חברות שיווק מוצרי ניקיון. תמונה ממאגר Ingimage
חברות שיווק מוצרי ניקיון. תמונה ממאגר Ingimage

שיווק מוצרי ניקיון בחיפה

כשמדובר במוצרי הניקיון הטובים והמתאימים לכם ביותר, נודעת חשיבות עליונה לשימוש בטוח בחומרים אמינים, יעילים ובטוחים, המשווקים על ידי חברות מקצועיות המתמחות בתחום. אלו חברות שיווק מוצרי הניקיון שכדאי לכם להכיר

פורסם בתאריך: 27.6.19 06:13

ענק הניקיון – אספקה שוטפת של חומרי ניקיון,  שירות ללא רבב

אם אלה גופים גדולים, מוסדות ועסקים, ואם לקוחות פרטיים – כולם נזקקים לאספקה שוטפת של חומרי ניקיון. וכשמדובר בחומרים כימיים מסוג זה, חשוב לתת את הדעת לא רק על כמות, אלא גם לנושא האיכות, שכן חומרים שאינם עומדים בתקן ולא נמצאים תחת פיקוח קפדני עלולים להיות לא רק בלתי-יעילים, אלא גם מסוכנים ואפילו קטלניים.

חברת ענק הניקיון, מהחברות המובילות בתחום, משווקת חומרי ניקיון לגופים גדולים וקטנים, מוסדות ועסקים, ומציעה ללקוחותיה חומרים תקניים ואיכותיים. כחברה המתמחה בשיווק ואספקת חומרי ניקוי למוסדות, הלקוחות יכולים לסמוך על עובדיה שהם מכירים את החומרים הטובים ביותר, את התקינה בתחום ואת מיטב היצרניות בשוק.

ענק הניקיון

ענק הניקיון

שקיפות ואמינות

בחברת ענק הניקיון מאמינים בשקיפות, ואנחנו לא מתכוונים רק לחומרים המעולים המפוגגים את הלכלוך והעמימות ממשטחי העבודה. כי בחברה בה נהוגה שקיפות כמדיניות, הלקוחות יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהם מקבלים חומרים איכותיים ואפקטיביים, במחירים מצוינים.

וכדי להיות עדכניים תמיד, אנשי הרכש של החברה מקפידים להתעדכן תמידית בנעשה בתחום מוצרי הניקוי. מעת לעת יוצאים לשוק מוצרים חדשים, ובמידה שהם טובים יותר מהקיימים, הם ישמחו להציע אותם ללקוחותיהם. כך, הלקוח יכול לנקות את הראש מענייני הניקיון, כי הוא יודע שיש מי שמטפל בכך בשבילו.

ענק הניקיון – החלטה מבריקה

חברת ענק הניקיון אמונה על אספקת חומרי ניקוי למוסדות באופן שוטף. כחברה מובילה בתחום, מחלקת שיווק חומרי הניקיון מהווה השלמה לשירותי הניקיונות והפוליש המסופקים ללקוחות על בסיס שבועי וחודשי.

מכאן, שלקוחות המחליטים לעבוד עם ענק הניקיון נהנים ממספר יתרונות משמעותיים:

חיסכון כספי – עבודה עם חברת שיווק סיטונאית תורמת לחיסכון כספי ניכר עבור הלקוח. ההיקפים הגדולים בקניית חומרי הניקיון מאפשרים להעניק ללקוחות הנחות משמעותיות.

חיסכון בזמן – ללקוחות הזקוקים לכמויות גדולות של חומרים ההולכים ומתכלים במהירות, טוב לדעת שיש מי שמטפל בנושא הרכישה והאחזקה באופן שוטף. במקום להחזיק מלאי  של חומרים התופסים שטח אחסון נכבד, אפשר להפקיד את העניין בידי מי שמומחה בכך, ולחסוך זמן יקר של עובדים שיתעסקו בנושא.

מענה מדויק לצרכים – ענק הניקיון מעניקה שירותי ניקיון למגוון גדול של לקוחות מכל המגזרים. החברה מכירה היטב את צרכיו של כל לקוח; אם במקום קיימים שטיחים, ריהוט מיוחד, לכלוכים מיוחדים כמו שיירי מזון או אבק, רצפות שיש או גרניט פורצלן – אין משטח שיישאר מלוכלך.

לקוחות המעוניינים בכך, יכולים לקבל ייעוץ מקצועי והדרכות אודות אופן השימוש הנכון והיעיל ביותר במוצרים שהחברה מספקת.

בין המוצרים המסופקים על ידי החברה:

  • חומרי ניקיון לכל מטרה – רצפה, כלים ורהיטים, שירותים ועוד.
  • מטהרי אויר ומתקנים
  • כוסות חד פעמיות

ענק הניקיון

טלפונים: 04-8451993  פקס:04-8452125    050-9905599  0506669959

כתובת – אריה שנקר 7 ת.ד 10828 מפרץ חיפה

מעבר לאתר

כתובת דוא"ל: [email protected]  

ענק הניקיון

ענק הניקיון


חברת ר. גלבר גולדברג

כשאתם רוצים לנקות את השולחן ממשימות, תמיד מומלץ להבין אילו נושאים ניתן להעביר לסמכותם של גורמים מנוסים ומומחים, שיכולים לקחת על עצמם את הטיפול במטלה עבורנו.

כך הדבר, למשל, כשמדובר ברכישת מוצרי אריזה וחומרי ניקיון בסיטונאות. כשאנו יודעים שתחום זה מטופל על ידי מי שבאמת מבין ומתמצא בנושא, מי שיכול להעניק לנו ייעוץ אמין ומקצועי, ובנוסף, אנחנו יודעים שהמחיר שאנו משלמים הוגן ומותאם לאפשרויות שלנו, אנחנו משתחררים בראש נקי למשימות האחרות.

ר. גלבר גולדברג המשווקת חומרי ניקיון ומוצרי אריזה היא דוגמה מצוינת לחברה כזו.

החברה נוסדה ב-1964 על ידי ר. גלבר. בהמשך,  נרכשה על ידי נאדיה ובעלה עאוני, אחרי שהיו במשך שנים ארוכות בעלי מכולת בחיפה. שנים של עבודה קשה שמתחילה השכם בבוקר ומסתיימת מאוחר בערב, הובילו אותם להחלטה  שהגיעה העת לשינוי. בדיוק באותה תקופה הם שמעו שהחברה עומדת למכירה והבינו שזו ההזדמנות לה חיכו. נאדיה ועאוני, שכל כך אוהבים את העיסוק בשיווק ועבודה עם לקוחות, לקחו לידיהם את חברת ר. גלבר גולדברג.

נאדיה ועאוני מקפידים לשמור על החברה כעסק הנמצא בהתפתחות מתמדת. הם עובדים עם חברות גדולות כמו לוריאל במגדל העמק, בית החולים צפת וכו', לצד לקוחות פרטיים רבים כמו מסעדות, פלאפליות ומשרדים, שמזמינים מהם חומרי ניקיון, כלים חד פעמים ומוצרי אריזה.

ר. גלבר גולדברג משווקת מוצרי ניקיון מאז שנת 1964

ר. גלבר גולדברג משווקת מוצרי ניקיון מאז שנת 1964

נאדיה מספרת למה היא כל כך אוהבת את העבודה בשיווק חומרי ניקיון: "אני מאד אוהבת את הגיוון – גם במוצרים, וגם מבחינת הלקוחות. בשבילי, הדבר החשוב ביותר הוא הקשר האישי והישיר עם הלקוחות; כשמישהו נכנס לחנות, אני קודם כל נותנת לו להרגיש חופשי בחנות ומחכה קצת לפני שאגש לשאול מה הוא רוצה, כי יש אנשים שלא אוהבים שמתנפלים עליהם מיד. אחר כך, אני שואלת אם יש צורך בעזרה, ובדרך כלל, הם כבר פונים אליי אחרי שעשו סיבוב במקום".

הגישה של נאדיה מעידה בהחלט על היחס האישי והמקצועי שמקבלים לקוחות החברה. נאדיה מדגישה שכשהיא ממליצה על מוצרים, זה רק אחרי שניסתה ובדקה אותם בעצמה, ויודעת שההמלצה שלה אמינה ומתבססת על ניסיון אישי.

נאדיה סומכת על תביעת העין שלה לגבי הלקוחות ומה נכון עבורם, וממליצה לכל אחד לפי מה שבאמת מתאים לו.

גדולים בהתאמה

מי שמחפש חברה לשיווק מוצרי ניקיון באזור חיפה בוודאי יבחין שיש לא מעט כאלה, אך הייחוד של ר. גלברט גולדברג נעוץ באפשרות להזמין שקיות ניילון בהתאמה אישית ומדויקת לצרכי הלקוח, הודות לעבודה בלעדית מול היצרן.

מחפשים שקיות גדולות במיוחד? מעדיפים שקיות דקות יותר? אופציית ההזמנות המיוחדות מאפשרות לבחור את הגודל, העובי, הדפסים של לוגו ועוד.

עוד ממוצרי החברה: מוצרי פלסטיק וגומי, כלים חד פעמיים, שקיות פלסטיק, אריזות, אבזרי איטום, אבזרי נייר, וכמובן – חומרי ניקיון.

ר. גלבר גולדברג

טלפון – 04-8522160
כתובת – דרך יפו 44 חיפה
פייסבוק – גלבר גולדברג

ר. גלבר: מוצרי ניקיון לבית ולמשרד

ר. גלבר: מוצרי ניקיון לבית ולמשרד


"גבריאל שיווק" – יודעים בדיוק לאילו מוצרי ניקיון אתם זקוקים

סביבת עבודה מסודרת ונקייה תורמת לבריאותנו ולתפקודנו התקין. אולם, בשביל שאכן ניהנה מיתרונות הניקיון, נהיה חייבים לטפל בכל מקרה לגופו, בין אם מדובר בחלודה שנוצרה על גבי מוצרים מתכתיים ובין אם בהצטברות אבק באזור מסוים. עבור כל אחת מבעיות אלו, יש צורך לתת מענה פרטני ולבצע שימוש במוצרי ניקיון המתאימים לצורך הרלוונטי.

ובכן, מסתבר שזוהי משימה לא כל כך פשוטה. העולם המערבי מלא במוצרי ניקיון שונים ומגוונים. לכן, רבים מאיתנו חווים קושי רב בבחירת הפריטים, שכן מבחינתנו היצע מוצרי ניקיון נתפס כאינסופי. אך מה אם הייתה קיימת חברה מקצועית, אשר צברה ידע רב בתחום הניקיון ויודעת להעניק את סל המוצרים המתאים והאיכותי ביותר עבור צרכינו השונים?

חברת "גבריאל שיווק" עוסקת כבר שנים רבות במכירת מוצרי ניקיון, כגון: אקונומיקה, ניירות חיטוי, תרסיסים, כלי ניקוי ועוד. אולם, ייחודה העיקרי של החברה בא לידי ביטוי במענה האישי שניתן לכל לקוח. חברת "גבריאל שיווק" מעניקה ללקוחותיה הפרטיים והעסקיים פתרונות מושלמים, אשר מתבססים על הניסיון רב השנים של מנהל החברה בתחום הניקיון.

אך כיצד תדע "גבריאל שיווק" אילו פתרונות מתאימים במיוחד עבורכם? ובכן, לפני הכל, חברת "גבריאל שיווק" תשמח לקבל מכם תמונה מקיפה. לשם כך תוכלו לקבוע פגישה או לבצע שיחה טלפונית עם גבריאל, מנהל החברה, אשר במהלכה תוכלו לפרט על צרכי הניקיון שלכם, מיקום הבעיה ההיגיינית והמחיר המקסימלי שתהיו מוכנים לשלם עבור המוצרים.

לאחר שתספקו למנהל החברה את כל המידע החיוני, הוא יוכל להציע עבורכם את פריטי הניקיון האיכותיים והמתאימים ביותר לרצונותיכם. הצעתו של מנהל החברה תתבסס על ההיכרות הרבה שלו עם כל מוצר ומוצר שקיים בשוק, אשר הודות לה מסוגל גבריאל לבחון באופן מעמיק את יתרונותיו וחסרונותיו של כל פריט ניקיון ולדעת האם הוא מתאים לבעיה הרלוונטית.

בשלב האחרון חברת "גבריאל שיווק" תתאם עמכם מועד למשלוח הפריטים עד ביתכם או למקום העבודה שלכם. וכן, לא התבלבלנו: ב"גבריאל שיווק" דואגים להעביר את מוצרי הניקיון עד אליכם, תוך שמירה על תקינות המוצרים ובהתאם לזמני ההגעה הנוחים ביותר עבורכם. ככה זה כשהלקוח נמצא בראש סדר העדיפויות.

ומה לגבי המחירים אתם שואלים? אין לכם סיבה לדאגה. הצעות המחיר של "גבריאל שיווק" הן זולות והוגנות לחלוטין, וברוב המקרים אף תיהנו ממבצעים שווים במיוחד ומפינוקים והפתעות מטעם החברה. לכן, אין ספק שלהיות לקוח קבוע של "גבריאל שיווק" זוהי בחירה משתלמת במיוחד. אז למה בדיוק אתם מחכים? התקשרו עוד היום לחברת "גבריאל שיווק" ותיהנו ממענה אישי עבור כלל צרכי הניקיון שלכם!

"גבריאל שיווק"

טלפון: 052-2979458

קישור למייל

כל בעיית ניקיון והפתרון שלה. צילום: KucherAV, Sutterstock

כל בעיית ניקיון והפתרון שלה. צילום: KucherAV, Sutterstock


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר