ראיית חשבון נכונה ומדויקת לעסק שלכם. תמונה ממאגר Ingimage
ראיית חשבון נכונה ומדויקת לעסק שלכם. תמונה ממאגר Ingimage

רואי חשבון בחדרה: המומחים בתחום

בעלי עסקים רבים מתקשים לפתח ולנהל את העסק שלהם כשבמקביל עליהם לשווק אותו ואף לנהל ולעקוב אחר התחום הפיננסי. לכן השותף הטבעי הטוב ביותר לעסק הוא רואה החשבון. בכתבה הבאה תכירו את אנשי המקצוע שיעשו לכם סדר בתחום הפיננסי

פורסם בתאריך: 22.8.19 16:37

רן גורית  – ראיית חשבון לעסקים וייעוץ בענייני מיסוי

רן גורית הוא רואה חשבון בעל ותק של מעל 20 שנה בתחום ראיית החשבון וניהול הכספים. בבתחילת דרכו עבד בקסלמן וקסלמן, מארבעת הפירמות הגדולות ((big 4, שם החל עבודתו במקביל לסיום לימודיו בהצטיינות. בהמשך שימש כמנהל בתפקידים בכירים בחברות שונות כמו מנהל כספים ו-CFO, לרבות בחברות ציבוריות בארץ ובארה"ב. כך צבר רן גורית ניסיון רחב יריעה אותו הוא מעניק ללקוחותיו. מזה כחמש שנים רן גורית פועל במסגרת משרד בוטיק לראיית חשבון. לרו"ח רן גורית צוות מקצועי בתחום הנהלת החשבונות, חשבות השכר ויעוץ מס, ומעניקים דגש לשירות אישי ותשומת לב פרטנית לכל לקוח.

המשרד מתמחה בשני תחומים עיקריים:
א. שירותי ראיית חשבון לחברות קטנות עד בינוניות, ומתן שירותי ראיית חשבון ויעוץ מס לעצמאים.
ב. ייעוץ פרישה בנושאי מיסוי.
כמו כן בבעלות המשרד פירמה למתן שירותי ניהול כספים במיקור חוץ.

ראיית חשבון
בין השירותים הניתנים ללקוחות המשרד: הנהלת חשבונות, טיפול במערך עובדים, תכנון כספי ותקצוב, ייעוץ ותכנון מס, וסיוע בשירותים פיננסיים: ניהול תזרים מזומנים וסיוע בגיוס משאבים כספיים.
רן מכיר כל אחד ואחת מלקוחותיו באופן אישי ומעודכן בהתנהלות העסק שלהם. מעבר למקצועיות ללא פשרות, עבודת המשרד מתאפיינת בדיוק רב הדרוש כל כך בתחום זה. אין זה מפליא שרוב לקוחות המשרד הגיעו דרך המלצות ומרבית השיווק נעשה מפה לאוזן.
לקוח ותיק של המשרד מתחום ההייטק מספר כי עבר במשך שלוש שנים בין שלוש פירמות שונות בניסיון לקבל שרות שישביע את רצונו, עד שהגיע למשרד של רן ומזה ארבע שנים הוא לקוח מרוצה. רן סייע לו לגייס מעל מיליון דולר וייעל את הפעילות שלו. הנהלת החברה יודעת שיש על מי לסמוך ושנושא הכספים מטופל במקצועיות ובדיוק, תוך שהלקוח עצמו יכול להתפנות ולהתמקד בניהול העסק.

יעוץ פרישה, מיסוי פרישה
לזכות פורשים לגמלאות או עובדים המחליפים מקום עבודה תוך עזיבת מקום קיים לטובת מקום עבודה חדש, עומדים כספים בגין הפקדות שנעשו במהלך השנים לטובת פיצויי פיטורין ופנסיה. אופן הניצול של כספים אלו תלוי בצורכי הפורש והעדפותיו, אך לטיפול נכון בכספי הפרישה עשויה להיות משמעות כספית ניכרת מאד וקיימים הפרשים בסכומי הכסף מהם יהנה הפורש הנגזרים מאופן הטיפול בכספי הפרישה. הפרשים אלו עשויים להגיע אף למאות אלפי שקלים. רן למד, השתלם וצבר ניסיון ניכר בשנים האחרונות בתחום ייעוץ הפרישה. זהו תחום מרתק שמשלב צרכי תקצוב אישיים יחד עם אופטימיזציה של מיסוי. רק לאחרונה, שרות שניתן ללקוח בתחום זה חסך לאותו לקוח 200,000 ש"ח. לקוחות יעוץ הפרישה יוצאים בדרך כלל לאחר קבלת השרות אסירי תודה מכספי המיסים שנחסכו להם ונפעמים מהגובה של אותם סכומים.

"כל מי שפורש לגמלאות לא יכול לעבור את התהליך הזה לבדו. מרבית הפורשים פונים לחשב שכר או לרשות המיסים, וממלאים את הטופס מבלי להבין לעומק מה הם עושים, ומשלמים על כך הרבה מיסים מיותרים. חשוב לזכור שמדובר כאן בסכומים גדולים והאפשרויות כאן הן דרמטיות", אומר רן גורית ומוסיף כי ייעוץ פרישה הוא תהליך הכולל בדרך כלל פגישה ראשונית, בה עוברים על הנתונים והלקוח מסביר את צרכיו הכספיים. בהמשך מתבצעת הכנת תוכנית על פי המידע שהתקבל ולבסוף נקבעת פגישה בה מוצגת תוכנית הטיפול בכספי הפרישה וניתנות ההמלצות מעשיות.

ניהול כספים במיקור חוץ (Outsource CFO)
בבעלות המשרד פירמה למתן שירותי ניהול כספים במיקור חוץ, RGFS, המתמחה במתן שירותים לחברות בתחום ההייטק והביוטק שבין לקוחותיה נמנות חברות פרטיות וציבוריות במגוון תחומי חדשנות. הפירמה מנוהלת על ידי רן ולקוחותיה נהנים מניסיונו העשיר שנרכש במהלך השנים.

לוגו RGFS. עוצב על ידי Mahbub A

לוגו RGFS. עוצב על ידי Mahbub A

פרטי התקשרות

כתובת: הנשיא 38, חדרה. חניה ללקוחות המשרד.
טלפון: 04-6715933,  פקס: 077-3179258

סלולרי: 054-4350592

מייל: [email protected]

כרטיס ביקור רן גורית. עוצב על ידי רחל זכאי

כרטיס ביקור רן גורית. עוצב על ידי רחל זכאי


אלמוג שדה – משרד רואי חשבון

נדיר למצוא כיום עסקים ששרדו עשרות שנים, אך כזה הוא משרד רואי החשבון של אלמוג שדה שקיים למעלה מ-30 שנה. למשרד הממוקם בחדרה, מגיעים לקוחות שקיבלו המלצות חמות מכל אזור המרכז, חדרה והשרון. את חלק מהעסקים מלווה המשרד מהיום הראשון בו הוקם.

משרד רואי חשבון "אלמוג שדה" נותן לכלל לקוחותיו מעטפת שירות כוללת מרמת הנה"ח, ביקורת דו"חות כספיים ועד ייעוץ כלכלי וליווי עסקי. סקאלת העסקים שהוא משרת ומלווה רחבה מאוד: עצמאים וחברות קטנות ובינוניות מכל סוגי הענפים במשק כמו מקצועות חופשיים, הפקות, אירועים, אבטחה, הייטק ועוד ועד מחזור של 50-60 מיליון ש"ח.

מקצועיות לאורך כל הדרך
במשרד חמישה אנשי צוות, רואה החשבון אלמוג שדה, אביו אהרון – יועץ מס, ומנהלות חשבונות. המשרד פועל כאמור משנות ה-90 אז הקים אותו אביו של אלמוג, שעדיין מלווה את פעילות המשרד. כיאה לעסק משפחתי, גם הקשרים עם הלקוחות הדוקים.

הקלף המנצח של משרד רואי חשבון אלמוג שדה הוא רמת המקצועיות המובהקת שנשמרת לכל אורך הדרך הארוכה שעשה המשרד. "אנחנו דואגים להתעדכן כל הזמן בפסיקות, בחוקים ותקנות. חשוב לנו להישאר קרובים ללקוח, אנחנו כלל לא ממהרים לפנות ללקוחות חדשים אלא מעדיפים לתת יחס קרוב ללקוח. במובן זה אנו מאמינים בגישת "איכות על פני כמות". כך מתאפשר לנו לתת לכל אחד מהלקוחות יחס מעמיק וקרוב ולהיות כל הזמן עם האצבע על הדופק לגבי העסקים שלהם, שלא ייפלו בין הכיסאות", מציין שדה.

בניגוד למשרדים אחרים בתחום, בהם הקשרים השוטפים עם הלקוחות נעשים באמצעים טכנולוגיים, למשרד רואי חשבון אלמוג שדה חשוב להיות בתקשורת קרובה עם הלקוח ולבצע פגישות "פנים מול פנים": "לעיתים אנחנו יושבים עם לקוחות לאחר שעות העבודה, משום שזה הזמן היחיד שלהם לשבת בראש שקט. הפגישות מתקיימות אצלנו או בבית הלקוח ונותנות ערך מוסף, כך אנו יכולים להבין היכן הוא עומד ולאן הוא רוצה להגיע, ולחשוב יחד איך הוא רוצה לעשות זאת. במהלך הפגישה אנו מלמדים אותו מקרוב את השפה של עולם העסקים, איך מחשבים עלויות תפעול, עלויות שכר, מסים וכו'", אומר אלמוג שדה ומוסיף כי באמצעות הליווי העסקי הצמוד ניתן לזהות תחלואות וחולשות שקיימות בעסק כמו לדוגמא בזבוז ברמת עלות המכר, אפיון לא נכון של המוצרים ועוד. "המטרה שלנו היא לבקר את התהליכים האלה ולהבין היכן אנחנו יכולים לשפר, ולהדק את המוצר ברמת הייצור שלו או ברמת השירות".

מעוסק פטור לעסק שמגלגל 10 מיליון שקלים בשנה
לקוח שהגיע למשרדו של אלמוג שדה, היה במעמד של עוסק פטור. הוא הקים עסק ובו רכש מספר ציליות ופינות ישיבה להקמת זולות לאירועי רווקים על החוף. "הכרנו אותו מהיום הראשון שפתח את העסק לפני כ- 6 שנים. לאורך כל השנים קיבל ייעוץ וליווי צמוד, בכל היבט אפשרי של העסק. מליווי בהתפתחות מול הבנקים, פנייה לספקים, ומציאת לקוחות חדשים. עבדנו איתו על תכנון נכון של העסק, הפיתוח שלו, לא רק איך לגדול אלא כיצד לעשות זאת, באילו שלבים או נקודות זמן וכיצד להגדיל מכירות ולפתח את המערך מהבסיס. ליווינו אותו בתהליך של מיזוג ורכישת חברות. כיום, מעוסק פטור הוא הפך לעסק שמניב מעל ל- 10 מיליון שקלים בשנה".

אלמוג מספר כי הוא שואב הרבה מאוד סיפוק מהעובדה שהוא גם חוסך הרבה מאוד כסף ללקוח וגם מסייע לעסק שלו לצמוח ולהגדיל את הרווחים. "בסופו של דבר יש הרבה מאוד אינטימיות במערכת היחסים עם הלקוח – אתה מתעסק בנושא מאוד רגיש – הכסף שלו. אני מרגיש גם נותן שירות וגם חבר של הלקוחות שלי, ולפעמים משמש גם כפסיכולוג שלהם. אפשר להגיע עם לקוחות לתוצאות מדהימות, ויש בזה סיפוק אדיר. אם חסכתי לו כסף או ייעלתי לו את המערכת, נתתי לו שירות באחד המקומות הרגישים בחייו".

פרטי התקשרות

כתובת משרד: הרצל 44 חדרה

טלפון משרד: 04-6335823

פקס: 04-6333210

נייד: 050-7509499

דוא"ל: [email protected]

קרדיט לאלדר יוסף ביטון - מבית quns אדריכלות

קרדיט לאלדר יוסף ביטון – מבית quns אדריכלות


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר