המקומות המושלמים לאירועים הנדירים. צילום: jaboo2foto, Shutterstock
המקומות המושלמים לאירועים הנדירים. צילום: jaboo2foto, Shutterstock

אולמות אירועים בצפון שכדאי לכם להכיר

מסע החיפושים אחר אולם האירועים המושלם יכול להיות קצר משחשבתם. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם את אולמות האירועים בצפון שיהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח

פורסם בתאריך: 18.7.19 18:03

עדכון אחרון: 1.6.20 10:44

גלריה 279 בית לאירועים – 279 סיבות לחגוג 

גלריה 279 מזמינה אתכם לחגוג בגדול במקום בוטיקי, אינטימי, נגיש ומרכזי מאוד, אך שקט ומבודד. מקום המחבר בין אומנות, חוויה קולינרית ייחודית, תפריט חדשני ואווירה פסטורלית.

עד לפני כמה שנים הייתה הגלריה ממוקמת בכפר ביאליק. עם המעבר התווסף לה השם "279" כיאה לכתובת בו היא נמצאת. בהיבט הרוחני משמעות המספר הוא "חי", כך שלא משנה איך תסתכלו על זה, אי אפשר להתעלם מהסימן שזה המקום בשבילכם.

לא בכדי נבחר השם גלריה, האווירה בחלל עצמו מעוצב בחפצי ופרטי אומנות משולבים עץ, מתכת וברזל, מרביתם של אומנים ישראליים, שמקנים מראה אומנותי, ייחודי ושובה לב. את חלל הגלריה מקיף גן קסום המאובזר גם הוא באלמנטים אומנותיים ובו ניתן לערוך קבלות פנים וחופות

מקום מיוחד עם מראה ייחודי, מלא באומנות.

מקום מיוחד עם מראה ייחודי, מלא באומנות. צילום: עומרי אילת

"בתפיסה שלנו לא מדובר באולם אירועים רגיל, אלא כזה שמשדר חללים פתוחים, חופש, רוגע, אינטימיות ומשפחתיות. שמעביר את התחושה של אווירה מחבקת ויצירתית", אומר מאור לוי, בעלי המקום. "כשיצרנו את גלריה 279 דמיינו אולם אירועים וגן תחת כיפת השמיים שמשלבים בחלל אחד אומנות, טעמים ואווירה יוצאת דופן. המקום מעוצב בסגנון מודרני אמנותי, ויחד עם הגן משרה אווירה יצירתית ופסטורלית כאחד. לטובת אירועי החורף חלק מהגן אף הוסב לפטיו מקורה בכדי לשמר את חווית הטבע הייחודית. מאחר ומדובר במפלס אחד ישנה כל העת זרימה בין החללים, המקום נגיש מאוד וניתן לנוע בו בקלות. בצמוד לגלריה יש גם מתחם חנייה פרטי המקנה לאורחי האירוע נוחות מקסימלית.

בגלריה 279 ניתן לחגוג מגוון רחב של סוגי אירועים שונים החל מחתונות בוטיק, חינות, בת ובר מצוות, בריתות, הפקות ימי הולדת, מסיבות הודיה, כנסים, ימי עיון ואירועים עסקיים שונים. המקום מכיל עד 300 איש שמקבלים שירות מצוות אשר לו וותק וניסיון של שנים בתחום האירועים. לקוחות המקום זוכים ליחס וליווי אישי ומקצועי מסגירת התאריך ועד לתום יום האירוע. במקום מערכת מולטימדיה מתקדמת הכוללת מסכים, תאורה חכמה והגברה איכותית, בר משקאות עם מגוון קוקטיילים מיוחדים, בר קינוחים מדהים ומפנק ומנות שף מיוחדות עם תפריט עשיר וכשר בהשגחת הרבנות חיפה. התפריט מותאם גם למנות צמחוניות וטבעוניות כדי שאף אחד לא יישאר רעב.

מקום מושלם לכל סוגי האירועים.

מקום מושלם לכל סוגי האירועים. צילום: עומרי אילת

"כפי שאנחנו מתאימים את קונספט האירוע לאופיים של החוגגים, כך גם במטבח. אנחנו משתמשים בחומרי גלם מוקפדים, איכותיים וטריים ומייצרים את כל המנות במקום. התפריט בגלריה 279 נבנה על-ידי שף עם מנות גורמה ייחודיות שמשלימות את האווירה היוקרתית בגלריה ומשלבות טעמים וניחוחות עדינים של המטבח המערבי והמזרחי. שף הבית שלנו הוא מהשפים המובילים בישראל, המציע חוויה קולינרית ייחודית שהופכת את האירוע לחוויה מרגשת, אינטימית וטעימה. התפריט שלנו המוצע לוועדי עובדים או כנסים, שונה מהתפריט המוצע בחתונות או מזה המוצע בברית מילה. לכל אירוע אופי משלו ותפריט שונה בהתאם".

אנו בגלריה 279 מבטיחים לכם חווית אירוע חד פעמית שלא נמדדת לפי איכות האוכל או השירות, אלא כזו שדואגת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל הפרמטרים המרכיבים את האירוע. אם בשירות, בניקיון, באיכות האוכל באווירה – והכל כדי להפוך את היום שלכם לבלתי נשכח. לדבריו של מאור הבעלים ההצלחה נמצאת בפרטים הקטנים ובכל שלב ושלב ישנה שימת לב גם לדברים שלא לקחתם בחשבון. "בסוף זה מורגש ובא לידי ביטוי בפידבקים שאנחנו מקבלים מהלקוחות שלנו. בשבילנו כל לקוח הוא עולם ומלואו ומקבל מאתנו יחס אישי והכוונה לאורך כל הדרך. לא בכדי קראנו לגלריה, בית לאירועים. מבחינתנו זו משפחה וכל אחד מהחוגגים אצלנו הוא חלק ממנה. אנחנו מתחייבים להעניק אירוע ביתי עם המון אהבה והבנה שהיום המיוחד של הלקוחות שלנו יהיה בלתי נשכח ושהם באמת ירגישו בבית. מי שהתחתן אצלנו יחגוג אצלנו גם ברית או זבד הבת ובבוא היום יערוך את בר/ת המצווה לילדיו. הלקוחות שלנו הם השגרירים הכי טובים שלנו".

כשאתם מחפשים גן בוטיק לאירועים קטנים בצפון, אל תשכחו שיש לכם 279 סיבות לחגוג בגלריית אומנות מדהימה, גן מקסים, חופה תחת כיפת השמיים, אווירה אינטימית ושלווה, תפריט שף עם מנות גורמה וצוות אדיב ומקצועי. "החזון שלנו הוא להעניק חווית אירוע מיוחדת ועוצמתית. חשוב לנו לתת מענה לתושבי חיפה והאזור שמחפשים לחגוג באווירה קצת אחרת. גלריה 279, מביאה בשורה מרעננת לשוק האירועים באזור חיפה והצפון ומעניקה חוויה ייחודית שונה ומיוחדת בנראות שלה ובאווירה שהיא משדרת. אז לאלו המחפשים אירוע מיוחד, גלריה 279 היא ללא ספק הכתובת שלכם".

כתובת: שדרות ההסתדרות 279, חיפה

טלפון: 1700-709-279
מייל: [email protected]

מעבר לאתר
מעבר לפייסבוק


אחוזת סנדרין – הקסם שחיפשתם לאירוע שלכם

בתוך הטבע הירוק של הצפון נמצא מתחם מרשים ומעורר התפעלות בשם "אחוזת סנדרין". מור וקנין בראל, מנהלת השיווק של המתחם מספרת: "אחוזת סנדרין הוא המתחם היחידי בארץ שנמצא במיקום כל כך נגיש, על צירים מרכזיים, ועדיין נמצא ממש בתוך הטבע. המתחם מוקף עשרות דונמים ירוקים של חקלאות, טבע, עצי זית וכמובן סימן ההיכר שלנו שהוא האקוודוקט – חומות אבן יפהפיות ועוצרות נשימה, שיש שחושבים שנבנו על ידי הרומאים, אך למעשה הן פרי יצירתם של התורכים. אנחנו משמרים את החומות העתיקות הללו ובנינו סביבן את כל החופות שלנו ואת גני קבלת הפנים. בתוך המתחם יש לנו שטחים ירוקים קסומים, בריכות מים קטנות ובריזה מדהימה, גם בקיץ".

בתוך המתחם יוכלו המבקרים ליהנות משתי אחוזות מרשימות לאירועים, אולם בוטיק לאירועים קטנים יותר, וכמובן מתחם המלון והספא הצמודים: "יש לנו שתי אחוזות שמתאימות לכמויות שונות של אנשים", אומרת מור, "הכמות משתנה לפי עונות השנה ולפי היום בשבוע. באחוזת פאלה בחודשי הקיץ נוכל לארח החל מ-400 איש ומעלה. באחוזת שאטו נוכל לארח 300 איש. יש גם אפשרות לאחד את שתי האחוזות עבור אירוע אחד גדול במיוחד. לצידן יש לנו את אולם גלרי, שהוא אולם לאירועי בוטיק קטנים המיועד לאירוע בסדר גודל של 120-150 אנשים. לכל אחוזה במתחם יש את היופי והייחוד שלה".

קסם בכל פינה. סנדרין. צילום: ידין חסון

קסם בכל פינה. סנדרין. צילום: ידין חסון

ומה לגבי אירועי חורף?

בקיץ האחרון הוסיפו אחוזת סנדרין קירוי מיוחד לאחוזת פאלה, אשר נוצר בהזמנה אישית על ידי צוות של אדריכל ומעצבים והוטס לישראל מחו"ל. "הקירוי הייחודי הזה", מספרת מור, "מאפשר לזוגות להתחתן בגן שבאחוזת פאלה גם בחורף. למעשה, אנחנו מתחם האירועים היחידי שיש לו קבלת פנים נפרדת גם בחורף. כלומר, יש לובי קבלת פנים, גם באחוזת פאלה וגם באחוזת שאטו, שהוא נפרד ממתחם האירוע עצמו, אך צמוד אליו ושם מקבלים את כל האורחים, וזה בנפרד מהאולם גם במהלך החורף. הגן של אחוזת פאלה הוא יפהפה, הושקעו בו מיליוני שקלים, ועכשיו זוגות יוכלו ליהנות מחתונה בגן המקסים הזה, גם בחודשי החורף".

בריזה מדהימה של אוגוסט

אמנם מור עובדת במקום, אך עוד לפני שעבדה שם, הייתה אחת מהכלות שהתמזל מזלן להתחתן שם. "אני מכירה את המקום כבר שש שנים" אומרת מור, "למרות שאני עובדת בו רק ארבע שנים. הגעתי אליו בשנת 2013 כחלק ממסע חיפוש אולמות חתונה, ובשנת 2014 התחתנתי כאן. בהכשרתי אני יועצת חינוכית ומגיעה מבית של אנשי חינוך שהבהירו לי שאני יכולה להתחתן רק בחודש אוגוסט, כשכולם בחופש. חששתי מחתונה כזאת בקיץ, אבל אני יכולה לומר מניסיון שהיה פשוט נעים, עם בריזה מדהימה. המשפחה שלי הם לובשי חליפות, כולם היו עם חליפות באוגוסט ופשוט נהנו. אין מסביב למתחם שום מפעל, שום מבנה, לא רבי קומות, ויש בריזה נהדרת ופתוחה שמגיעה היישר מחוף שבי ציון, שנבחר שנה אחר שנה לחוף היפה והנקי במדינת ישראל. יש שטוענים שהוא היפה בעולם, אני לא אתווכח".

ולחלק החשוב ביותר – האוכל

באחוזת סנדרין שמים דגש מיוחד על כל תחום הקולינריה. "אנחנו מובילים בתחום מבחינת קולינריה", מספרת מור, "אנחנו אפילו מגדלים חלק מהפרודוקטים שאנחנו משתמשים בהם במטבחים שלנו, כמו בגינת התבלינים שאנחנו מטפחים במקום. אנחנו מייצרים תפריטים ומתחדשים כל הזמן כדי להבטיח מבחר עצום עבור הזוגות שלנו, שיתאים לכל סגנון של משפחה. אנחנו עובדים עם מספר יועצים קולינריים וביניהם שף לירן גרודה, שעבד בצמוד לשף שלנו, תומר אזולאי, שהוא אחד השפים הטובים בצפון הארץ, וכבר בביקור הראשון שלו כאן אמר לירן 'הופתעתי מרמת הסחורה, מהטריות, מהידע, לא האמנתי שמקום בסדר גודל כזה עובד ברמת בוטיק'. אנחנו לא מאמינים במנות חלוקה משותפות לשולחן, אנחנו מאמינים בתפריט יוקרתי הכולל מנות פתיחה, מנות עיקריות וקינוחים שלא נופלים מאף מסעדת גורמה".

אחוזת סנדרין
טלפון לפרטים: 04-622-22-21
קישור לאתר

מושלם גם מלמעלה. צילום: ניסן אביטל

מושלם גם מלמעלה. צילום: ניסן אביטל


מתחם אולמי נוביה – אירוע ברמה אחרת

שלושה אולמות מרהיבים, עיצוב בסגנון יוקרתי-מודרני, קולינריה משובחת, טכנולוגיה מתקדמת ויחס אישי וחם. זה מה שמחכה לכם במתחם אולמי נוביה בחיפה. בעלי האולם השקיעו רבות בשכירת האדריכלים והמעצבים הטובים ביותר והתוצאות מדברות בעד עצמן. מה שבטוח, יהיה לכם קשה להישאר אדישים אל מול היופי של המקום.

קסום וחלומי. מתחם אולמי נוביה. צילום: ששון משה

קסום וחלומי. מתחם אולמי נוביה. צילום: ששון משה

כבר שנים ארוכות שבעלי אולמי נוביה בחיפה דואגים לכם לאירוע מושלם. לכולם ניסיון וותק רב והבינו ששיתוף הפעולה ביניהם מביא להצלחות בלתי נשכחות. את ההישג הזה הם מינפו לפני כשש שנים ופתחו את מתחם אולמי נוביה.

מדובר בחלל אחד גדול שמכיל שלושה אולמות בגדלים שונים שצועקים אהבה, שמחה ואושר עילאי. אולם ה-VEGA ששופץ רק לאחרונה ומכיל עד 350 איש נקרא בפי הבעלים 'פנינת ים'. האולם קורץ בעיקר לקהל צעיר וצעיר ברוחו שמעוניין בחגיגות בעיצוב מודרני המשלב בין צבעי השחור לרצועות עץ בתקרה. בכל שלב באירוע ולפי הקצב שלו, התאורה באולם מסונכרנת ומשלימה את האווירה. העיצוב מאפשר לאורחים לחוש את היוקרה ואת העושר לצד הקלילות והרעננות שמקפיצה את כולם על רחבת הריקודים.

למי מכם שמעוניינים באירוע גדול יותר, עד 600 איש, כדאי להכיר את אולם ה-PALACIO. כשנכנסים לאולם מרגישים את האלמנטים שיעניקו לכם תחושה נדירה של אור, צל וצבעים אינסופיים שזורמים ללא הפסקה ומותאמים לשלבי האירוע. עיצוב האולם מתחיל מאזור קבלת הפנים, ממשיך בבר משקאות גדול, גופי תאורה המשתלשלים מגובה של 9 מטרים שיוצרים אווירה אינטימית ועדינה, ועד דלפקי המזנון המוזהבים בעלי התאורה הנסתרת שנותנים נפח עשיר ויוקרתי.

טעים בדיוק כמו שזה נראה. צילום: יפית בשבקין

טעים בדיוק כמו שזה נראה. צילום: יפית בשבקין

ואם ממש קשה לכם לצמצם את רשימת האורחים, אל דאגה. גם במקרה הזה אולמי נוביה נותנים לכם מענה בדמות האולם הגדול, אולם ה-LUTOS, ששופץ בפברואר האחרון ומכיל עד 1,100 איש. מדובר באולם עוצר נשימה שנועד לאירועי יוקרה גדולים, אישיים ועסקיים. אולם הלוטוס עוצב בהשראת ממלכת החי המעניקה לחוגגים תחושה של עוצמת הטבע, היופי והאווירה הייחודית של האירוע. קריסטלים שיוצרים אווירה דרמטית, גופים המתרוממים לגובה של 8 מטרים, אלמנטים פיסוליים בתקרה למראה ייחודי, עיצוב מודרני, תאורה, אפקטים, סאונד ומסכי לד ענקיים היוצרים סוג של אולם וירטואלי עליהם ניתן להקרין אווירה של טבע, חורף, שמיים או כל אווירה אחרת לפי בחירת הלקוח. גם מזנוני האולם לקבלת הפנים תוכננו כך שיתאימו לצורכי האולם והחוגגים.

בכל אחד משלושת האולמות, מתחילת הערב ועד סופו, ישנו מפעיל מוסמך ומקצועי להגברה ולתאורה הנותן מענה לכל צרכי הלקוח. בנוסף, ניתן דגש רב על העיצובים הן במרכזי השולחן כמו פמוטים בעיצוב אישי וסידורי פרחים והן בחופות המעוצבות בסגנונות שונים. כך שלא  משנה באיזה אולם תבחרו לחגוג את האירוע שלכם, תוכלו לעצב אותו ולתת לו נגיעות אישיות לפי האופי והרצון שלכם. בעלי המתחם מאמינים שאחרי הכל, אתם אלו שקובעים איך האירוע שלכם ייראה.

יוקרתי וטעים. מתחם אולמי נוביה. צילום: יפית בשבקין

יוקרתי וטעים. מתחם אולמי נוביה. צילום: יפית בשבקין

"המתחם שלנו מתמקד בשלושה ערכים עיקריים שמאירים על אירוע", אומר משה אלישקוב מבעלי המתחם, "מערכת היחסים עם הלקוחות שלנו, איכות האוכל, השירות ומענה לכל הצרכים של הלקוחות שלנו. כל מי שמגיע אלינו מקבל ישירות יחס של חבר ובן משפחה. אנחנו ממש יוצרים מערכת יחסים לטווח ארוך וצועדים איתם יד ביד אל עבר האירוע. החל מפגישת היכרות, סיור מודרך על ידי איש צוות של המקום, בחירת אלמנטים עיצוביים לפי הסגנון והאופי של הלקוחות וטעימות מהמטבח המדהים שלנו. חודש לפני האירוע הם מוזמנים אלינו לתפריט טעימות, עבודה על סקיצות של סידורי ישיבה וסגירת קצוות אחרונים. גם ביום האירוע אנחנו צמודים לחוגגים ודואגים לפרטים הקטנים ביותר. במידה ומדובר בחתונה, לכלה יש מלווה צמודה מטעמנו שדואגת לכל הצרכים שלה והזוג מקבל חדר מנוחה וארוחת ערב עד לתחילת האירוע. דיילת נוספת אחראית להסתובב בין האורחים ולתת עזרה, הכוונה ושירות ומלצר ראשי, שמבחינתנו הוא האלוהים של האירוע, הוא דואג שהכל יתקתק כמו שעון. בכל אירוע, קטן או גדול, תמיד יהיה נוכח אחד מבעלי המקום כדי לוודא שכל האלמנטים הם לשביעות רצו הלקוחות שלנו".

במתחם אולמי נוביה מאמינים שכדי שהאורחים יצאו מרוצים מהאוכל יש להתייחס אליהם כאילו התארחו באחד מבתיהם של הבעלים ולאו דווקא באולם. כדי שירגישו בנוח ויהנו ממנות השף השופעות טעמים משובחים וחומרי גלם טריים, כל התפריט הקולינרי מורכב ממנות שמיוצרות במקום. שום מוצר לא נקנה בחוץ. במתחם קיימות קצביה פרטית, מאפייה פרטית וקונדיטוריה פרטית. לאחרונה עבדו הבעלים יחד עם השף על פורמולה חדשנית שמאשפרת גם יצור ממלכת שוקולד פרווה במקום. למקום תעודת כשרות מטעם הרבנות הראשית בחיפה והוא מתמחה גם במנות גלאט כשרות למהדרין, טבעוני, צמחוני, מאכלי עדות ומה לא. התפריט עצמו מתחלף אחת לכמה חודשים בהתאם לעונות ולחומרי הגלם הטריים שיגרו לכם את בלוטות הטעם. המנות שנשארות מיותמות בסוף האירוע נתרמות על ידי בעלי האולם למספר בתי תמחוי באזור איתם הם בקשר רציף.

"אנחנו דואגים לכל הפרטים הקטנים ומוודאים שדבר לא יחסר", מסכם משה. "לפני כל אירוע אנחנו מקיימים פגישת צוות כדי לשבת על עיצוב האולם לפי בחירתם של הלקוחות, בודקים שהכל מוכן לפי המפרט שנבחר מרמת האוכל ועד צבע המפה. ישיבות נוספות מתקיימות יום לפני האירוע, יום למחרת כדי לבדוק איך היה ומה עוד אנחנו יכולים לתת כאשר במקביל אנחנו מתכננים כבר את האירוע הבא אחריו. חשוב לנו מאוד שלא משנה עד כמה האירוע הוא גדול ועוצמתי, ההרגשה עדיין תהיה פרטית, חמה, אישית ומותאמת למידותיהם של לקוחותינו".

מתחם אולמי נוביה
טלפון: 04-8408080
קישור לאתר


אדם וחווה – מתחם אורבני בטבע של הצפון

אולם אדם וחווה נקרא כמובן על שם הזוג הראשון בהיסטוריה ואין פלא שכל כך הרבה זוגות בחרו להתחתן תחת קורת גגו. אושרי אטיאס, הבעלים של האולם מספר: "היו בבעלותנו בעבר עסקים רבים בתחום ההסעדה כגון בתי קפה, מסעדות וברים. אני ושני השותפים שלי הפעלנו מתחם שעבד בסופי שבוע ובמהלך השבוע אירחנו בו אירועים פרטיים של עד 250 אנשים. לאט לאט הבנו שאנחנו רוצים לקפוץ מדרגה ולפתוח מתחם אירועים גדול. חיפשנו את המתחם הנכון לנו באזור חיפה ומצאנו את השטח, שנמצא ממש על היציאה מחיפה ומתאים גם לאנשים מחיפה וצפונה וגם חיפה ודרומה עד נתניה, בשל הנוחות והנגישות שלו. התחלנו לשפץ בינואר ומכרנו 200 אירועים על הנייר, עוד לפני שהמקום נפתח. במאי 2017 ערכנו את האירוע הראשון שלנו כאן ומאז מארחים באהבה את כל סוגי האירועים, ברובם חתונות".

אדם וחווה. צילום: יוני משיח

אדם וחווה. צילום: יוני משיח

קונספט ייחודי בצפון

את "אדם וחווה" עיצבו הבעלים כשלנגד עיניהם הטרנדים החמים ביותר של אולם החתונות. האורחים שיכנסו למתחם יתלהבו מהמראה האורבני המאפיין אותו, ומשני המתחמים המצויים בתוכו, בהם ניתן לערוך אירועים נפרדים או אירוע אחד גדול במיוחד. "שני המתחמים זהים מבחינת המראה", אומר אושרי, "אבל אחד המתחמים מתייחד בשל המטבח הפתוח שיש בו. האורחים רואים את הכנת האוכל לאורך כל האירוע והוא מוגש בקונספט מסעדה כלומר, לאחר קבלת הפנים נכנסים האורחים פנימה, מקבלים תפריטים עם המנות המוצעות, וכל אחד מהאורחים מזמין מה שהוא רוצה, מתי שהוא רוצה, אין הפסקות בין מנה ראשונה לעיקרית, אתה פשוט בוחר, בדיוק כמו במסעדה. זהו קונספט שייחודי לנו בכל אזור הצפון והתגובות עליו נהדרות. במתחם השני יש בדיוק את אותן המנות, אותו אוכל, אבל בסגנון הקלאסי של מנה ראשונה, עיקרית וקינוחים".

 

בקבלת הפנים יוכלו האורחים ליהנות מאוכל שמוכן בעמדות, ממש מול עיניהם: "קבלת הפנים שלנו בנויה בסגנון של שוק איכרים", מסביר אושרי, "יש עמדות והאוכל מוכן ממש שם. בקיץ קבלת הפנים והחופה בחוץ תחת כיפת השמיים, ובחורף יש לנו מתחם אחד שנמצא תחת קירוי כך שכל קבלת הפנים והחופה בגן, בשטח של כ-800 מטרים, מקורה וניתן לערוך שם אירוע שהוא ממש כמו אירוע קיץ, רק בחורף. אנחנו יכולים לערוך במתחם מגוון אירועים בכמות משתנה של אורחים. יש לנו קיר אקוסטי מודולרי שעוזר לנו לחלק את האולם לפי גודל האירוע, אנחנו יכולים להתחיל ב-250 אורחים ולהגיע ל-600 אורחים בכל אחד מהמתחמים. ניתן לאחד את שני המתחמים לאירוע אחד ענק שיכיל עד 1500 מוזמנים".

מטבח פתוח ואיכותי. צילום: חיים אפריאט

מטבח פתוח ואיכותי. צילום: חיים אפריאט

ומה עם האוכל?

באדם וחווה שמים דגש מיוחד על האוכל, על איכות חומרי הגלם ועל הטריות: "יש לנו שף מדהים בשם שוקה", מספר אושרי, "ואנחנו מייצרים אווירת מסעדה אמיתית, פחות אווירה של אולם אירועים גדול, גבוה ומנוכר ויותר אירועי מסעדה שהופכים למסיבה כשהערב מתקדם. אנחנו מאמינים שלכל סגנון של אוכל צריך להיות מומחה שיכין אותו, ולכן יש לנו סושי-מן מומחה לסושי, עם דגים טריים שנחתכים ישירות מול הלקוח, בדיוק כמו שסושי צריך להיות. יש לנו שני חדרי יישון בהם אנחנו מיישנים את הבשר עשרה ימים, שבועיים, כמה שצריך, כדי לקבל בשר איכותי וטעים, ויש לנו קונדיטוריה במקום, עם השף קונדיטור שלנו שמכין את הכל כאן והקינוחים כל כך טעימים שאי אפשר להאמין שהם לא חלביים. על כל אלה מנצח השף שלנו. כשאנחנו מבצעים פגישה עם לקוח, עוד לפני הכל אנחנו פותחים שולחן ונותנים לו לטעום, לפני שמדברים. האוכל שלנו הוא כרטיס הביקור הכי טוב שלנו".

 

אולם אירועים אדם וחווה

כתובת: קדושי יאסי 2 ,חיפה
טלפון להזמנות: 04-8501501
קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק
קישור לאינסטגרם

גם המתחם הסגור מרגיש כמו בטבע. צילום: יוני משיח

גם המתחם הסגור מרגיש כמו בטבע. צילום: יוני משיח


גן האירועים בקתה ביער – כשהטבע הוא חלק מהאירוע

אם חלמתם להחליף את אורות הניאון באורו של הירח, אם חשבתם לשדרג אירוע של חמישה כוכבים באירוע של אלף כוכבים, אם קיוויתם לצעוד אל עבר החופה בשביל החלב ואם חיפשתם מקום שכולם ידברו עליו הרבה אחרי היום הגדול – זה הזמן להכיר את גן האירועים 'בקתה ביער'.

חופה כמו שהטבע רצה. צילום באדיבות בקתה ביער

חופה כמו שהטבע רצה. צילום באדיבות בקתה ביער

גן האירועים 'בקתה ביער' שוכן בבית אורן, בלב יערות הכרמל. המותג הוותיק מציין למעלה מ-20 שנות ניסיון ואין ספור חוויות של פעם בחיים. הבעלים מיקי ואילנה מסבירים איך מבקתה קטנה שהותאמה לאירועים קטנים, הפך הגן למקום ובו אזורי בילוי שונים שמתאימים לאירועים קטנים וגדולים כאחד, משתלבים כולם לכדי אירוע מיוחד וייחודי.

"'בקתה ביער' היא למעשה מבנה כפרי ייחודי ובעל אופי אירופאי משוחזר שהוקם במקומו של מבנה עץ ישן", מספר מיקי. "זה התחיל מבקתה קטנה ולאט לאט הוספנו עוד אזורי בילוי. התפיסה שהנחתה אותנו הייתה להפוך מתחם שלם לאירוע אחד. במשך השנים הקמנו את אזור בית הקפה הצרפתי שפתוח במהלך כל האירוע, בר טרופי גדול על רחבת דק בגן הקסום, בר אקזוטי מהמם המשרת את כל האירוע, פרגולה ומדשאה בסגנון אנגלי ולעצב את הבקתה הקטנה לכדי מבנה אותנטי המשמש למסיבה ולישיבה אלטרנטיבית. במקום ניתן לערוך מגוון אירועים שונים: חתונות, אירועים משפחתיים, עסקיים ופרטיים, ימי עיון, כנסים ומסיבות בקונספטים שונים. בכל אירוע יוכלו האורחים ליהנות באוויר הפתוח והנעים של הר הכרמל. כמו כן, למקום רישיון עסק בתוקף ותעודת כשרות בהשגחת הרבנות הראשית חוף הכרמל".

מה הייחודיות של 'בקתה ביער' שהופכת אותה לכל כך מבוקשת?

"אי אפשר להתעלם מהמיקום. נוף מהמם של ים, שמש וירוק שנשקף מכל עבר. ניתן לקיים את כל סוגי האירועים בתוך כל הירוק הגדל מסביב ומשרה אווירה קסומה. המקום מתאים גם לכל מזג אוויר כך שניתן לקיים חתונות, אירועים פרטיים ועסקיים וכל סיבה נוספת למסיבה כשמעליך יריעה רחבה של כוכבים או באזור המקורה והממוזג. החשיבה הרבה שנעשתה מאחורי עיצוב אזורי הבילוי הייתה במטרה שכל אחד יוכל להתאים את החלל לאופי האירוע ולאורחים המוזמנים. המשתתפים נהנים מחוויה מדהימה ואקסקלוסיבית, והרוגע יחד עם אווירת השקט, הצמחייה הטבעית והעשירה תורמים את חלקם להצלחת האירוע. כל אלה יוצרים את התמונה המושלמת לאירוע יחיד ומיוחד. בזכות המיקום הייחודי, האופציות הרבות שאנחנו מציעים והמחיר הזול בכעשרות אחוזים מאלו של המרכז, מגיעים אלינו אורחים מכל רחבי הארץ שרוצים לחגוג באווירה קסומה שכל כולה טובלת בתוך כל הירוק מסביב".

האם גם התפריט מותאם לאופי האירועים השונים?

"בהחלט. מרבית האנשים שמגיעים לאירועים ממצבים את איכותו וחשיבותו של האוכל בין הדברים הראשונים שמדברים עליהם אחר כך. כבעלי חברת קייטרינג, אנחנו יודעים מהניסיון הרב שצברנו שחומרי גלם איכותיים וטריים, מנות מיוחדות ומגוון רחב של אפשרויות בחירה הם חלק בלתי נפרד מהצלחת האירוע. 'בקתה ביער' מציעה תפריטי גורמה בסגנון אירופאי-ים תיכוני-בשריים, צמחוניים וטבעוניים שמתעדכנים בכל רגע במגמות החדשניות ביותר בעולם הקולינרי. בנוסף, בכל תפריט יש לנו מנות שף ייחודיות, דגים, סלטים, ארוחות אפטר פארטי, תפריטי 'א-לה קרט', תפריטי מזלג וקוקטיילים מקצועיים. כמו כן, אנחנו מתמחים בעישונים מיוחדים של בשר ארגנטינאי אם בגריל פחמי, פלנצ'ות והדר. כל המנות מוכנות באותו הרגע וזאת מבלי להתפשר על האיכות. הניחוחות, הטעמים והחדשנות הופכים את האירועים גם לחוויה קולינרית מושלמת וגם לחוויה בלתי נשכחת".

חוויה קולינרית יוצאת דופן. צילום באדיבות בקתה ביער

חוויה קולינרית יוצאת דופן. צילום באדיבות בקתה ביער

מה עומד מאחורי סוד ההצלחה?

"בעיקר תשומת לב לפרטים הקטנים והעובדה שאנחנו לא נשארים במקום, אלא מחפשים כל העת כיצד להתקדם, לחדש ולרגש. אנחנו פועלים כל הזמן למלא אחר רצונותיהם של הלקוחות שלנו ועושים הכל על מנת לתפור למידותיהם את האירוע המושלם ביותר עבורם. אנחנו לא מפסיקים לשפץ, לעצב מחדש, לחשוב על קונספטים שונים ולרענן את תפריטי האוכל שלנו, כך שכל אירוע שמתקיים ב'בקתה ביער' יהיה שונה, מקורי, מיוחד ובעיקר בלתי נשכח. לא פחות מ'פנינה בטבע' המשלבת בין נוחות, יוקרה וירוק שוקק חיים. בלב יערות הכרמל".

כתובת: בית אורן, יערות הכרמל

ניתן ליצור קשר עם 'בקתה ביער'

בטלפון: 052-5682457 (אילנה)

במייל: [email protected]

ובאתר

אווירה קסומה וטבעית. צילום באדיבות בקתה ביער

אווירה קסומה וטבעית. צילום באדיבות בקתה ביער


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר