שכונת כרמליה (צילום: ערן שולמן)
שכונת כרמליה (צילום: ערן שולמן)

לתושבי כרמליה נמאס מגל הפריצות לבתים. דורשים מהמשטרה להגביר נוכחות

במהלך ראש השנה אירעו שלושה מקרי התפרצויות לבתים בשכונה. אחד מהם כלל מרדף אחרי החשודים וירי באוויר. חן ברקוביץ-לוי, תושבת השכונה: "מצופה שמשטרת ישראל תיתן כוחות מתוגברים כדי למגר את התופעה המסוכנת הזו, ויפה שעה אחת קודם"

פורסם בתאריך: 10.9.21 09:37

תושבי שכונת כרמליה דורשים מהמשטרה להגביר את הסיורים בשכונה בעקבות התרבות מקרי הפריצות לבתים שאירעו לאחרונה, במיוחד במהלך ראש השנה.

תושב השכונה שי שבתאי: "גל הפריצות הוא בגלל חתך האוכלוסייה והמיקום של השכונה – בצד שנמצא על הוואדי שהוא חשוך ומועד לפורענות לאורך כל השנה, ובעיקר בחגים בהם משפחות לא נמצאות בבתים. לכן קרה מה שקרה במהלך החג, וזה יקרה שוב. אני גר ברחוב רות, יש לי מצלמות בתוך החניון. לפני שלושה חודשים הגיעו ארבעה גנבים עם מסכות על הפנים וכובעים, נכנסו פנימה, לא הצליחו ככל הנראה לגנוב משהו – עלו חזרה לציר היציאה מהשכונה, חזרו חזרה עם פלייר, חתכו מה שחתכו ולקחו את האופניים של הבן שלי. אתה רואה אותם. הם לא מפחדים ממצלמות, הם לא מפחדים מכלום. גם הסיורים שמארגנים המתנדבים השכונתיים, אני לא יודע כמה הם מועילים. מה שכן, אין נוכחות של משטרה פה. אם משטרת ישראל יודעת שזו שכונה שמועדת לפורענות, בפרט בחגים, היא צריך לתגבר את הסיורים כאן בחגים".

 

 

תושבת השכונה חן ברקוביץ-לוי: "לא ייתכן שבשכונה שבה יש כל העת פריצות לדירות ופגיעה ברכוש ובביטחון האישי של התושבים, משטרת ישראל לא תהיה נוכחת בה, כדי למגר את התופעה החמורה והמסוכנת הזו. זכור לי כי בימיה של מפקדת תחנת חיפה, אהובה תומר ז"ל, ולאחריה בפיקודו של אבי אדרי – נראתה כאן נוכחות משטרתית ואף נתפסו חוליות שפרצו לבתים. מצופה ממשטרת ישראל שתתגבר כוחות בשכונה, כדי למגר את התופעה, ויפה שעה אחת קודם".

באפריל האחרון דיווח "כלבו – חיפה והקריות" על גל הפריצות בכרמליה ועל היוזמה של התושבים להקמת משמר שכונתי.

השבוע במהלך החג, נרשמו שלושה מקרי התפרצויות לדירות בשכונה, כשבאחד מהם התקיים מרדף אחר החשודים ואף בוצע ירי באוויר.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל פועלת לאורך כל ימות השנה נגד פורצים ועברייני רכוש באשר הם. כל תלונה המתקבלת במשטרה בגין התפרצות לדירה נחקרת ומטופלת ביסודיות, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים. רק לאחרונה נערך שינוי ארגוני בגזרת מחוז חוף, במסגרתו מוקד הקשב לתחום העירוני של חיפה על מנת לתת שירותי משטרה מיטביים לתושבים ולהפגין נוכחות רחבה יותר בשכונות העיר. משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד פורצים ועברייני רכוש באזור זה ובכל מקום אחר, במטרה למנוע פריצות, להפוך פשיעה זו למשתלמת פחות עבור אותם עבריינים ולשמור על שלמות רכושם וביטחונם האישי של אזרחי ישראל".


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. להקים תחנת משטרה לשכונות רמות הכרמל מייד

    לתושבי דניה, רמת אשכול, רמת גולדה, נוה שאנן ואחוזה לא נמאס מהפריצות והגניבות ???
    זהו גל פריצות ועבירות רכוש בכל שכונות הכרמל.
    הגיע זמן להקמת תחנת משטרה ייעודית לטיפול בפשיעה בכרמל.
    לא יתכן אוכלוסיה של 120 אלף תושבים כמו עיר מהגדולות בישראל – בלי תחנת משטרה !!
    משטרת חוף עסוקה בכל המרחב ולא יכולה לתת מענה למה שקורה בכרמל, רחוקה 15 דקות נסיעה..

  2. הקול השפוי

    למי שיכול לאפשר לעצמו לגור שם בשיא השופוני,יש כסף לשלם לחברות אבטחה פרטיות… העירייה לא צריכה לממן לכם הגנה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר