סטריליות של בית מרקחת
סטריליות של בית מרקחת

שירותי אחסנה מומלצים

קבוצת רוזנבאום - אחסנה, הובלה ולוגיסטיקה באה לעשות עבורכם את העבודה בכל הקשור למעבר דירה או לאחסנת ציוד פרטי. כל שעליכם לעשות הוא לשבת על הכורסה בבית ולראות איך הכל נעשה במקצועיות וביעילות

פורסם בתאריך: 16.7.19 14:03

קבוצת רוזנבאום – גם שירותי הובלה וגם שרותי אחסנה

עבור רובנו מעבר דירה כרוך בלא מעט כאבי ראש: אריזת כלל תכולת הבית, פירוק הרהיטים ובמידת הצורך גם אחסון החפצים השונים. תוסיפו על כל אלה גם את הקושי בבחירת מוביל אמין ובעל ניסיון ותבינו למה באזור חיפה כולם כבר מכירים את קבוצת רוזנבאום-אחסנה, הובלות ולוגיסטיקה שתעביר לכם את הבית שלב אחר שלב. עכשיו בקבוצת רוזנבאום מציעים לקהל הלקוחות גם שירות חדש שבמסגרתו הם יאחסנו עבורכם כל ציוד שעליו תרצו לשמור לתקופה שאתם תבחרו.

"החברה נוסדה ב-1991 כחברת הובלות הפועלת באזור חיפה ומספקת שירות בפריסה ארצית", מסביר אלכס בלייזר, הבעלים והמייסד של קבוצת רוזנבאום. "הלקוחות שלנו יודעים להעריך את התכולה שלהם ולכן הם יבחרו באנשים המקצועיים ביותר לטפל בה".

אחרי שהחברה התבססה בתחום ההובלות הוחלט בחברה על הוספת שירותי אחסון, ולפני שנתיים נפתחו מחסנים חדשים כחלק משיטת עבודה שלא היתה קיימת עד אז בישראל.

גם הובלות. קבוצת רוזנבאום

גם הובלות. קבוצת רוזנבאום

"תכננו מחסנים בקונספט אמריקאי שמחולקים לתאי אחסון אישיים", מתאר בלייזר. "יש יחידות שמתאימות לאדם שרוצה לאחסן שם את הגלשן שלו ואת כיסא הים ובשבת, רגע לפני שייסע לחוף, יעצור וייקח את הדברים. יש אדם בלי מחסן ביתי אז הוא מגיע אלינו. יש משפחות שנמצאות בין מעברי דירה בגלל תהליכי תמ"א 38, פינוי-בינוי או מגורים במדינות אחרות והן נאלצות לעבור לדירה קטנה יותר או לדירה מרוהטת לתקופה, את הריהוט הישן הן יכולות לאחסן בינתיים אצלנו".

כמה יחידות אחסון החברה מציעה ללקוחותיה?

"יש לנו 180 תאים שונים שגודלם נקבע לפי קוב. הקטן ביותר הוא שלושה קוב והגדול ביותר הוא 50 קוב. במידה ומגיעים לקוחות שרוצים יותר, מוצאים עבורם את פתרונות האחסון המתאימים. לשם ההדגמה דירה ממוצעת בת שלושה עד ארבעה חדרים נעה בגודל שלה בין 20 ל-30 קוב אחסון. אז אפשר לומר שאנחנו יכולים להכיל במתחם שלנו כ-400 דירות. כרגע אנחנו בתהליכי התרחבות ומתכננים פתיחה של סניפים נוספים".

יש חברות שמפעילות מתחם בסדר גודל דומה בישראל?

"יש חברות הובלות באותו סדר גודל כמו שלנו, אבל מבחינת שירותי ההובלות והאחסון יחד אנחנו החברה היחידה בארץ. כמעט כל חברת הובלות מציגה עצמה גם כחברה לאחסנה. בפועל לא קיימות בארץ חברות הובלה עם שירותי אחסון ברמה של המחסנים שלנו. לרוב מדובר במתחם אחסון הרבה יותר פשוט, ללא חלוקה לתאים אישיים, ללא גישה חופשית ובתנאי אחסון נמוכים בהרבה".

ליהנות מהדרך

ניתן להתרשם מההבהרה של בלייזר שאצלם זה אחרת כבר בכניסה למתחם נעמן הממוקם על כביש 4, סמוך לקריית ביאליק. מבני ענק שבתוכם מסודרים קרטונים שורות על גבי שורות כמו חיילים, לצד מסדרונות ארוכים עם דלתות נעולות משני הצדדים הנותנים תחושת סטריליות הדומה לבית מרקחת.

תא לדוגמא של 5 קוב

תא לדוגמא של 5 קוב

התחזוקה היא ברמה השוטפת ואין פרט שעליו לא מקפידים. "כל לקוח מקבל צ'יפ משלו או סיסמא והגישה למחסן היא חופשית 24 שעות, שבעה ימים בשבוע", מוסיף בלייזר. "כל המתחם מאובטח ברמה מאוד גבוהה. מצד אחד יש לנו גבול עם רפא"ל, מהצד השני הגבול עם הכביש. יש כניסה ויציאה אחת והיא מאוישת כל העת בשומר. לא מכניסים למתחם כל אחד, מזהים את הלקוחות שלנו, מקבלים עבורם אישור ורק אז הם נכנסים. חשוב לציין גם שאנחנו פועלים עם כל האישורים של מכבי האש, המשטרה, מכון התקנים ומחזיקים בכל הביטוחים הנדרשים".

על מה צריך להסתכל בבחירה של חברת הובלה?

"יש כמה מדדים ברורים: אמינות, מקצועיות וביטוח. חברות הובלה נפתחות ברובן בחודשי הקיץ, אז יש מספיק עבודה לכולן. החברות האלו באות, נפתחות ביוני ופועלות עד אוגוסט, עושות נזק ללקוחות וזהו. ההבדל לעומת החברה שלנו שאנחנו קיימים עשרות שנים ועובדים תמיד באותה המקצועיות ובאותו הסדר. כשבודקים חברות צריך להסתכל גם על הביטוחים ולבקש לראות אותם.

"כשהובלה עברה כמו שצריך זה מעולה, כשהיא עברה לא כמו שצריך ומשהו נשבר -פה מתחילות הבעיות. אצלנו זה לא קורה מכיוון שהצוות שלנו מקצועי ויש ביטוח על כל העבודה: טלוויזיה שנשברה חלילה, ריהוט שנשרט. אצל חברה אחרת סיכוי גבוה שכלל לא יהיה ביטוח. רישיון מוביל למשל זה משהו קריטי שאין אותו לכל חברב. הוא ניתן רק לחברות מסדר גודל מסוים. חברה קטנה עם טנדר לא תקבל אותו. יש גם טריק ידוע של חברות להקפיץ מחיר ברגע של משבר. כמעט ולא פועלת חברה שנותנת מחיר שאיתו היא גם מסיימת עבודה. אצלנו נציג של החברה מגיע עד לדירה, בודק אותה, מעריך את כמות התכולה ונותן הצעת מחיר בכתב שאינה משתנה".

אז אם אתם מחפשים שירותי אחסון, אם אתם לפני מעבר ואין לכם כל כך כוח להתעסק עם הצד הפיזי של הנושא, פנו לרוזנבאום אחסנה, הובלות ולוגיסטיקה. הם לא רק יעבירו לכם את הדירה ויציעו לכם אחסון ברמה הגבוהה ביותר, הם גם יפרקו לכם את תכולת הקרטונים בבית, ירכיבו מחדש את הארונות ויחזירו את כוס הקפה שלכם בדיוק למקום שבו היתה לפני המעבר. אתם רק צריכים לשבת על הכורסה וליהנות מהדרך.

קישור לעמוד הפייסבוק

כנסו לאתר החברה:

http://www.rozenbaum.co.il/

טלפון ליצירת קשר:

סניף חיפה

04-8242422

סניף השרון

09-8669703

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר