חיסון נגד קורונה (צילום: shutterstock/lakshmiprasada S)
חיסון נגד קורונה (צילום: shutterstock/lakshmiprasada S)

תקף רופא לאחר שבקשתו להתחסן נגד קורונה סורבה

הצהרת תובע הוגשה על ידי חטיבת התביעות של משטרת ישראל נגד תושב חיפה בן 62 שחשוד בהתנהגות פרועה בקופת חולים בעיר ובתקיפת רופא לאחר שבקשתו להתחסן נגד נגיף קורונה סורבה

פורסם בתאריך: 22.12.20 13:36

חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה היום (שלישי) הצהרת תובע נגד תושב חיפה בן 62 בחשד שהתנהג בצורה פרועה בקופת חולים בעיר ותקף רופא לאחר שבקשתו להתחסן נגד נגיף קורונה סורבה.

מהחקירה שניהלה המשטרה עולה כי לפני כשבוע הגיע החשוד למרפאה של קופת חולים ודרש לקבל חיסון נגד הקורונה. כאשר נענה כי טרם החל מבצע החיסונים, החשוד השתולל, ירק לכל עבר, וכאשר רופא שעובד במקום ניסה להרגיע אותו הוא דחף אותו והכה אותו בפניו. שוטרי תחנת חיפה שהגיעו למקום עצרו את החשוד לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, והיום כאמור הוגשה נגדו הצהרת תובע. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום, ובית המשפט יתבקש להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אזרח עצבן

    הגיע הזמן לענישה מחמירה נגד פוגעים ברופאים/ות אחים ואחיות. כל פוגע יושעה מקבלת טיפול בעיר מגוריו. למשך שנה לפחות יוכל לקבל טיפול במרחק 50 ק״מ מביתו.

  2. שמיל

    אדם אידיוט שימצו את הדין איתו וכל מי מרים יד על הצוותים הרפואיים בכל קופות החולים ובתי החולים שעושים עבודת קודש להצלת חיים קבעתי תור ואתחסן כפי שקבעו לי יש סדר בכל דבר סבלנות כולם יחוסנו אבל בלי אלימות בבקשה וי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר