ככה שוכרים דירה היום. תמונה ממאגר istock
ככה שוכרים דירה היום. תמונה ממאגר istock

מעבירים את שכירות הנדל"ן לאונליין

חברת רנטשור (Rentsure) לניהול נכסים בדיגיטל יצרה חוזה שכירות דיגיטלי חדשני המותאם לכלל צרכיהם של המשכיר והשוכר ועומד בדרישות חוק השכירות ההוגנת

פורסם בתאריך: 1.8.19 14:51

בשנים האחרונות העולם עובר לדיגיטל, ואנו רואים את השינויים הללו בכל מקום. לא רק בתחומי ההייטק, הרפואה והתעשייה, גם תהליכים תפעוליים עוברים לאונליין ומזכים את המשתמשים בהם ביתרונות משמעותיים.

ניהול נכסים בדיגיטל אינו זר לשינויים אלו, והופך להיות מרכיב קריטי בטכנולוגיה המודרנית. חברת רנטשור הקדימה לזהות את יתרונות הדיגיטל בעולם הנדל"ן ככלל ובתחום השכירות בפרט, ופיתחה מודל ייחודי לעולם שכירויות הנדל"ן הכולל 4 שירותים מתקדמים לטובת בעלי הנכס והשוכרים: יצירת חוזה שכירות מותאם לכל נכס שעומד בחוק שכירות הוגנת, פוליסת ביטוח מותאמת לדירה שכורה, שירות תיקונים למוצרי חשמל ביתיים, ומוקד חם 24/7 לעזרה בניהול  הנכס וטיפול בתקלות בנכס.

חוזה שכירות דיגיטלי בהתאמה אישית
את חוזה השכירות לדירה הדיגיטלי יצרו מיטב המוחות הגדולים עבור חברת רנטשור – משפטנים ועורכי דין מומחים מתחום הנדל"ן אשר היטיבו להכניס את כלל הסעיפים הרלוונטיים שיספקו הגנה אולטימטיבית הן למשכיר הנכס והן לשוכר מבלי לתעדף צד אחד מסוים. כל זאת, בשילוב מערכת אוטומציה אינטרנטית דיגיטלית חכמה ומתקדמת, יוצרים חוזה שכירות אופטימלי.

עידן הולנדר, מייסד ובעלי חברת רנטשור, אומר: "החוזה שלנו דואג הן למשכיר והן לשוכר בצורה שוויונית ומכסה את כלל הפרמטרים הצריכים להילקח בחשבון". את הסעיפים בחוזה ניתן להתאים בהתאם לדירה, לסוג שלה ולפרמטרים נוספים, והחוזה עומד בדרישות החוק של שכירות הוגנת – תיקון לחוק שנכנס לתוקפו בשנת 2017 ומחייב כל חוזה שכירות להתייחס לפרמטרים הרלוונטיים של החוק.

"הדבר העיקרי שהוכנס בחוק הוא רשימה של סעיפים שלא ניתן להתנות עליהם אלא לטובת השוכר. משמע, שגם אם ייחתם חוזה שכירות דירה אשר יש בו סעיפים או התניות מנוגדות לסעיפיי החוק שלא ניתנים להתניה, סעיפי החוק שלא ניתנים להתניה יגברו ולא יהיה תוקף לחוזה שנחתם".

"התיקון לחוק נוצר במטרה לאזן את יחסי הצדדים בהסכם השכירות, להסדיר את שוק השכירות, לבצע שקיפות אצל כל אחד מצדדי העסקה ולהסדיר את נושא החובות, מועדי התשלום, מימוש הערבויות במידת ההכרח, התאמות בנכס, התייחסות לליקויים, ועוד ועוד".

"חוזה השכירות שלנו נוצר ע"י מיטב עורכי הדין בישראל המבינים את הכוחות והאינטראקציות בין השוכר למשכיר כל זאת באמצעות מערכת אינטרנטית דיגיטאלית שיוצרת אוטומציה אופטימלית".

חוזה מותאם אישית. תמונה באדיבות רנטשור

חוזה מותאם אישית. תמונה באדיבות רנטשור

 

מה עמד מאחורי המחשבה להקים מערכת לניהול שכירות דיגיטלית?
"אנו ברנטשור מכירים את כל הכוחות הפועלים בשוק, נתקלנו במגוון בעיות ונזקים שנגרמו לשוכר ולמשכיר ומצאנו פתרונות היכולים לסייע לכל אחד מן הצדדים ולהפוך את חווית השכירות והיחסים שבין שוכר למשכיר לנעימים, בטוחים ופשוטים.

מתוך האמונה וההבנה שלנו בכך שאדם אשר משכיר את דירתו לאחר יוכל לעשות זאת בצורה נוחה, קלה, בטוחה ונכונה באמצעות שימוש במערכת רנטשור, פיתחנו את המודל הדיגיטלי המנגיש את ארבעת השירותים החשובים והקריטיים ביותר בעולם שכירות הנדל"ן. יצירת חוזה דיגיטלי חדשני ומותאם העומד בדרישות החוק, עריכת ביטוח מתאים למצב של דירה שכורה ושירות תיקונים למוצרי חשמל שקיימים בדירה, כל זה בסיוע מוקד טלפוני מקצועי שעוזר ומסייע בניהול הדירה השכורה".

שירות תיקונים לדירה. תמונה באדיבות רנטשור

שירות תיקונים לדירה. תמונה באדיבות רנטשור

 

האם אפשרי להוסיף סעיפים ולערוך תיקונים לחוזה השכירות?
"בהחלט. בכל סעיף ופרק בחוזה יש אפשרות להוסיף הערה אשר מתייחסת לאותו סעיף, גם בסוף החוזה יש אפשרות לרשום הערות כלליות. החוזה כולל אפשרויות שונות ומגוונות גם בבחירת סעיפים רלוונטיים על ידי תיבות סימון, לדוגמה: מצב הדירה: אם יש פגמים או ליקויים, אם תתבצענה בדירה עבודות תמ"א 38 ועבודות שיפוץ נרחבות, מהי מטרת השכירות, צורת תשלום דמי השכירות, האם יש ביטוח דירה, אילו ערבויות ובטחונות המשכיר מבקש, וכן הלאה".

מי יכול להשתמש בחוזה שלכם?
"כל אדם שנכנס לאתר האינטרנט שלנו יכול להוריד לעצמו חוזה שכירות מבלי להירשם ומבלי למסור פרטים, אך לא ניתן יהיה לבצע בו שינויים או לשתפו מבלי להירשם ולהיכנס לאזור האישי. באזור האישי, תוכלו ליהנות מיכולות הניהול, התזכורות וההודעות הניתנות למשתמש רשום, וההרשמה חינמית לחלוטין".

מהם היתרונות בחוזה דיגיטלי מודולרי?
"חוזה דיגיטלי הוא נוח ליצירה ולהורדה והוא מודולרי מהבחינה הזו שכל משכיר ושוכר יכולים להתאים את החוזה על פי הסעיפים הרלוונטיים להם כשהמערכת מבצעת אוטומציה והתאמה לחוק. את החוזה, דרך האתר שלנו, ניתן להוריד או לשתף ולהעביר הלאה מבלי החובה להדפיסו הוא נשמר תמיד באזור האישי של מבצע הרישום, כך שתמיד ניתן לחזור אליו ולערוך במידת הצורך ולשתף אותו שוב".

ביטוח נכון, מקיף ומותאם. תמונה באדיבות רנטשור

ביטוח נכון, מקיף ומותאם. תמונה באדיבות רנטשור

 

חברת רנטשור הוקמה על ידי משפטנים, אנשי ביטוח ובעלי מקצועות טכניים אשר חברו יחד על מנת לתת מענה, ללוות ולפתור את הקשיים, הבעיות, הוויכוחים, חוסר הוודאות והידע המקצועי הקיימים ביחסים ובמשא ומתן בין שוכר/ים למשכיר/ים של דירות למגורים.

דירה שיש לה "רנטשור" תהיה דירה טובה ומבוקשת יותר בכך שתגן ותקל על השוכרים מצד אחד, ותסייע, תבטח ותשמור על המשכירים מצד שני.

לצפייה והורדת תנאי הביטוח

קישור לאתר חברת רנטשור

טלפון/ וואסטפ: 053-2733333

באדיבות רנטשור

באדיבות רנטשור

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר