרה לפתח את העיר ולפעול לרווחת תושביה, תרמה למימון נסיעתם של חברי המשלחת הצעירים, לתחרות בריגה.

בעז הירש, מנהל התפעול של הקרן לחיפה, אומר: "פנה אלי מנהל בית הספר אילן וקנין וביקש את תמיכת הקרן על מנת לאפשר את נסיעת המשלחת לתחרות בחו"ל. חשתי בקולו את ההתרגשות והגאווה בתלמידים וכן את החשש שמא החלום הגדול לייצג את המדינה בתחרות הבינ"ל לא ייצא לפועל.

גאווה חיפאית

גאווה חיפאית

הקרן לחיפה שמה לה כמטרה לתמוך במיזמים לקידום החינוך בעיר ועל כן שמחנו להיעתר לבקשה ולתמוך במשלחת. נמסר לי כי  חברי הנבחרת, רובם ככולם, מגיעים ממשפחות בעלות רקע סוציואקונומי אשר אינו מאפשר להורים לשאת בהוצאה זו. בית הספר כולו ליווה את חברי הנבחרת מראשיתה וראו במו עיניהם את התהליך המדהים ומעורר ההשראה שעברו התלמידים.

מעטות הן ההזדמנויות שיש לכולנו לראות ניסים המתרחשים ממש לנגד עיננו ונראה לנו שזהו בדיוק המקרה". בעז מוסיף "לא בכל יום מזדמנת לנו האפשרות להעניק לתלמידים אלו חוויה אשר תעצב אותם לכל החיים. אין ספק כי הנבחרת היא תוצר מופלא של מערכת החינוך המפוארת של העיר חיפה ויציאת המשלחת לתחרות באירופה היא ההוכחה לך. אני משוכנע כי התלמידים ייצגו בכבוד רב את תיכון קרית חיים, העיר חיפה ואת מדינת ישראל".

מנהל ביה"ס אילן וקנין, מציין:"אנו רואים גאווה רבה בכל תלמידינו אבל גאים במיוחד להציב בקדמת הבמה את תלמידי החינוך המיוחד של תיכון קרית חיים. התלמידים נרגשים מאוד מהזכייה בתחרות הארצית ובמיוחד כאשר הם הצליחו להוכיח את עצמם מול תלמידי בתי ספר יוקרתיים מכל המדינה. זכייתה של הנבחרת זכתה להד רב בתקשורת ובמערכת החינוך. לאחר חודשים ארוכים של עבודה מאומצת השלמנו את את ההכנות ליציאת המשלחת ליריד שיתקיים בחודש אפריל.  למותר לציין כי ההתרגשות של חברי הנבחרת הלומדים בשכבת ט' אינה יודעת גבול.

די בהצצה בברק הנוצץ בעיני התלמידים מאז יום הזכייה, כדי להבין את החשיבות ואת המשמעות העצומה שיש להשתתפותם בו. אנו אסירי תודה לכל השותפים שתמכו בנבחרת ובכללם גם הקרן לחיפה שממנה חלק מהוצאות הנסיעה לתחרות הבינ"ל בלטביה".

לאחרונה, חגגה הקרן לחיפה  35 שנה להיווסדה, ועשרות שנים של פעילות פילנתרופית אינטנסיבית למען פיתוח העיר. הקרן לחיפה היא עמותה אשר נוסדה ב-1983 על ידי אנשי ציבור במטרה לגייס תרומות בארץ ובעולם לפיתוח העיר, ובמטרה לספק מענה לצרכים המשתנים של העיר בתחומי החינוך, הבריאות, הרווחה, הפנאי והספורט. הקרן פועלת בשיתוף צמוד לעירייה ותומכת בצרכיה המשתנים של העיר.

בין הפעילויות הבולטות של הקרן: סיוע למועדוניות של ילדים ונוער בסיכון, הקמת מרכזים לקידום למידה, הקמת מרכזי ספורט, שיפוץ תיאטרון חיפה והמרכז לתרבות ולאמנות, תמיכה במרכזי יום לקשישים, שיפוץ גן החיות הלימודי חיפה, הקמת גני משחקים וגנים ציבוריים בעיר, שיפוץ בית העם הטמפלרי במושבה הגרמנית, הקמת 'דרך נוף חיפה', התקנת מתקני כושר באוויר הפתוח בחוף הים, מעבדות טכנולוגיות בבתי ספר תיכוניים, סיוע לבית הגפן, הקמת ספרייה רב-לשונית ומרכז תרבותי, ספסלי הנצחה בגנים ציבוריים, הקמת כיכרות נוי ועוד. הקרן היא למעשה זרוע גיוס התרומות של העיר חיפה. גייסה כספי תרומות לשיקום נזקי השריפה בכרמל, להקמת מתנ"סים ולשלל פרויקטים נוספים בעיר חיפה.

בועז הירש, מציין: "לכבוד 35 שנים להקמת הקרן יצאנו בקמפיין חדש תחת הכותרת "לפעמים זכרונות מתגשמים". הקרן לחיפה מזמינה את תושבי חיפה והציבור הרחב בעל זיקה לעיר, לפנות אלינו ולמצוא את הפרוייקט בו ירצו לתמוך ובכך להגשים את החלום ולממש את הזיכרון האישי שלהם במרחבי העיר חיפה.

המעוניינים – נא לפנות למשרדי הקרן – דרך העצמאות 1, חיפה

בטלפון נייד:  054-9198898 / משרד: 04-6305130 או בדוא"ל: [email protected]

 

משלחת היזמים בלטביה

משלחת היזמים בלטביה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר