עורך דין הגירה לארצות הברית: הגיע הזמן לתפוס אמריקה בדרך הבטוחה. תמונה ממאגר תמונות INGIMAGE
עורך דין הגירה לארצות הברית: הגיע הזמן לתפוס אמריקה בדרך הבטוחה. תמונה ממאגר תמונות INGIMAGE

עורך דין הגירה לארצות הברית: הגיע הזמן לתפוס אמריקה בדרך הבטוחה

מתכננים לעבור לארה"ב? חולמים על גרין קארד? כדאי שתעשו זאת נכון לפני שאתם חולמים באנגלית. עורך דין הגירה בארצות הברית הוא בדיוק מה שאתם צריכים

פורסם בתאריך: 11.11.20 11:24

עורך הדין אלכסנדר צ'רני (Alexander Cherny) הוא עורך דין המתגורר בניו-יורק ומסייע בתהליכי הגירה לארה"ב: קבלת גרין-קארד, אזרחות אמריקנית ואשרות שהייה חוקיות, עבור קרובי משפחה של אזרחים אמריקנים: הורים, ילדים, בני-זוג ועוד.

עו"ד אלכסנדר צ'רני הוא בוגר תואר ראשון במשפטים בישראל ותואר שני במשפטים מאוניברסיטה בניו-יורק ובעל רישיון לעסוק בעריכת דין בישראל ובארה"ב. עו"ד צ'רני, שגר בארה"ב משנת 2011, עבר את כל מסלול ההגירה בעצמו, תחילה כסטודנט, לאחר-מכן בקבלת גרין-קארד ולבסוף בקבלת האזרחות. הוא מגייס את ניסיונו הרב וההיכרות המעמיקה שלו הן עם החוק האמריקני והן עם החוק הישראלי, זאת על-מנת לסייע בתהליכי הגירה לאזרחים ישראלים ואחרים בניו-יורק ובכל רחבי ארה"ב.

מה תפקידו של עורך דין הגירה בארה"ב?

"עורך דין הגירה בארה"ב דואג לכך שתהליך הבקשה להגירה יוגש באופן מלא ותקין ובמידת הצורך מסייע להתמודד עם בעיות חריגות בתהליך", אומר עו"ד צ'רני. "חוק ההגירה האמריקני שונה לאחרונה, כך שתיק המוגש מבלי שסופקו בו כל המסמכים והראיות באופן מלא יידחה ללא אפשרות להחזר עלויות ויידרש בהגשה מחודשת, לרבות תשלום כל העמלות, שעלותן אלפי דולרים.

"ישנה רשימת ראיות מינימלית שחייבים להגיש עם תיק הבקשה, הכוללות מסמכים וטפסים מסוגים שונים. במצבים מסוימים ישנם מסמכים נוספים שצריך לצרף, כמו במקרה של שינוי שם, או במקרה של מעצר או הרשעה בעבירה פלילית מכל מקום בעולם. סיוע של עורך דין הגירה בארה"ב יתרום להצלחת התהליך ויחסוך הוצאות מיותרות".

מהם האתגרים בתהליך הבקשה להגירה בארה"ב?

"התהליך מתחיל במילוי שאלון ואיסוף מדויק של כל המסמכים הנדרשים. אני דואג למילוי קפדני של הטפסים ורק ברגע שכל המידע נכון ומדויק, אני שולח ללקוח את הטפסים לחתימה. מהרגע שאני מגיש את התיק להגירה, אני ממשיך ללוות את הלקוח, דרך עדכון על קבלת התיק ומספרו, מועד תור לתביעות האצבע ולראיון, ועד למתן ההחלטה בעניינו", מסביר עו"ד צ'רני.

"בחלק מהמקרים שולחים בקשה לראיות נוספות. במקרה כזה אני מכין את הלקוח היטב לראיון ומנחה אותו כיצד לענות לשאלות ואילו מסמכים עליו להציג. במידת הצורך, אני מתלווה אל הלקוח לראיון ואם צריך אני מסביר למראיין את החוק.

"במידה ותיק נדחה, לפעמים קיימת אפשרות לבקשה לעיון מחדש בתיק, למשל כשניתן להוכיח החלה שגויה של החוק. בסופו של התהליך, מעל ל-95% מהתיקים בהם אני מטפל מקבלים החלטה חיובית בבקשתם".

כיצד העובדה שאתה עו"ד גם בישראל מסייעת בתהליך?

"אני מכיר את החוק בשני המקומות והעובדה שבזמנו הייתי שוטר במשטרת ישראל מאפשרת לי להכיר את החוק הפלילי מבפנים. אני יודע בדיוק אילו מסמכים יש להביא מהמשטרה ומבית המשפט בישראל ובמקרה הצורך אני גם פונה ישירות למשטרת ישראל ומשיג את המסמכים המתאימים. הבקיאות בחוק הישראלי מאפשרת לי לכתוב מזכרים משפטיים, המשמשים את לקוחותיי בראיונות במשרדי ההגירה", מציין עו"ד צ'רני.

עורך הדין צ'רני מסכם: "אני מאוד קפדן על הפרטים הקטנים, מכין את התיק ב-100% ולא חותך פינות – אני מעדיף שהגשת התיק תתעכב מאשר שהתיק יידחה בהמשך הדרך. אני לא מקבל כל תיק, אלא רק תיקים שאני חושב שיש להם סיכוי להתקבל. במקרה שאני לא מקבל תיק, אני מסביר ללקוח למה לדעתי התיק יידחה, ללא חיוב. אני זמין מאוד ללקוחות שלי שזוכים ליחס אישי וסבלנות רבה ומאמין שההקפדה היתרה על הפרטים הקטנים והייצוג המקצועי הם חשובים ביותר עבור הצלחת התיק המשולה בעיני להצלחה בדיני נפשות, מאחר והיא משפיעה על חייהם של משפחות שלמות".

עו"ד אלכסנדר צ'רני

טלפון: מארה"ב – +1-516-214-0473
מישראל (גם וואטסאפ) – +972-72-259-1085
מעבר לאתר>>
למעבר לגוגל>>
אימייל: [email protected]
למעבר לאתר AVVO>>

אלכס צ'רני. צילום עצמי

אלכס צ'רני. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר