התקנת בריכות שחיה בצפון. תמונה ממאגר Ingimage
התקנת בריכות שחיה בצפון. תמונה ממאגר Ingimage

התקנת בריכות שחיה בצפון

בניית בריכת שחיה בבית היא כבר מזמן לא נחלתם של עשירים בלבד. על גג המשקיף על נוף אורבני, או במרכז חצר מוקפת צמחים ורהיטים מעוצבים, יותר ויותר אנשים בונים בריכות שחיה בביתם ומגשימים חלום ישן

פורסם בתאריך: 22.4.19 13:33

כיום, השוק מלא בסוגים שונים של בריכות, כאשר המוכרת ביותר היא בריכת השחייה הקלאסית היצוקה מבטון בקרקע. לדבריו של פיני אזוולוס, הבעלים של "אוקיינוס- בריכות שחיה", הקמת בריכה שחיה דורשת הוצאות היתר מהרשות המקומית, ולכן חובה להתייעץ עם בעלי מקצוע שמבינים בתחום על בוריו: "הכי חשוב לקחת את שירותיו של מומחה הצמוד לאדריכל בכל שלב התכנון. בנוסף, חשוב לדעת, שבריכות דורשות תחזוקה שוטפת ולכן יש לקחת בחשבון שיש להשקיע בבריכה גם לאחר הקמתה".

חברת "אוקיינוס בריכות שחיה", הוקמה לפני כ-12 שנים ע"י פיני אזוולוס, כשלצדו צוות של אנשי מקצוע מן המניין, המעניקים בראש ובראשונה שירות מקצועי והגון לקהל הלקוחות. פיני והצוות יעזרו לכם בכל ההתלבטויות והשיקולים הראשוניים הקשורים לתכנון והקמת הבריכה עליה אתם חולמים, ילוו אתכם לאורך כל הדרך – משלב התכנון ועד בניית הבריכה וגמר הקמתה. כמו כן, תקבלו הדרכה אישית בכל הנוגע לתפעול השוטף ותחזוקת הבריכה תוך מתן פתרונות מותאמים אישית. אין צורך בשירות קבלנים נוסף שיכול לסרבל את התהליך, הצוות ילווה אתכם בכל השלבים- בעוד שהחיסכון הכספי שלכם גדול ולכם יש תמיד על מי לסמוך.

אוקינוס בריכות שחיה. צילום: ארז ביטון

אוקינוס בריכות שחיה. צילום: ארז ביטון

מה כולל תהליך בניית הבריכה?

"בשלב הראשוני, אנחנו מגיעים לשטח ובודקים מה מתאים לקרקע של הלקוח. לפי גודל השטח ופרמטרים נוספים, אני ממליץ ללקוח איזו בריכה יכולה להתאים למרחב, גם מבחינה אסתטית. כמובן שאת כל העבודה אנחנו מבצעים בצמוד לאדריכל בכל שלב התכנון. לאחר התכנון אנחנו מבצעים את עבודות הגמר הכוללות את בנית המתחם סביב הבריכה, ציפוי ואיטום גוף הבריכה בחומרים מותאמים לסוג הבריכה, הרכבת מערכת מים לשמירת איכות המים, ריצוף שטח הבריכה, בניית גדרות וכיסויים בטיחותיים.

"חשוב לדעת, כי לכל רשות מקומית יש דרישות וסייגים שונים להקמת בריכות בבתי מגורים. לכן חשוב להתקין לבריכות כיסויים בטיחותיים שמטרתן למנוע תאונות וכך לשמור על בטחון הדיירים. היום ללא כיסוי בטיחותי לא ניתן לקבל טופס 4 מהרשויות".

יש לך טיפ לאנשים המתעניינים לבנות בריכה?

"חשוב להבין איזו סוג בריכה אתם רוצים והאם היא מתאימה לשטח שהבית שלכם מציע. ישנן סוגים שונים של בריכות ביתיות כגון בריכת בטון, מתועשת, גלישה ונוספות, כאשר כל אחת מהן מתאימה לשטח אחר. כמובן שחשוב להבין היכן למקם את הבריכה בשטח. אני ממליץ כמובן, למקם את הבריכה קרוב לנוף, או בפתח הסלון במידה ויש ויטרינה יפה".

אוקיינוס בריכות שחייה

קיבוץ דגניה ב, עמק הירדן
דואר אלקטרוני
טלפונים ליצירת קשר:
050-8533082
0522352735

בריכת בטון. צילום ארז ביטון

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר