הצ'יראשי הממכר. צילום: אמיר מנחם
הצ'יראשי הממכר. צילום: אמיר מנחם

המסעדה האסיאתית שבאה להעיר את הצפון

מאכלים מהמטבח האסיאתי ידועים בטעמם המדויק והמיוחד. מסעדת ג'ירף שהביאה את הקונספט הייחודי היישר לתל אביב, מצליחה לשלב את אווירת העיר הגדולה והטעמים החזקים בנוף של צפון הארץ, ואתם חייבים להיות חלק מהחוויה הזאת. אתם כבר תודו לנו אחר כך

פורסם בתאריך: 1.7.19 14:45

מסעדת ג'ירף – כשנודלס בר תל אביבי פוגש את ההווי הצפוני

כל מי שמכיר את מסעדת ג'ירף האייקונית, יודע בדיוק למה לצפות – אווירה אורבנית, צעירה ותוססת, וטעמים שקשה לשכוח – ממש תל אביב במהותה. המותג נוסד אי שם בשנת 1996 בעיר הגדולה והכניס צבעים חדשים לעולם המאכלים האסיאתיים בארץ. הבשורה התפשטה לערים נוספות וביניהן הרצליה, אילת, חיפה, ולפני כשלוש שנים הגיעה אל הקריות. השילוב המנצח בין האש התל אביבית לאווירה המיוחדת שאפשר למצוא רק בצפון הארץ, מצליח ליצור אבן שואבת לתושבים רבים שמחפשים גם את הטעמים שמזכירים חופשה בחו"ל וגם את הנגיעה הייחודית של מרכז הארץ, והכל – בלי לעזוב את העיר.

מסעדת הנודלס בר ממוקמת בלב מתחם BIG מלא החיים (והחנייה), ומאפשרת לסועדים בה אי של רוגע אורבני תוך צפייה בהתרחשות השוקקת. המקום מעוצב בסגנון ניו יורקי, מודרני ונעים שמשתלב נהדר עם המאכלים בהשראת המטבח האסיאתי והקינוחים האירופאים. המגוון יוצר סקרנות, עניין וטעם של עוד – בין אם בכל ביקור במסעדה תנסו מנה חדשה ובין אם כבר התמכרתם למנה המנצחת שלכם.

ג'ירף מעניקה לקהל אורחיה שירות ויחס אישי מעל למצופה, הרגשה של בית, ו-10% הנחה במסעדת חיפה בימי חול בין השעות 12:00-16:00, ובמסעדת הקריות ההנחה עומדת על 15% בימי חול בין השעות 12:00-17:00.

ללקק את האצבעות, סינטה סצ'ואן. צילום: יהונתן בן חיים

ללקק את האצבעות, סינטה סצ'ואן. צילום: יהונתן בן חיים

המנות שלא ישאירו אתכם אדישים
במסעדת ג'ירף הראשונה הומצאו והושקו מנות עם טוויסט שהפכו לנכסי צאן ברזל. אתם מוזמנים ללכת לאיבוד בין הטעמים הבאים שהם רק חלק מהמבחר הייחודי המוצע במסעדה: המנה הקיסרית החדשה – אטריות ביצים עם עוף, חזה אווז מעושן, בצל ובוטנים; הפיליפינית החריפה – אטריות ביצים עם עוף, חלב קוקוס וקארי אדום; והאפגנית – פרגיות עוף, חזה אווז מעושן ברוטב סויה וקרמל, בליווי אורז מאודה. אם אתם יותר בעניין של מנות אורז, המנה המומלצת היא סינטה סצ'ואן עם נתחי סינטה בקר, פטריות ובצל ברוטב סצ'ואן חריף מתוק. בג'ירף ניתן ליהנות גם ממנות ללא גלוטן מתוך תפריט בגרסה מותאמת ומפנקת. בהצלחה בבחירה!

אקסקלוסיבית ונעימה
בנוסף למקומות ישיבה מגוונים, המסעדה בקריות מעמידה לרשות האורחים חדר VIP לטובת אירועים פרטיים ואירועי חברה. החדר מתאים ל-25 אורחים ותוכלו להזמין אותו מראש כדי להבטיח את מקומכם.

ג'ירף מגיעה עד אליכם
החוויה הקולינרית של ג'ירף יכולה להגיע עד הסלון שלכם בשירות משלוחים באזור חיפה והקריות, בכל ימות השבוע בין השעות 23:00-12:00. בהזמנת משלוח ממסעדת הקריות במהלך חודשי הקיץ הלוהטים, תוכלו להתפנק בפחית קולה/ קולה זירו לבחירתם בכל הזמנה של מנה עיקרית (בתוקף עד גמר המלאי, יש להתעדכן מול המסעדה/ מרכז ההזמנות).

מסעדת ג'ירף הקריות

טלפון: 04-8333610
כתובת: הסולל 10, מתחם BIG, קרית אתא
שעות פעילות: ראשון – שבת, בין השעות 23:00-12:00
קישור לעמוד הפייסבוק

מסעדת ג'ירף חיפה

טלפון: 04-8104012
כתובת: הנשיא 131, מתחם BIG, חיפה
שעות פעילות: ראשון – שבת, בין השעות 00:00-12:00
קישור לעמוד האינסטגרם
קישור לאתר


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר