האקדמית עמק יזרעאל: מרוויחים שנה עם תואר B.A בכלכלה וניהול שיפתח במרץ 2020. תמונה ממאגר Ingimage
האקדמית עמק יזרעאל: מרוויחים שנה עם תואר B.A בכלכלה וניהול שיפתח במרץ 2020. תמונה ממאגר Ingimage

האקדמית עמק יזרעאל: מרוויחים שנה עם תואר B.A בכלכלה וניהול שיפתח במרץ 2020

רוצים ללמוד את מקצועות ההווה והעתיד המבוקשים במשק כמו DATA ANALYST, יועץ השקעות או רואה חשבון? נפתחה ההרשמה לסמסטר אביב באקדמית עמק יזרעאל

פורסם בתאריך: 22.12.19 13:29

לימודים אקדמיים עם ההתמחויות המבוקשות במשק ב DATA ANALYST, חשבונאות, מימון ולוגיסטיקה, שיתוף פעולה עם התעשייה, התאמה לצורכי השוק המשתנים והתנסות מעשית בחברות המובילות במהלך התואר, מציבים את בוגרי החוג לכלכלה וניהול באקדמית עמק יזרעאל בעמדות מפתח במשק הישראלי והגלובלי.

על פי ניתוח מגמות בשוק התעסוקה של משרד העבודה והרווחה שפורסם החודש, כלכלנים הם בין חמשת המקצועות הבולטים מבחינת העלייה בשכר ובדרישה לעובדים. תואר בכלכלה וניהול הוא תואר מבוקש על ידי החברות במשק הישראלי ובחו"ל. עם זאת, יש משמעות קריטית למוסד האקדמי בו נלמד התואר והדרכים בהן הוא פועל לוודא כי בוגריו ייצאו עם כישורים רלוונטיים וניסיון מעשי, אל עולם העבודה.

החוג לכלכלה וניהול באקדמית עמק יזרעאל, מציע תואר ראשון בכלכלה וניהול עם התמחויות תואמות קידמה ומבוקשות בשוק כמו DATA ANALYST, חשבונאות ויועצים כלכליים. מסלולי התארים באקדמית עמק יזרעאל הם בין המסלולים המובילים והנחשבים בארץ בשל השקעה מתמדת בהטמעת תכניות ויוזמות חדשניות שיבטיחו כי הסטודנטים יזכו ליתרונות הטובים ביותר.

בימים אלו החלה ההרשמה לסמסטר אביב באקדמית עמק יזרעאל למגוון תארים ביניהם גם B.A בכלכלה וניהול.

שוחחנו עם ד"ר רחל רוסלנה פלטניק, ראש החוג לכלכלה וניהול ומרצה בכירה באקדמית עמק יזרעאל:

אילו תפקידים מאיישים בוגרי התואר בכלכלה וניהול?
"בשל הסינרגיה בין הלימודים האקדמיים והפרקטיים ומגוון יוזמות שאנו מיישמים לשילוב הסטודנטים בהתנסות בעבודה כבר בזמן הלימודים, הבוגרים שלנו מבוקשים מאוד. בין התפקידים שבוגרי התואר מאיישים: כלכלנים, אנאליסטים, תקציבאים, מנהלי פרויקטים, מנהלי תיקי השקעות, חשבי שכר, מנהלי תכנון ובקרה, תמחירנים, מנהלי תקשורת שיווקית, מנהלי תיקים פנסיונים, מנהלי משכנתאות, מנהלי לוגיסטיקה, רואי חשבון (עם מעבר בחינות מועצת רואי חשבון) ועוד".

באילו חברות עובדים הבוגרים שלכם?
"הבוגרים שלנו עובדים כיום בחברות רבות ונחשבות במשק הישראלי, כגון: מלאנוקס, רפאל, כלל ביטוח, פסגות, בנקים, קבוצת אדום, חברות הייטק, סטארט אפים, מנורה מבטחים, רשות המסים, חברת החשמל, משרדי ממשלה, בתי השקעות, צים, ביטוח לאומי, סלקום, משרדי רואי חשבון הגדולים כגון KPMG, Ernst and Young ועוד".

מהן ההתמחויות שאתם מציעים בתואר בכלכלה וניהול ומהם היתרונות של כל אחת מהן?
"החוג מכשיר בוגרים לתואר בכלכלה וניהול עם אחת מתוך 4 התמחויות: חשבונאות, מימון, לוגיסטיקה ו DATA ANALYST.

"ההתמחות ב- DATA Analyst בכלכלה, מאוד אטרקטיבית כי יש למקצוע ביקוש גבוה בשוק התעשייה בארץ ובעולם. יש חוסר בשוק בכלכלנים שהם בעלי יכולת לנהל ולנתח נתוני עתק ולהפיק מהם מידע כלכלי ועסקי לפתרון אתגרי התעשייה. ההתמחות שאנו מציעים ב- DATA Analyst היא מהתוכניות הראשונות מסוג זה בארץ. הסטודנטים בהתמחות זו, לומדים כלים אנליטיים וכן קורסים ייעודיים לכלכלנים העוסקים בניתוח נתונים מיוחד – מה שניתן להפיק מניתוח הנתונים היא תורה בפני עצמה. בוגרי החוג לכלכלה בהתמחות DATA Analyst מקבלים כלים פרקטיים הכוללים SQL, R, ERP, PYTHON, Tableau. התוכנית שמה למטרה להכשיר את הסטודנטים לצרכי השוק תוך דיאלוג מתמיד עם השטח.

"התמחות במימון מכשירה את הבוגרים לתפקידים מגוונים במוסדות כגון: בתי השקעות, חברות ביטוח, חברות ייעוץ ואנליסטים והן במחלקות כספים של כל חברה או ארגון. ההתמחות מקנה כלים לניהול נכון ויעיל של כספים ברמה למשקיע בשוק ההון, חברה/ארגון, פרט, משפחה והמשק כולו. הבוגרים שלנו עובדים בקרנות פנסיה וחברות השקעות מהגדולות בישראל.

"במהלך התואר הסטודנטים יכולים להשלים לתעודת ייעוץ השקעות. הם מקבלים בקורס את כל הידע הדרוש והם יכולים לגשת לבחינות החיצוניות של יועצי השקעות ולצאת עם תואר + תעודה של יועץ השקעות לפני שהם מחפשים עבודה. חשוב לציין, שבמהלך התואר אנו מאפשרים לעבור התנסות במקומות עבודה. יש לנו סדנה שמוכרת על ידי המל"ג ונקראת 'סדנה משלבת עשייה' – כאשר בשנה האחרונה ללימודים, הסטודנטים מתנסים במקום עבודה פוטנציאלי ככלכלנים תוך ליווי והנחיה של מרצים בחוג וצוברים ניסיון. הסדנה אף נחשבת כחלק מהנקודות לתואר וכשהם מסיימים יש להם בקורות החיים כבר התנסות במקום עבודה.

"במסגרת ההתמחות במימון פועל בקמפוס חדר מסחר מקצועי בדומה לחדרי מסחר בבנקים ובחברות ההשקעה המובילות. בחדר העסקאות ניתן להתעדכן בנתוני הבורסה ולהתנסות בכלי מסחר מתקדמים ובמאגרי מידע פיננסיים עולמיים. באמצעות חדר העסקאות תתנסו במסחר אמיתי ובניהול בפועל של קרנות השקעה, במסחר במטבעות חוץ ובניירות ערך בארץ ובחו"ל. התנסות זו מהווה נדבך חיוני בהכשרה לפעילות בעולם הפיננסי הגלובלי.

"ההתמחות בחשבונאות היא בעצם תו האיכות הטוב ביותר שאנו מקבלים שהבוגרים שלנו כיום שנה שניה נכנסים להתמחות באחד מארבעת משרדי ראיית החשבון הבינלאומיים הגדולים ביותר – הביג פור: ארנסט יאנג, פרייס ווטרהאוס קופרס, דלויט טוש טומטצו, KPMG. ההישגים של הסטודנטים שלנו בבחינות רואי החשבון הם בשיעורי ההצלחה בין הגבוהים בישראל.

"התמחות בלוגיסטיקה מאפשרת לשלב עבודה ולימודים ומותאמת גם ללומדים מטעם כוחות הביטחון – תכנית מותאמת לקצינים עם פטור לתפקיד לשנתיים מהצבא. ההתמחות הייחודית בלוגיסטיקה מכשירה כלכלנים ומנהלים לניהול מערכות לוגיסטיות מורכבות במפעלים, תאגידים וחברות סחר בינלאומיות.

"התואר כולל, בנוסף למקצועות החובה הנדרשים בכלכלה וניהול, מגוון רחב של קורסים בתחום הלוגיסטיקה. סטודנטים הבוחרים בהתמחות זו רוכשים ידע יישומי נרחב בתחומי הכלכלה והניהול כולל הבנה תקציבית ויכולת קבלת החלטות לייעול המערכת לפי כללי הניהול הלוגיסטי. לבוגרי החוג לכלכלה וניהול בהתמחות לוגיסטיקה קיימות אפשרויות תעסוקה נרחבות במגזרים שונים: בתעשייה המסורתית ובהיי-טק, בתעשייה הביטחונית, בחברות מוטות יבוא ייצוא, בתאגידים, במגזר הציבורי ובחברות תשתית. בוגרי התוכנית משתלבים במגוון תפקידים בלוגיסטיקה"

המכללה האקדמית עמק יזרעאל

לפרטים נוספים ניתן לפנות לנציגי המכללה דרך הווטסאפ 052-6242372, הטלפון 1800-30-3000 ואתר המכללה  

שעות הפעילות: א'-ה'  8:00 – 16:00

כתובת: ד.נ. עמק יזרעאל מיקוד, 1930600 מול קיבוץ מזרע

קישור לעמוד הפייסבוק

קישור לעמוד האינסטגרם

דוקטור רחל פלטניק. צילום: האקדמית עמק יזרעאל

דוקטור רחל פלטניק. צילום: האקדמית עמק יזרעאל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר