אם לא תחייך, הלקוח יתהפך. צילום: כפיר דלאל
אם לא תחייך, הלקוח יתהפך. צילום: כפיר דלאל

מהתרסקות בעסקים לבימת הענקים: ד"ר חיוך שופך אור על הסיבה האמיתית להצלחתו המסחררת בעקבות השיטה שהמסתורין עדיין אופף אותה     

בכתבה הבאה נחשוף את הסיפור שלא סופר: איך הפך יוסי עמנואל מד"ר ייאוש לד"ר חיוך. נשפוך אור על מעטה המסתורין האופף את התגלית העסקית מעוררת ההשראה שלו, ונגלה איך הפך משיפוצניק מיואש שאוכל קש למרצה מבוקש שאוכל דבש בזכות שיטת הנוירומרקטינג שלו

פורסם בתאריך: 16.9.19 13:55

יוסי עמנואל המוכר לכם כיום בשם דוקטור חיוך היה שקוע בחובות כבדים והגיע לשפל המדרגה בעסקים ובחייו האישיים. מתוך התהום העמוק שהיה מצוי בו, הגיעה אליו כדרך נס הישועה והוא עלה על דרך המלך כאשר גילה את שיטת הנוירומרקטינג.

מהו המהפך שעשית בחייך העסקיים?
"עד גיל 40 הייתי שיפוצניק חסר כל. גרתי בדירת חדר בצריף, נלחצתי מהחובות הכבדים והייאוש היה שמי השני. היום אני בן 43 וכבר מרצה מבוקש. מאחוריי יש כבר שני ספרים מצליחים המועמדים להיות רבי מכר ואני במצב הכלכלי הטוב ביותר שרק יכולתי לדמיין. על הדרך גם שיפרתי את בריאותי הגופנית והנפשית והחיוך חזר לפניי ובגדול. בשלוש שנים הפכתי כנגד כל הסיכויים מד"ר ייאוש לד"ר חיוך".

הפכתי משיפוצניק מיואש שאוכל קש למרצה מבוקש שאוכל דבש. קרדיט עצמי לד"ר חיוך על הגשמת חלום

הפכתי משיפוצניק מיואש שאוכל קש למרצה מבוקש שאוכל דבש. קרדיט עצמי לד"ר חיוך על הגשמת חלום

מהו הסוד שגרם למהפך המרשים שעשית?
"עליתי על שיטה מהפכנית בתפיסתה מבית הנוירומרקטינג המבוססת על השפעה רגשית עוצמתית בשיווק ובמכירות בעזרת חיוך, הומור, ריחות, צבעים, מוזיקה, השפעה רגשית תת הכרתית, ומעל לכל – להוציא את הלקוח באמת מרוצה".

מה אתה בעצם מחדש לנו כאן?
"הגיע הזמן שאנו בעלי העסקים נשנה את התקליט: במקום לחשוב על המצוקה שלנו, נחשוב בעיקר על המצוקה של הלקוחות שלנו, המוצפים והולכים לאיבוד בים של מידע והצעות מחיר. הם בקושי זוכרים איך קוראים לנו וכתוצאה מההצפה, יוקר המחיה והמתח הרב בו הם שרויים, הם מפתחים זיכרון סלקטיבי ומתקשים להחליט ממי כדאי לקנות ומתי. הם מצויים בפחד מתמיד לצאת פראיירים, לעשות טעויות ולקנות את המוצר או השירות שלא הכי מתאימים להם. הם חוששים ליפול על נוכלים ועסקים בפשיטת רגל לאור השמועות והסטטיסטיקה של עסקים כושלים. בנוסף, הלקוחות מפחדים שלא יתייחסו אליהם בסבלנות ובכבוד. לאור הדאגות, המתח והקושי שחווים בעלי העסקים, הם מתקשים להעניק ללקוחות שלהם את תשומת הלב, ההקשבה ותחושת הביטחון לה הם כה זקוקים".

מהי התרופה שאתה מציע לרעה החולה הזו?
"משימת העל שלי כבעל עסק היא למכור תחילה תחושת ביטחון, אך הבעיה הגדולה היא שלקוחות רבים נשלטים על ידי פחדים והתופעה הזו מקשה ומתישה כליל את בעלי העסקים. הדרך הטובה, היעילה והמהירה ביותר שאני מכיר בכדי לנטרל את כל הפחדים וההתנגדויות שלהם היא למצוא את שביל הזהב שיגרום להם להרגיש נינוחים ובטוחים ולהתחיל לחייך. או במילים אחרות, לאמץ את גישת הנוירומרקטינג ולמכור חיוך, תחושת בטחון ומצב רוח טוב".

 

מהן 7 הטעויות החמורות ביותר שהיית עושה פעם?

"1.  הפגנתי לעיתים קרובות כעס כלפי הלקוחות. הלקוחות לא שכחו לי לעולם כשהעזתי להאשים אותם במשהו. הרגשתי שהם רוצים ממש להתנקם בי על העלבון שגרמתי להם ואני כמעט יכול לשמוע אתכם אומרים עכשיו שקל מאוד לדבר אך קשה ליישם, ובזה אתם צודקים כמו הלקוחות שלכם.

2. ‏לא חייכתי אליהם מספיק ולא שאפתי לקבל את חיוכם בחזרה. כיום אני מבין שאם לא אחייך – הלקוח יתהפך.

3. ‏כאשר נתקלתי בתגובה שלילית ולא מידתית מצד הלקוח, לא השכלתי לשאול את עצמי ממה הלקוח שלי עשוי לפחד עכשיו.

4. לא הכנסתי קצת חיוך והומור לשיווק ולמכירות. כיום אני מבין שאפילו בטלפון צריך להיות החיוך בראש מעייני.

5. לא השכלתי לשאול את הלקוח את השאלות הנכונות ולקבל ממנו את המילה "כן" פעם אחר פעם. השתמשתי הרבה במילה "לא" ולכן גם קיבלתי את אותה המילה הארורה בחזרה, שכן יחס גורר יחס.

6. השבתי בביקורת נגדית חסרת רסן כאשר הלקוח העביר עליי ביקורת, מה שגרם לי להיכנס למקומות אפלים ולמלחמת התשה נפשית ולקריסה עסקית.

7. לא הבנתי מה מסתתר מאחורי השימוש הסודי (ששש…) בארומה תרפיה ובצבעים לשימוש עסקי. אל תגלו לאף אחד מה שאגלה לכם בהרצאה.

8. ‏אל תשכחו את הסעיפים מ1עד 7. את הפאנץ' ליין נשאיר לפגישתנו הקרבה, הממשמשת ובאה עלינו לטובה".

בלי הומור שאלוהים ישמור. צילום: כפיר דלאל

בלי הומור שאלוהים ישמור. צילום: כפיר דלאל

מהו הכלי החשוב ביותר לדעתך לאנשי המכירות?
"במטרה להעלות את רמת האנרגיה שלהם ולנטרל את כל ההתנגדויות של הלקוחות ושלהם עצמם, יש צורך להתאמן כל יום בדרך חי"ה (חיוך+ יציבה+ הרפיה): בחיוך פנימי וחיצוני ללקוחות בכל מצב, כאילו היה לפי פקודה. אם אתם לא מאמינים לי כנסו לדיור מוגן ושאלו את ההנהלה והעובדים מה יקרה אם מחר הם יפסיקו לחייך לדיירים. התשובה היא שהדיירים לא יסכימו לשלם כל כך הרבה כסף, ובעל הבית פשוט ישתגע ועוד עסק יכנס לסטטיסטיקה העגומה של אתם יודעים מה…"

 

מה המסר שלך לקוראים?
"אל תפחדו להזמין אותי להרצאה בקבוצתכם – כי כשמישהו לא מרוצה, אני יותר לא מרצה והוא יקבל את כספו בחזרה בתוספת בונוס כפיצוי, ללא שאלות ושיחות דרך אפליקציה בסלולר, או לחלופין תוכלו לרכוש כרטיס כניסה להרצאה פתוחה. אני מבטיח לא לכשף אתכם, ובמקום זאת אגלה לכם איך להיכנס לראשו של הלקוח ולשתול בראשו מחשבות טובות כדי שיהפוך ללקוח מרוצה גם אם הייתם "על הקצה", גם אם היו ועוד יהיו חילוקי דעות ובעיות בדרך. בסופו של יום תקבלו הרצאה חווייתית, אקטיבית וקלילה ואגלה לכם שלושה תרגילים פשוטים להפליא שהם עדיין בגדר סודות כמוסים ששינו לי את החיים מקצה לקצה בעסקים ובכלל, ועל הדרך תעצימו את בריאותכם הגופנית והנפשית כבונוס ותתחילו לחייך לעצמכם ובגדול".

"מי שלא מצלצל פשוט משוגע", מסכם יוסי בבדיחות הדעת האופיינית לו.

להיכרות אישית בפייסבוק עם ד"ר חיוך לחצו כאן 

תוכלו ליצור איתו קשר בוואצאפ כאן

או פשוט להתקשר למספר שלו – 052-6264419 ודוקטור חיוך יחזור אליכם בהקדם 

 


אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא 


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר