אתם בידיים טובות. צילום: Africa Studio, Shutterstock
אתם בידיים טובות. צילום: Africa Studio, Shutterstock

מצלמות אבטחה בחיפה: החברות שתוכלו לסמוך עליהן

מחפשים לאבטח את העסק שלכם עם מצלמות מעקב חדישות? אספנו עבורכם את טובי המתקינים בתחום ודיברנו איתם על מערכות אזעקה, גלאי עשן ותשתיות רשת מתקדמות.

פורסם בתאריך: 18.7.19 19:10

תחום מצלמות האבטחה לעסקים ומרחבים פרטיים נמצא איתנו כבר שנים רבות ולאחרונה תופס תאוצה במקביל להצעות חוק למצלמות בגני ילדים, בתי אבות ומרחבים ציבוריים. אז מהם הדברים העיקריים שצריך לקחת בחשבון כאשר מאבטחים את העסק שלכם?

מרקום תקשורת

תקשורת וביטחון

עסק שרוצה לשגשג חייב שני דברים: טלקומוניקציה תקינה וברמה הגבוהה ביותר ומצלמות אבטחה אשר יתעדו את מה שקורה בעסק 24/7. במאה ה-21, תקשורת וביטחון הם הלב הפועם של כל עסק. "מהירות והתקנה של המערכות הטובות במשק הם העסק שלנו", מספר מארק, בעלי חברת מרקום. "אם אתם צריכים פתרונות בטוחים כמו גם אבטחה היקפית מצולמת לעסק שלכם, זה הזמן לדבר איתנו. במרקום תקבלו גם ייעוץ מקצועי, וגם שירות מקיף ומהיר".

העסק מתחיל ממחשבה חכמה

זה מתחיל מצעד קטן כמו העברת כבלים בעסק החדש, ממשיך בתכנון ו"תפירה" של תקשורת ומצלמות המתאימות לצורך שלכם, עובר דרך התקנת הציוד והלאה למעקב וניטור תקינות פעילותו. "אנחנו מקפידים על מענה יסודי על כל קושי או תקלה, תוך מתן תגובה מהירה", מציין מארק. "כל עסק חייב מצלמות אבטחה איכותיות ומתקדמות שירתיעו גורמים עוינים, וגם בקר שליטה בטוח כדי לדעת מה מתרחש בכל רגע נתון בעסק".

מה המוטו שלכם?

"מהירות ואמינות בעבודה זו ערובה להצלחה!"

למה דווקא מרקום?

"צוות מרקום שלנו הוא צוות בעל ניסיון רב, האנשים שלי התקינו מאות מערכות מסובכות ומורכבות ועשו את זאת בהצלחה רבה. אנחנו ראשית כל בוחנים את צרכי הלקוח ומייעצים לו מה הכי נכון לעסק ורק לאחר תכנון ניגשים לביצוע".

צרו קשר עוד היום וקבלו את כל המידע שאתם צריכים!

מרקום תקשורת

טלפון: 052-5787954 (מרק דובר רוסית)

052-3094511 (איגור דובר עברית)

מרקום תקשורת. קרדיט: ארט דפוס וגרפיקה

מרקום תקשורת. קרדיט: ארט דפוס וגרפיקה


ת.ח מערכות מיגון

בית עסק מוביל למערכות מיגון ואבטחה המתמחה בהתקנת אזעקות, תשתיות רשת וגלאי עשן. ת.ח מערכות מיגון מספק מענה מקצועי ושירות מקיף לעסקים ברחבי איזור הצפון והקריות. לעסק צוות איכותי של אנשי מקצוע עם נסיון במיגון ורישות של מרחביים ציבורים, גני ילדים ועסקים פרטיים.

בעל העסק ומנהל החברה מספר: "כשמאבטחים חלל צריך קודם כל לקבוע איזה איזורים הם הפגיעים ביותר ומוכרחים להיות מכוסים. לכיסוי אופטימלי של המקום צריך לבצע בדיקה שבה ניתן לקבוע בדיוק מרבי את מיקום המצלמות יחד עם סוג המצלמה והפונקציונליות הנכונה למרחב."

השיטה של ת.ח מערכות מיגון

השיטה של ת.ח מערכות מיגון

בחירת המצלמות

לבחירת הציוד הנכון, ת.ח מערכות מיגון מציעים שיחת ייעוץ ראשונית ללא תשלום. בשיחה תוכלו לשאול ולקבל פתרונות לחלל העסק שלכם, ממצלמות מסורתיות בעלות נקודת כיסוי עיקרית למצלמות בעלות יכולת תנועה של 360 מעלות ועד  אפשרויות רבות הנותנות מענה לצרכים שונים. בעל העסק מוסיף: "חשוב לקחת בחשבון האם מדובר באזור חיצוני או מרחב פנימי. המצלמות שמתקינים מחוץ לחנייה שונות מהמצלמות המתאימות לחללים משרדיים. בנוסף, נושא אחסון המידע משחק תפקיד עיקרי בנוחות וביעילות שבה בעלי עסקים יכולים לצפות בתכנים המצולמים. קיימות מצלמות בעלות דיסקים עם נפח גדול, מצלמות מבוססות ענן, ואף מערכות המאפשרות שליטה מרחוק כאשר הבעלים נמצאים בחופשה."

מה עוד?

בנוסף למערכות אבטחה, בת.ח מערכות מיגון מציעים שירותים בתחום האודיו-וידאו. התקנה מקצועית של מקרנים ותשתיות משרדיות של מכשור דיגיטלי מתקדם. העסק מציע פתרונות עבור משרדי היי טק, כיתות וגנים חינוכיים המעוניינים ברישות והתקנה בחלל העבודה.

המוטו

"אצלנו מתייחסים לכל לקוח בצורה שווה. אם זאת חברה גדולה או לקוח פרטי, כולם מקבלים שירות V.I.P".

ההמלצה שלנו

נושא אבטחת העסק מכיל היבטים מורכבים ולעיתים מסבך רבים מאתנו בבחירה ובהתקנה של הציוד המתאים בשבילנו. בשביל להפיק את המיטב ממערכות האבטחה בהן בחרנו, יש לקבל סיוע מקצועי שהוא המפתח להתקנה ושליטה בציוד בצורה אופטימלית, קבלת כיסוי מיטבי ותוצאות אמינות שישאירו אתכם בראש שקט ועם עסק מאובטח כהלכה.

 

ת.ח מערכות מיגון

כתובת: איזור הצפון והקריות

טלפונים: 0508452167052-662-9771

[email protected]

מערכות מתקדמות ואיכותיות. ת.ח מערכות מיגון

מערכות מתקדמות ואיכותיות. ת.ח מערכות מיגון


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר