כירופרקטים בחיפה והצפון. תמונת אילוסטרציה ממאגר Ingimage
כירופרקטים בחיפה והצפון. תמונת אילוסטרציה ממאגר Ingimage

כירופרקטים בחיפה והצפון שכדאי להכיר

כירופרקט מספק גישה חלופית לריפוי בעיות וכאבים באמצעות כוונון מדויק של חוליות עמוד השדרה במטרה לשחרור עצבים וייעול הזרימה לכל איבר וכל תא בגוף. הכירו את הכירופרקטים המובילים בחיפה ובצפון

פורסם בתאריך: 27.5.19 09:16

ד"ר תלחמי: ברוכים הבאים לעולם המופלא של הכירופרקטיקה

הכירו את הכירופרקטיקה

מאז 1895, כירופרקטיקה מספקת בריאות למיליוני אנשים ברחבי העולם. שיטת הטיפול הומצאה ע"י ד"ר פלמר שייסד את מקצוע הכירופרקטיקה ואת ביה"ס הראשון באיווה, ארה"ב.

כירופרקטיקה היא שיטת טיפול מתחום הטיפול הטבעי וכיום זוהי שיטת הטיפול הנפוצה ביותר בעולם המערבי.

הכירופרקטיקה כשיטת טיפול מתמקדת ישירות במערכת העצבים "מערכת הבקרה הראשית של גוף האדם"' השולטת ומתאמת בין כל המערכות ותפקודי גוף האדם. בבחירה בכירופרקטיקה, אתה מצטרף למיליוני אנשים המבינים את הערך האמיתי של גישה טבעית לבריאות, שכן בכירופרקטיקה הדגש הוא על הכוח המולד הפנימי של הגוף להבריא את עצמו, ללא שימוש בתרופות וניתוחים.

מיהו ד"ר תלחמי ?

ד"ר תלחמי הוא כירופרקט, ומרצה מעל 18 שנים ובעליו של מרכז הכירופרקטיקה הגדול במזרח התיכון והוא בין המובילים בתחום בישראל מבחינת הניסיון והשימוש בכלים מדעיים חדשניים ובינלאומיים.

ד"ר תלחמי מאתגר את לקוחותיו :"מה הייתם רוצים לעשות בגיל 90 ? להחליט איזה כסא גלגלים לקנות או איזה מדינה לגלות?”. הוא טוען כי ללא חזון אין דרך, ועל כן הוא מאמין שכל תהליך צריך להיבחר בקפידה למטרת מימוש החזון הבריאותי של כל אחד.

החזון של מרכזי הכירופרקטיקה של ד"ר תלחמי

לקוחות מרכזי הכירופרקטיקה של ד"ר תלחמי מוקסמים מהתוצאות ויעילות הטיפולים.

הם יוצאים עם חיוך ושמחה, תשוקה ואנרגיה עצומות. "חזוננו היא לעורר בכל אדם את משאבי הבריאות והעוצמה הפנימיים שלו ולהובילו אל עתיד ארוך, עצמאי ועוצמתי ומלא בריאות ושמחה ובכך ליצור חברה שלמה בריאה ושמחה". אומר ד"ר תלחמי, ומוסיף, "במרכזי הכירופרקטיקה של ד"ר תלחמי יש לנו את כל מה שנדרש לעזור לך לממש בריאות ושמחה בחייך".

עקרונות הטיפול במרכז ד"ר תלחמי

במרכז הכירופרקטיקה של ד"ר תלחמי מתחייבים להעצים את יכולת ההחלמה הפנימית של כל אחד מלקוחותינו. זו המטרה שלנו לסייע ללקוח לחיות חיים בריאים ושמחים ולספק לו את הביטחון השלווה, וכן התקווה לשם כך.

במרכזי הכירופרקטיקה של ד"ר תלחמי משתמשים בכלים המדעיים העכשוויים ביותר כדי לבדוק ולאתר הפרעות וחסימות בין עמוד השדרה למערכת העצבים – חסימות אשר מגבילות את הזרימה העצבית בין המוח לגוף. ובהתאם נבנית תוכנית טיפולים המותאמים בצורה יעילה ומדויקת למטרת פתיחת החסימות העצביות תוך כדי כוונון ידני מדויק של החוליות אל מצבם הטבעי.  פתיחת החסימות מאפשרת זרימה חופשית של אנרגיה בריאה המגיעה לכל תא ואיבר וכך לממש חווית בריאות מלאה ועצומה בגופכם.

ד"ר תלחמי מאמין שכל אדם נולד עם פוטנציאל עצום לממש בריאות, שמחה והצלחה. לכן, הוא וציוותו מתחייבים לטיפול מקצועי ותוצאות חיוביות.

יחד עם זאת, טיפול ושיקום נכונים ומעמיקים מחייבים זמן וסבלנות, שכן גורמי הלחץ והמתח נמצאים במציאות של חיינו באופן מתמשך. לכן, ד"ר תלחמי יצביע  על הדרך. אך התהליך מחייב להצטייד בסבלנות, מחויבות ועקביות.

מסגרת הטיפול

"על פי שיטתנו ולאור ניסיוננו – הזמן המינימאלי הנדרש לשיקום הבריאות הינו ששה חודשים. הזמן האידיאלי לשיקום הוא שנה. במהלך שנה הגוף מספיק להחליף ולשקם כ- 98% מהתאים שלו.

במהלך כל תוכנית שיקומית אצלנו ניתנת סדרת טיפולים חוזרים בתדירות המתחילה בשלוש פעמים בשבוע והיורדת הדרגתית לפעם בשבוע. מטרת החזרות הצפופות היא לאמן את עמוד השדרה להתייצב בצורה בריאה ואופטימאלית בכדי שיפסיק לחסום את הזרימה העצבית הבריאה. בצורה זו הטיפול הינו בטוח ולא מאיים, והתוצאות הן יותר מבטיחות.

כל טיפול במרכזי הכירופרקטיקה של ד"ר תלחמי הינו ממוקד ויעיל הניתן במשך 2 דקות ולא יותר.

כוונון מדויק, יעיל ומקצועי לא מצריך יותר מדקות. סוד ההחלמה טמון בהמשכיות ובעקביות. אי אפשר לשקם גינה יבשה בהשקיה אחת.

 מטרתנו היא לאפשר לך :

– לצאת ממכאוביך

– להתקדם, להשתפר ולא לחזור לחיות בכאב

– ללמוד לחיות בבריאות, בשמחה ובצמיחה

– להקרין בריאות וחיוביות"

כתובת המרפאה ד"ר תלחמי: בר יהודה 147, נשר

מעבר לאתר 

מעבר לעמוד הפייסבוק

טלפון: 04-8230023

ד"ר תלחמי. צילום: ואיל עווד.

ד"ר תלחמי. צילום: ואיל עווד.


ד"ר בן קיקי – כירופרקט

ד"ר דוד בן קיקי הוא כירופרקט מומחה ובעל ניסיון ומוניטין. הוא עוסק בתחום מזה 37 שנה, ביצע את הכשרתו במכללת פסדינה שבקליפורניה, והמשיך לעסוק בכך בארה"ב למשך 13 שנים נוספות בהן ניהל מרפאות לכירופרקטיקה מתקדמת. בישראל הוא עבר למשך שנים בקופת חולים כללית וכיום מנהל את הקליניקה הפרטית שלו בצפון.

על תחום הכירופרקטיקה הוא אומר, "כירופרקטיקה היא פרקטיקה רפואית משלימה, המטפלת בבעיות במערכת השרירים והשלד, כשהמוקד העיקרי שלה הוא טיפול בעמוד השדרה".

באילו מקרים ובעיות הכירופרקטיקה מטפלת?

"באמצעות הכירופרקטיקה, אנחנו מטפלים בכל הגוף: בעמוד השדרה, הרקמות הרכות, ייעוץ לתזונה נכונה, לפעילות פיזית. אני מטפל במבוגרים, ילדים ואפילו תינוקות. הורים רבים מגיעים אליי עם חששות לגבי התפתחות הילד ובאמצעות הטיפול אני יכול לאשר או להפריך את חששותיהם. ישנם תינוקות הסובלים מצוואר תפוס או רפלקס יניקה חלש, והטיפול מתאים גם לכך. לפני כ – 15 שנה, הרחבתי את ההתמחות שלי בכירופרקטיקה גם לטיפול בבעלי חיים, ואני מטפל בעיקר בכלבים ובסוסים על מגוון בעיותיהם".

כיצד נעשה הטיפול?

"הרעיון המרכזי הוא למצוא את האיזון כדרך לבריאות אופטימלית. יש המון מרכיבים בגוף שצריכים להיכנס לאיזון, וכירופרקטיקה היא אחת הדרכים להוביל לכך. באמצעות בדיקה מקיפה ושלילת הפרעה עצבית, מתיחות נכונות של השרירים, לחיצות מסוימות, טיפול ברקמות הרכות, ושילוב ייעוץ לתזונה נכונה, הקלה במתח וניהול שינה נכון, האיזון המיוחל מתקבל. זה הרבה מעבר לטיפול והעלמת כאבים, הטיפול נועד גם כן לוודא, כי הגוף פועל ביעילות הגבוהה ביותר שלו".

מהי ההתמחות העיקרית שלך בכירופרקטיקה?

"אני מתמחה בעיקר בכירופרקטיקה עדינה. בניגוד למה שרבים חושבים, שהטיפול הכירופרקטי נועד "לפרק אותך" ושהוא אגרסיבי, השיטה בה אני מטפל היא מאוד עדינה. אחת מההתמחויות שלי היא קרניופטיה- רפואת הגולגולת‎, וזו התמחות ספציפית.

הגישה שלי היא להתאים את הטיפול באופן אישי לכל אחד ואחד, בהתאם לתלונותיו וצרכיו. אין שני מטופלים שיקבלו טיפול זהה, הטיפול נעשה בהתאמה לכל אחד מהמטופלים. כמו כן, השיטה היא ידנית, איכותית ונעימה, והכל נעשה ביסודיות ובזהירות רבה, כדי להוביל לאיזון הגופני והנפשי, ובכך לבריאות המיוחלת".

כתובת הקליניקה, ד"ר בן קיקי: התמר 6 נהריה

טלפון: 054-7633004

דר בן קיקי. צילום: אולג שנדלמן


ד"ר קרן אור – כירופרקטית

ד"ר קרן אור מנהלת קליניקה לכירופרקטיקה מובילה בצפון ומטפלת במגוון רחב של בעיות במערכת העצבים במגוון שיטות ובאמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם

ד"ר קרן אור, סיימה את לימודי הכירופרקטיקה בארצות הברית, וכבר במהלך הלימודים הבינה שהיא נכבשת ע"י תשוקה חדשה ופנתה להתמחות בכירופרקטיקה. היא סיימה את ההשתלמות ולא עצרה שם והמשיכה להשלמות מתקדמות נוספות בתחום, בסמינרים ייעודיים. היא מטפלת בכירופרקטיקה מזה 11 שנה, ולפני 5 שנים עלתה לישראל, עברה את מבחני ההסמכה וממשיכה לעסוק בכך בקליניקה הפרטית שלה בקריית חיים.

ד"ר אור מגלמת במציאות היומיומית, את הרופאים הללו שאנחנו רואים בעיקר בסדרות והסרטים. אלו המונעים מתשוקתם לעולם הרפואה, לטיפול באנשים ולתחושת האופוריה המושגת כשיש ביכולתם לשנות חיים של אדם ולשפר אותם לחלוטין.

"הכירופרקטיקה היא לחלוטין התשוקה שלי," אומרת ד"ר קרן אור, ופניה קורנות "גם בהיבט האישי כמטופלת שעברה סדרת טיפולי כירופרקטיקה ארוכה בצעירותה, כשנדהמתי לגלות כיצד תוך שנה של טיפולים, העקמת נעלמה לחלוטין, והמצב הגופני והרגשי שלי השתפר לחלוטין. וגם כשאני מטפלת באנשים אחרים ורואה מדי יום אילו פלאות הכירופרקטיקה מצליחה לעשות ואיך שהם זוכים לקבל את איכות החיים שלהם בחזרה".

כיצד הכירופרקטיקה פועלת?

"הכירופרקטיקה עוסקת במערכת העצבים, כשהכירופרקט למעשה מגיע אליהם דרך עמוד השדרה. מערכת העצבים היא מערכת החשמל שלנו אשר מניעה את הגוף לפעול. היא המקור לכלל התפקוד של הגוף וכשמאפשרים לגוף לפעול בצורה נכונה, הגוף מרפא את עצמו לבד. המוח שלנו שולח דרך חוט השדרה פקודה לגוף –  לזוז או לעשות פעולה כלשהי, ויש פידבק דו כיווני מהמוח לגוף וחזרה. כל האברים, כולל האברים הפנימיים, המערכת החיסונית, מערכת העיכול, הלב –  הדופק ולחץ הדם, מתקשרים עם המוח בכל עת, דרך חוט השדרה. כאשר אנו חווים טראומה, מתחים נפשיים, בעיות פיזיות או רגשיות, המצבים הללו נצברים ומאוחסנים במערכת העצבים. טראומות אלו גורמות למתח אשר מפריע לתפקוד התקין של מערכת העצבים ולזרימה שלה. התקשורת בין המוח ובין האיברים נפגעת, ואנו מטפלים בחוט השדרה דרך הכירופרקטיקה כדי לאושש את חוט השדרה ולהחזיר את אותה התקשורת. הכירופרקטיקה דרך עמוד השדרה עוזרת לחוט השדרה להשתחרר וגם לעצבים שתהיה זרימה".

עם אילו בעיות בדרך כלל המטופלים מגיעים?

"אנשים מגיעים לרוב עם כאבי גב, צוואר, ובכל מיני מקומות בגוף. בכירופרקטיקה, בניגוד ללקיחת תרופה שאינה מטפלת בסיבה לבעיה אלא בסימפטום (הכאב), אנחנו משחררים את החסימות הגורמות לכאב ותפקוד לקוי וכך עוזרים לגוף לרפא. אני יכולה לטפל בעשרה מטופלים עם כאב ראש לדוגמה, ואצל כל אחד מהם כאב הראש ינבע מסיבה אחרת. בתהליך האבחון, אני מסתכלת על המטופל, על העמידה והיציבה שלו, על הדרך בה הוא נע ממקום למקום. אני מתשאלת אותו לקבלת היסטוריה ורפואית, אבחון נוירולוגי ואורתופדי, וכן לגבי המצב ממנו הוא סובל ואז יכולה להבין את שורש הבעיה ולטפל בה ישירות. כל אדם מקבל טיפול אינדיבידואלי בהתאמה ספציפית למצבו באותו הזמן ולמקור הבעיה ממנה הוא סובל".

מהי ייחודיות הטיפול שלך?

"צריך להבין, כי בכירופרקטיקה יש המון טכניקות ושיטות טיפול שונות ואני הרחבתי את הידע שלי מעבר לטיפולים הסטנדרטים גם בסמינרים והשלמות שביצעתי, כך שאני מצוידת בהמון כלים נוספים. הטכניקות שלי מגוונות ורבות ויש לי ידע וניסיון עשירים בכדי להתאים לכל מטופל ולכל בעיה את השיטה הטיפולית האפקטיבית ביותר. אני משלבת כמה טכניקות מדויקות ועדינות של מגע במוקדים הרלוונטיים בעמוד השדרה, וכן נעזרת  במכשור מיוחד ומתקדם. הטיפול מאוד אינדיבידואלי בהתאם למצב המטופל, ואפשר לטפל בעמידה, בישיבה ובשכיבה".

מה הגישה שלך לבריאות ולאיכות החיים?

"הגישה שלי דוגלת באיזון בכל התחומים. אני עוזרת לאנשים גם בהיבט הרגשי, כיוון שהגוף והנפש מחוברים והכל משפיע. כדי להבטיח שמערכת העצבים תפעל כשורה, אני מדריכה את האנשים לעבוד ע"י נשימה נכונה ולחבר את האדם לגוף, בדרך כלל אנחנו מנותקים מהגוף שלנו וזה מייצר תקשורת לקויה. כשאנחנו מתרגלים להקשיב לגוף, שם מתחילה התקשורת בין המוח לאברים ונעשה תהליך הריפוי ע"י הכירופרקטיקה. כשהמערכת הגופנית מתפקדת נכון, הגוף עובר תהליך של ריפוי תמידי".

ד"ר קרן אור מטפלת באנשים בכל הגילאים (+0-120) ובכל מיני מצבים. וכן בתינוקות, ילדים, נשים בהריון, ספורטאים. וילדים הסובלים מבעיות התפתחותיות, בעיות נוירולוגיות, ועוד. היא עובדת עם חברות הביטוח הפרטיות בהתאם לכיסויים הרלוונטיים.

כתובת הקליניקה: קריית חיים מזרחית

טלפון:058-5770088

ד"ר קרן אור

ד"ר קרן אור



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר