ניידת משטרה ורכב של הפיקוח העירוני בעת המעצר (צילום: דוברות עיריית חיפה)
ניידת משטרה ורכב של הפיקוח העירוני בעת המעצר (צילום: דוברות עיריית חיפה)

ארבע חיפאיות נעצרו בחשד לתקיפה ושוד בחוף הים

בסיוע של פקחים מעיריית חיפה עצרה אתמול משטרת ישראל ארבע נשים תושבות חיפה בשנות ה-20 וה-30 לחייהן בחשד שתקפו ושדדו אשה בת 28 בחוף הים, ובהמשך פרצו לביתה וגנבו מתוכו מחשב נייד וטלפונים סלולריים

פורסם בתאריך: 6.7.22 12:51

משטרת ישראל, בסיוע של פקחים מעיריית חיפה, עצרה אתמול (שלישי) ארבע נשים תושבות חיפה בשנות ה-20 וה-30 לחייהן בחשד שתקפו ושדדו אשה בת 28 בחוף הים, ובהמשך פרצו לביתה וגנבו מתוכו רכוש.

עם קבלת הדיווח מתושבת העיר על כך שנשדדה פתחה המשטרה בחקירה, וממנה עלה כי הקורבן הגיעה עם חברתה במונית לחוף. החשודות פתחו את דלת המונית, תקפו את האשה באמצעות אגרופן ומכות בכל חלקי גופה, ושדדו ממנה רכוש ואת מפתחות דירתה. כתוצאה מהתקיפה נפצעה האשה באורח קל ונזקקה לטיפול רפואי. לאחר מכן נסעו החשודות נסעו לביתה של הקורבן ברחוב עבאס, נכנסו אליו וגנבו מהמקום מחשב נייד וטלפונים סלולריים.

בתום סריקות שערכו פקחי עיריית חיפה ושוטרי תחנת טירת כרמל אותר רכבן של החשודות בצומת דולפין והן נעצרו.

 

 

המשטרה ביקשה אתמול להאריך את מעצרן של החשודות בבית המשפט השלום בחיפה, אשר שחרר את אחת מהן בתנאים מגבילים והאריך את מעצרן של שלוש האחרות עד ליום שישי.

מנהל אגף הפיקוח בעיריית חיפה אילן חודדה: "שוב אנו רואים ששיתוף פעולה הדוק עם תחנות חיפה וטירת כרמל מביא לתוצאות טובות. במקרה זה נסגר מעגל כאשר המפקחים, בתיאום עם שוטרי חיפה וטירת כרמל, היו בקשר עין עם החשודות עד לתפיסתן במחסום. נמשיך לשמור על הביטחון ועל הסדר הציבורי של התושבים בשיתוף פעולה עם גורמי הביטחון".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוגב חנוכה

    לא יפה שאתם מלשינים ככה על כל דבר אני מאילת גם אצלנו יש שישו ושימחו כל בוקר צהריים וערב אבל אנחנו לא מדווחים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר