מנעולנים בחיפה והקריות.. תמונה ממאגר Ingimage
מנעולנים בחיפה והקריות.. תמונה ממאגר Ingimage

מנעולנים בחיפה שכדאי לכם להכיר

בעידן הדיגיטלי, מנעולנים נדרשים למיומנויות מתקדמות מאוד וידע מעמיק בתחום המפתחות האלקטרוניים, המנעולים המורכבים לרכבים, ונעילת כספות, לצד עבודתם השוטפת. הכירו את המנעולנים פורצי הדרך, בחיפה והצפון

פורסם בתאריך: 4.7.19 10:25

מרכז מנעולים ופרויקטים

מרכז המנעולים והפרויקטים הינו ספק מורשה משרד הביטחון מס' 11018908

בתחום המנעולנות הדבר החשוב ביותר הוא בחירת אנשי מקצוע אמינים, מקצועיים ומנוסים, כך שתוכלו לסמוך עליהם כשאתם מפקידים בידיהם את הרכוש שלכם ואת הביטחון האישי שלכם ושל משפחותיכם. מרכז מנעולים ופרויקטים הינו עסק משפחתי, בבעלות רחל סוויסה ואחיה דני קירש הנמצאים בתחום כבר יותר מ- 30 שנה ומקפידים על דיסקרטיות, אמינות ומקצועיות ללא פשרות, וזו הסיבה שהם מספקים שרותי מנעולנות בכל רחבי חיפה והקריות כבר עשרות שנים.

במרכז מנעולים ופרויקטים מתמחים במכירת ושכפול מפתחות פשוטים ומורכבים, מפתחות לרכב, שלטים, צילינדרים, מערכות מסטר מתוחכמות, דלתות ותיקון דלתות, וכן שיווק, התקנה, פריצה ותיקון של כספות והתקנה של מערכות טביעת אצבע.

מרכז המנעולים והפרויקטים. צילום: רחל סויסה

מרכז המנעולים והפרויקטים. צילום: רחל סויסה

שירות וגם ייעוץ

למרכז מנעולים ופרויקטים לקוחות רבים מהמגזר העסקי והפרטי, שבחרו להיעזר בשירותי רחל ודני כדי להתקין כספת בבית העסק או בבית. רכישת כספת היא נושא מורכב, הכוללת לא רק בחירת הכספת, והתאמת הכספת לדרישות הלקוח ודרישות הביטוח. במרכז מנעולים ופרויקטים מייעצים ללקוחותיהם איזו כספת היא המתאימה ביותר לדרישותיהם, ומגיעים לביתם כדי להתקינה במקום המתאים ביותר. התקנת הכספת אורכת כשעה וחצי, ואחריה מקבלים הלקוחות הסבר מפורט איך מתפעלים את הכספת, "היום כספות רבות הן כספות דיגיטליות, ואנשים שלא יודעים איך לתפעל אותן נכון מוצאים את עצמם עם כספת שהם לא יכולים לפתוח", מסבירה רחל, "לכן חשוב לנו מאוד להקדיש את הזמן, ולתת ללקוח שירות סבלני ומדויק". רחל ודני עובדים כבר שנים רבות עם ספקי כספות אמינים ומקצועיים, המייצרים כספת באיכויות שונות שיכולות לענות על הדרישות השונות והתקציב השונה של הלקוח.

מרכז המנעולים והפרויקטים. צילום: רחל סויסה

מרכז המנעולים והפרויקטים. צילום: רחל סויסה

תחום נוסף בו מתמחים רחל ודני הוא מערכות נעילה מתוחכמות לבית, המבוססת על קוד מקשים, שלט, טביעת אצבע ואפליקציה בטלפון הסלולרי. ניתן לבחור מערכת הכוללת חלק מהאופציות או את כולן. מערכות אלה הופכות פופולריות יותר ויותר, כיוון שהן קשות יותר לפריצה ומשחררות את הלקוחות משימוש במפתח. "אנחנו ממליצים לרכוש מערכת שמתאימה לדלתות הפלדה בארץ, ולא כאלה שנמכרות באינטרנט ומתאימות לסין כי התאמת המערכת לארץ מייקרת אותה מאוד ומטרטרת את הלקוחות", מסכמת רחל. במרכז מנעולים ופרויקטים תוכלו למצוא מגוון של מערכות נעילה מתוחכמות במגוון מחירים לבחירתכם.

נייד: 052-4668026 

כתובת:חלוצי התעשייה 92 חיפה ,מתחם דלק Ten מול אולמי נוביה.

דוא"ל: [email protected]

מרכז מנעולים ופרויקטים. צילום: סיגל סוויסה

מרכז מנעולים ופרויקטים. צילום: סיגל סוויסה

מרכז המנעולים והפרויקטים הינו ספק מורשה משרד הביטחון מס' 11018908


פורץ גבולות בשבילך: אלחנן אפט

לאלחנן אפט ניסיון עשיר שנים במכניקה ואולי זו הסיבה שמנעולים משכו אותו ללמוד את הנושא. הוא עסק בכלל בתחום המכני – זיווד אלקטרוני ונכנס לעולם המנעולנות ממש בטעות, לאחר שדיבר עם שכן שמתעסק בשכפול מפתחות.

הוא נרשם לקורס אצל בועז פמסון שנחשב לאבי המנעולנות בארץ ואחרי הלימודים עבר לתחום ההכשרה, אותה עשה בעיר עכו. כשסיים, השיק את א.א מנעולנות ומאז הוא משתדל לעזור לכולם.

לא נעים להגיע הביתה לאחר יום עבודה ולגלות שהמפתח לא פותח את הדלת, או שחלילה, נשבר בתוך המנעול, אבל במקרים כאלה מזעיקים את המנעולן. "בגלל שאני מבין מכניקה ובמנעולנות יש הרבה מכניקה, זה מה שמשך אותי לתחום, לגלות איך הכל בנוי ואיך לתת פתרונות לכל דבר, צריך הרבה ידע בשביל זה".

אפט עובד באזור חיפה והקריות ונייד 24 שעות ביממה, מלבד שבתות וחגים. "אני עובד בשיתוף פעולה עם חנות שמשכפלת מפתחות, שם יש את כל הציוד. כשפונים אלי לגבי שכפול מפתחות אני מפנה לשם, זו חנות מסודרת לשכפול מפתחות לרכבים ולבתים, הוא מומחה".

עיקר ההתמחות שלו היא פריצת דלתות בתים, רכבים וכספות, הוא תמיד ידע לזהות במהרה אם צריך להחליף צילינדר או מנגנון. לדבריו רוב הבעיות אותן הוא מגיע לפתור קשורות בדלתות בית או רכב. "ברכבים, בגלל שהכל אוטומטי היום, הרכב ננעל עם המפתח בפנים והנהג בחוץ ואני מגיע לחלץ. אנשים נלחצים וכבר בטלפון אני צריך להרגיע אותם, אבל כשהם רואים אותי, הם נרגעים".

בשל הרצון להיות זמין 24 שעות ביממה, אפט עוזר לאנשים שמצלצלים אליו, גם אם הוא לא זמין באותו הרגע. הרצון להיות זמין ולסייע לכולם, גורם לו לעבוד רק בחיפה והקריות, כדי להיות במרחק 20 דקות מכל כיוון, שהלקוחות לא ייאלצו לחכות הרבה זמן מחוץ לבית או למכונית.

המקצועיות שלו מלווה בכל הציוד והידע החדש ביותר, מתוך מטרה למצוא פתרון לכל אחד שפונה אליו. "יש לי את כל הציוד החדיש לפריצות ואיתו אני עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. מעבר למנעולים, אני גם יודע לטפל בשלטים לבית או למחסום החניה וכל אדם שנתקע ללא פתרון, אני עוזר".

כמו בכל תחום, גם בתחום המנעולים יש חידושים כל הזמן ואפט עוקב אחריהם באדיקות כדי שיוכל להעניק שירות על הצד הטוב ביותר. "למרות השימוש באפליקציות, בכל מה שקשור לפתיחת דלתות, הפריצה היא עדיין מכנית, הצילינדר עדיין בנוי באותה שיטה, יש לו פינים שמחזיקים את שרשרת הצירים והדלת וברגע שאני שובר אותם, אני יכול לפתוח את כל הבית, הכל בנוי מכנית. זה שיש אפליקציות זה משמש בעיקר לנוחותו של בעל הדירה, אבל מבחינת פריצה זה לא משנה כי כל הבסיס הוא מכני. בתחום המכניקה יש הרבה חידושים, בעיקר טכנולוגיות אחריהן אני עוקב, גם רב בריח משדרגת את עצמה כל הזמן".

כתובת: דרך חיפה 33 קרית אתא

טלפון: 0547327860

קישור לאתר

אא מנעולנות

אא מנעולונות


מנעולן +

הילל חוראן

כתובת החנות: אלנבי 23, חיפה

טלפון: 053-4300243 

קישור לעמוד פייסבוק

קישור לחשבון האינסטגרם

הילל חוראן, בעל נסיון מקיף בתחום המנעולנות ובעלי חנות 'מנעולן +' הממוקמת רחוב אלנבי 23 חיפה, מספק את כלל שירותי הפריצה, החלפה ותיקון מפתחות באזור חיפה והצפון.

במקרים בהם נתקעתם ללא מפתח מחוץ לדלת הבית או הרכב או כאשר המפתח נתקע או נשבר בתוך המנעול, הילל יגיע למקום במהירות ויספק עבורכם שירותי פריצה לכל סוגי והמנעולים ושחזור לכל סוגי המפתחות.

עבודה מקצועית, יעילה ומהירה. צילום עצמי

עבודה מקצועית, יעילה ומהירה. צילום עצמי

עבודתו של הילל חוראן היא מקצועית, מהירה ויעילה מאוד. הוא שם דגש על מיומנויות ואמינות ומספק אחריות עבור העבודה שביצע. בין אם איבדת את מפתחות המכונית או הדירה, ננעלת מחוץ לבית או לרכב, הילל יגיע אליך ויפתור את הבעיה.

בחנות 'מנעולן +', מוצעים מגוון רחב של מוצרים מתחום המנעולים – סוגי מנעולים שונים, מפתחות ממגוון סוגים, כספות, סוללות, מכונות לייצור מפתחות, מכירת כספות וצילינדרים, תיקון סוויצ'ים לרכב, שיכפול מפתחות לכל הרכבים עם אימוביליזר, שיחזור מפתחות בעת אובדן ועוד. בחנות תמצאו את מיטב המכשור המתקדם, והילל יספק לכם ייעוץ סבלני ומקיף בכדי להתאים עבורכם את הפתרונות הטובים והמתאימים ביותר.

בתחום הרכבים, מספק הילל שירות פריצות לרכב בעת אובדן מפתח או תקלה, שחזור ושכפול מפתחות לרכב, וכן לבתים ולכספות. הוא עובד עם ציוד טכנולוגי מתקדם ושיטות חדשניות ויעילות, ומתעדכן כל הזמן בתחום בכדי לייעל את הפתרונות ללקוחות. הילל בעל מומחיות ייחודית במנעולים, דלתות וכספות, מפתחות אלקטרוניים ומפתחות חכמים לרכבים, ובפתרונות מהירים ואפקטיביים לכל סוגי בעיות הנעילה ופתרונות נעילה מהסוגים השונים.

מנעולן+ ידאג שלא תישארו נעולים בחוץ. צילום עצמי

מנעולן+ ידאג שלא תישארו נעולים בחוץ. צילום עצמי

עבודתו נעשית באחריות רבה ותוך הבטחה כי הפתרון המסופק יתמיד ויחזיק מעמד לאורך שנים. שירותים נוספים שהילל מספק: שחזור מפתחות, יצור מפתח מסוויץ' הרכב, ייצור מפתח לכספות, פריצת רכבים ללא נזק, פריצת דלתות במינימום נזק, ופריצת כספות מכל הסוגים.

כאחד המנעולנים המובילים באזור חיפה והצפון, הילל חוראן נמצא עבורכם לכל צרה ותקלה, ותוך הבטחה לשירות והביצוע הטובים ביותר. השירות מוצע כל השבוע, בכל שעה משעות היום גם בחגים.

בשעות הלילה, מוצעים שירותי חילוץ, תיקון דלתות שאינן ננעלות או דלתות שנפרצו, ושרותי פריצה חירום מהירים 24/7, בכל ימות השנה.

הילל חוראן מנעולן +

כתובת החנות: אלנבי 23, חיפה

טלפון: 053-4300243 

קישור לעמוד פייסבוק

קישור לחשבון האינסטגרם

הילל חוראן מנעולן פלוס. צילום עצמי

הילל חוראן מנעולן פלוס. צילום עצמי

 


עידו סולומון – א.פיכטנבאום מנעולים

א.פיכטנבאום מנעולים

כתובת החנות: עין דור 13, חיפה

מעבר לאתר 

טלפון: 04-8521592

תפקידו העיקרי של מנעולן הוא לפרוץ מנעולים שננעלו ללא יכולת פתיחה באמצעות מפתח, אם בשל אובדן או תקלה במפתח או תקלה במנעול. בשנים האחרונות, עם הקדמה הטכנולוגית והאלקטרונית, מפותחים יותר ויותר מנעולים מתקדמים ואלו המכניים מוחלפים ברובם באלקטרונים וממוחשבים. כך, המנעולנים נדרשים למיומנויות חדשות ולהרחבת המקצוע באמצעות הכשרות וקורסים מתקדמים.

הטכנולוגיות החדשות השפיעו על אחוז עצום של מנעולנים בארץ, והותירו בשוק רק את אלו עם היכולות הטובות ביותר – אלו שמצליחים להישאר מעודכנים בשינויים ובקדמה.

אחד המנעולנים הללו, הממשיך לשמור על מעמדו ועל יכולות הביצוע המגוונות הוא עידו סולומון, מ- 'א.פיכטנבאום מנעולים'. החנות היא עסק משפחתי בוטיקי, שעתיד לחגוג בקרוב 70 שנה להיווסדו. עידו סולומון הוא מנעולן מנוסה ובעל מוניטין, דור שלישי למנעולנים העוסק בתחום מזה 13 שנה, המנהל צוות מנעולנים מקצועי ואיכותי.

חנות 'א.פיכטנבאום מנעולים' מתמחה ומתמקדת במנעולים, מפתחות וכספות. צוות החנות אדיב, מקצועי ובעל תודעת שירות מקסימלית, מספק את כלל פתרונות המנעולנות בחיפה ובצפון, ביניהם: תיקון ומכירה של מנעולים, מפתחות, כספות, שכפול כל סוגי המפתחות והשלטים לרכב ולבית.

מכירה והתקנה של מנעולי “מולטילוק", רב בריח,"KABA" ועוד. מערכות מאסטר וצילינדרים אחידים, פריצת מנעולים, קידוד מחדש של מפתחות אימובילייזר במקרה של אבדן או גניבה ועוד.

עידו סולומון מנהל בהצלחה את צוות המנעולנים, לאספקת כלל השירותים הנדרשים ללקוחות, בכל רחבי הארץ.

אילו שירותים מתקדמים אתם מספקים?

"השירות שלנו כולל את כל הקשור בתחום, החל מהשירותים הבסיסיים של שכפול מפתחות לבית, לרכב ולכספות. החנות מציעה לכלל לקוחותיה את מגוון המפתחות הגדול ביותר אותם אנו משכפלים באמצעות מכונות חדישות המאפשרות שכפול מהיר ומדויק יותר".

"דרך תיקון והחלפה של מנעולים לבית ולרכב, ועד כל הקשור לכספות – פריצה, תיקון, ומכירת כספות שמותאמות אישית או לפי דרישות חברות הביטוח".

"אנו מתמחים בפריצה של דלתות, פריצת מכוניות, התאמת מפתחות למכוניות – גם במקרים שאין ללקוח מפתח, וכן שכפול מפתחות אימובילייזר ומפתחות חכמים לכל המכוניות תוך שימוש במכשור המתקדם ביותר שקיים".

כיצד אתם מדביקים את פער הידע לטכנולוגיה המתקדמת?

"עיקר הידע עבר בינינו – כדור שלישי לעסק למדתי מהדורות הקודמים את רזי המקצוע והמשכתי ללמוד ולהתפתח תוך כדי עשייה. את הידע האלקטרוני המתקדם אנו צוברים ע"י לקיחת קורסים אצל הספקים שלנו בארץ ובחו"ל".

"ישנן כיום מכונות אלקטרוניות שביכולתן לשכפל מפתחות ללא מגע אדם – זוהי טכנולוגיה שצריך ללמוד ולדעת כיצד להפעיל ואנו בחנות עושים שימוש במכונות אלה כבר מספר שנים".

"אנו מקפידים ללמוד ולהתעדכן בכל טכניקה חדשה ומוצר חדש שיוצא לשוק. בעבודה היומיומית אנו נחשפים לבעיות חדשות ומצליחים באמצעות מכשור מתקדם למצוא את הפתרונות האופטימליים".

"עיקר החידושים כיום הינם בתחום הרכב, אך גם בתחום המנעולים החכמים לבית ישנם מוצרים חדשים כגון: מנעולים אלקטרוניים, מנעולים המופעלים ע"י טביעות אצבע, פתיחת דלת באמצעות טלפון נייד ועוד".

אתם עובדים עם ארגונים גדולים מלבד לקוחות פרטיים?

"בהחלט. אנו מייצרים מערכות מאסטר למשרדים ולגופים גדולים, כגון: משרד הביטחון, רכבת ישראל,בתי אבות, בתי מלון, בתי חולים וחברות החזקה".

"בתחום הרכב, אנו נותנים שירות למוסכים, חברות השכרה וחברות ליסינג הגדולות בארץ ומספקים להן שירות בכל הארץ".

א.פיכטנבאום מנעולים

כתובת החנות: עין דור 13, חיפה

מעבר לאתר 

טלפון: 04-8521592

עידו סולומון

עידו סולומון


רן המנעולן

מרבית האנשים חושבים שתפקיד המנעולן מסתכם בפריצת הדלת והחלפת מנעול כשהם נתקעים מחוץ לבית. בפועל, התחום כולל בתוכו מגוון רחב של שירותים מתקדמים, ביניהם כל הקשור במפתחות לרכב, כאשר כיום הרכבים מגיעים עם מפתח אימובילייזר מקורי – מפתח ממוחשב.

מנעולנים הם מומחי עולם המפתחות, ובעידן המודרני, המתקדם, הם נדרשים להכשרות דרך קבע בכדי למקסם את המיומנויות המקצועיות שלהם בעולם הדיגיטלי והאלקטרוני. אחד המנעולנים המובילים בצ'ק פוסט, חיפה, הוא רן המנעולן מחברת פורצי המנעולים בע"מ. רן מנהל חנות מנעולים ומפתחות וכן ניידות שירות המופעלות בידי צוות מנעולנים מקצועי ואיכותי, עד בית הלקוח.

צילום: רן בן שושן

צילום: רן בן שושן

החברה קיימת מזה 30 שנה, ולקוחותיה הם אנשים פרטיים, בעלי עסקים, ועד לחברות הליסינג, חברות השכרת רכבים, חברות למכירת רכבים וציי רכב מהגדולים בישראל.

דרישות הביטוח המחמירות כיום, מכתיבות את סוגי המנעולים המתקדמים והאימובילייזרים לרכבים. צוות פורצי המנעולים מצ'ק פוסט חיפה בקיא בכל שירותי המנעולנות, המנעולים מכל הסוגים, שחזור ושכפול מפתחות לרכב, לבית ולכספות. הצוות עובד עם הכלים והטכנולוגיות המתקדמות ביותר, וישמח לספק לכם שירות לכל סוג רכב, לכל מנעול ולכל כספת.

בחנות תמצאו את מגוון המכונות האלקטרוניות והאוטומטיות מהמתקדמות בעולם, כמו כן, את כל סוגי המנעולים, המפתחות, כספות, סוללות, מכונות לייצור מפתחות, וצוות אמין ואדיב, העומד לרשותכם ויספק לכם ייעוץ והכוונה לצד מוצרים מתקדמים. החנות מצוידת במיטב המכשור המתקדם, החומרה והמערכות לשמירה על הנכסים שלכם. בחנות תזכו לפתרונות ייחודיים ובמסגרת התקציב שלכם, בכדי להתאים עבורכם את הפתרונות הטובים ביותר עבורכם.

רן בן שושן, עוסק בתחום מזה 30 שנה, וצבר ידע ללא תחרות בתחום. הוא מייצר ומתקין מנעולים חדשים, מחליף ומתקן מנעולים קיימים, מתקן מחשבי רכב ומחשבי אימובילייזר, מייצר ומשכפל מפתחות, ומספק שירותי דרך עד בית הלקוח.

מלבד שירותי הפריצה והאספקה, רן מעביר הכשרות למנעולנים חדשים. במרכז השירות המרכזי בצ'ק פוסט, הוקם בית ספר ייעודי ללימוד סודות המקצוע, הלימודים הם אישיים ומתבצעים אחד על אחד, כאשר משך ההכשרה מותאם ליכולתו האישיים וללוח הזמנים של הלומד. הלימודים מוצעים למבוגרים החל מגיל 21 ומעלה, לאנשים ללא רקע ורישום פלילי.

התקשרו עוד היום, לקבל הצעת מחיר.

רן המנעולן

כתובת החנות: בעלי המלאכה 11, צ'ק פוסט, חיפה

מעבר לעמוד פייסבוק

טלפון: 052-2287788

רן בן שושן. צילום עצמי

רן בן שושן. צילום עצמי



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר