מבט על חיפה מלמעלה. תמונה ממאגר Ingimage

פרויקט הנצחה: פינת שבתאי וייסברג בחוף הים בחיפה

משפחתו של שבתאי וייסברג ז"ל באמצעות הקרן לחיפה, הקימה מיזם הנצחה לזכרו של בנה האהוב, הכולל פינת ספסלי מנוחה, המשקיפה אל הים בפארק הכט בחיפה, בסמוך למתחם הסקייטפארק

פורסם בתאריך: 2.7.19 09:13

אתרי הנצחה מאפשרים למשפחות להחיות את זכר יקיריהם , כאשר מתוך הכאב המתלווה לאובדן של אדם אהוב, צומח ומתפתח אתר שינציח את זכרם ויעניק לסביבה ולתושבים פינת חמד נעימה.

אתר הנצחה הוא מרחב פיזי נגיש עבור בני משפחה, חברים ותושבים שיכולים להתקבץ בו ולחלוק כבוד ליקירים שאבדו. הם יכולים לשתף זיכרונות, להעלות תמונות מחייו, לחלוק את רגעי הגעגוע, הקושי, וכן את התקווה. באמצעות אתרי הנצחה, אנשים רבים שאינם מכירים את האדם שהיה, פוקדים את המקום, נחשפים לשמו, לפועלו ולהנצחת זכרו.

הקרן לחיפה, הפועלת למעלה משלושה עשורים לגיוס תרומות וביצוע מגוון רחב מאד של פרויקטים לרווחת תושבי העיר, השיקה לאחרונה פרויקט הנצחות מיוחד בשם "לפעמים זיכרונות מתגשמים", ומזמינה את תושבי העיר והציבור הרחב לקחת חלק בפרויקט ויחד עם אנשי הקרן, למצוא את הפרויקט המתאים להנצחת יקיריהם באמצעות אתר או מבנה ממבחר אפשרויות ברחבי העיר.

פינת שבתאי וייסברג – פארק הכט חיפה

משפחת וייסברג החיפאית, בחרה להנציח את זכרו של הבן האהוב שבתאי וייסברג ז"ל  בפינת חמד שהוקמה בסמוך לסקייטפארק בחוף הים בחיפה, להנאת המבקרים במקום.

יהודית וייסברג אימו של שבתאי מספרת: " שבתאי וייסברג נולד בשכונת נוה שאנן שבחיפה, ילד קסום שהפך לנער בעל לב רחב שחיבר בין אנשים צעירים ומבוגרים כאחד. הוא אהב את הטבע ואת הים, בהיותו בן 18, טבע שבתאי בחוף הים בחיפה. שבתאי אהב לשמח אנשים ועל כן בחרנו להנציח את זיכרו ע"י הקמת מתחם פנאי יפיפה בו ילדים יוכלו לשחק בבטחה אל מול הים".

בעז הירש, מנהל התפעול של הקרן לחיפה, אומר: "פרויקט ההנצחות נוצר במטרה לכבד את אלו שאינם איתנו עוד, ויקיריהם רוצים ליצור מקום זיכרון חי עבורם שיישאר לנצח. המשפחות זוכות לאתר שינציח את יקירם ותושבי חיפה זוכים לאתרים נוספים המשדרגים את העיר ומקנים לה את אופיה הייחודי".

"הקרן לחיפה הוקמה במטרה לגייס תרומות ולבצע מגוון רחב של פרויקטים לרווחת תושבי העיר חיפה. התורמים בוחרים את מידת מעורבותם בפרויקט והקרן לחיפה משמשת כגורם מאפשר ומגשר בין העירייה והתורמים, כדי לבצע את הפרויקטים החשובים ביותר עבורם.

הקרן מלווה את התורמים לאורך שלבי המיזם השונים, מבחירת הפרויקט המתאים, דרך קבלת האישורים הנדרשים  ועד להקמתו בפועל. בין הפעילויות הבולטות של הקרן ניתן למנות: סיוע למועדוניות לילדים ונוער בסיכון, הקמת מרכזים לקידום למידה, הקמת מרכזי ספורט, שיפוץ תיאטרון חיפה והמרכז לתרבות ולאמנות,  שיפוץ ותחזוקה מתמשכים של גן החיות הלימודי חיפה, הקמת גני משחקים וגנים ציבוריים בעיר,  התקנת מתקני כושר באוויר הפתוח בחוף הים, מעבדות טכנולוגיות בבתי ספר תיכוניים, סיוע לבית הגפן בהקמת ספרייה רב-לשונית ומרכז תרבותי, התקנת ספסלי הנצחה בגנים ציבוריים, הקמת כיכרות נוי ומצפורי נוף ועוד פרוייקטים רבים"

לכבוד 35 שנים להקמת הקרן הושק קמפיין חדש תחת הכותרת "לפעמים זיכרונות מתגשמים". הקרן לחיפה מזמינה את תושבי חיפה והציבור הרחב בעל זיקה לעיר, לפנות אלינו ולמצוא את הפרויקט המתאים להגשים את החלום ולממש את הזיכרון וזאת באמצעות פרויקט הנצחה עפ"י בחירה במרחבי העיר חיפה.

המעוניינים – נא לפנות למשרדי הקרן – דרך העצמאות 1, טלפון 04-6305130 או בדוא"ל – [email protected]

גן שבתאי. צילום באדיבות "הקרן לחיפה"

גן שבתאי. צילום באדיבות "הקרן לחיפה"גן שבתאי. צילום באדיבות "הקרן לחיפה"


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר