מעצבי שמלות כלה בצפון. תמונה ממאגר Ingimage

מעצבי שמלות כלה בצפון שאסור לכן לפספס

היום הכי יפה שלך מתחיל בלבן. שמלת כלה שמותאמת לך אישית וגורמת לך להרגיש הכי יפה בעולם, היא ההבדל בין זיכרון מתוק לתסכול מתמשך. כדי שכל מי שמחכה לך בדרך לחופה לא יוריד ממך את העיניים, כדאי שתכירי את מעצבי שמלות הכלה המומלצים ביותר בצפון

פורסם בתאריך: 1.7.19 09:54

כלה ליום אחד – עדי עמוס, סטודיו לעיצוב שמלות כלה וערב

היום החשוב שלך מתחיל הרבה לפני החתונה עם בחיר לבך, עם בחירת שמלת הכלה איתה תצעדי לחופה. לכל אחת מאתנו יש חזון שמתחיל בגיל צעיר לגבי אופי האירוע. אנחנו מתכננות אותו לפרטי פרטים, כאשר כל מה שחסר לנו הוא החתן עצמו. עדי עמוס, בעלת סטודיו לעיצוב שמלות כלה וערב כאן כדי להגשים לכן את החלום.

עדי אומנם רק בת 24, אבל מאחוריה שנים רבות בתחום האופנה, הלבוש והסטיילינג כשמה שמנחה אותה היא ראייה לטווח ארוך, המון מוטיבציה ורצון עצום לעסוק בתחום שהוא בשבילה כמו אוויר לנשימה. אתן רק צריכות להגיע אליה לסטודיו, היא כבר תדאג לכל השאר.

עדי עמוס, סטודיו לעיצוב שמלות כלה וערב. צילום: ולאד לימר

עדי עמוס, סטודיו לעיצוב שמלות כלה וערב. צילום: ולאד לימר

איך הכל התחיל?

"עד לפני כארבע שנים לא ממש התעסקתי בתחום, כשכבר התחלתי לעבוד בו הבנתי שבדיעבד ושלא במודע עסקתי בו כל הזמן. חברה הציעה לי ללכת איתה לקורס עיצוב אופנה וגיליתי שזה לא תחביב כמו ששיערתי, אלא ממש מקצוע לחיים. כילדה לאבא שהוא איש עסקים נשאבתי לעולם הניהול לצד עולם האופנה, מצאתי את עצמי נהנית מאוד מהתהליך והתחלתי את צעדיי הראשונים בתחום עם מכונת תפירה ורצון ענק ליצור וליזום. התחנה הבאה הייתה לעבוד בסלון כלות כדי ללמוד את רזי המקצוע. פחות היה חשוב לי השכר או העבודה הקשה, הרבה יותר התעניינתי בתחום של מאחורי הקלעים. למדתי כיצד מנהלים סלון כלות, איך יוצרים קשר עם הכלה, איך בונים יחסים עם המשפחה והמלוות, איך עובדת המתפרה שאחראית על העיצובים וגיליתי עולם שלם ומרתק. בעל סלון הכלות מאוד התחבר למה שעשיתי, אהב ופרגן ואני לקחתי לעצמי כפרויקט להחליף אותו בעוד כשנתיים, כשהוא יפרוש. לשמחתי זה קרה בדיוק לפי התכניות".

מה שונה הסטודיו של היום מסלון הכלות של אז?

"בעיקר האופי. עדיין מדובר במקום שנותן מענה לכל הכלות ולקרובות לה ביום החשוב בחייה, מבחינת שמלה, עיצוב שיער ואיפור, אבל ההבדל הוא באווירת הבוטיק המודרנית יותר, ברצון להיות עכשוויים, בשינוי התודעה של הקהל לרלוונטיות של היום ובדגש שנותן מקום גדול יותר לעיצוב עצמו. הרעיונות, העיצוב והתפירה הם כולם פרי הדמיון שלי. היתרון הגדול הוא שהכל מתבצע בתוך הסטודיו עצמו. בקומה העליונה ישנה מתפרה שמאוישת בתופרות מקצועיות ויחד איתן אנחנו מלוות את הכלה בכל התהליך, החל משלב הרעיון, המדידה ועד התוצאה הסופית. כל השמלות בסטודיו, העבודה עם הרקמות והתחרות הינן עבודת יד ומתבצעות תחת פיקוח צמוד כדי שנוכל לתת את החוויה המושלמת. אני משקיעה בסטודיו בדיוק כפי שאני משקיעה בבית עם הילד שלי, נותנת את כל הלב והנשמה. זהו תחום שאם אתה לא אוהב אותו, אתה לא יכול להיות שם במאה אחוז. מבחינתי כל כלה היא שלט חוצות, וככזו מאוד חשוב לי לתת לה מענה שיתאים למידותיה אם ביחס האישי, באיכות שלא מתפשרת ובמחיר המתאים לכל כיס. זה הסיפוק האמיתי".

עדי עמוס, סטודיו לעיצוב שמלות כלה וערב. צילום: ולאד לימר

עדי עמוס, סטודיו לעיצוב שמלות כלה וערב. צילום: ולאד לימר

במה שונה עולם הכלות מעולם האופנה?

"גם כאן יש טרנדים שמתחלפים, מראה שמשתדרג וגזרות שחוזרות, אבל עדיין אף אחד לא יכול לצפות לאן תנשב הרוח מחר. אלא שבניגוד לבגדי קזו'אל, שאותם כולנו צורכים ושבהם אתה יכול ליצור בלי גבולות, בעולם הכלות אתה עובד קשה הרבה יותר. אחרי הכל, מדובר בשמלה לבנה קלאסית. החוכמה היא ליצור עולם שלם בתוך המגבלות הקיימות ולעצב משהו ייחודי, ועדיין להישאר מעודכן ורלוונטי. כמעצבת, מאוד חשוב לי להתאים את השמלה בסופו של דבר לאירוע ולכלה עצמה ופחות ללכת שבי אחרי המראה החם של היום. זו הסיבה שאני עובדת הרבה עם משי, בדים נושמים וגזרות קלילות. המטרה היא לשמור על פרשיות, נוחות, נראות ואיכות".

מה מאפיין את הכלה של היום?

"כל הכלות שמגיעות אליי כבר יודעות מה הן רוצות. הן עשו שיעורי בית ומגיעות מוכנות עם רעיון, תמונה וסגנון. זה בהחלט מקל עלינו, אבל חשוב לי מאוד לא לתת לכלה רק את מה שהיא רוצה, אלא גם את מה שהיא צריכה. להתאים את השמלה למידותיה של הכלה, למבנה הגוף שלה ולגזרה שהכי מחמיאה לה. אני כן מבינה את הכיוון אליו חותרת הכלה אך ארצה להוביל אותה לשם בדרך שלי. כל שהיא צריכה זה לבטוח בי ולסמוך עליי שאוביל אותה יד ביד בדרך הנכונה. אחרי הכל, שמלה שלא תהיה מדויקת לכלה תראה בסופו של דבר כמו תחפושת. כמו כל דבר בחיים, גם במקרה הזה את הכי יפה כשנוח לך. אם לא תהיי נאמנה לעצמך את לא תצליחי להפגין את האופי הייחודי שלך ולשדר אותו דרך השמלה. שמלת הכלה הנכונה יכולה לשדרג את האירוע ולהפוך אותו להצלחה מסחררת".

לפרטים נוספים וליצירת קשר, ניתן לפנות לעדי עמוס, סטודיו לעיצוב שמלות כלה וערב בטלפון: 04-8400015, בנייד: 052-2127905, במייל: [email protected], לבקר בפייסבוק ובאינסטגרם

כתובת הסטודיו: שד' ההסתדרות 247 (בית מוקסה לשעבר) חיפה

עדי עמוס, סטודיו לעיצוב שמלות כלה וערב. צילום: ולאד לימר

עדי עמוס, סטודיו לעיצוב שמלות כלה וערב. צילום: ולאד לימר

קרדיטים:

איפור: מורן שטיינברג 
שיער: בן רפאלי   
צלם: ולאד לימר 
תכשיטים: ענבר ברק 
דוגמנית מודל: עמית שוורץ יולי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר